Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Halo: Reach - To co nie pasuje do pozostalych tematow

Featured Replies

Opublikowano

Będzie mi barkować Master Chifaohmy.gif

Już się nie mogę doczekać.

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 174,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość bigdaddy
    Gość bigdaddy

    faktycznie 30fps po odst widać ale zawsze wydawało mi się że h3 to 60fps. Skoro 30fps będzie to mają duże pole do popisu.   A jest jakiś fpp na x360/ps3 który chodzi w 60fps?

  • korwa, a obiecywalem sobie ze juz sie na zadne halo nie napale

  • Znany poniekąd z Shadowrun'a. Ale dziwnym nie jest, w końcu za multi w HALO REACH odpowiedzialny jest właśnie typ od wspomnianej przed chwilą gry.   btw. ten krótki komiks wyjaśnia po co w HALO REAC

Opublikowano
  • Autor
Sam się zdziwiłem, że coś takiego powstało. Kto jest za to odpowiedzialny?

 

Niejaki Durandal i niejaki Joyeuse. Kto to jest dokładnie nie wiem, poprosili mnie o wsparcie w projekcie promującym HALO, więc pomagam

 

btw. w HALO REACH zagra max 16 graczy na raz - no i luz :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czyli nowe materiały z kampanii dopiero po becie. Będzie trzeba poczekać :-)

Opublikowano

Jestem zadowolony z tych zmian, zaraz mnie zjedzą pewnie pro, ale wolę wybieranie klas/broni na starcie niż bieganie i szukanie co to lepszych pukawek jak w stylu Quake'a.

 

Zauważyłem też że auto-aima nie ma takiego perfidnego jak to momentami bywa w Halo 3, ale to może mi się wydawać, filmik jest dość dynamiczny.

 

Ogólnie jestem podjarany.

Opublikowano

Jestem zadowolony z tych zmian, zaraz mnie zjedzą pewnie pro, ale wolę wybieranie klas/broni na starcie niż bieganie i szukanie co to lepszych pukawek jak w stylu Quake'a.

Chyba przespałem kilka ostatnich newsów albo wprowadzasz mnie w błąd, będzie coś takiego jak wybieranie klas i respawnowanie się z przypisaną do klasy bronią?

Opublikowano

Klasa jest równoważna tylko i wyłącznie zestawowi broni, z jakimi się pojawisz, poza tym, nie będzie między nimi żadnych różnic

Opublikowano

Widziałem wlasnie filmik, no w sumie ciekawe rozwiązanie, ale i tak jak będzie granie MLG to pewnie tryb będzie zmieniony i nawet jakby zostawili wybór broni to 90% ludzi będzie brało ten odpowiednik BR'a, a bronie zostaną dorzucone na mapę pewnie. Dobrze, żę bungie daje taką możliwość customizacji.

Opublikowano

Z tymi klasami chodzi tylko o to, że by noobiki mogły sobie postrzelać ze wszystkiego i że by nikt Cie nie zabijał bo przed chwilą podniosłeś snajperkę, a przecież to on chciał zrobić. Co do nowych materiałów, wygląda to obiecująco, szybko płynnie dynamicznie, fajne animacje melee i odznaki brudne jak cholera :) Jestem nakręcony pozytywnie, mam jeszcze mało pytanko, czy nie miało być tak, że w becie będziemy mogli sprawdzić sobie jakiś poziom z SP?

Opublikowano

Nie, tylko multi.

Opublikowano

A gdzieś była taka plota, że ma to być największa beta ever i przyjdzie nam sprawdzić też SP :/

Opublikowano

Największa - chodziło o największą liczbę uczestników, a nie contentu, bo z betą pierwszego lepszego mmo nie mogliby się równać

 

 

Edit:Wiadomo już, jakie tryby będą dostępne w becie: Slayer, CTF, KotH i nowe: Headhunter, Stockpile, Generator Defense i Invasion

Źródło

Edytowane przez B0dz1o

Opublikowano
  • Autor

Pomieszaliście trochę.

Nie będzie każdej broni na starcie, po prostu każdy tryb będzie miał przygotowane kilka wariantów startowych z podstawowymi broniami (tzw. Loadouts) i jakimiś Armor Abilities, np:

1.AR+Mag+Jetpack

2.DMR+Mag+Sprint

3.Grenade Launcher+Mag+Camo

4.Shotgun+Mag+Armor Lock

itp.

Na mapie dalej leżą inne bronie. Nie będzie możliwości startu z Rocketem, albo Snajpą od razu (chyba, że w specjalnych trybach).

W customach będzie można ustawić swoje Loadout'y, albo nawet je wyłączyć i zrobić tylko jeden zestaw startowy.

Za każdym razem kiedy się umrze można wybrać inny Loadout.

Opublikowano
  • Autor

No nie no albo latasz, albo biegasz, albo znikasz. Inaczej ni-dy-rydy.

Opublikowano
controlsbungie.jpg
Opublikowano

Prezentujemy wszystkie 3 wersje Halo: Reach jakie będą w sprzedaży :)

 

http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&cid=25773

 

A co do nowego filmu to nie wiem, muszę nerkę sprzedać i kupić 40" TV wtedy bym miał szansę coś trafić, a tak na 22" to nawet nie mam co odpalać multi :/

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

uuu ciekawe kogo MS da robienia kolejnych Halo. Wypuszczenie Bungie to strzał w stopę.

Opublikowano

Właśnie nie. MS bardzo dobrze zrobił. Gdyby nie było woli ze strony studia to MS by tego nie zrobił. Lepiej rozstać się w dobrych stosunkach i mieć przychylne sobie studio zewnętrzne niż je na siłę trzymać, bo co wtedy by się stało, kontrakty by się pokończyły i ludzie by uciekli ze studia sami. Poza tym Bungie jako studio nie posiada żadnych znaczących IP.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.