Jump to content

Multiplayer


rkBrain

Recommended Posts

Multiplayer w (tutaj wstaw dowolny tytuł posiadający tryb multiplayer):

-za dużo idiotów

-za dużo imbecyli

-za dużo kretynów

-za dużo półgłówków

-za dużo camperów

-za dużo snajperów

-za dużo cheaterów

-za dużo glitcherów

-za dużo quiterów

-za dużo lamerów

-za dużo cwaniaków psujących zabawę innym

-za dużo "za dużo"

-za mało normalnych ludzi

Edited by rkBrain
Link to comment

konsolowe multi

- za duzo lagow

- za duzo lagow

- za duzo lagow

- za duzo noobow ktorych sie ownuje a oni - u cziter! i disconnect...

- ogolnie mowiac śe paulke matchmaking i podobne rozwiazania - gra bez dedykowanych serwero i listy serwerow mija sie z celem, dlatego opuscilem Xbox Live

Nic dodac, nic ujac. Konsolowemu multi jeszcze daleko do poziomu tego z piecyka. Lubie miec pelna swobode nad tym co dzieje sie na serwerze i w trakcie meczu. Dedykowane serwery, mody, mapy tworzone przez graczy, admin mody, komendy, mozliwosc tworzenia wlasnego cfg. itp.

No ale kazdy ma inne gusta wiec nie bede krytykowal kogos jesli lubi konsolowe rozwiazania. Denerwuje mnie jedynie, ze w takim CoD:MW2 na pc wladowali uproszczenia i ograniczenia z wersji konsolowej, co moim zdaniem jest idiotycznym rozwiazaniem...

Ogolnie wolalbym by gry mialy czesciej split screen i co-op offline, gdyz o wiele lepiej mi sie gra ze znajomymi siedzac i widzac ich reakcje niz grajac z jakimis noobami lub dzieciakami. Zdarzaja sie wyjatki od tej reguly no ale nie zawsze...

Link to comment

Każdy MP jest dla mnie za trudny, szkoda mi życia na zdobywanie doświadczenia w tego typu granie.

Uuu,stary....ciezkie slowa.Niektorzy moga sie poczuc urazeni.To nie jest do konca "strata zycia" albo "strata pewnego czasu z mojego cennego/krotkiego zycia".Ja osobiscie uwazam ze jest to duzo trudniejszy single bo grasz z osobami myslacymi lecz z troche innymi zasadami.W multi uczysz sie tez sam myslec bo jesli wiesz ze przeciwnik ma cos lepszego(bron/pozycje) to musisz znalesc inny sposob zeby go zabic niz wyjscie mu na 1v1

Edited by Neo3016
Link to comment

Generalnie lagi - sorry ale troche nie mieści mi się w głowie że granie na konsolach (urządzeniach napędzających rynek) nie może być komfortowe w tej kwestii.

Co do samych graczy generalnie nie narzekam gdyż nie jest to moim zdaniem wina samego multi czy konsoli lub połączenia, a samych ludzi, nie wytykam więc n00ba/czitera/kampera za "czystą" wadę.

 

Z multi mam tak że posiedzę przy nim trochę, ale na pewno nie na tyle długo by zgarnąć wszelkie ranki na maxa, po dłuższym czasie każda gra takiego typu mnie nudzi zwyczajnie.

 

Bardzo za to cenię sobie co-opa (spit screen czy online) takie gry jak Borderlands, Army Of Two, Lost Planet 2 (itd) pokazują że taki ficzer (znany nam wielu od najstarszych czasów) potęguje grywalność i doświadczenia płynące z rozgrywki do nieziemskiego poziomu :).

 

BTW: Nie uważacie że taki temat lepiej gdyby zaistniałby np w Graczpospolita niżeli tu ??

Edited by Dr.Czekolada
Link to comment

Ogólnie do tej pory nie narzekałem na MP w PS3, idzie się przyzwyczaić do rozwiązań zastosowanych na konsolach, aż do premiery MW2...

To co się dzieje w tej grze podczas MP przechodzi ludzkie pojęcie. W sumie lepsze by było tutaj stwierdzenie że w tej grze nic się nie dzieje, bo cała rozgrywka rozpoczyna i kończy się w lobby :D. Jeżeli jednak uda się rozegrać jakiś mecz to albo jest lag i wywala albo wywala bo koleś który był hostem i przegrywał wyszedł z gry i niestety grze nie udało się przenieść hosta. Jak na produkt który ma krótkiego singla, kosztuje 200zł oraz kandyduje na grę roku, czuję się zniesmaczony. A najlepsze jest to że do gry wydane zostały już 4 łatki i za wiele nie pomogły :|

 

Czy na x360 i PC też tak wygląda sprawa z multi w MW2?

