Posted June 3, 200915 yr zakładam temat bo nie mam gdzie dac tej informacji, amysle ze warto pogadac o nowym assaynie zwłaszcza ze screeny wygladaja nadzwyczaj dobrze... az nierealnie jakk dla mnie (niezłe tekstury, duza widocznosc) wuczuwam jakis podstęp
June 3, 200915 yr Pfff... zdjęcia może fajne, ale z rzeczywistą grafiką nie będą miały nic wspólnego. Już sam brak charakterystycznych dla PSP ząbków dookoła wszelkich modeli o tym świadczy Mam nadzieję, że gra zaoferuje dobry gameplay i nie będzie kalką jedynki ;X
June 4, 200915 yr Assassin na ps3 bardzo mi się podobał i ten też pewnie mi się spodoba. Jak na razie Must Have na mojej liście.
June 5, 200915 yr Author mała ciekawostka - AC na psp ma byc kontynuacją jedynki i wyjasniac fabułe i powiązania AC1 i AC2 na duze konsole mowa o tym tutaj (wywiad ogolnie dotyczy ac2) http://www.gametrailers.com/index.php a swoją droga mam nadzieje na 2 rzeczy: - bedzie mozna fajnie łazić po budynkach jak w duzych wersjach - rozgrywka nie bedzie miała takich błedów jak jedynka (schematyczność itp) ciekawe czy uda im sie zrobic otwarte miasto , zeby tylko sie nie okazalo ze bedzie jak w nowym tenchu - ze mamy 2-3 wąskie trasy ktorymi mozemy dojsc do celu, i kazda misja to osobny kawałek miasta z kilkoma uliczkami tylko
June 23, 200915 yr Grafika nie jest taka rewelacyjna, popatrzcie na modele postaci, po prostu ładne tekstury są . Zdjęcia oczywiście są wyretuszowane, ale nie mam nic przeciwko takiemu poziomowi, jest dobrze . To wspinanie się po budynkach i ciche zabijanie w kieszeni będzie fajne.
June 26, 200915 yr Czy są może jakieś wieści kiedy ta gierka ma się pojawić ?? A co do oceniania: - grafa jest nawet fajna...na skreenach , nie wiadomo jaka będzie naprawdę xD - a co do powiązania z wersjami na "stacjonarne" konsole - nie wiem nie grałem ( byłem posiadaczem PS2 ) xD
June 28, 200915 yr No to akurat se PSP kupie xD no xD ... a zresztą, sam tak pisałem/pisze ----------------------------------------- Wracając do tematu, chciałbym, żeby nie zrobili z tym tego co będzie z army of two (zmiana perspektywy) Chcę tpp ; / Edited June 28, 200915 yr by mate5
July 16, 200915 yr Author pojawił sie trailer!! http://www.gametrailers.com/video/debut-tr...ins-creed/52781 i chyba mozna powiedziec ze jak na psp sie niezle prezentuje, wyglada an to ze ebdzie miasto, mozna robic akcje jak na ps3 itp z tego co widac chyba na ulicach bedzie dosyc pusto, pewnie oprocz paru straznikow zwykły cywil bedzie rzadkim widokiem , mimo ze na screenie w pierwszym poscie widac az 7 postaci, na filmiku ulice byly puste i tylko dpoczas scenek były grupki postaci Edited July 16, 200915 yr by Yano
July 17, 200915 yr Według mnie to jest a raczej musi być za(pipi)iste jeśli ta grafika taka będzie zdj. 1 mysle ze nie jest prawdziwe ale 2 zdj jest najbardziej wiarygodne Super Edited July 19, 200915 yr by Axels
November 14, 200915 yr Author pierwszy! pogralem z godizne, w sumie jest całkiem niezle, duzo rzeczy jest zaporzyczonych z duzej wersji , mozna niezle sobie pobiegac po scianach, ogolnie jeest prawie jak w orginale -miasto jest podzielone na mniejsze kawałki, chociaz i tak nie jest zle -sterowanie jest całkiem podobne, co w wielu grach na psp stawnoi ogromny problem, tutaj udalo sie przenieść w miare bez zgrzytu, jedyne co to oczywiscie kamera - trzymamy L i przyciskami geometrycznymi ruszamy kamerą, nie jest to szczyt wygody ale nie jest to tez najgorsza opcja, na szczescie reszta sterowania jest ok -grafika jak na psp to jest nienajgorsza, postac altaira jest ładna, cała reszta juz troche mniej (zwlaszcza pojawiajace sie rpzed oczami elementy) , ale da sie znieść, zwazywszy ze mamy jednak kawalek otwartego terenu do dyspozycji, ...tzn miasto napewno nie jest ładne, ale nie jest też tragiczne - loadingi sa szybki dosyć (nie to co na ps3 gdzie łazilismy minute po "mgle" jak sie wczytywała reszta ;p jedyne co mnie wkurza to nie gra tylko moja gałka ktora znowu ciągnie do dołu i mi pstac zawraca albo co gorsza odskakuje od ściany podczas wspinaczki i popełnia samobojstwo ...
