Jump to content

Asuka Kazama


Di

Recommended Posts

po graniu nią 11 godzin mysle, ze moge cos napisac... Asia zmienila sie nie do pozniania, pare rzeczy jej zabrali, ale za to ma wiecej rzeczy do pokowania i wiffowania. Nowa seryjka 2,1,1+2 jest wyje.bana, w jugglu bounduje a uzywana w polu moze niezle namieszac, tymbardziej, ze mozna przytrzymac tyl zeby przerwac animacje ostatniego ciosu i zaskoczyc przeciwnika lowem/rzutem ;) oczywiscie zostal cancelowany 1,2,3 ktorego mozna tez scancelowac do lowa badz rzutu, nie jest tez glupim pomyslem zostawienie ciosu jesli przeciwnik jest pod sciana bo zbiera on ze stepow ;) nowy low d+1+2 strasznie w(pipi)iajacy ;) tylko szkoda, ze zasieg taki slaby :/ Jest o wiele mocniejsza niz w T5DR, wrocily gwaranty po f+1+2 z T5 <3 ;) juggle, które warto robić moim zdaniem po niektórych wybitkach:

 

f+2_d/f+2, 2,1 2,1,1+2(b) d/b+4,3

f+2_d/f+2, b+2,1,3, f,f, 2,1,1+2(b) ws+1,4

f+2_d/f+2, b+2,1,3, f,f, b+4,2(b) d/b+4,3

d/f+2, d/f+1, u/f+3, 2,1,1+2(b) ws+1,4

 

1+2_CH b+4, 1+4, 2,1,1+2(b) d/b+4,3

1+2_CH b+4, 1+4,2, 2,1,1+2(b) ws+1,4

 

ws+3_d/b+2, 2,1,1+2(b) b+2,4,3

d/b+2, d/b+1, 1+4, 2,1,1+2(b) ws+1,4

 

Po wbiciu na sciane najlepiej robic b+2,1,4 lub 1+4,2,d+4

 

Po boundzie na scianie robie f+1,4 lub b+1+4,4, pewnie siedzi cos mocniejszego (jesli tak jest oswieccie mnie :D )

 

Fajna opcja gdyz mamy juz porzadne combo jesli trafimy SSujacego przeciwnika pod sciana ciosem 1+2,gdyz siedzi tam b+4,2 i sciana boundowa ;)

 

Po low parry robie 1+4, 2,1,1+2, zostawia mnie i przeciwnika w korzystnej dla mnie setupowej pozycji :D

 

Mam tez pare pytan, jesli ktos w ogole siedzi w Asuce, mianowicie zabrali jej jugglujacego gwaranta po CH FC d/f+2, nie siedzi juz banalne ws+3 z DR, za to zauwazylem, ze wchodzi tam ws+1,4, tylko czy to jest natural combo? Oraz co najlepiej robic po trafionym f+4? (grałem tylko versusy z Batim i Yunem, nie mam aktualnie swojej konsoli zeby to sprawdzic ;) )

Edited by Pychu
Link to comment

po f+4 ja robie 1+4 b+4,2 db+4,3

 

