Skocz do zawartości

Battlefield 3

Featured Replies

Opublikowano

Mi też, sądzę że takich pro jest więcej ;)

 

Edziu , co do broni , wiem co czujesz :) Braknie ino G36 i M24 :<

 

 

A wracając do tematu. Naprawdę liczę że zrobią coś z tymi hitboxami albo z kodem, bo to co się dzieje jest gorsze niż to co się działo w becie BC2.

Albo niech posypią głowę popiołem, napiszą mea culpa i przerzucą hitboxy z BC2. PRzynajmniej człowiek będzie wiedział na czym stoi.

  • Odpowiedzi 4,8 tys.
  • Wyświetleń 263 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Uwaga! W becie można latać myśliwcem na operation metro!  

  • Czekaj, bo nie bardzo rozumiem. Na kĄsoli w ciągu ułamka sekundy mierzysz kolesiowi w głowę? Aha. Tak. Pewnie jeszcze grasz na padzie stopami? XD   DMG jest okej, kod sieciowy jest z(pipi)any. Jak

  • bonus:

Opublikowano

XD

I wszystko jasne

 

howtowin.jpg

Opublikowano

Mnie rozwalają te zdeformowane postacie , nieraz wykręceni jak w japońskim horrorze albo jak bokiem biegną hehe w takich momentach mimowolnie włącza się "śmiecho-stan" i chwilę później padam bo łzy ze śmiechu przysłaniają mi ekran .. i znowu beka bo na kill-camie postać która uzdrawia i przyjmuję "jezusową" pozycję , trzeba przyznać że beta ma spory walor komediowy na jesienne wieczory jak znalazł. Edit ; @Up Bush People hihi

Edytowane przez dc1982

Opublikowano

Clusterfuck zone!!!

 

 

@stona

Ale G36 jest w BF3 w podstawce przeca - tyle, że u Engiego.

Edytowane przez Kazuun

Opublikowano

A wracając do tematu. Naprawdę liczę że zrobią coś z tymi hitboxami albo z kodem, bo to co się dzieje jest gorsze niż to co się działo w becie BC2.

Albo niech posypią głowę popiołem, napiszą mea culpa i przerzucą hitboxy z BC2. PRzynajmniej człowiek będzie wiedział na czym stoi.

Ta, w BC2 najwyżej krew poszła a gość pobiegł dalej. A tutaj nie dość że jest totalny random z obrażeniami (raz z metra walnę gościowi z shotguna i na killcamie ma 40% zdrowia, a drugi raz z większej odległości gościa zdejmuję jednym strzałem), to jeszcze da się zabijać przez skały, hitboxy są opóźnione względem modeli. Ale to wszystko nic.

Do szewskiej pasji doprowadza mnie to, że z mojej perspektywy 90% zgonów wygląda tak, jakby ktoś mnie zdejmował 1 strzałem. Nieważne czy strzela z pistoletu, snajperki czy czegokolwiek innego, nieważny ping. Więc du.pa z chowaniem się, kiedy w momencie jak się dowiesz że ktoś w ciebie trafia, jesteś już martwy.

Opublikowano

Nawet grajac na konsoli jest identycznie. W BC2 mogles obrocic sie i zobaczyc swoja ofiare. Tutaj hit marker oznacza natychmiastowy zgon. Podwyzszyc HP na wszystkie platformy! :)

Opublikowano

Nie, po prostu naprawic zje.bany kod sieciowy. Czego jak czego ale akurat HP to jest tak o 50% za dużo ;)

Opublikowano

Problem HP naprawi HC. Problem "prześwitujących" kamieni MAM NADZIEJĘ naprawi ostateczny build. Hit boxy się nie zmienią.

 

I to co napisał ako, nic tak nie wkurza jak fakt bycia ciągle "one-shottowanym".