Edited by rydziu87
Link to comment

konsolowe multi

- za duzo lagow

- za duzo lagow

- za duzo lagow

- za duzo noobow ktorych sie ownuje a oni - u cziter! i disconnect...

- ogolnie mowiac śe paulke matchmaking i podobne rozwiazania - gra bez dedykowanych serwero i listy serwerow mija sie z celem, dlatego opuscilem Xbox Live

 

dokladnie tak...odkad zaczeli stosowac matchmarking granie online bez lagow(o ile mozna mowic o takim) na konsoli nie istnieje najpierw halo3 potem cod4, gow2, i cala reszta...gdzie czasy ze mozna zobaczyc ping wybrac serv i sie normalnie bawic??? proponuje zaczac jezdzic po poszczegolnych developerach...przeciez szukanie graczy np po kraju czy kontynencie to zadna nowosc(np forza 2) czemu tego nigdzie nie stosuja????--maja na nas wyj....e!!!.... a tryby online sa przez nich testowane na lanie.

Link to comment

Ogólnie do tej pory nie narzekałem na MP w PS3, idzie się przyzwyczaić do rozwiązań zastosowanych na konsolach, aż do premiery MW2...

To co się dzieje w tej grze podczas MP przechodzi ludzkie pojęcie. W sumie lepsze by było tutaj stwierdzenie że w tej grze nic się nie dzieje, bo cała rozgrywka rozpoczyna i kończy się w lobby :D. Jeżeli jednak uda się rozegrać jakiś mecz to albo jest lag i wywala albo wywala bo koleś który był hostem i przegrywał wyszedł z gry i niestety grze nie udało się przenieść hosta. Jak na produkt który ma krótkiego singla, kosztuje 200zł oraz kandyduje na grę roku, czuję się zniesmaczony. A najlepsze jest to że do gry wydane zostały już 4 łatki i za wiele nie pomogły :|

 

Czy na x360 i PC też tak wygląda sprawa z multi w MW2?

 

Odpowiem tylko za siebie na ok.90 rozegranych meczy(xbox360) tylko jeden strasznie lagował i ostatecznie wszystkich wyrzuciło z powrotem do lobby.Migracja hosta wystąpiła ok.5 razy bez żadnych problemów -przerwa trwała zaledwie kilka sekund.

Link to comment

rydziu87 - tak mult na PC wyglada tak samo jak na PS3 i 360 chyba z jedna roznica - na PC wyszedl patch ktory obnizyl wyszukiwanie osob z pingiem od 50 w gore a nie od 100 - na konsoli nadal jest 100 (chyba)- im to jakos nie przeszkadza....

 

Sam system moze jako jest dobry gdyby

- naprawde konsola szukala najlepszego hosta a tak - czekasz chwile, pokazuje sie host, polaczenie - tak / nie

- byly 4 strefy - USA/EU/AFR/AZJA - wchodzisz do EU i chyba masz wieksze szanse na lepszy ping jak poloczysz sie ze swoim kontynentem niz randomem z japoni czy z USA

- w Halo 3 sa 3 mozliwosci szukiania:

a) najszybszy tzn pierwszy wolny, moze byc nawet z pingiem 200

b) lepsze polaczenie ale trzeba czekac 2-3min czasami nawet nic nie znajdzie -_-''

c) dopasowuje sie do poziomu w grze

- wyszukiwanie - najprosciej zrobic przegladanie hosta i odrazu widac ping - w COJ2 jest taka opcja ale gdy sie spojrzy to wiekszosc jest z czerwonym znaczkiem

- matchmaking - niby dopasowuje sie do poziomu gracza... Niby jak? Gdy testowalem multi na PC MW2 znalazlo mi przy 20lvl kilka osob z 40-60 czy nawet 70 - trudno zrobic przedzialy co 5 badz 10?

- moze dla graczy z USA bo tam jest najwiecej konsol 360 to przyjemna gra bo laczy ich glownie z mieszkancami USA

 

Ten system mowi przejsc wielkie zmiany - granie p2p nigdy nie bedzie plynne poza fartem przy laczeniu badz graniem z wlasna grupa - wyobrazacie sobie lekkie opoznienia w Quake3 na Railiguny? No, wlasnie nie :), dlatego zawsze sie filmtruje po pingu dla nas przystepnym. Obecni konsolowcy ktorzy maja konsole od startu tej generacji nie widza ze ten system jest slaby w porowaniu do PC - chyba zapomnieli badz nie widzieli jak sie gra na PC z pingiem 20, serwerem z 5 najlepszymi mapami w kolko, z tymi samymi osobami, z roznymi DARMOWYMI mapkami czy tez w chowanego w CSS/COD4 - nie bo mody/mapy prezentuja slaby poziom, wiadomo ze to poziom map developera ale liczy sie fun podobnie jak grafika nie gra roli ale jakim cudem grac w COD4 na konsoli z 16 standardowymi mapami + 4 platynymi (bedacymi po czesci przerobka starej mapy z COD2 oraz wyedytowanym poziomem z treningu). W dodatku zauwazylem ze ten system nie robi takiego czegos jak przepuszcza wszystkie mapy - ciagle sie 5 powtarza - mialem tak w MW2 czy RFG - a map bylo znacznie wiecej.