czy to tylko ja, czy ktos jeszcze ma wrazenie, ze asuka zostala megazbiedzona w stosunku do DR. zabrali zasieg uf+3 (dodali juggla na CH), a w szczegolnosci pogorszyli db+1. Nie wiem, jak reszta ,ale dla mnie to byl podstawowy cios w DR, bo super mial zasieg, crushowal co sie dalo i zbieral z SS, a teraz to siedzi tylko praktycznie przy samym przeciwniku. Fakt - ma mocne sciany i juggle, ale nie da sie nia za bardzo napierac (ja nie umiem przynajmniej), bo dotychczasowe szybkie ciosy zostaly spowolnione. Ja mam nawet wrazenie, ze zwykle 1 jest jakies wolniejsze (szybsze wydaje sie obecnie 2). Bzdury pokroju NC [db+4],4,3 (jg) sa uzyteczne na przeciwnikow, co grac nie umieja, to samo sie tyczy db+1,2; nie wiem po co w ogole jest 3,1, czy tez 2,3 - wygladaja na zapchajdziury, bo cos musiala dostac. Sorry Pychu, ale dla mnie asuka z t6 nie dorasta do piet tej z DR. podcinka 3~4 tez gorsza, bo mniejszy zasieg i szybciej przeciwnik wstaje... 2,1,1+2 to zadna rewelacja, bo teraz kazda postac ma combo z boundem na koncu, jedynie ten cancel z b ja ratuje. b+4,2 tez tylko do juggli i scian sie nadaje. No i dziwnym trafem nie siedzi juz uf+4 b+2,1,3 d+2 , a szkoda, bo by akurat boundowalo... Ogolnie bardziej toporna jest, mniej zwinna, jesli moge sie tak wyrazic. Crushowanie f+2 nie zostalo oczywiscie poprawione, czyli nadal mozna dostac rzut, albo countera highowym ciosem, ale lag na bloku oczywiscie pozostal. Wisienka na torcie oczywiscie jest unblock, ktory teraz jest... NA HIGH! oklaski dla pana, ktory wpadl na ten wspanialy pomysl. Nie dosc, ze dalo sie go SSowac, to teraz nie trzeba sie az tak pocic, bo wystarczy sie schylic! zenada... WS+1+2 moze i niezly na CH, ale wolny jak cholera. Ciekawym pomyslem bylby 1+4,3, bo mozna cancelowac, gdyby nie to, ze sie nie oplaca, bo i tak nie ma laga po samym 1+4.

 

Tak mnie cos wzielo na nocne marudzenie, wiec sie tu wyluszczam, ale to dlatego, ze czekalem na jakies fajne opcje do dziobania, a tu dostalem kloca jakiegos. Nic, pewnie i tak bede sie z tym jakos meczyl, bo to moja ulubiona postac, ale zawiedziony jestem poteznie.

 

PS. Chce sie komus sprawdzac, czy po 1+2 b+4,2 uf+3 b+4,2 sziedzi gwarantowane f+2? w practice wyglada nawet nawet, a nawet jesli nie siedzi to i tak jest niezly start do jakiegos oki.

 

pozdro

Link to comment

A ja przespałem erę DR wiec mi Asuka wydaje się silniejsza;].

 

Nie zgodze sie że 2,3 i 3,1 to zapchajdziury. Oba to NC - 2,3 to najsilniejszy puniszher ciosów z -13 (karalne wiec lepiej uzywac tego tylko do karania), a 3,1 ciosów z -14, Ponadto 3,1 można opóźniać i bardzo prosto hit confirmować, a samo 3 to szybki, bezpieczny mid z +9 na hicie. po podcince mamy dalej combo więc jest ok. Unblok fakt, kiszka, ale można bez nieo sobie poradzić.

 

CH fc d/p+2, ws+1,4 jest gwarantem i chyba nawet siedzi po tym jeszcze p+2 poprzedzone dashem do przodu. Przy ścianie siedzi np CH fc d/p+2, ws+1,4,[W] b,b, d/p+1, 2,1,1+2, B! p+1,4 za jakies 109 bodajże po szybkim, crushującym i w sumie bezpiecznym lowie na ch;].

 

Nie jest tak źle;].

Link to comment

czy ktos wie czy ona ma jakies tech trapy? xD przysiaglbym, ze na pewno jakies postacie maja wiec dziwi mnie czemu ona nie ma xD nie ukrywam, ze w t6 gram dopiero od premiery na ps3, ale gralem we wszystkie poprzednie tekkeny.... czy tech roll to, zawsze skuteczna forma ucieczki przed oki w wykonaniu asuki? xD pomijam sciany, cornery itp, chodzi mi tak normalnie na otwartym polu...

