Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

tak - dwie rakiety w przód i nic nie zostaje. Jak wcześniej każdy uciekał przed czołgiem tak teraz każdy chce go ustrzelić. Dodatkowo sam czołg dostał nerfa na łuski - splash jest teraz tak mały, że niezniszczalne murki stają się idealną ochroną i nic nie pomoże strzelanie obok.

 

stingery jak były bezużyteczne tak dalej są. co z tego, że szybciej lockuje jak rakieta leci tylko po prostej i wystarczy, ze pilot zrobi szybki unik aby ją ominąć.

 

ogólnie już się nie dziwię dlaczego ako zrezygnował z gry. czekam na premierę DIII i żegnam się z BF3, bo balansu w tej grze jak na lekarstwo a takie tweety jak ten co wrzucil Mordechay tylko uświadczają mnie w przekonaniu, ze DICE uważa się za bogów

Czołgiem się nie bawiłem, ale chyba umknęło mi w patch notesach coś na temat splashu czołgów, bo nie pamiętam owej linijki.

 

Stingery są za(pipi)iste. Jak psioczyłem na nie swego czasu, tak teraz mi się podobają. Ktoś mi swego czasu pisał tutaj, ze nie umiem z nich strzelać. Możliwe. Ale chyba teraz się nauczyłem, a ty oduczyłeś skoro nasze odczucia się zupełnie odmienne ;)

 

Po pierwszym dniu, moje wrażenia są takie: najlepszy patch jak do tej pory wyszedł. Osobiście nie uświadczyłem bugów. Gra działa płynniej.

Odnośnik do komentarza
Stingery są za(pipi)iste. Jak psioczyłem na nie swego czasu, tak teraz mi się podobają. Ktoś mi swego czasu pisał tutaj, ze nie umiem z nich strzelać. Możliwe. Ale chyba teraz się nauczyłem, a ty oduczyłeś skoro nasze odczucia się zupełnie odmienne
może trafiałeś na niezbyt obytych z helkami, bo ja jak strzelałem to helka albo szybko opadała albo robiła nurkowanie pod kątem 45* i rakieta głupiała. Jeszcze bym zrozumiał gdyby to było na Caspianie albo Firestorm ale ja to testowałem na Kanałach.

Rozumiem akcje pokroju używania jammera z flarami ale jak odpalam rakietę a ta zwyczajnie mija maszynę to coś jest nie tak. Testowałem stingera stojąc na najwyższym punkcie Kanałów i kilkukrotnie heli przelatywała bardzo blisko - w tym momencie rakieta głupiała i zwyczajnie znikała. Ogólnie jest lepiej niż było, bo teraz przynajmniej można coś zestrzelić ale czytając wypowiedzi innych to spodziewałem się, że teraz stingery są op a okazuje się, że zamiast je naprawić to dali buffa w jednej kwestii ale znerfili w drugiej tak, że stojąc na B na Caspianie nie ma szans ustrzelić heli wiszące nad anteną.

 

Co do czołgów - oberwałem jedną rakietą centralnie w przód, usłyszałem ten straszny dźwięk (kto wpadł na pomysł aby coś takiego dodawać?), wyskoczyłem i widzę, że nie mam połowy paska a maszyna płonie. Zacząłem naprawiać tył i wtedy doleciała druga rakieta, która zniszczyła czołg. Obecnie używanie reactive armor mija się z celem - zamiast tego lepiej brać autoloader, bo walka czołg-czołg to teraz zwyczajne "kto pierwszy ten lepszy".

 

Jeśli już tak lubują się w kwestiach unieruchomienia pojazdow to niech to ma jakiś limit, bo obecnie (w połączeniu ze ślamazarnym naprawianiem) idiotycznie wygląda to jak naprawię maszynę w 90% a nadal nie mogę jeździć albo, co lepsze, płonę.

 

Kolejna kwestia - naprawianie. Wydłużyli czas naprawy ale o tym aby wydłużyć czas działania torcha to już nikt nie pomyślał. Teraz jak czołg ma 1/4 paska to trzeba go naprawiać albop z odpowiednim perkiem albo we dwóch, bo samemu to pod koniec zabraknie nam gazu i będzie trzeba czekać na przeładowanie (a czołg dalej będzie się kopcił i tracił hp).