Link to comment

Na X360 również wyszukuje serwery z pingiem 50 po ostatnim update'cie. Co do lagów, to w MW2 w ciągu 8 godzin gry jeszcze nie miałem żółtych pasków. Trzeba przekierować porty i włączyć DMZ, aby nie mieć żadnych problemów.

 

nie wyszukuje serv z pingiem 50 tylko sprawdza twoj ping z hostem co nijak ma sie do tego ze polowa wiary wejdzie na niego z pingiem 200 i ty tez bedziesz widzial kwiatki...MW2 to najgorzej dzialajaca gra od 5 lat to moja opinia a gram raczej we wszystko na multi...a "na zoltych paskach" czasem u mnie jepiej dziala niz na full zielonych- tyle w temacie paskow

Link to comment

Ogólnie do tej pory nie narzekałem na MP w PS3, idzie się przyzwyczaić do rozwiązań zastosowanych na konsolach, aż do premiery MW2...

To co się dzieje w tej grze podczas MP przechodzi ludzkie pojęcie. W sumie lepsze by było tutaj stwierdzenie że w tej grze nic się nie dzieje, bo cała rozgrywka rozpoczyna i kończy się w lobby :D. Jeżeli jednak uda się rozegrać jakiś mecz to albo jest lag i wywala albo wywala bo koleś który był hostem i przegrywał wyszedł z gry i niestety grze nie udało się przenieść hosta. Jak na produkt który ma krótkiego singla, kosztuje 200zł oraz kandyduje na grę roku, czuję się zniesmaczony. A najlepsze jest to że do gry wydane zostały już 4 łatki i za wiele nie pomogły :|

 

Czy na x360 i PC też tak wygląda sprawa z multi w MW2?

No nie wiem ja takich cyrków nie mam. Wręcz odwrotnie na 200 meczy (22 godz.) może z 5 miałem zlagowanych. Wszystko chodzi elegancko.

Link to comment
  • 4 months later...

Ja multi grałem tylko w Uncharteda 2 (po przejściu gry na crushing myślałem ze dam sobie rade ale nie miałem nic do powiedzenia i się zniecheciłem), GTA IV (dośc trudno ale całkiem fajnie, przemyslane misje), Killzone 2 ( średnio mi się podobało ), Bad Company 2 (cut mjut i oszeżki. Po kilku godzinach nauczyłem się grac i teraz całkiem nieźle jest. Jak gram ze znajomymi albo trafie na jakąs dobra eke to nie ma mocnych na nas), FIFA 10 (bez rewalecji. Najważniejsze że nie mam lagów)

 

Ogólnie bez multiplayera kupowanie niektórych gier nie miałoby sensu

Link to comment

to też sie wpisze ;p

 

mam male doswiadczenie w multi na ps3, ze 25h na MW2 , i pare godzin w TF2 i troche demons souls (ale co to za multi;p)

po pare chwil w innych grach

 

ogolnie to jesli chodzi o ludzi to gram nastawiony na to że spotkam wielu debili, wiec jakos mnie to nie irytuje, jesli ktoś drze jape do mikrofonu to go poprostu wyciszam , a jesli kgos gra jak po(pipi)any dzieciak to cóż, poprostu staram sie go zabic jak kazdego innego :P

 

co do lagów to na te 25 godizn w mw2 mialem tylko kilka razy jakies problemy z tym, tak żebym dosłownie widział laga (jak mi przeciwnika skacze po ekranie , albo cały ekran mi lata jak ide) to ze 2-3 razy , i to też chyba tylko jak gralem przez wifi (mam słaby router w innym pokoju i konsola średnio łapie zasięg), jak gram przez kabel to praktycznie nie mam problemu z lagami

 

 

a jak kogos zabije a on krzyczy że jestem cziter to tylko mi pochlebia że tak rządze xDD

 

w sumie tylko raz mialem przykrość z powodu debili - trafilem na polaka ktory bluzgał na wszystko i wszystkich za kazdym razem gdy zdechł albo sam zabił (infi grajacy w Q3 to pikuś), ale też w koncu wystarczy wyciszic i po problemie ;p

 

edit:

dodam że nie jestem jakiś PRO i gram rekraacyjnie, moze dlatego tak luzacko podchodze ;p

 

 

za to kocham multi w monster hunterze ;) ale to nie rozmowa na tablice ps3 (chociaż moze kiedys)

Edited by Yano
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.