Jump to content

Veron

Użytkownicy
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralna

About Veron

  • Birthday 07/07/1979

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0
  • GG:
    6099251

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Trzebnica
  • Zainteresowania:
    Tekken
  • PSN ID:
    MrVeron

Recent Profile Visitors

2944 profile views
  1. Wow, zmiana jezyka konsoli zdzialala cuda... To moja pierwsza gra w wersji PL i nie wiedzialem, ze gra PL na konsoli z ENG uruchamia sie w RUS;] Dzieki za pomoc, mozna skasowac.
  2. Wybaczcie, jesli nie w tym temacie pisze, ale mam problem z RoS (Ultiate Evil ed) na PS3. U mnie gra odpala sie w jezyku rosyjskim, ale np. u brata na konsoli normalnie dziala po polsku. Wywalalem juz game data i upadate, zeby odpalic na nowo, ale nic to nie dalo. Wie ktos moze co z tym zrobic? Zaznaczam, ze mialem wczesniej D3 po ang., a brat nie mial diablo w ogole. Aha, na drugiej konsoli nazwe plyty czyta RoS UE (polski), a u mnie bez oznaczenia jezykowego.
  3. Veron

    Platinum Club

    Zrobilem sobie trzepanie szuflady z grami i efektem tego sa: South Park: The Stick of Truth - jako fan serialu z przyjemnoscia zrobilem platyne i musze przyznac, ze dawno nie widzialem gry, ktora tak wiernie oddaje klimat telewizyjnego pierwowzoru. Zabawa przednia i kupa smiechu gwarantowana. Same trofea (jak i cala gra)nie sa trudne, ale bez poradnika sie raczej nie obejdzie, bo jest masa tzw. "missables": niektore bronie, czesci ekwipunku, przyjaciele czy trofea mozna zdobyc tylko w danym momencie gry. Wisienka na torcie natomiast sa CZTERY rozne trofea za walke z ostatnim bossem. Szczerze mowiac nie wiem, jak (bez poradnika ofkoz) mozna by wpasc na to, ze jest pucharek za . Youtube jednak jest, wiec trudnosc platyny oceniam ma 3/10 Saint's Row IV - mam generalnie slabosc do sandboxow, wiec i tego kupilem, przeszedlem i ostatecznie splatynowalem, chociaz... Ta gra budzi we mnie mieszane uczucia, bo z jednej strony fajnie sie w to pyka, jest masa strzelania, mini questow mayhemow do zrobienia na zloto - u mnie to zawsze na plus. Z drugiej strony wykonanie gry od strony technicznej jest jawna kpina z gracza (grafika to jakis ponury zart), fabula siorbie dzide niewiarygodnie, a do tego miasto, wktorym akcja gry sie dzieje jest... TAKIE SAMO JAK W SR3!!! Jesli to nie jest bezczelne dojenie kasy, to juz nie wiem co nim jest. Co do trofeow, to praktycznie wszystkie sa dosc proste, jedynie Challenge King moze przysporzyc troche klopotow, bo zdobycie wszystkich zlotych medali w mayhemach nie jest proste (Genki's M.O.M. na hardzie chociazby). Ogolna ocena trudnosci playtyny to 4/10
  4. Jakby kto nie wiedzial to dzisiaj mecze w nc+ na kanale 300, u niemca oczywiscie i bez hd, ale za darmo.
  5. Veron

    Platinum Club

    Castlevania: Lords of Shadow 2: jedna z bardziej niedocenianych gier imo. Naprawde niezly slasher i godny nastepca "jedynki" ze swietnym systemem walki. Fabuła moze i nieco "dęta", ale tak to zwykle bywa z grami, w ktorych chodzi jedynie o napier.dalanie;] Jak ktos nie gral jeszcze, to polecam. Co do platyny, to nie jest przesadnie trudna, ale kilka kleidos challenges na najwyzszym poziomie trudnosci potrafi sprawic problem. Szczegolnie jeden dal mi sie we znaki, mianowicie "the battle of niflhel" - sporo szczescia potrzebne jest, by go ukonczyc (Paladin niechetnie rozbija zbroje zolnierzy, a ci dobrze go blokuja, gdy trzeba mu rozbic garde). Poza tym Chaos i Void power nie odnawiaja sie po nieudanej probie ukonczenia wyzwania, co zbytnio nie pomaga ;] No i ogolna bzdura, moim zdaniem, ze przy przechodzeniu new game+ trzeba od nowa nabijac levele broni - nie jestem wielkim fanem robienia tego samego dwukrotnie (brak mozliwosci przechodzenia gry od razu na najwyzszym poziomie trudnosci rowniez nie przypadl mi do gustu). Ogolny poziom trudnosci: 6.5/10 Tekken Revolution (100%) - 1/10 - samo sie robi.
  6. Mam taki problem, ze nie moge sie polaczyc z serwerem d3 - wyskakuje komunikat. ze serwer jesr niedostepny i zeby sprobowac pozniej. Zrobilem rebuild database konsoli i wywalilem i zainstalowalem od nowa najnowszy update (1.04), ale nic nie pomoglo. Wie ktos moze, jak temu zaradzic? Dodam, ze net chodzi normalnie we wszystkim innym.
  7. Veron

