Jump to content


Sign in to follow this  
YETI

Killzone 2

Recommended Posts

Sądzę, że przyda sie taki temat. Dyskusja tylko o trybie multiplayer.

Share this post


Link to post


Dokładnie to samo proponowałem na stronie 317.

 

Anyway... dobrze by było jakby zmniejszono moc shotguna, albo dodano opcję limitowanego dostępu do broni w grze np. tylko AR, albo no shotgun, albo no snipers.

 

To by było klawe.

Share this post


Link to post

U mnie strona czasem działa OK, ale strasznie wolno, czasem działa wolno i nie pobiera statystyk (mam wszystko na zero), a czasem nie działa w ogóle. :P

 

Co do shotguna moc jest okej, ale koniecznie zmniejszyć dystans, bo jak już słysze ten charakterystyczny huk to zaczynam odruchowo spi,erdalać na bok xD

 

Btw Zeratul grasz coś na polskich/EU serwach czy US only?

Share this post


Link to post
Wy też macie problem ze statystykami na stronce ?.

Strona jest w przebudowie. GG juz o tym informowało. Za jakiś czas wszystko ma chodzić.

 

A co do shotguna, najbliższy patch ma coś zmienić (nie jestem pewien tylko co). Znajdę tą wiadomość, to podam link.

Share this post


Link to post

Ma zmienic cos z aim assistem [jak przytrzymasz L1 to autoaim jest wiekszy niz w Halo], ale co do mocy broni, to ponoc jest jeszcze za wczesnie, by cokolwiek zmieniac. Tak przynajmniej wyczytalem na oficjalnym forum PS :P

Share this post


Link to post
Ma zmienic cos z aim assistem [jak przytrzymasz L1 to autoaim jest wiekszy niz w Halo], ale co do mocy broni, to ponoc jest jeszcze za wczesnie, by cokolwiek zmieniac. Tak przynajmniej wyczytalem na oficjalnym forum PS :P

możliwe, że chodzi o aim z przybliżenia

 

 

dobra , mam pytanko , kiedy będą dostepne pojazdy w multi???

Miały być niedługo po premierze :huh:

kto cie tak okłamał? :lol:

Nigdy nie obiecywali żadnych pojazdów, może na nowych mapach, które kiedyś tam wyjdą.

 

PS. Wyobrażasz sobie pojazdy na obecnych mapach? Może z dwie nadają się na to. A tak poza tym, mam nadzieje, że nigdy się nie doczekamy pojazdów w multi.

Edited by YETI

Share this post


Link to post
Wyobrażasz sobie pojazdy na obecnych mapach? Może z dwie nadają się na to. A tak poza tym, mam nadzieje, że nigdy się nie doczekamy pojazdów w multi.

Nie no na mapie Pyrrus jakieś samochody mogłyby się przydać :P, chociaż fakt faktem, postacie same w sobie takie wolne aż nie są, musiałyby to być specjalne mapy (kto wie czy nie większe od np pustkowi Pyrrus) inaczej dostalibyśmy tylko dodatkowy chaos (który notabane i tak się trafia bez tego).

Edited by Dr.Czekolada

Share this post


Link to post

Chaos jest, bo ludzi z uporem grają mecze po 32, czy 26 graczy, jak wchodzę na taki serwer, to momentalnie wychodzę. 16 jest ok, a na niektórych mapach 14 graczy to max.

Share this post


Link to post
Chaos jest, bo ludzi z uporem grają mecze po 32, czy 26 graczy,

A wsadź jeszcze do takich mapek pojazdy, LOL XD.

Jeszcze czytałem kiedyś propozycje wsadzenia w patchu "normalnego celowania" , tak by gracz miał do wyboru stary i tradycyjny, sami oceńcie takie "rozwiązanie" :P.

Edited by Dr.Czekolada

Share this post


Link to post

Normalne celowanie bylo by super, ale nie chcialbym opcji wyboru pomiedzy starym a nowym - po prostu ludzie grajacy z delayem rzucali by sie, ze gracze z normalnym celowaniem maja nad nimi przewage.

Share this post


Link to post
Normalne celowanie bylo by super, ale nie chcialbym opcji wyboru pomiedzy starym a nowym - po prostu ludzie grajacy z delayem rzucali by sie, ze gracze z normalnym celowaniem maja nad nimi przewage.

A sama gra zamieniłaby się w kolejnego klona COD4, zresztą niewiele by to zmieniło - wielu nadal by psioczyło że woli COD'a chociażby dlatego że ich zdaniem KZ2 byłby po prostu ładniejszym "mission packiem" - przynajmniej tak sądze, to jest ostateczny dowód dlaczego sterowanie jest takie, a nie inne.

Share this post


Link to post
Kur.....wa co jest grane, pogram z godzine czasu i trzba konsole restartowac i tak mamy wszyscy co gramy akurat ze soba, juz mnie to doprowadza do nerwicy;/;/

 

Znaczy co? Zwiechy masz? Ja wczoraj grając w multi zaliczyłem chyba ze 4 i w sumie ch*j wie od czego. Spotkał się ktoś z tym jeszcze?

