Opublikowano 22 grudnia 201014 l wow, gra się rewelacyjnie i wygląda to pięknie (ogólnie, bo jak się przyglądnie szczegółom to ręce opadają ) Troszkę szkoda że jest mniej walki pojazdami, ale o wiele przyjemniej mi się gra piechotą jak nikt nie ma optyki. No i flamethrower na szczęście nie jest przegięty (bo każda inna broń jest obecnie overpowered). Kurde, mam nadzieje że pojawi się pełna playlista utworów, a jeszcze lepiej jakieś wydawnictwo z soundtrackiem. It smells like... victory.
Opublikowano 22 grudnia 201014 l Miotacz nie ssie paly.Z ta bronia trzeba isc na przyczajonego tygrysa.Mi juz pkt nalicza,po restarcie konsoli.
Opublikowano 23 grudnia 201014 l W Killzone 2 miotacz ognia jest/byl silna bronia, tutaj ludzie uzywaja go gdy m-comy sa aktywowane. Wpadaja zdesperowani obroncy, i pala wszystko co sie rusza wokol m-com'ow. Generalnie flamethrower jest tak samo skuteczny jak pistolet. I dobrze!
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Po ograniu kilku meczy, mogę powiedzieć że BF:BC - Vietnam jest dodatkiem na miarę RDR: Undead Nightmare. Za tak małą kasę taki content.
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Vietnam jest mega, gra nabiera nowej głębi! A Flamethrower mimo, że nie jest mega skuteczną bronią, za to gra nim to czysta zabawa - ludzie wariują jak walczą przeciwko tej broni, przykładowo jestem face to face z assaultem w odległości 3 metrów - naciskam spust, ide w bok i koles widzi jedynie sciane ognia poruszającą się w jego strone ;] miotacz ognia jest po prostu za(pipi)isty
Opublikowano 23 grudnia 201014 l W Killzone 2 miotacz ognia jest/byl silna bronia, tutaj ludzie uzywaja go gdy m-comy sa aktywowane. Wpadaja zdesperowani obroncy, i pala wszystko co sie rusza wokol m-com'ow. Generalnie flamethrower jest tak samo skuteczny jak pistolet. I dobrze! Pistolet jest side-armem, miotacz ognia nia. Ale zabawa w palenie ludzi przy mcomie to rzeczywiście pure fun.
Opublikowano 23 grudnia 201014 l cóż można powiedzieć - jest co najmniej świetnie Uważam, że nie ma przegiętych broni - wyważenie jest bardzo pozytywne. Nie zmienia to faktu, że damage wszystkich jest wyraźnie podciągnięty do góry, co powoduje, że podczas jednej rundy wpada więcej killi. Dominującą klasą dla mnie jest inżynier i medyk, czyli dwie klasy, którymi najgorzej grałem w standardowej edycji miotacz ognia to kupa dobrej zabawy: perk na szybkie bieganie i przeciwnik widzi tylko słup ognia nie wiedząc gdzie jest przeciwnik (pozdro @Ukarzyciel). Klimat pierwszorzędny, muzyczka podbija radochę z siania zniszczenia kilkukrotnie. Co ciekawe, najlepiej grało mi się w Conquest - klimat biegania vietnamskiej wiosce i zajmowania kolejnych jej części był rewelacyjny. Zdecydowanie polecam - brać i grać!
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Ale ocb z ta muzyczka - przeciez podczas gry wlasciwej jej wogole nie slychac.