    Platinum Club

    Sly Cooper: Thieves in time - zrobilem ta platyne juz dosc dawno temu, ale zapomnialem o niej napisac, wiec nie za bardzo pamietam wszystkie trofki. Na pewno przejscie wszystkich arcade'owek nie bylo najprostsze, ale tak poza tym to chyba nie bylo tam nic, co przysporzyloby klopotow na dluzej.Ogolna ocena trudnosci platyny to 4.5/10 Bioshock Infinite - przeszedlem ta gre 2 lata temu i zostawilem z jakiegos powodu. Teraz sobie o niej przypomnialem i bardzo dobrze, bo to doskonala pozycja: grafika piekna, fabularne cudo - na pewno jedna z lepszych gier na PS3 w ogole. Jesli chodzi o pucharki to przejscie gry w trybie 1999 sprawilo mi troche trudnosci, ale pewnie dlatego, ze jestem kiepski w shootery, a przeciwnicy nie wybaczaja zbytniego maruderowania. Mialem tez sporo szczescia, bo dwoch pierwszych handymanow, po kilku restartach, po prostu zniknelo w trakcie walki, wiec nie musialem sie z nimi uzerac;] Heartbreaker tez niby trudny, ale jest na niego sposob, wiec nie licze go. Ogolna ocena trudnosci platyny to 6.5/10 P.S. z tego, co zauwazylem to Bioshock 1 ma wyzsza srednia trudnosci od Infinite - nie rozumiem tego, bo w "jedynce" trudne bylo tylko zabicie pierwszego Big Daddy'ego na hardzie, a reszta byla prosta. Diablo 3 - kolejna platyna z dwuletnia przerwa na dokonczenie. Bardzo lubie cala serie i "trojka" nie jest wyjatkiem, wiec zrobienie tej platyny bylo dla mnie czyms oczywistym, choc trwalo to dlugo. Powodem bylo lenistwo (nie chcialo mi sie zdobyc 30lv hardcore), bo nie ma tu ani jednego trofeum, ktore jest trudne - jedyne co potrzeba do koncowego sukcesu to czas - zdobycie 5m kaski trwa dosc dlugo, szczegolnie, ze sprzedawanie przedmiotow nie wlicza sie do pucharu - cala suma musi zostac podniesiona z ziemi. The Art of Conversation moze tez byc co nieco upierdliwe, ale to kwestia biegania do wszystkich rozmowcow po kazdym quescie i powinno sie udac. Ogolna ocena trudnosci platyny to 3.5/10
  8. Veron

    jasność w laptopie

    niestety dalej lipa...
  9. Veron

    jasność w laptopie

    No więc mam taki problem, ze obraz w moim laptopie (lenovo, jeśli ma to jakieś znaczenie, z windows 8 ) jest ciągle przyciemniony (zmiana ustawienia jasności zarówno przyciskami, jak i w panelu sterowania nic nie daje). Stało się tak po tym, jak "przejechałem" palcem po przyciskach funkcyjnych (te w górnym rzędzie). Trochę pogooglowałem i ludzie radzili, aby przeinstalować sterowniki graficzne, co też zrobiłem, ale bez efektu. Jeśli ktoś wie, to chciałbym, oprócz samego rozwiązania, dowiedzieć się, który przycisk to powoduje;]
  10. Veron

    PES 2015

    Mam pytanie dot. wersji na PS3: otoz podobno, grajac mecz pucharowy z komputerem, nie mozna juz w trakcie meczu ustawic drugiego gracza, aby gral przeciwna druzyna. Pytam wiec, czy moze wyszedl patch do gry, ktory to zmienia, czy tez tak po prostu juz jest w najnowszej odslonie, ze mozna grac tylko druzynami, ktore wybierze sie jako swoje glowne?
  11. Veron

    One Piece

    Moze mnie ktos powiedziec, gdzie ogladac/czytac OP, bo wlasnie goodanime zamkneli? Dzieki z gory.
  12. Ha! Wlasnie mialem pytac, czy ktos gra w Rayman Legends, bo sam loje, a nie mam znajomych do rywalizacji w challenge'ach. Super giera, chociaz nie wiem po co np dodali plansze z poprzedniej czesci. Kogo mozna dodac, zeby wpadly trofki za rywalizacje? @MEVEK: nie musisz zdobywac platyny w online'owych wyzwaniach - wystarczy za zrobienie 100% w jakims swiecie.
  13. Veron

    TEKKEN 7

    No ale ja jestem mierny;] Nie napisalem w poscie, ale chodzilo mi o polskich wymiataczy. Pamietam, ze jeszcze Frizen loil troche, a innych po prostu nie znam;]
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.