 

I dalej - Kharg w TDM. Jedna z niewielu wyważonych map (pomijam kwestie spawnowania) gdzie rozgrywka była intensywna a każda próba kampienia w miejscu innm niż dach kończyła się ragequitem kampiącego i co robi DICE? Powiększa ją o szerokość trzech rzędów kontenerów. Czym to skutkuje? NA 32 graczy 3/4 stanowią snajperzy siedzący w budynku w ktorym to pole walki przy kontenerach mają jak na dłoni. Pierwszy raz od bardzo dawna musiałem używać rpg vs inf, bo zwyczajnie nie dało się do nich podejść. Jak gracze zaczęli sobie z tym radzić? Już na początku rundy w stronę budynku leci kilkanaście rakiet aby usunąć całą ścianę.

Odnośnik do komentarza

Dobra, dobra. Teraz moje 3 grosze:

 

Stingery - dziś postrzelałem trochę nimi i muszę powiedzieć, że w końcu można cokolwiek usadzić - jedna rakieta daje disable i jeśli pilot jest nieogarnięty to pewne, że rozbija się i mamy killa.. Chociaż teraz nadaje się tylko do ściągania helki (raz jeta udało mi się zdjąć). Jedyne co mnie zaskoczyło to, podczas namierzania mam locka, czekam aż helka wypuści flary, a tu nagle rakieta "wypala się" i jojo mi zmienia pocisk w stingerze. Czasami szybciej, czasami wolniej - nie wiem do czego to zależy.

 

Czołgi - jak się jeździło tak samo teraz. Reactive armor własnie pomaga teraz najbardziej, a walki czołg na czołg są za(pipi)iste bo liczy się taktyka i miejsce trafienia. Repair torch bardzo powoli naprawia, ale w końcu skończyło się "one tank army". Teraz za to torch vs enemy tank to jakbyś go fleksem ciął, idealna broń :)

 

Bronie - no w końcu czuję, że każda jest inna a nie, że różni się tylko teksturą dodatki mają duży wpływ na zachowanie broni i jest git.

 

Na kanałach, za to AA jest przegięte. Grając na lotniskowcu ściągasz wszystko co lata na całej mapie. Troszkę lipa według mnie.

 

 

Ogólnie jak dla mnie wszystko działa lepiej. Tak powinna wyglądać ta gra w wersji 1.0. No ale cóż, lepiej późno niż wcale.

Odnośnik do komentarza

Jaki jest rekord?

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/26830469/1/192971504/

 

W stingerach s(pipi)e coś jest z drugm lockowaniem, pierwszy zawsze wchodzi jak noż w masełko, ale drugi dopiero po małej żonglerce ads-hipfire.

 

Najbardziej cieszy buff havoca, w końcu mozna nim tańczyć PRAWIE tak dobrze jak viperem, choć nadal jest mniej zwinny.

 

G36C jak ssało pałę, tak ssie nadal, moja ukochana broń leży odłogiem. Dobrze, że chociaż zbuffowali qbz, jest mała odmiana od nużącego m4a1.

 

Szkoda, że dźwięk klaksonu jest mało gorteskowy. BEEEP

Odnośnik do komentarza

Albo dawno nie grałem, albo coś się zmieniło w ukazaniu broni na ekranie po pathcu... czy zawsze tak to wyglądało? Mam wrażenie żę br oń jest jakby trochę dalej od oczu.

 

2h4aogw.jpg

 

btw zauważyliście, że snajperka po rozstawieniu na dwójnogi ma większą lunetę?

Odnośnik do komentarza

Wszystko zależy od tego jak równa jest gra. Jeżeli wróg ma wszystkie flagi a my żadnej przez 90% czasu to raczej mi się nie chce grać danej rundy i chciałbym nowa grę ASAP.

 

 

Ale jak kiedyś mówiłem. Takie e-peenowanie total score'ami nie ma sensu, bo wszystko zależy od tego ile trwała runda. Ten co gra na 300 ticketsów nie ma szans wygrać z tym co gra na 1k i więcej.

 

 

SPM bitches!

Odnośnik do komentarza

SPM bitches!

O ile cziter Mazzeo nie ma większego [sPM...] to podoba mi się ten ranking :banana:

 

edit: ma, nie podoba mi się.

 

:D

 

Nie mia miarodajnego stata. Skill? na pewno nie. SPM? Metro + medyk, dziękuję.

KDR? Pojazdami można luźno naklepać >3.

 

Jeżeli już, to bym brał celność i liczbę headshotów (procentowo).

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...