Link to comment

Wreszcie jakis odzew, bo juz myslalem, ze tylko ja nia gram;] Widzisz, Aramis, ja tam nie widze potrzeby uzywania 2,3 nawet jako kary, bo moge np walnac zamiast tego 2,1,1+2~b - mozna pokminic co nieco po cancelu. 3,1 to juz w ogole, bo 1 nie ma zasiegu;] Moze samo 3 jeszcze ujdzie, bo w sumie DRowego 3 na low i tak nie bylo sensu uzywac, wiec zmiana w tym miejscu byla wskazana. WS+1,4 to faktycznie fajny gwarant po CH FCdf2, jeszcze mozna z ffF pokombinowac.

 

Co do tech trapow to nei wiem w sumie, bo nie uzywam;] Juggle finishery po boundzie odrzucaja przeciwniwka na tyle dalego, ze oplaca sie tylko biec i liczyc na tackla, albo bara;]

Link to comment

veron, jaki masz nick na psn? xD ja mam WidowmakerPL, moze zagramy kiedys xD niestety online jestem zwykle od pt do nd bo studiuje a na stancji nie mam ps3 xD i mam gdzies teksty o niedzielnych graczach bo jestem w stanie nawalic niejednemy smiejacemu sie z kogos i grajacemu codziennie xD

Edited by Cipher
Link to comment

A właśnie wszystko zależy od sytuacji - jasne że możesz zrobić 2,1,1+2~b i mieszać, ale np 2,3 daje knd i pewnie scianę (tutaj nie jestem pewien);].

 

No i kurde mi po g/p+4, b+2,1,3 siedzi to d+2 - nie zawsze ale da się posadzić.

 

coś nowego:

(kąt ~45 stopni przy scianie) CH fc d/p+2, ws+1,4 [W], b,b, d/t+4,3 [W], b+4,2 B!, b+2,1,4 - ponad 120;], testowane na Lili.

Link to comment

Jeśli maszowanie b/d+4,4,3 na mega lagu uważasz za dobrą grę to spoko. Nie chce nic sugerować, ale chyba jednak powinieneś więcej poćwiczyć, bo jak zagrasz kiedyś z kimś kumającym gre offline to możesz się zdziwić ;)

 

mega master tekkena sie znalazl widze xD sorry ale na nie wiem jakim lagu zeby nie umiec wcisnac i trzymac b+d i majac w ten sposob 2 lata czasu na ukaranie b/d+4,4,3 to nie wiem co z ciebie za mastermind xD wchodzi to uzywam nie wchodzi to nie uzywam logiczne chyba co? sorry ale czesto nie uzywam bo ludzie parruja nawet na tym twoim mega lagu a jak na ciebie wchodzi no to przepraszam xD

 

 

przepraszam za offtop, nie chce byc dupkiem ale wkurzaja mnie takie teksty, koles zagral moze 2 walki w sesji i sie wypowiada na temat mojego grania, tak sie sklada, ze wiem ze sie w offline inaczej gra ale jesli twoj (mowie do komandosPL) mastermind nie pojmuje tego to ci wytlumacze ze nie moge grac online tak jak na offline bo przegram? bo maszowanie tam jest premiowane? szczegolnie jak wchodzi na takich jak ty? wiec ladnie prosze sie nie wypowiadaj a jak masz jakis problem to do tego jest pm tutaj albo na psn albo gg ktore podalem, zamiast oczerniac mnie na forum nic o mnie nie wiedzac. Jak mieszkasz kolo elblaga to mozesz wpasc na offline skoro ten twoj mega lag (5 paskow) ci tak nie daje zyc, tylko zebys sie nie zdziwil jak przegrasz, pozdrawiam

Edited by Cipher
Link to comment

Jak w kogokolwiek kto gra w ta gre dluzej niz 1 dzien i wie co to blok wchodzi Asukowe bd+4,4,3 to Lag musi byc taki ze sie tego po prostu wyblokowac nie bo to cios tej samej klasy co Kaz i jego Unblock z uf+4,4,4,4 czy Lee i d+4,4,4,4

