Skocz do zawartości

Mortal Kombat 9


sprite

Rekomendowane odpowiedzi

Czy też macie tak, że w Story głosy bohaterów podczas cutscenek są strasznie ciche? W opcjach głosy mam ustawione na maksa, ale dalej praktycznie nic nie słychać.

 

Wręcz odwrotnie to chyba pierwsza gra w której nie daje dźwięków na maksa (w menu). Zostawiłem wszystko tak jak było od początku bez żadnej regulacji, wszystko pięknie chodzi włącznie z głosami bohaterów.

 

To ja podbijam pytaniem z własnym soundtrackiem, udało się komuś ustawić? Czy to ściema (Di to Ty pisałeś tego newsa na ppe ;p)?

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Nie wiem o co kaman (gram akurat na X360), ale lagi są gigantyczne w multi :/ Nie może to być wina łącza bo chociażby w becie GoW3 czy multi Reach lagów nie mam. Jak tego nie naprawią to o grze po sieci można zapomnieć.

Odnośnik do komentarza

Czy też macie tak, że w Story głosy bohaterów podczas cutscenek są strasznie ciche? W opcjach głosy mam ustawione na maksa, ale dalej praktycznie nic nie słychać.

 

Coś jednak jest z głośnością bo na ampli zawsze przy -30 mam dość głośno a ta gra jest mega cicha.

 

Ale sam Mortal to marzenie. Dla kogoś kto za młodego spędził przy MK2/(U)MK3 czas :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: Największe wrażenie robią areny i ich nawiązanie do tych z oryginałów :teehee: Nie mam pytań. CZAD

Edytowane przez -gmeru-
Odnośnik do komentarza

Sprawdzał ktoś po spatchowaniu, czy wchodzi mu klasyk Scorpiona Toasty?

 

dół, góra, góra , trójkąt z odległości skoku

 

Haha wbiłem "mordkę" - Toasty ale nie Scorpionem tylko Reptilem, całkowicie "na jana" ;].

 

Za to nie mogę wbić klasycznym Reptilem klasycznego fatala, w ogóle nie wiem czy dobrą kombinacje mam (tył, tył, przód, dół, trójkąt). Wbił ktoś jakąś klasyczną postacią klasycznego fatala? Po zrobieniu go, zapisuje się w wykończeniach?

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

moze zamiast pitolić o tym jakie fajne majty ma Sub powiecie jak działa multi? bo to najważniejsze info dla mnie. lagi jak w tekkenie czy płynność jakbym grał VS w domu z ziomkiem?

 

Przecież napisałem powyżej, że lagi są tragiczne.

Odnośnik do komentarza

moze zamiast pitolić o tym jakie fajne majty ma Sub powiecie jak działa multi? bo to najważniejsze info dla mnie. lagi jak w tekkenie czy płynność jakbym grał VS w domu z ziomkiem?

 

Przecież napisałem powyżej, że lagi są tragiczne.

czyli czekamy na patch? nie kupie kolejnego onlineowego bubla. jaja sobie robią developerzy ostatnio.

 

@SlupekPL - faktycznie coś nie tak z PSN. czekam z niecierpliwością na Wasze rzetelne opinie odnośnie online po odrodzeniu PSN

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Odpaliłem dwa mecze i powiedziałem pass, jeszcze dla pewności odpaliłem multi w stareńkim SFIV - gościu miał tak słabe łącze, że aż ścinało ale response i tak był o niebo lepszy niż w MK. Na dzień dzisiejszy multi w MK po prostu nie istnieje.

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

ja nie gram w MK ale mam małe info dla ludzi pytających o multi - zluzujcie troche, nie dośc ze psn padł calkowicie w tym momencie to pamietajcie ze sa dni premiery, ciut przed, premiera, ciut po, napewno masa ludzi kupila gr w tych dniach i sporo z nich zwaliło sie by grac w multi, servery pewnie nowe nie widoamo bylo dokladnie jak sie beda zachowywac i jak to zwykle bywa mogą niewytrzymywać tego natłoku (zauważcie ze w ostatnich miesiacach bylo kilka głosnych premier gdzie multi na poczatku leżało i kwiczało) , dajcie chwile programistom na ewentualne wypuszczenie patcha, innym na dostosowanie liczby i mocy serverów do zainstniałej sytuacji (ilosci chetnych itp), zwłaszcza że że za kilkanascie dni pewnie liczba grających spadnie bo zostaną ci co chca pograć a odejda ci co "chce zobaczyc jak to jest i przy okazji zapcham serwery za za godizne sprzedaje gre"

