Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

z tego co przeczytałem dalej, to strzał z czołgu w hammera czy innego czterokołowca powoduje, że ten zaczyna się palić. to czyli co? on nie wybuchnie tylko zacznie się palić? to spokojnie mozna by było sobie uciec z takiej płonącej pochodni... o co kaman? :whistling:

 

W Battlefield 2 jest tak właśnie. Z tego co kojarze to i w BF2142. Oczywiście jeśli pojazd ma 100%. Kiedy wtedy dostanie strzała z czołgu to pojazd chwile się pali, tyle już grałem w BF'a i nie wiem dokładnie ile to jest, 3 do 5 sekund max.

 

Pamiętaj o tym, że nie zawsze to oznacza że gościu ucieknie. Czas reakcji, gościu w aucie dopiero się ogarnie, no i musi zatrzymac pojazd, często nie starczało na to czasu.

 

Poza tym nie jesteś w stanie uciec tak daleko, by wybuchające auto nie zrobiło ci krzywdy.

Odnośnik do komentarza

Myślę, że już bardziej panowie z DICE mogą mieć pojęcie jak zachowuje się Jeep po trafieniu czołgu, niż ktokolwiek na forum :) Ich przynajmniej stać na to, żeby sobie taki test zafundować. Poza tym płonący 3 sek. jeep daje cień nadziei na ucieczkę. A jak z tym będzie w praktyce, to zobaczymy. Imo dobra zmiana - przynajmniej strzelec czy pasażer są w stanie wyskoczyć w ciągu sekundy, jeśli w porę się ogarną. Pewnie w becie DICE wyczaiło, że strzał w jeepa to instant kill - zbyt łatwo...

 

A szyba w CKM-ach to bdb pomysł imo. Skoro mają być to stanowiska do konkretnej obrony czy wsparcia, to powinny być trudno zniszczalne, żeby spełniały swe zadanie choć przez chwilę i miały sens. A w becie przez otwór strzelniczy w tej blaszanej osłonie mógł nas ściągnąć każdy, byle karabinkiem, z dużej odległości nawet. Teraz potrzebne będzie RPG albo zajście z flanki.

Edytowane przez Butcher
Odnośnik do komentarza

Zastanawiam się tylko jak to rozwiążą ze stacjonarną wyrzutnią. Bo w Becie ja ten problem rozwiązywałem tak. Strzał do cząłgu i ucieczka potem strzał z bazuki i znów ze stacjonarnego. Oczywiście do puki ktoś mnie nie ściągną bo o zabezpieczaniu mnie można był tylko pomarzyć ze strony ekipy w becie

Odnośnik do komentarza

"Poprawiona animacja i skuteczność noża"

 

Ja to bym widział tak: gdy podchodzisz do przeciwnika od tyłu, podrzynasz mu szybkim ruchem gardło niczym Naked Snake, lub mocne pchnięcie nożem w brzuch gdy spotka się 1 vs 1 :D To było by coś, niż jakiś cios w kark...

Edytowane przez Merson
Odnośnik do komentarza

Oj nie mogę się zgodzić żeby pchnięcie w brzuch było najszybszym sposobem na zabicie przeciwnika.:confused:

Jest to bolesna śmierć powodująca dużą utratę krwi i bez sensu na dużą nie pewność czy przeciwnik przeżyje.

Poderżnięcie gardła jest skuteczniejsze i 100% pewne.

Choć mogę się mylić nie jestem Dr. House:teehee:

Odnośnik do komentarza

szyba do stacjonarnych karabinow i korna to jak najbardziej dobre posuniecie. fajne zagranie rowniez z przeladowaniem snajperki wciskajac dwa razy przycisk.

 

co na minus:

 

- zmniejszenie sily uav'a, ktory nie powodowal przeciez nie wiadomo jak wielkich zniszczen (w czolg dwa pociski bodajze, a w piechote naprawde blisko trzeba bylo wymierzyc)

- zmniejszenie sily odlamkow pocisku po strzale z czolgu, ktora byla moim zdaniem w sam raz

- drugi sensor zastapia pierwszy u snajpa

 

reszta to naprawde fajne i ciekawe zmiany in plus.

 

edit. no i trudno mi uwierzyc, ze jeep po przyjeciu odlamkowego z czolgu po prostu zaczyna sie palic. dobrze bylo jak wybuchal od razu. jeep niech sie pali tylko w przypadku jak wybuch bedzie w jego poblizu, ale bezposrednie trafienie powinno rownac sie instant kill :)

Edytowane przez maztika
Odnośnik do komentarza

Z tym uavem to sie troszku nie zgodze z tobą, wystarczył jeden strzał w czołg(widząc czołg z góry było celować za wierzyczke czołgu bo to miejsce, czyli tył bo to najmniej opancerzone miejsce).

A co do szyb pancernych to świetna sprawa, na poczatku bety działka dawały rade ale jak z czasem ludzie załapali o co biega to średnia długość życia przy działku wynosiła kilka sekund.

 

p.s

Właśnie dopiero co obejrzałem najnowszy odcinek "Pulse" z US Store(odcinek 17-sty) i jest tam kilka krótkich materiałów z nowego Battlefielda m.in z Apacha.

Odnośnik do komentarza

Oj nie mogę się zgodzić żeby pchnięcie w brzuch było najszybszym sposobem na zabicie przeciwnika.:confused:

Jest to bolesna śmierć powodująca dużą utratę krwi i bez sensu na dużą nie pewność czy przeciwnik przeżyje.

Poderżnięcie gardła jest skuteczniejsze i 100% pewne.

Choć mogę się mylić nie jestem Dr. House:teehee:

 

 

oj oj, ależ ja nic podobnego nie powiedziałęm :smile: nie twierdze ze jest "najslabszym" czy nawet slabym sposobem, ale mam na mysli ze taki cios, zwlaszcza ze to od razu daje killa, powinien wykluczać jakąkolwiek reakcje oponenta. Mowimy pod kątem wojaków-komandosów wiec mysle ze ci co czuwają nad grą juz najlepiej wiedzą jak to powinno wyglądać w oparciu o faktyczne techniki stosowane przez wojsko. Oczywiście i tak sobie tylko gdybamy ze takie cos {czyli 2 rodzaje animacj "cięć") mogliby dodać.. wiec to juz chyba offtop :happy: no more.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...