 

ale ludzie potrafia zrobic parry na jednym pasku nawet xD bo skoro sa w stanie zablokowac pierwszy cios wciskajac db to moga rownie dobrze wcisnac df i masz parry xD nie wierzysz to wybierz ja i rob to w kazdej grze to sie przekonasz (od razu uwaga do komandosa, nie nie robie tego ciagle w kazdej grze ale gralem ich kilkadziesiat wiec sporo razy to robilem i sporo razy to ludzie parrowali albo karali) , poza tym mylisz sie bo asukowe bd+4,4,3 udeza 2 razy na low, a potem na high czyli schylenie sie z blokiem ominie calosc a ciosy kazuyi i lee koncza sie na mid czyli kucajac oberwiesz xD pozdrawiam

Edited by Cipher
Link to comment

Ale jak wejdzie drugie podciecie po z powodu laga nie uda nam sie schylic to dostaniemy beznadziejnym 3 w Pale (pipi)her dodaj mnie na PSN i zagramy kilka walk

 

ale tylko jesli ten low wejdzie na counter hit xD animacja po ktorej twoja postac sie przewraca po tym drugim low'ie od asuki tez ma miejsce chyba tylko jak pierwszy wejdzie na counter hit nie jestem pewien xD poza tym jak juz rozmawiamy o tym mega lagu ze sie schylic nie zdolasz no to takiego na pewno nie ma w grach z polakami (a komandos jest z polski). z polakami zawsze jest zielone albo niebieskie polączenie, wiec schylic sie na pewno zdazysz, nawet juggle sie daje robic.

ta seryjka nie jest taka boska jak wiekszosci ludzikow, ktorzy przegrywaja z asuka a nigdy nia nie grali mysli, to sie nadaje tylko do juggli bo uzyte na koncu moze w szybki sposob poslac na sciane xD do niczego wiecej, zadnych zgadywanek, bo jak zamiast 3 zrobisz 1+4 no to sorry ale masz kolejny low a potem high xD zero midow w tym a komandos placze... nie pamietam kim on tam gral bo sie wepchal jak gralem z kumplem akurat i nie zwracalem uwagi (tak notabene skoro wszedl to czyjejs sesji bez zaproszenia to znaczy ze musialo tam byc dobre polaczenie miedzy graczami wiec nie wiem po co wlazil na ten swoj mega lag ale nvm) ale dam sobie glowe uciac ze kazda postac ma jakis low crush wiec jak myslacy czlowiek widzi ze asuka robi same low, to on bedzie robic same low crush zeby to skontrowac xD ja sam tak gram na ludkow ktorzy graja same lowy asuka i jakos nie placze na ten cios, pozdrawiam

Edited by Cipher
Link to comment

iksde iksde iksde iksde

 

 

No (pipi)a.

 

 

 

Ci.pher, jak jesteś z elbląga to wpadnij kiedyś z Libertym do Gdańska.

 

Ogólnie Asuka wydaje się wam lepsza, czy gorsza niż w DR? Musze jakoś zachęcić kumpla żeby zaczął w to grać ;]

 

ja jestem od pn do pt w gdansku xd ale bez konsoli xD studiuje tutaj fizyke na pg :) nie wiem ciezko powiedziec na filmikach z automatow na youtubie, jeszcze przed wydaniem t6 na ps3, jaralem sie ze moze to 3 po db+4,4 bedzie na mid xD a tu kupa, ale to nie przeszkadza komandosowi w whinowaniu widze;p troche jej pozmieniali, troche niby dodali, ale ten wall carry po db+4,3 w jugglu to jest mocny xD wg mnie asuka jest dobra bo na lamerow typu lee, czy kazuya (nie mowie o postaci tylko o stylu grania, czyli seryjki na low a potem mid) robie 3+4 i mam spokoj xD jest reversal, niby kazdy se mowi ze se zrobi chickena wiec co tam po kontrze ale sorry to trzeba miec niezla reakcje albo kontra musi byc naduzywana zeby to mozna bylo skutecznie chickenowac xD zgadywanki po 1+4 sa dobre jesli ktos nie zrobi parry na drug albo pierwszy low (tak komandos ludzie to parruja nawet na twoim 5-paskowym mega lagu).

