Opublikowano 30 kwietnia 201014 l Korwa Helmet a ponoć pjerdolenie Filipa i Uznego Cię nie rusza. Edytowane 30 kwietnia 201014 l przez B0CZEK
Opublikowano 30 kwietnia 201014 l Ja tylko się martwię o FFA gdzie jest tylko 4vs4, mam nadzieję że w pełnej wersji będzie tych graczy więcej?
Opublikowano 30 kwietnia 201014 l Autor http://www.mlgpro.com/forum/showthread.php?t=311110 ciekawa opinia, imo z tym, że to będzie prawie jak Halo 1 to się nie zgadzam ale i tak wg. autora tematu gra się o wiele lepiej niż w Halo 3. Fakt, jest dużo lepiej niż w H3. Najważniejsze - siła AR i melee poszły w dół, potrzebny skill do używania DMR i Maga w górę. Sama gra jest też jakby szybsza (dlatego na początku czuje się lekki chaos). Jeśli chodzi o mapy - fakt, są słabe, ale jeśli sięgnąć pamięcią wstecz to beta H3 też miała kichowate areny (Valhalla, Snowbound, High Ground), więc nadzieje na perełki pokroju Pit'a czy Constructa mam w dalszym ciągu. Rzeczy, które bym zmienił: -lekkie wzmocnienie siły Mag'a, albo zwiększenie mu magazynka, albo zmniejszenie mu blooma (na krótkie dystanse nie ma szans z AR'ką, na średnie z DMR'em też wysiada) -zmniejszenie zasięgu granatów, albo jeszcze większe ograniczenie ich ilości na mapach - mininuke + spam = meh -jeszcze trochę mogliby przyciąć siłę AR i melee, nie wiem jak to się dzieje, ale Hamburgery ciągle wyczyniają tym magię ((pipi)e lagi) reszta jest super @MaZZeo - potwierdzone jest, że gra znowu pociągnie do 16 graczy Edytowane 30 kwietnia 201014 l przez barth
Opublikowano 30 kwietnia 201014 l Na fejsbuku Bungie rozdawalo sobie kody w komentarzach... nawet mega szybkie F5 i copy paste nie styknelo by zalapac sie ;(. Coz... do poniedzialku!
Opublikowano 1 maja 201014 l Halo też powoli wychodzi raz na rok. Poczekaj co będzie, jak się tatuś nowy dorwie do koryta. A co oni mają do powiedzenia, skoro prawa do serii należą do Microsoftu, a nad następną częścią już od jakiegoś czasu dłubie 343 Industries? Kodów jak mrówków, ja swój wyrwałem już nieco wcześniej ^_^: http://www.bungie.net/News/Blog.aspx?mode=news#cid25945
Opublikowano 1 maja 201014 l Podawali na Facebook, na glownej stronie bungie. Ale nie warto sobie glowy zawracac, gdy daja 1-20 bo wiekszosc leci w 3s. Edit: Tzn. w komentarzach na stronie bungie Edytowane 1 maja 201014 l przez Renn
Opublikowano 1 maja 201014 l Tak, te kody daja szybszy dostep do BETY oraz w ogole dostep jesli nie posiadasz krazka z ODST (kampania). Cala reszta (posiadacze ODST) moga zaczac zabawe od 3go maja. Ogolnie pierwsi szczesciarze graja bodajze od srody.
Opublikowano 1 maja 201014 l Rzeczy, które bym zmienił: -lekkie wzmocnienie siły Mag'a, albo zwiększenie mu magazynka, albo zmniejszenie mu blooma (na krótkie dystanse nie ma szans z AR'ką, na średnie z DMR'em też wysiada) -zmniejszenie zasięgu granatów, albo jeszcze większe ograniczenie ich ilości na mapach - mininuke + spam = meh -jeszcze trochę mogliby przyciąć siłę AR i melee, nie wiem jak to się dzieje, ale Hamburgery ciągle wyczyniają tym magię ((pipi)e lagi) Ad 2 granat ma być granatem niech go nie nerfują.
Opublikowano 1 maja 201014 l Autor Soul uwierz mi, że jak zobaczysz jak hamburgery spamują tymi mini-atomówkami (które o dziwo mnie zabijają na strzał, a ich nie) to stwierdzisz to samo. Albo niech je osłabią, albo dają jeden na respie (zamiast dwóch)
Opublikowano 2 maja 201014 l Jako że wczoraj pograłem trochę u Uznego to podziele się pierwszymi odczuciami. Gra wydaje się wolniejsza od h3. DMR i ten nowy system strzelania to jakaś porażka... nie dość że dmr jest wolniejszy od BR'ki (bo musimy czekać ąż nam celownik sie "wyzeruje") to jeszcze potrzeba więcej strzałów żeby zabić. Jeżeli DMR i nowy pistol maja zastąpić br'ke to ja dziękuje. Mapy mi się nie podobają. Perki to też żenada... jetpacki i supershield niszcza. Grafika nie powala. Generalnie nie podoba mi się praktycznie nic. Muszę przyznać racje Filipowi, reach na chwilę obecna wyglada jak gorsze halo3.
Opublikowano 2 maja 201014 l Chyba Uznemu bo Filip raczej nic konkretnego nie napisał, jak się można było spodziewać. A co do DMR'a i wolniejszego biegania to o tym mówili, pewnie to zmienią jak ludzie zaczną narzekać, liczę na to.
Opublikowano 2 maja 201014 l Autor Przynajmniej jest beta, żeby sprawdzić co działa, a co nie i to ewentualnie naprawić. W razie czego, pod TYM LINKIEM znajdziecie temat, w którym Bungie zbiera feedback od graczy. Jeśli uważacie, że coś należy zmienić, bądź znajdziecie jakiś bug to po prostu wystarczy postnąć tam. Mała ciekawostka - w tej chwili ludzie najczęściej narzekają na: -zbyt małą prędkość poruszania się -zbyt duży bloom na DMR -zbyt mały magazynek w Mag'u -zbyt silne granaty -nie najlepsze (CoD'owe) spawny -złe ustawienia pada
Opublikowano 2 maja 201014 l Wlasnie mam takie pytanie odnosnie sterowania jezeli gram "Bumper Jumper" to gdzie wcisneli "sprint" ?
Opublikowano 2 maja 201014 l bez sensu ... powinni dać możliwość, żeby każdy mógł sobie wsio z osobna pozmieniać :F
Opublikowano 2 maja 201014 l Autor W tej chwili na forum Bungie jest to jedna z głównych próśb graczy. Ja osobiście chciałbym żeby dali Bumper Jumper, z tym że zamiast zmiany granatów byłaby opcja odpalania AA. To by było puuurrrfect!
Opublikowano 2 maja 201014 l X? : O To jak mam biegać i się obracać? Aha mam jeszcze pytanie może wiecie o której zaczynają BETE? Oczywiście chodzi mi o czas polski
Opublikowano 2 maja 201014 l "You can BXB in halo reach. Your Armor ability cancels your first melee allowing you to melee again. Note: I've only done this with the Sprint Armor Ability. The button presses go a little like this: (for default) RB, LB, RB Viola! A BXB" B X B?czyzby double male powrocily???
Opublikowano 2 maja 201014 l Autor Double melee nie jest Ci potrzebne, sam czas w jakim można wyprowadzić dwa jest masakrycznie krótki.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.