 

To samo zwiechy w multi mam srednio z 3 na 2 dni :) 2 x dostalem zwieche w momencie kiedy ro zladowal sie hs i wyskoczylo ze jest disconected = zwiecha. Dzisiaj w 5 meczach podrzad wywalalo mnie z milym errorem nr 3 tym razem :) co zniechecilo mnie do dalszej gry w multi i odpalilem singla. Idzie sie wqr..wic jak za kazdym meczu masz ratio 3:1 i wywala Cie w polowie rozgrywki error 3 i tak 5x pod rzad bajka poprostu :)

to proste trza grać jak lama znaczy ja tak gram i od 3 dni ani jednej zwiechy czy wywalenia z meczu

hs rozładował mi sie juz kilka razy, przełączałem pada, przyszedł gość od płytek co miał być w sobotę, teście mają problem z rozliczeniem ale jest git wszystko działa

a przypomniałem sobie czemu sprzedałem cod4 w 3 tygodnie po premierze - niemożność rozpoczęcia gry tutaj miałem raz taką sytuacje

przez cholerne multi nie skończę singla

Share this post


Link to post
Celowanie niech będzie jakie jest... ma być inne i ma być trudno i frustrująco XD

 

Mogło by takie pozostać gdyby gra trzymała stałe 30 fps'ów. Przy większych zadymach ma tendencje do gubienia klatek i robi się nieprecyzyjne. I mam dziwne przeczucie, że po naciskach ludzi w końcu zdecydują się zlikwidować deadZone. To chyba nie jest jakiś większy problem. A żeby wszyscy byli szczęśliwi powinni zrobić w opcjach taki pierd.olnik do odznaczenia jak w przypadku słynnego już trzymania L1 do dokładnego namierzania. Wtedy zwolennicy laga (są tacy?) mogli by dalej cieszyć się "realizmem", a reszta cieszyła by się z łatwych celów i fragów :twisted2:

 

Kolejna rzecz do poprawienia to według mnie misje z podkładaniem i obroną przed podłożeniem ładunków wybuchowych. Chodzi mi mianowicie o postać taktyka i rzucane respawny. Powinna być wyznaczona jakaś strefa od miejsca podłożenia ładunków, na której ani broniący ani atakujący nie mogą rzucić respawna. Ten tryb to przeważnie jeden wielki chaos, a dzięki takiemu rozwiązaniu przyjemność płynąca z gry była by większa.

 

To wszystko to oczywiście tylko moje zdanie.

Share this post


Link to post

Wełna nick waszego klanu to jakiś zastrzeżony emblemat czy co jak zrobie klan POL to zapłacę kare ?

 

Czy wie ktoś kiedy dadzą jakieś nowe mapy ponoć odrazu po premierze mieli dodać mapy z pierwszej części

Share this post


Link to post
A żeby wszyscy byli szczęśliwi powinni zrobić w opcjach taki pierd.olnik do odznaczenia jak w przypadku słynnego już trzymania L1 do dokładnego namierzania. Wtedy zwolennicy laga (są tacy?) mogli by dalej cieszyć się "realizmem", a reszta cieszyła by się z łatwych celów i fragów

Prędzej kupie FragFX i za pomocą "ustawień" zniszczę każdego, niż tak się stanie :P.

Edited by Dr.Czekolada

Share this post


Link to post

multi w tej grze potrafi dzialac na sumienie :D a wszystko przez to ze jak kogos zabijesz to go slyszysz :) ostatnio jakis dzieciak (polak) sie chyba poplakal przeze mnie :D wybiegalem z przejscia a on kampil z shotem z rogiem, wybieglem szybko nagle dostalem ale nie zginalem patrze na radar, koles za mna. Odwrocilem sie i wpadl head :P po czym koles zdenerwowanym ale lamiacym sie glosem "no nie moge (pipi)... to mutanty sa". Az mi sie zal zrobilo :(:D

 

gdyby nie te disconnecty w paru ostatnich dniach to bylo by idealnie, nawet brak party mi nie przeszkadza bo przywyklem juz na UT3

Share this post


Link to post

Zastanawialiście sie czemu w trybie S&D jest tylko jeden bombside do podkładania, zamiast dwóch jak to ma miejsce w codzie czy tam cs'ie?

 

Share this post


Link to post

Są mapy na których miejsca na bomby są oddalone od siebie. W przeciwieństwie do CoD-a, tutaj musimy podłożyć 2 ładunki wybuchowe.

Share this post


Link to post

Zdarzylo wam sie ze kiedy wygraliscie turniej gra zarejestrowala wygrany mecz jako przegrany?Mi juz sie to zdarzylo 3 razy jak tego nie naprawia to niech sie pierdo... z takim online... Chodzi zawsze o mecz finalowy , cwierc i polfinaly sa dobrze rejestrowane

Edited by maly

Share this post


Link to post

Ta gra wymiata :D Nic nie daje takiej satysfkacji jak uslyszenie polskiego KU*** po zabiciu typa z shotguna :P Co do shotguna - zmniejszyc zasieg? Chyba sobie zarty robicie. Pograjcie nim troche, to zobaczycie, ze zbyt duzy to on nie jest (bo co, ma miec zasieg jednego metra? wolne zarty).

Co do lagow w celowaniu - wystarczy troche pograc i sie na to nie zwraca uwagi, gra sie wysmienicie.

Auto-aim......heh. Szkoda, ze nie mozna go wylaczyc, bo naprawde przeszkadza. Raz wybiegam z shotgunem przed schody i celuje nad nie, aby kiedy wrog wybiegnie odrazu go zastrzelic. Skubany zdazyl sie wychylic i spowrotem zejsc na dol, a niestety za nim moj celownik... Ten aim bardziej przeszkadza niz pomaga, ale i tak dobrze, ze jednak jest subtelny i nie robi z gry noskillowej zadymy.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.