Ja lubie ten low z croucha f+d+2 bodajze, jak wejdzie na ch to ws 1,4 kroi prawie pol paska:D a jak masz rage aktualnie to mozna tak wygrac przegrana gre nawet:D dla mnie jest dobra postacia ma skuteczne zagrania (miedzy innymi wspomniany 3+4) ktorymi mozna mlucic lamerow na lagu i oszczedzic sobie nerwow a na offline tez da sie cos zdzialac:)

Link to comment

iksde iksde iksde iksde

 

 

No (pipi)a.

 

 

 

Ci.pher, jak jesteś z elbląga to wpadnij kiedyś z Libertym do Gdańska.

 

Ogólnie Asuka wydaje się wam lepsza, czy gorsza niż w DR? Musze jakoś zachęcić kumpla żeby zaczął w to grać ;]

 

ja jestem od pn do pt w gdansku xd ale bez konsoli xD studiuje tutaj fizyke na pg :) nie wiem ciezko powiedziec na filmikach z automatow na youtubie, jeszcze przed wydaniem t6 na ps3, jaralem sie ze moze to 3 po db+4,4 bedzie na mid xD a tu kupa, ale to nie przeszkadza komandosowi w whinowaniu widze;p troche jej pozmieniali, troche niby dodali, ale ten wall carry po db+4,3 w jugglu to jest mocny xD wg mnie asuka jest dobra bo na lamerow typu lee, czy kazuya (nie mowie o postaci tylko o stylu grania, czyli seryjki na low a potem mid) robie 3+4 i mam spokoj xD jest reversal, niby kazdy se mowi ze se zrobi chickena wiec co tam po kontrze ale sorry to trzeba miec niezla reakcje albo kontra musi byc naduzywana zeby to mozna bylo skutecznie chickenowac xD zgadywanki po 1+4 sa dobre jesli ktos nie zrobi parry na drug albo pierwszy low (tak komandos ludzie to parruja nawet na twoim 5-paskowym mega lagu).

Ja lubie ten low z croucha f+d+2 bodajze, jak wejdzie na ch to ws 1,4 kroi prawie pol paska:D a jak masz rage aktualnie to mozna tak wygrac przegrana gre nawet:D dla mnie jest dobra postacia ma skuteczne zagrania (miedzy innymi wspomniany 3+4) ktorymi mozna mlucic lamerow na lagu i oszczedzic sobie nerwow a na offline tez da sie cos zdzialac:)

 

LOL gościu grałem z tobą na takim lagu, że o jakimkolwiek jugglowaniu można było zapomnieć. Waliłeś jak małpa b/d+4,4,3 z połowy areny i rzucałeś co 5 sekund. Grałem akurat Lee, wiec mogłem sobie po prostu naciskać d+4,4,4,4 ale jak wchodzę na player match to chcę jakoś normalnie pograć. Potem przyszedł Pitrex i cie zlamił Fengiem do zera :P Możemy kiedyś zagrać jak nie będzie lagów, bez rzucania to mi nawet rundy nie urwiesz.

