Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Alan Kertz, Senior Gameplay Designer at DICE, has some significant weapon balance changes in mind that might be making its way to Battlefield 3 soon.

 

Foregrip (Nerfed)

The forgrip’s purpose is to reduce vertical recoil by 34% while giving a -20% penalty to base accuracy while aimed down sight. Generally, it should be used for close quarter situations when firing from the hip would me much more beneficial.

 

Bipod (Buffed)

The Bipod is meant for players who want to take the time to set up in a good position and defend said position or objective. It will reduce horizontal and vertical recoil (percentage depending on the weapon) as well as bullet dispersion (again, depending on the weapon and ammo type).

 

Suppressor (Slightly Nerfed)

The Suppressor’s main function is to provide stealth (keeping the player from showing up on the minimap when firing as well as reduce sound and visual muzzle signature) as well as provide an additional 25% accuracy bonus when aiming down sight including a 10% reduction in vertical recoil, due to it’s weight. However, the drawback here will be a reduction in minimum and maximum range (not damage) as well as a -50% penalty to base accuracy when firing from the hip.

 

Heavy Barrel (Greatly Buffed)

The Heavy Barrel will allow players to increase their maximum range (not damage) as well as benefit from a 50% bonus to base accuracy when aimed down sight. However, due to the barrel’s weight, it will make firing from the hip -25% less accurate as well as increase the dispersion per shot by 25%.

Flash Suppressor (Greatly Buffed)

The Flash Suppressor will give players some of the benefits of the suppressor but without as many penalties. It will only provide players with a reduction in visual muzzle signature as well as a 20& reduction in vertical recoil. The penalty here will be a -20% decrease in base accuracy when firing from the hip.

 

Target Pointer (Unchanged)

The Target Pointer will greatly benefit those firing from the hip by providing a 33% increase in base accuracy. On top of this, it will still be able to slightly blind opponents but will also give away the players position more easily.

 

No Attachments

It was not mentioned in Kertz’s Reddit post, but we can assume that a base weapon would be ideal for players who wish to avoid any negatives of any attachments, provided that they feel the bare state of the weapon is fine.

Odnośnik do komentarza

Normalnie. Jeśli KIEDYKOLWIEK choć raz przerabiałeś zwykłe zdjęcie na "makietę" to znasz mechanizm:

 

Rozmywasz krawędzie [góra-dół lub lewo-prawo] , dodajesz wyostrzenie i wpierdalasz przesycenie kolorami. Wsio. Przy zdjęciu zabawy jest na 5 minut, przy filmiku pewnie dłużej.

 

Ale sam pomysł naprawdę przekozak :)

Odnośnik do komentarza

Technika się nazywa tilt - shift. Polecam na YT obadać filmy wykonane w ten sposób, są nawet robione w polskich miastach (Wrocław i Poznań, jeżeli mnie pamięć nie zawodzi ;)))

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

ja pograłem dzisiaj odrobinę po tygodniowej przerwie i co widzę? Mniej niż stabilne 60fps mimo, że wszystko mam na high i nie bawię się w ultra (swoją drogą nie wiem czym oni myślą, bo mapy z dodatków są tak źle zoptymalizowane, że fps potrafi mi spaść do 30 a mam obecnie piątą co do szybkości kartę na rynku); przy każdym respawnie mam dziwne, sekundowe doczytywanie tekstur; ginę od jednego pocisku z PKP. Odpuściłem i nie wiem kiedy do tego wrócę ale jakoś mnie nie ciągnie tak jak za czasów BC2 kiedy z chłopakami męczyliśmy całe weekendy.

Odnośnik do komentarza

Mam pewien problem z Battlefield 3 na PC. W misji „Amerykańska Inwazja” kiedy mamy przeszukać dom i potem gadamy z żolnierzem, a nastepnie wbiega inny zolnierz i krzyczy zebym padl na ziemie nie moge wtedy nic zrobic ani kucnac ani ruszy sie ani strzelic-nic. POMOCY!

Miałem to samo.

Buguje się ten spot. To co musisz tam zrobić to starać jak najszybciej zabić żołnierza USMC który wbiegnie do Was przez drzwi.

 

TIP: Nie trzymaj palca na spuście już w trakcie scenki bo to nie załączy "ognia" po jej zakończeniu. Mashuj go non stop - wtedy powinno zadziałać.

 

 

 

Ktoś w to w ogóle jeszcze gra oprócz mnie, czy wszyscy heftają tą grą? Na battlelogu cisza, czasami tylko kruhola widzę.

Ja będę grał jak skończę tytułu, które ostatnio kupiłem. Deus Ex, L.A. Noire, Dungeon Defenders, Magicka dodatek :P

Odnośnik do komentarza

Latać to ja też tak umiem, tylko dziwnym trafem, jak ja gram, to zaczynają do mnie walić z normalnej broni i ginę jako pilot, przeciwni piloci też potrafią we mnie trafić (hakjerzy!), piechota ma stingery i ktoś wie jak używać tunguski. No i jeszcze wrogowie nie mają "tu jestem" nad głowami.

All in all, i'm not impressed ;)

Odnośnik do komentarza

 

Meh. Niektóre akcje naprawdę niezgorsze, ale ja się pytam, gdzie był eng z rpg?! Koleś wisi dobre kilka sekund w jednym miejscu na wysokości pola walki i nikt do niego nie strzela. Na khargu już tak sobie nie pohasałby -więcej wolnej przestrzeni, 2 jety, AA i soflam na wzgórzu online 24/7, latam tam często i częściej rozwalam jety niż piechotę.

 

W ogóle to od kiedy na canals jest little bird? Zawsze byl venom i viper na cq. Trochę za mało tego chopperka na mapach, latanie nim to czysta przyjemność.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...