Opublikowano 2 czerwca 200915 l Gra zapowiada się miodnie, kilka rozwiązań jednej akcji daje duże możliwości i zapewnia przejście gry kilka razy. http://e3.g4tv.com/videos/38587/Alpha-Protocol-E3-Trailer/ Może na E3 pokażą jeszcze coś na temat tej gry. Liczę na to.
Opublikowano 2 czerwca 200915 l Trailer ladnie wyglada ale jak bedzie z wersja finalna oto pytanie nie raz sie zawiedlismy ogladajac tylko trailer.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l http://www.gametrailers.com/video/e3-09-alpha-protocol/50420 gameplay I http://www.gametrailers.com/video/e3-09-alpha-protocol/50418 gameplay II Edytowane 3 czerwca 200915 l przez Slupek88
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Nathan człapie jak staruszka. dodatkowo z tym pistolecikiem bardzo karykaturalnie wygląda.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Fajna ta skradanka, kiedyś czytałem zapowiedź i nakręciłem się na ten tytuł. Gameplay mi odpowiada, biorę. Dobrze że premiera w tym roku.
Opublikowano 3 czerwca 200915 l Ta gra ma potencjał, zawsze mi brakowało RPGa w tych klimatach. Pozostaje liczyć na to, że gameplay i zadania będą trzymać poziom .
Opublikowano 28 sierpnia 200915 l Wywiad: http://www.gametrailers.com/video/gc-09-alpha-protocol/55145
Opublikowano 25 lutego 201015 l Premiera w Europie 28 maja. http://xbox360.ign.com/articles/107/1071691p1.html
Opublikowano 26 lutego 201015 l http://www.gametrailers.com/video/a-man-alpha-protocol/62331 a tu nowy trailer.
Opublikowano 2 marca 201015 l Dla mnie to trochę jak pomysły z Deus Ex w TPP - nie mówię, że to źle, ale EIDOS nie specjalnie wtedy wyszło. Jedynka ok, ale Invisible Wars drewniane.
Opublikowano 12 marca 201015 l http://www.gametrailers.com/video/gdc-10-alpha-protocol/63045 GDC 10: Developer Walkthrough Jestem ciekaw jak gra wypadnie w ostatecznym rozrachunku, zapowiada się ciekawie. Ale bez recenzji, opinii na pewno nie zainwestuję w tytuł w którym macza Sega;/.
Opublikowano 12 marca 201015 l Przede wszystkim Obsidian macza palce w tym tytule czyli jest szansa na rozbudowanego action RPGa. SEGA tylko wydaje ta grę. Działa to na tej samej zasadzie co wydanie Wiedźmina przez ATARI czyli tantiemy ze sprzedaży i absolutnie żadnego wpływu na developing gry. BTW obejrzałem to: LINK i jest drętwo (animacja ruchów postaci, grafika) ale jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki to mamy wspaniały przykład na to jak rozwijanie umiejętności wpływa aktywnie na przebieg gameplay'u oraz twoją skuteczność w czasie walki. Można dodać jeszcze opcje dialogowe mady by Sawyer-Avellone i każdy fan dobrego erpega powinien cieszyć michę. Edytowane 12 marca 201015 l przez Gooral
Opublikowano 12 marca 201015 l Przede wszystkim Obsidian macza palce w tym tytule czyli jest szansa na rozbudowanego action RPGa. SEGA tylko wydaje ta grę. Działa to na tej samej zasadzie co wydanie Wiedźmina przez ATARI czyli tantiemy ze sprzedaży i absolutnie żadnego wpływu na developing gry. No to mnie uspokoiłeś. I oby tak było, że Sega tylko i wyłącznie wydaje AP bez "mieszania" się do gry. BTW obejrzałem to: LINK i jest drętwo (animacja ruchów postaci, grafika) ale jeśli chodzi o mechanikę rozgrywki to mamy wspaniały przykład na to jak rozwijanie umiejętności wpływa aktywnie na przebieg gameplay'u oraz twoją skuteczność w czasie walki. Można dodać jeszcze opcje dialogowe mady by Sawyer-Avellone i każdy fan dobrego erpega powinien cieszyć michę. A no właśnie od strony technicznej jest średnio żeby nie powiedzieć słabo. Ale sama rozgrywka zapowiada się ciekawie czyli najważniejsza kwestia. Tak jak mówiłem, czekam na pierwsze recenzje jak to wszystko wyszło w praniu.