Link to comment

bez rzucania lol:D to sa jakies zasady grania z toba? nie rzucaj? moze blokowac tez nie bede co? wiesz co to sa kieruneki "dół" i "tył" na padzie? takie fajne przyciski ("dół" po lewej stronie, na dole a tyl (tylko skup sie mocno bo to skomplikowane) to kierunek przeciwny niz ten, w ktorym patrzy twoja postac, czyli raz jest to "lewo" a raz "prawo") to masz blok na low!!!! a wiesz co on robi? , ze jak go wykonasz to sie schylisz przed rzutem !!!! szczegolnie jak ktos robi rzut co 5 sekund!!! to nie koniec zalet tej magicznej kombinacji przycisków, ona blokuje cala (tak cala) serie db+4,4,,4,3 asuki, a nawet db+4,4,4,1+4!!! tak!!!! mozesz zablokowac/ominac cale 5 ciosow!!!! sporo co? szczegolnie jak sie widzi te ciosy z daleka. co za masakra z tym czlowiekiem nie wiem o czym ty mi tutaj farmazonisz ale ladnie latales po moich jugglach a ze sam nie umiesz to nie gadaj ze nie mozna, nie wiem co za pitrex, wyszedlem bo faktycznie przegralem tak samo jak przegrales ty (jeszcze szybciej) i kazdy inny kto z nim gral a poza tym chcialem se ranked pograc zamiast czekac znowu 3 walki na swoja kolej. Malo tego, przegralem nawet 80 walk rankingowych i jaki to ma zwiazek z tym ze nie umiesz myslec? pisalem ci juz gdzie masz swoje placze wylewac tak? a jak nie umiesz korzystac z pm to idz mamie popłacz czy komu tam a nie zasmiecasz forum bo nie umiesz bloku na low wcinas, matko co za bahor. robie niby low z polowy areny a ten nie umie bloku wcisnac widzac cios z polowy areny, albo zrobic FC, uf+3 tym swoim lee skoro ja jestem w polowie areny i robie low, ludzie trzymajcie mnie...

Edited by Cipher
Link to comment

bez rzucania lol:D to sa jakies zasady grania z toba? nie rzucaj? moze blokowac tez nie bede co? wiesz co to jest kierunek "dół" na padzie? taki fajny przycisk po lewej stronie, na dole, ze jak go wcisniesz to sie schylisz przed rzutem !!!! szczegolnie jak ktos robi rzut co 5 sekund!!! to nie koniec zalet tego magicznego przycisku, jak wcisniesz razem z nim przycisk tyl (tutaj male wytlumaczenie bo mozesz sie pogubic, tyl czyli kierunek przeciwny niz ten, w ktorym patrzy twoja postac, czyli raz jest to "lewo" a raz "prawo") to masz blok!!!! a wiesz co on robi? on blokuje cala (tak cala) serie db+4,4,,4,3 asuki, a nawet db+4,4,4,1+4!!! tak!!!! mozesz zablokowac/ominac cale 5 ciosow!!!! duzo jak na magiczny przycisk co? szczegolnie jak sie widzi te ciosy z daleka. co za masakra z tym czlowiekiem nie wiem o czym ty mi tutaj farmazonisz ale ladnie latales po moich jugglach a ze sam nie umiesz to nie gadaj ze nie mozna, nie wiem co za pitrex, wyszedlem bo faktycznie przegralem tak samo jak przegrales ty (jeszcze szybciej) i kazdy inny kto z nim gral a poza tym chcialem se ranked pograc zamiast czekac znowu 3 walki na swoja kolej. Malo tego, przegralem nawet 80 walk rankingowych i jaki to ma zwiazek z tym ze nie umiesz myslec? pisalem ci juz gdzie masz swoje placze wylewac tak? a jak nie umiesz korzystac z pm to idz mamie popłacz czy komu tam a nie zasmiecasz forum bo nie umiesz bloku na low wcinas, matko co za bahor. robie niby low z polowy areny a ten nie umie bloku wcisnac widzac cios z polowy areny, albo zrobic FC, uf+3 tym swoim lee skoro ja jestem w polowie areny i robie low, ludzie trzymajcie mnie...