 

nie oceniajcie multi w pierwszych dniach

to w sumie jest wada kupowania na premiere gier gdzie multi jest ważne - ja juz kilka razy cierpiałem przez to bo na poczatku masa rzeczy jeszcze nie jest dograna, jak sie kupuje gre po paru tygodniach/miesiacach to multi jest już ogarnięte, patche powypuszczane i jest spoko , a na poczatku nędza (ostatnie przyjklady TDU, COD:BO, MSA)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Sprawdzał ktoś po spatchowaniu, czy wchodzi mu klasyk Scorpiona Toasty?

 

dół, góra, góra , trójkąt z odległości skoku

 

Haha wbiłem "mordkę" - Toasty ale nie Scorpionem tylko Reptilem, całkowicie "na jana" ;].

 

Za to nie mogę wbić klasycznym Reptilem klasycznego fatala, w ogóle nie wiem czy dobrą kombinacje mam (tył, tył, przód, dół, trójkąt). Wbił ktoś jakąś klasyczną postacią klasycznego fatala? Po zrobieniu go, zapisuje się w wykończeniach?

 

Właśnie chodziło o klasyczne fatality Scorpiona, gdzie ściąga maskę i pali. A wyskakujący Forden to stary bajer i był już nawet w demie.

Odnośnik do komentarza

ja nie gram w MK ale mam małe info dla ludzi pytających o multi - zluzujcie troche, nie dośc ze psn padł calkowicie w tym momencie to pamietajcie ze sa dni premiery, ciut przed, premiera, ciut po, napewno masa ludzi kupila gr w tych dniach i sporo z nich zwaliło sie by grac w multi, servery pewnie nowe nie widoamo bylo dokladnie jak sie beda zachowywac i jak to zwykle bywa mogą niewytrzymywać tego natłoku (zauważcie ze w ostatnich miesiacach bylo kilka głosnych premier gdzie multi na poczatku leżało i kwiczało) , dajcie chwile programistom na ewentualne wypuszczenie patcha, innym na dostosowanie liczby i mocy serverów do zainstniałej sytuacji (ilosci chetnych itp), zwłaszcza że że za kilkanascie dni pewnie liczba grających spadnie bo zostaną ci co chca pograć a odejda ci co "chce zobaczyc jak to jest i przy okazji zapcham serwery za za godizne sprzedaje gre"

 

nie oceniajcie multi w pierwszych dniach

to w sumie jest wada kupowania na premiere gier gdzie multi jest ważne - ja juz kilka razy cierpiałem przez to bo na poczatku masa rzeczy jeszcze nie jest dograna, jak sie kupuje gre po paru tygodniach/miesiacach to multi jest już ogarnięte, patche powypuszczane i jest spoko , a na poczatku nędza (ostatnie przyjklady TDU, COD:BO, MSA)

 

Nieprawda. Do tekkena 6 też wypuścili patcha, który nic nie pomógł. Koniec końców namco żałośnie rzekło, że ludzie mają słabe łącza bo u nich multi śmiga wszystko zajo także (pipi)ć. Następnie, jak można mówić, że developer nie był przygotowany? Wyobrażasz sobie, żeby activision zrobiło padnięte multi na premierę nowego CoD'a? No właśnie. Albo się umie pisać kod sieciowy albo się tego nie umie (i albo ma się na to kase albo nie :). Nowy MK rozwalił mnie demem ale natychmiast w mojej głowie zawitała myśl: 'czy online da rade?'. Rozumiem, że obecnie coś jest słabo z PSN ale mówienie, że trzeba poczekać aż się online 'przegryzie' albo, że ma się zrobić miejsce dla tych co chcą grać na serio mnie po prostu nie przekonuje. Nie dam zarobić komuś kto żeruje tylko na sentymencie fanów do serii a nie skupia się na NAJWAŻNIEJSZYM aspekcie bijatyk (albo nawet gier w ogóle )XXI wieku.

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...