Opublikowano 15 marca 201015 l Jak dla mnie jedyne co Obsidian potrafi, to partaczyć to, co wypracowało BioWare, nie rozumiem, skąd te hurraoptymistyczne nastroje przy AP albo Fallout: New Vegas. Obym się mylił, ale to właśnie deweloper stanowi dla mnie największy powód do obaw.
Opublikowano 25 maja 201014 l premiera w tym tygodniu a tu pusto:) Miałem nadzieję że jacyś szczęśliwcy przed piątkiem będą grali już w Alpha Protocol abym wiedział czy warto kupić. Dla mnie ta gra jest na drugim miejscu moich priorytetów tegorocznych po Mass Effect 2 (które kupiłem w dniu premiery). Obsidian ma u mnie duży kredyt zaufania za KotOR 2 i Neverwinter Night 2 z dodatkiem Maska Zdrajcy. Może fabularnie KotOR 1 był lepszy ale Obsidian wg mnie lepiej przedstawiał relację między postaciami i ogólnie miał bardziej zapadające w pamięci postacie. Z opinii paru dziennikarzy co dorwali się do wersji beta wynika iż gierka wygląda kijowo ale ma fajną fabułę i świetnie naszkicowane postacie. A dialogami przebija nawet Mass Effect 2. Dla mnie fabuła jest priorytetem więc powinna mi się gra spodobać. Liczę że ktoś na tym forum myśli o zakupie AP albo już zamówił i będzie miał przed premierą :> Jeżeli ktoś taki się znajdzie to niech napisze czy warto zakupić to link dla tych co uważają iż Obsidian to kiepska firma i potrafi tylko partaczyć dzieła Bioware:) Droga Obsidianu do Alpha Protocol P.S. Jak można uważać że Obsidian spartaczy Fallouta jak ludzie tam pracujący go wymyślili;P
Opublikowano 25 maja 201014 l To, że jest tam paru ludzi, którzy tworzyli pierwsze Fallouty o niczym nie świadczy. Poza tym, przeanalizuj gry, które zostały stworzone już pod szyldem Obsidian, jeśli mi powiesz, że KotOR i NWN od Bioware były słabsze od sequeli to chyba padnę ze śmiechu. Daikatanę tworzył John Romero, gość od Wolfa 3d, dwóch Doomów i Quake'a. I co? Nazwiska same gier nie tworzą.
Opublikowano 2 czerwca 201014 l Widzę że jako pierwszy będe miał okazje skomentować grę Alpha Protocol na tym forum :potter: przeszedłem grę. plusy gry to fabuła (trzyma za jape nie pozwala odejść od tv), podoba mi sie rozwiązanie hackowania kompów sejfów (lepsze niz falloutowe procenciki) dialogi (każda podjeta decyzja ma mniejszy bądź wiekszy wpływ na rozgrywke) i to tyle z plusów dalej bedzie gorzej niestety: minusy to grafika i animacja postaci (może nie jest to najwazniejszy aspekt w grze rpg), imo irytujący głos głównego bohatera (przewijałem jego kwestie, naprawde bardzo irytujący głos), sterowanie mogło byc bardziej dopracowane ( jakis wachlaż z umiejetnosciami a nie ciagłe wchodzenie do menu i bawienie sie w szukanie perka), strzelanie z broni to jakaś komedia (system celowania spartolony), bugi sie zdarzają (teksturki wchodzą w sciankę i nie można podnieść itemów) no i takie głupotki: za zabijanie cywilów dostajemy po reputacji, ale po skręcaniu im karków już nie (bo nie strzelamy do nich przecież!) dla mnie 6+/10.
Opublikowano 2 czerwca 201014 l Wiele jest recek na necie, które mówią mniej więcej to samo co Ty. I właśnie dlatego nie kupię tej gry przez kilkanaście najbliższych tygodni. Może we wrześniu jak cena będzie satysfakcjonująca (Tzn. poniżej 80zł). Podsumowując - nie spisali się panowie z Obsidianu. Boje się coraz bardziej o FNV.
Opublikowano 2 czerwca 201014 l Gooral niestety gra bardzo slaba. Sprzedalem po weekendzie. O ile wiesz jestem osoba ktora na grafike nie zwracala uwagi ale tutaj pierwszy raz w zyciu wizualna strona produktu jak i mechanika odrzucily mnie kompletnie. Pozniej skrabne cos wiecej ale szczerze mowiac odradzam ten tytul. Naprawde dziwie sie jak mozna bylo zmarnowac taki potencjal.