 

 

 

Zbijałem za każdym razem, ale co tego jak przez lagi nie dało się nic wsadzić, a zaraz rzut wyłapywałem. Z reszta widzę, że nie ma z kim dyskutować. Nawet grać z dobą nie zamierzam, bo szkoda sobie nerwów psuć na lag mistrza :lol:

Link to comment

To nie jest odpowiedni temat do tej dyskusji

 

(nene)her od czasow DR Online jest zasada ze nie rzuca sie w meczach online bo z rzutow nie da sie wyrwac chyba ze wiesz jakim rzutem zostaniesz rzucony sekunde wczesniej ale gdybym wiedzial takie rzeczy to byl bym najlepszym graczem Tekkena na swiecie

Link to comment

To nie jest odpowiedni temat do tej dyskusji

 

(pipi)her od czasow DR Online jest zasada ze nie rzuca sie w meczach online bo z rzutow nie da sie wyrwac chyba ze wiesz jakim rzutem zostaniesz rzucony sekunde wczesniej ale gdybym wiedzial takie rzeczy to byl bym najlepszym graczem Tekkena na swiecie

 

powiedz to wszystkim ludzom z ktorym gram online to moze ja tez przestane rzucac:D ktos mnie rzuca raz drugi to sie schylam trzeci raz albo robie jakis cios na low czy 3+4, taaaak nie mozna lapac przeciwnikow w powietrzu:D mowie tu o tych rzutach ktore masz na mysli a nie rzutach kinga czy marduka z powietrza. albo robie rzut jemu, sorry nie bede sie ograniczac co do ciosow tylko dlatego ze jak nie to komandos bedzie plakac :D a teraz drogi Ukyo_Tachibana uczynie cie najlepszym graczem na swiecie w tekkena:D mianowicie: tym z rzutow mozna sie wyrwac wystarczy obserwowac ktora reke wyciaga przeciwnik, jak robi 1+3 to twoja postac wyciaga lewa reke (prawa troche krocej) a jak robisz 2+4 to na odwrot xD a jak jakies postacie maja rzut z 1+2 jak baek law czy asuka to obie rece wyciagaja i trzeba nacisnac 1+2, tak samo rzuty z boku, rzut na lewy bok to do wyrwania sie wciskasz 1 a na prawy bok 2, tylko rzut od tylu jest gwarantowany (no ale mozna sie schylic, czyli komandos odpada bo nie wie co to) jak sa lagi to jest wolniejszy przeplyw klatek czyli masz wieksze szanse ze zdazysz odroznic lewa reke od prawej:D

Edited by Cipher
Link to comment

Komandos ma racje hmmm fajnie dopiero co sie dowiedziałem , że tak sie z rzutów wyrywa dięki (pipi)her not chłopie weż się ogarnij daje sobie reke uciąć , że komandos to wie ale jak jest lag to ci to nie pomoże żal mi Cię bo chyba sam nie wiesz co piszesz

 

 

Edited by Pain19
Link to comment

Komandos ma racje hmmm fajnie dopiero co sie dowiedziałem , że tak sie z rzutów wyrywa dięki (pipi)her not chłopie weż się ogarnij daje sobie reke uciąć , że komandos to wie ale jak jest lag to ci to nie pomoże żal mi Cię bo chyba sam nie wiesz co piszesz

 