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Muzyka leci podczas przebywania w pojazdach. Możesz nawet zmieniać utwory . Dodatek dla mnie zaje.bisty; kolejne znakomite DLC w tym roku. Jednak IMO źle wyważono Vantage Point po stronie NVA. Za duża tam sieczka i zawsze traciłem wszystkie tickety na pierwszym M-Commie. http://www.battlefieldbadcompany2.com/vietnam/battleforhastings Całkiem niezły wynik jak na jeden dzień grania. Za 3 tygodnie może się uda! Edytowane 23 grudnia 201014 l przez TheRozi
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Pukawki w Vietnamie są znacznie mocniejsze niż w podstawce, do tego maja mniejszy odrzut. Strzelanie przypomina to z Medal of Honor. Ale tutaj całość daje masę funu. Wczorajsza rozgrywka bez naliczania punktów to był tylko trening i całe szczęście bo szło mi słabo. Każdemu podoba się miotacz ognia, chyba tylko oprócz mnie bo to ja byłem najczęściej smażony :]
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Uważam, że nie ma przegiętych broni - wyważenie jest bardzo pozytywne. Nie zmienia to faktu, że damage wszystkich jest wyraźnie podciągnięty do góry, co powoduje, że podczas jednej rundy wpada więcej killi. Dominującą klasą dla mnie jest inżynier i medyk, czyli dwie klasy, którymi najgorzej grałem w standardowej edycji No wlasnie, inzynier jest mocny w Vietnamie- jest jak assault tyle za dodatkowo ma RPG lub miny. Nie ma oczywiscie ammo box, ale czestotliwosc zgonow jest tak wysoka ze trzy magazynki w zupelnosci starcza. Medyk jest swietny- ma mocno spluwe, w magazynku 100 kuli i apteczke przy sobie ( z jednej apteczki raz nabilo mi 200okt). Bede czesciej gral ta klasa, bo w podstawce ja olalem ( nie mam jeszcze nawet odblokowanych broni). A sniper? Z tym swoim mobilnym "dzialem" M40 sieje totalne spustoszenie... Assault jest cienki, ale ma mocarny Ak47. M16 to jak dla mnie porazka.
Opublikowano 23 grudnia 201014 l A ja jestem wkuwiony.Nie o to że strzelam z ciężkiego guna,a snajper uwala mnie dwoma kulami pistolecika o kosy,trafiłem dziś na wymiataczy i tam każda okazja na kose się liczy,więc nie dopuszczalne dla mnie jest że nie moge typa trafić 2 razy z noża,bo się po nim ślizga a w rewanżu za pierwszym razem dostaje kose od potencjalnej ofiary.Druga dziwna rzecz,to ze jak strzelam w nadbiegającego rywala,to to go nie stopuje,tylko przebiega przez moje kule i mnie,razem z moimi dog tagami Jeżeli gra sie przeciwko typowi i nicku Chickencuddler który ma 6 367,to nóż musi wchodzić za każdym razem Edytowane 23 grudnia 201014 l przez Litwin25
Opublikowano 23 grudnia 201014 l A ja po tym dodatku jestem mocno wkur..ny, tak szybko jeszcze nie ginąłem zwłaszcza ze snajperki i nawet nie wiadomo kto mnie załatwił ale klimat rewelacyjny i ta muzyka zwłaszcza jak leci się w śmigłowcu z całą ekipą
Opublikowano 23 grudnia 201014 l ja jestem zawiedziony calkowicie. Na hc bronie sa slabsze niz na sc... na sc jakg ralem to pierdniecie ak mnie mordowalo, a na hc trzeba paru-parunastu kul z pkm aby zabic.... Pomijam standardy ktorych nadal nie poprawili - z dupy respawny - strzelanie przez skaly itp - przenikanie przez przedmioty - i ten (pipi) (pipi)any w twoja (pipi) mac noz... - spamerzy z granatnikami i rpg... prawie jak gustav... Edytowane 23 grudnia 201014 l przez szpic
Opublikowano 23 grudnia 201014 l A ja KUR.WA nie jestem zawiedziony ... Gra mi się naprawdę fajnie,a łodzie po prostu wymiatają ,podobnie jak M16 i M40 A jak ma się ekipę to można nieźle poszaleć na niektórych mapkach czołgiem ( Rozi i Yabolek pozdr. ;P ) Lamerski tylko jest helikopter...sam jedyny dzisiaj jednego ściągnąłem M16:potter: Edytowane 23 grudnia 201014 l przez MYSZa7
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Hali w tej grze to wyzwanie,bo da sie go strącić dwoma magazynkami AK47 Grałem od 12,miałem ponad 30 killi łódką,czołgami ok.50,nawet jeepem i heli po 3,AK47 i M10 na gold i co?I ch.uj wchodze w statsy a tam nie ma połowy z tego,część jest doliczona,tzn. mam nadal np. 13 killi,ale brakuje odpowiednio mniej,przez to że z gry mnie wywaliło,ale teraz wyszedłem sam i w(pipi)ało mi masakrycznie dużo wszystkiego.
