Skocz do zawartości

Battlefield Bad Company 2


Rekomendowane odpowiedzi

Ty jak zwykle marudzisz, a to silnik zrypany jest bo nie łapie hitow jak powinno. przestań sie użalać i graj gdzie Ci wygodnie.

Idąc tym tokiem myślenia,każda polemika sprowadza się do użalania,wiec w sumie temat możną zamknąć,gdyż 70% zawartości to dyskusja o błędach.

Edytowane przez Litwin25
Odnośnik do komentarza

Nie no spoko, nie oceniajmy wypowiedzi innych tylko rozmawiajmy. Po to jest forum a co cieszy wiekszosc ludzi tutaj utrzymuje dojrzaly poziom dyskusji. Ja przyznaje ze gram glownie na normalu. Ale to dlatego ze zaczalem od HC nie znajac map i czesto ginalem. Jakos ciezko bylo mi pozniej wrocic. No i chyba na HC jest wiecej kampienia. Jednak normal wymusza od snajpera ze jak go ktos zaznaczy to musi sie ruszyc.... wiem ze na wojnie... duzo bylo kampienia. Bo nawet w ASG albo Paintballu czesto sie to robi. Ale rozgrywka wyglada inaczej. Tak czy Tak.... Litwin przekonuje mnie do HC. I nawet jesli ucierpi na tym moj marny K/D ratio... to jednak chce sie bawic... wszak chyba o to chodzi w tym wszystkim?

Edytowane przez Aki PL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja osobiście gram na HC ponieważ gra na HC jest bardziej realistyczna i podobna do wojny niż gra na Normalu jak kogoś zabijesz to go widać gdzie jest dla assaulta to nie problem (moja ulubiona postac) bo sobie zmieni miejscówke a dla snajpera to już co raz zabije i musi zmienić miejscówke.Wszystkich na mapie widac nawet nie trzeba strzelić do kogoś by go zaznaczyć.A błędny są i na HC i na Normalu ja też mam takie czasem problemy z kosą koleś siedzi w krzakach ja go wale z kosy 3-4 razy a on nic aż się w(pipi)iłem i granatem go zawaliłem.

 

 

Odnośnik do komentarza

@ walek - nie trzeba 700h zeby to ogarnąć - wystarczy zacząć od 50% czułości a jak sie przyzwyczajsz do tego to wbić 70%, jak sie przyzwycaisz z kolei do tego to wbijasz 100 i juz ogarniasz po chwili co i jak ;)

Wiem, ze nie trzeba 700 hrs, by ogarnac 100% czulosci. Chodzilo mi o to ze po tym czasie (ja mam tyle na koncie) tak ci swpowszednieje te sensivity, ze bedzie ono zbyt wolne, i w pewnych momentach chcialbys aby bylo ono jeszcze wieksze. :)

 

Ostatnio zabralem sie za medyka bo assaulta juz ma na maxa odkrytego. Czy na HC informacje o zgonach sa tak samo pokazywane na radarze jak na normalu?

 

Na HC nie ma radaru. Sa tylko same wookies na wzgorzach. :P

 

...Ale już np. spotowanie i walenie pod trójkąt z drugiego końca mapy to przegięcie.

Malo to realistyczne, ale spotowanie skutecznie eliminuje zjawisko kamperstwa. Co, kto lubi.

Edytowane przez walek
Odnośnik do komentarza
Gość szpic

Na HC też tego nie uświadczyłem,zresztą czasami mi się wydaje ze gracze z normal za dużą uwagę przywiązują do tego co widzą,a równie ważny w tej grze jest słuch.Po samych odgłosach strzałów,albo pokrzykiwań graczy idzie namierzyć kolesia.

duzo zalezy od mapy.

Na takim isla czesto sie zdarza ze polowa teamu atakujacego to snajperzy siedzacy w krzakach na respie

Odnośnik do komentarza

Co do tego nagłego obracania, to:

 

a) wprawiony gracz słyszy kroki za sobą, a jeśli ma do tego radar to widzi czy to ktoś "swój" czy przeciwnik. Wystarczy wtedy znaleźć dobre miejsce do obrotu (np. schody) i profilaktycznie wpakować komuś ołów w jelito. Na HC jest troszkę inaczej, bo trzeba się częściej obracać i jeszcze zdążyć rozpoznać, co by team kill'a przypadkiem nie zrobić.

b) jak ktoś próbuje kosę i ta nie wchodzi, to musi wiedzieć że każda kosa "generuje" wypowiedź naszego ludka, typu: "motherfu*ker!", a wówczas wprawiony przeciwnik wykonuje cios nożem.

c) często przeważnie zostajemy przez kogoś zaznaczeni i ten ktoś widzi na mapie, że ktoś go ściga

d) czasami mamy lag'a ;)

 

Ja też ostatnio gram na HC, bo normal mi się znudził trochę, a na HC odkrywam na nowo tą grę. Np. na conquest Arica Harbor wybrałem sobie inżyniera z rpg-7 i dawno się tak nie ubawiłem :D Ta broń robi zamieć, i w trybie HC żywcem przypomina "noobtubing" z CoD ;) Tą bronią w cztery minuty zgarnąłem 3x combat exelence pin ;)

Odnośnik do komentarza

Zacząłem sobie powoli zmieniać czułość w grze. Na początku było tragicznie, ale po chwili zacząłem ogarniać. Aktualnie mam chyba ustawione na 50%, później zmienię na 70%.

 

btw. muszę się pochwalić - kolejny raz zabiłem pilota heli z M40. Nie wspominam nawet o zabiciu 4 atakujacych RPK :wub: bez przeładowania. ^_^

Edytowane przez Qvstra
Odnośnik do komentarza

W Wietnamie nie ma rzeczy niemozliwych.:potter: Mozesz dwoma magazynkami zestrzelic smiglowiec Huye, M40 wymiatac niczym dzialem Nawarony, a pocisk RPG zachowuje sie tak jakby nie mial w sobie materialu wybuchowego. No i zapomnialem dodac, ze AK 47 to bron masowego razenia- automatyczna snajperka z 30 pociskami. :D

 

Tez tak macie, ze czesto nie odpala sie wam animacja rzucania motion sesnsor. I marnujecie wtedy kolejna kule, myslac ze pierwsza nie poleciala. Irytujace :yucky:

Edytowane przez walek
Odnośnik do komentarza

AK-47 jest silną bronią w Vietnamie, ale to ze względu na specyfikę. Tak samo M16A1 jest silniejsze chyba nawet od tego z podstawki, pomijam że strzela pełną serią, a nie po trzy strzały.

 

Z drugiej strony ruskie mają i AEK-971 Vintovka, która jest takim pseudo-kałachem, jest też AN-94 Abakan który ma być w rosyjskiej armii następcą AK-47 (i czymś co ma być konkurencją dla M16A2 ;) ), jest też SAIGA która jest kałachem przerobionym na szybkostrzelny shotgun, i jest też w końcu AKS-74U "Krinkov" który jest mocno spokrewiony z AK-74 (większość części ma nawet wymienne z pierwowzorem), który zaś był następcą AK-47. Ot, kompaktowa wersja następcy "kałacha", dodatkowo wyposażona w tłumik, który jest o kant du.py rozbić przy tak głośnej broni ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...