tak tak na pewno to wie i na pewno wie ze sie mozna schylic przed rzutami (i przy okazji zablokowac lecaca z polowy areny rzekomo serie lowow) tylko nie robi tego na zlosc mi, tak? wezcie sie sami ogarnijcie, jak cos widac z polowy to chyba kazdy retarded zdazy wcisnac dol, nawet gdyby lagi byly 1 sekundowe. a teraz wracajac do sedna sprawy, tlumacze jak mozna wiedziec przed rzutem jaki to bedzie rzut a nie ze tak mozna robic online na jednej kresce czy wy czytacie poprzednie posty? a chociaz to co wkleilem jako cytat? tam ktos pyta jak mozna wiedziec przed wykonaniem rzutu jaki to bedzie rzut wiec odpowiedzialem, NIE NIE BYLO TAM PYTANIA JAK WYRYWAC SIE Z RZUTOW NA LAGACH matko jedyna (nawet w tym zdaniu w cytacie nie wystepuje slowo lag, i tak wiem ze chodzi o online ale odpowiedzialem na pytanie o wyrywanie z rzutow a nie o sztuce przetrwania na lagach)... a wracajac do tych waszych lagow to przeciez wam tlumacze cale popoludnie ze z polakami mozna w miare normalnie grac inaczej bym nie gral w tekkena online to raz a dwa nie gralbym player matchow z kumplem, bosh nigdy na online nie bedzie tak jak na offline ale mozna robic niektore juggle z rzutow tez mozna sie wyrwac tym bardziej jak robi sie ten sam ciagle xD widac komandos jest zbyt malo spostrzegawczy zeby zauwazyc ciagle powtarzajaca sie identyczna animacje xD bronicie kolesia ktory sam pewnie przy kazdej okazji trzepie db+4,4,4,4,4 tym pajacem leee i ma 4 hit gwarantowany na lagu bo jest na mid (czego nie ma asuka) a czepiacie sie mnie bo probuje sie bronic przed malo logicznymi zarzutami bez pokrycia, komandos, mama ci pozwala do tak poznej pory siedziec przy komputerze? a wie ze sie wypowiadasz na temat ludzi o ktorych nie masz najmniejszego pojecia?

 

Ukyo_Tachibana

ze to nie jest temat do publicznych sprzeczek TO ZWRACALEM UWAGE KOMANDOSOWI 2 RAZY ale widze ci to umknelo przeslonione checia najezdzania na mnie razem z kumplami bo w kupie jest fajniej nie? wogole nie czytasz tego co pisze, na pm zadajesz mi pytania na ktore juz dawno tutaj udzielilem odpowiedzi, chyba czytasz tylko posty komandosa zeby mu przytakiwac.

 

widze chlopcy tutaj dodaja posty bo zawsze jest fajnie wrzucic komus razem z kolegami, nie czytacie WOGOLE poprzednich postow, wypowiadacie sie na temat tego co mozna a czego nie mozna robic na lagu zapominajac (a raczej nie wiedzac bo po co czytac cos na temat czego sie wypowiada, masakra) ze dziecko komandos nie gralo na lagu tylko na 5 paskach, czy wy moze wogole nie widzicie roznicy miedzy 1 a 5? (5 to piec razy wiecej podpowiem) taka sama roznica jakosci w polaczeniu.

 

a teraz zadam wam pytanie: po co gracie w tekkena online skoro wg was na 5 paskach nie da sie wcisnac bloku? widzac cios z polowy areny ? proste pytanie chce prostej odpowiedzi (pomijam fakt ze na 5 paskach da sie wcisnac blok a ze ktos nie umie i mowi ze nie mozna to sorry)

okolo 70 dmg zabiera wczesniej wymieniony FC+df+2 (na CH),ws 1,4 , wchoodzi nawet na MEGA 5 PASKOWYM LAGU komandosa poza tym, jak ci sie uda posadzic df+1+2 to podbiegasz robisz 1+4,2, 2,1,1+2 i chyba jeszcze siedzi db+4,3 calosc za ponad 80 nawet xD tylko df+1+2 nie moze parowac lowa bo wtedy jest inna animacja przeciwnika i reszta nie wchodzi. no a tak to standardowo juggle ktory notabene tez wchodzi na MEGA 5 PASKOWYM LAGU komandosa, mianowicie df+2,uf+3,df+1,2,1,1+2, db+4,3 jak nie zabierze 70, to przy dobrym zbiegu okolicznosci oponent wyladuje na scianie a tam masz juz sporo xD pozdrawiam front nienawisci mojej osoby i jednoczesnie kolko wzajemnej adoracji komandosa ktory g.owno o mnie wie.

Edited by Cipher
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.