Opublikowano 3 czerwca 201014 l Ciekawe jak AP zastałoby przyjęte przed premierą ME2. Ja mimo ocen i opinii i tak się skuszę raczej.
Opublikowano 3 czerwca 201014 l Dla mnie, jako człowieka dla którego liczy się przede wszystkim fabuła, AP to gierka na mocną ósemkę. Rewelacyjny system dialogów, tak samo jak zresztą sam skrypt, który jest umiejętnie poprowadzony i trzyma gracza w napięciu aż do samiutkiej końcówki. Zresztą wystarczy powiedzieć, że po skończeniu AP pierwsze co zrobiłem to rozpocząłem rozgrywkę od nowa, a zdarza mi się to niezwykle rzadko (ost. raz przy premierze inFamous). Panowie, to jest TO. I nie przeszkadzała mi marna animacja, czy skopany system strzelania, bo ja postawiłem na skradanie się i w ostateczności bezpośrednią konfrontację (stealth + martial arts). Zdaje sobie sprawę, że gra posiada swoje wady i dlatego zgarnia tak niskie oceny. Gdybym był recenzentem silącym się na jakiś tam obiektywizm też musiałbym AP wystawić ocenę w okolicach 6. Na szczęście jestem tylko zwykłym graczem, który w (pipi)e ma grafikę i który dawno nie czuł takiej wczuty w świat gry, dzięki trzymającej w napięciu fabule i świetnemu systemowi dialogów.
Opublikowano 3 czerwca 201014 l @Hela Ja też się skuszę ale właśnie dzięki ocenom nie wydam na taką grę 180zł a maks. 70zł. Oznacza to, że kupię długo po premierze gdy na rynku wtórnym będzie dostępna za ta kwotę. @estel Możliwości dialogowe zapewne są imponujące w końcu to Obsidian jednak widać po reszcie elementów tej gry, że Avellone i spółka nie poradzili sobie tak dobrze jak byśmy chcieli. Nie sztuką jest zrobić mega wypasione drzewka dialogowe i reperkusje z nich wynikające. Sztuką jest ubrać to w dającą frajdę mechanikę rozgrywki, zbalansować system walki, zaimplementować odpowiednio dobre AI wrogów, zaprojektować walki z bossami tak aby były widowiskowe i jednocześnie przemyślane. Niestety elementy wyżej wymienione to jedna, wielka tragedia. Oczywiście według recenzji szanowanych, zachodnich portali i prasy drukowanej. Ja też w takich grach jaram się fabułą, dialogami, wyborami moralnymi i ich konsekwencjami. Ale jak reszta gry jest tragiczna to mogę jedynie załamać ręce bo przeważnie mamy do czynienia z mało grywalnym kawałkiem kodu. Edytowane 3 czerwca 201014 l przez Gooral
Opublikowano 3 czerwca 201014 l A ja kupiłem w dniu premiery i tylko w to gram od tygodnia:D Świetna gra tylko Mass Effect 2 mi się bardziej podobał z tegorocznych gier. Bad Company 2 i Red Dead Redemption poszło w odstawkę dopóki nie skończę tej wyśmienitej gry. Graficznie to poprzednia generacja, mechanika tragiczna , skradanie wręcz śmieszne ale fabuła jest świetna i trzyma mnie przy konsoli. P.S. Romanse strasznie trudno nawiązać to nie ME czy dragon age gdzie jak sobie jakąś panienke upatrzysz na pewno romansik się uda tutaj jedna decyzja może zmienić nastawienie postaci diametralnie. Mi np z Friendship spadł do neutral u jednej postaci po jednej misji P.S.2. Heck i Sie rządzą <-- dawno tak wyczesanych postaci w grze nie spotkałem. W ogóle postacie to najmocniejsza strona tej gry.
Opublikowano 3 czerwca 201014 l Ta gra to doskonały przykład, że w grze nie liczy się tylko fabuła, tak samo jak w innych grach nie tylko grafika. trzeba resztę rzeczy mieć na przyzwoitym poziomie A ja kupiłem w dniu premiery i tylko w to gram od tygodnia:D od tygodnia? nie można sie oderwać? gre zmłóciłem w 8h na normalu. mówimy o tej samej grze?:potter: może przestań palić zielone to trzeźwym okiem ocenisz gierkę a jedyne co miałem ochote zrobić po przejściu gry to jak wymienic gre w sklepie na alana wake'a co do romansów ja nie miałem bo wszystkie panienki zastrzeliłem, z panią pomocnik włącznie:thumbsup: lubie być zły.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.