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Hali w tej grze to wyzwanie,bo da sie go strącić dwoma magazynkami AK47 Grałem od 12,miałem ponad 30 killi łódką,czołgami ok.50,nawet jeepem i heli po 3,AK47 i M10 na gold i co?I ch.uj wchodze w statsy a tam nie ma połowy z tego,część jest doliczona,tzn. mam nadal np. 13 killi,ale brakuje odpowiednio mniej,przez to że z gry mnie wywaliło,ale teraz wyszedłem sam i w(pipi)ało mi masakrycznie dużo wszystkiego. Mam to samo co ty. Zdobyłem dzisiaj pina za kille pojazdem wodnym i również nie zaliczyło. A poza tym po meczu wyświetla mi staty z kosmosu, np. przed chwilą -123 punkty palnikiem .
Opublikowano 23 grudnia 201014 l Mnie Vietnam nie zawiódł długo wyczekiwałem na ten Dlc i nie zawiodłem się. Wojna jest nawet lepiej oddana niż w pierwowzorze, na mapach czasem jest taka masakra że nie ogarniam niczego do tego muza wielki +++. Mysle że do tego Dlc bedą kolejne Dlc
Opublikowano 24 grudnia 201014 l no napewno ostatnie, za pół roku wychodzi juz BF3 Optymista BC2 zostało zapowiedziane rok przed premierą, a pierwsza beta ruszyła pół roku przed. Stawiam na jesień. A tak z innej beczki to macie może wrażenie, że pociski czołgu i PRG latają po mniejszej paraboli, tzn mniej opadają? Czy to może złudzenie, bo nie rozległych map. Heh, wczoraj po raz pierwszy naliczyło mi jakieś 1/3 statsów z grania w Vietnam, postęp, z pierwszego dnia nie miałem nic
Opublikowano 24 grudnia 201014 l Coś czytałem na stronach ze statsami,ze naprawiają usługe online bo te strony ją obciążały.Mi wczoraj wpadło złoto do łodzi i pepeszy,mimo iż mam tam 0 killi,chyba nalicza,a dopiero jak statsy naprawią to doda.Dla mnie RPG to poracha,jak gine to mi wystrzelony pocisk w 80% przypadków znika.
Opublikowano 24 grudnia 201014 l Dla mnie RPG to poracha,jak gine to mi wystrzelony pocisk w 80% przypadków znika. przeciez w zwyklym bf jest dokladnie tak samo. zabezoieczenie przed atakami kamikaze pogralem innymi klasami i zauwazylem inne braki. Heli to smiech na sali... Snajperki to juz nawet nie mowie... juz wiem dlaczego wszyscy biegaja z m40 bo reszta jest do dupy z uzi na hc 1 magazynkiem praktycznie nie da sie zabic wroga jesli stoi on dalej niz 5 metrow od Ciebie czolgi nie dosc ze maja widok z dupy to sa slabe... ledwo ktos strzeli i nie ma vietnam dla mnie skonczy tak jak tryb onslought. Wbije trofea i zapomne o nim Edytowane 24 grudnia 201014 l przez szpic
Opublikowano 24 grudnia 201014 l Dla mnie porażką są te statystyki - nosz cholera jasna. Mamy Święta (dużo wolnego czasu), nowe DLC wiec można przewidzieć ze będzie ruch jak jasna cholera. Tymczasem po 10 godzinach gry dalej mam 0 wszystkiego. Odechciewa się grać. Mam nadzieje ze szybko to naprawia. Najgrosze jest to, ze w normalnym BF jest tak samo
Opublikowano 24 grudnia 201014 l Albo mi sie wydaje albo zmiana broni z glownej na dodatkowa trwa dluzej. Heli by moglo nie byc no i tak jest do niczego ale za to pepesza najsilniejsza;d
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.