Opublikowano

Nie, po prostu naprawic zje.bany kod sieciowy. Czego jak czego ale akurat HP to jest tak o 50% za dużo ;)

 

O to ci chodzi? To lag? Ja mam tak bardzooo czesto (od 2:56)

 

Opublikowano

Mniej więcej o to, chociaż ja to częściej spotykam w sytuacji kiedy wymieniam ołów z przeciwnikiem, chowam się za osłonę a hity nadal we mnie wchodzą.

Nawet jeżeli to "tylko" lag, to po prostu kod sieciowy sobie z nim radzi w tragiczny sposób, bo to jedyna gra w której takie coś widziałem. Nawet w BC2 z wysokim pingiem takich akcji nie było.

 

Zobaczyłem tylko fragment a 1 shotow naliczyłem ze 3 xD A zauważ, że w praktyce w najlepszym wypadku potrzeba około 8 kulek żeby kogoś zabić.

Edytowane przez ako

Opublikowano

Tak nadmienię. Co boli to to, ze nie ma sensu strzelać w głowę bo trzeba pojedynczym strzałem przyfasolić delikwentowi z jakieś 4-5 razy. Znacznie lepiej namierzyć mu sutek lewy lub prawy i puścić serię. Szybciej i pewniej.

Ale to tak mini offtopem nadmieniam ;)

 

 

[EDIT]

Kliknąłem ten filmik i w Podobnych trafiłem na:

 

 

 

:)

Edytowane przez Kazuun

Opublikowano

Dokładnie, to też jest dobre. Trafianie headshotow jest jak granie w totolotka. Ale to nic - najgorsze jest to, że nie ma już dźwięku kuli trafiającej w metalowy nocnik :(

Edytowane przez ako

Opublikowano

Takie dwa zonki wczoraj złapałem :)

 

Edziu łapiący kury

idzieedek.jpg

 

Im a BUG an im digin a hole, digin digin hole, im digin a hole :D

digindiginhole.jpg

Opublikowano

Chciałem się podkopać pod nimi i wyjść na ich plecach.

 

Dzięki za zdradzenie mojej strategii urfa! :(

Opublikowano

Dopiero wczoraj zassałem i zacząłem na chwilę grać w BF.Muszę powiedzieć że obudziło się we mnie coś, co nie doświadczyłem od czasów gdy pierwszy raz zetknąłem się z CS (kurde to już 10lat).Cholera nie mogę się doczekać na premierę żeby sprawdzic inne mapy oraz tryby.

Opublikowano

No z headshotami to jest tak, ze czasem moge 2-3 razy IDEALNIE strzelic kolesiowi w twarz i dopiero padnie.

Pare razy strzelilem w brzuch i dostalem "headshot" lol.

Opublikowano

Oj tam oj tam :D

Opublikowano

Jakiś pastuch odkrył, że przy pierwszym mcomie na A, można się zapaść pod ziemię i spokojnie eliminować kolejny planterów, reszta kmiotów to podłapała i nieraz bywa tak, żę w ogóle nie da się go uzbroić -_-

Opublikowano

Ale przecież zapadanie się chyba "wyłączyli" i działa dobrze, bo wtedy zapadałem się co 10 sekund a teraz ani razu.

Opublikowano

Może gdzieś zostało jeszcze jakieś zabugowane miejsce.

Opublikowano

Mam SICK SKILL powiadam :ph34r: :whistling::music:

Raczej dobre haxy :P Kiedy wypuścili do bety? :D

Opublikowano

Pewnie w tym samym dniu w którym zaczał grać noobson - bo on bez haxa nie zaczynał by nawet xD

Opublikowano

szkoda, że przy zabiciu kogoś robotem nie ma jakiegoś Player1 <pwned> Player2 i lecącego w tle quake'owego "humiliation". Nalatałem się jak głupi tym ogryzkiem, przypiekłem jednego a wyskoczyło tylko Player1 Player2. Chyba nawet nie wzięli pod uwagę, że ktoś będzie tym zabijał.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.