November 15, 200915 yr yano byles pierwszy bo ja nie lubie pisac dlugich tekstow Raz gralem bodajze w czwartek popoludniu calkiem neizle chociaz te sterowanie czasami mnie wkurza,system walki spoko bieganie po scianach i inne wynalazki fajna sprawa mozna sobie poszalec Altairem
November 15, 200915 yr Author po porgraniu trochw eicej wkurzylo mnie to że nie da sie operowac kamera podczas biegania bo jak sie trzyma R to nie da sie jednoczesnie nacisnac L , oraz nie da sie krecic kamera podczas blendowania bo jak sie trzyma X zeby sie "modlić" nie da sie nacisnac L , wiec jak sie chce ukrywac i obrocic kamere to na chwile przestaje sie ukrywac z tego powodu ikonki straznikow na mapce powinny poakzywać w ktora strone patrzą wtedy nie trzeba by obracac kamerą cały czas ... ale oprocz tego to i tak jest niezle, wiele innych gier przeniesionych z duzych konsol stwarzalo wiecej problemow
November 15, 200915 yr Kumpel przeszedł, co ciekawe zajęło mu to raptem koło 6 godzin, mimo iż się nie śpieszył. Ja pograłem godzinkę i na razie nie jestem zachwycony.
November 15, 200915 yr Gra nie jest zla, ale tez nie powala. Wkurza mnie sterowanie, szczegolnie ze nie moge obracac kamery kiedy sie modle. Jak sie robilo kontre w czasie walki? Chyba takie cos bylo w tutorialu ale zapomnialem ;p
November 16, 200915 yr Gra podobnie jak oryginał, jest po prostu dobra, ani zła, ani rewelacyjna. Niemniej jednak, do oryginału miałem wielkie nadzieje a zabiła je monotonia. Po wersji na PSP nie spodziewałem się nic wielkiego, więc miło się rozczarowałem bo gra zasługuje na 7+/10 spokojnie. Jestem w tym momencie w drugim mieście, fabuła jest całkiem przyzwoita. Najważniejsze, że udało się trzymać klimat wersji z dużych konsol. Yano - w wersji na X360 po zainstalowaniu an dysku oraz na PC gra wczytuje się błyskawicznie i nie ma chodzenia we mgle prawie wcale Edited November 16, 200915 yr by Antares
November 16, 200915 yr Author Jak sie robilo kontre w czasie walki? Chyba takie cos bylo w tutorialu ale zapomnialem ;p masz napisane na ekranie przeciez podczas walki, chyba kwadrat podczas trzymania R (czyli bloku)
November 20, 200915 yr fajna gra, ale troche schematyczna... takie mega casualowe tenchu. W wersje "duza" nie gralem, wiec pewnie nie lapie do konca klimatu. Zasieg wzroku straznikow jest zenujacy xD
November 20, 200915 yr Zasieg wzroku straznikow jest zenujacy xD Nie tylko zasięg wzroku, bo cała ich inteligencja jest żenująca. Gubią Cię jak tylko znikniesz za rogiem. Wielu można w plecy mieczem siekać i nawet nie zauważą, tylko stoją czekając na kolejne ciosy. Kiedy jest trzech obok siebie można do nich bez problemu podjeść i w połowie przypadków nie zauważą, że właśnie wykończyłeś jego kompana stealth killem. Stojąc na przeciwko niego, 2 metry od niego. Potem wykańczasz tak drugiego, trzeciego i przy odrobinie szczęścia przybiegnie czwarty, który zawalczy z Tobą na serio. AI przeciwników w tej grze to po prostu kpina.
November 20, 200915 yr Author ja jakos nie zauwazylem aż takiego niedorozwoju wrogow, wczesto ganiali mnie dosyc dlugo, nie pomagalo chowanie sie za rogiem, i co chwile wychodizli niwoi wiec nie mialem nawet czasu wskonczyc wspokoju do siana
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.