Jump to content

Przechodzimy Resident Evil 3 Hard PC


revil92

Recommended Posts

Witam wszystkich. Od dzisiaj startuje z nowymi filmikami, na których możecie zobaczyć przejście gry w jak najlepszy i najłatwiejszy dla wszystkich sposób i to na poziomie hard, który jest najwyższym poziomem w grze. Pokarze wam jak znaleźć wszystkie dokumenty, dobre bronie oraz jak walczyć z zombie, mutantami oraz tytułowym Nemesisem, a także jak rozwiązać niektóre zagadki. Systematycznie postaram się wrzucać nowe filmiki. Grane na PC.

 

 

Kolejny odcinek przedstawia nam znany wszystkim fanom przygód Leona, komisariat, który odwiedziliśmy w RE2. Od teraz nie jest łatwo gdyż po piętach depcze nam Nemesis. PS: I niech mi nikt nie mówi, że na PC z poziomem hard i klawiaturą nie da się dobrze grać :).

 

 

Mam nadzieję, że zainteresuje chociaż kilka osób :). Zapraszam na moje inne filmiki oraz kanał youtube. Na pytania, sugestie, uwagi chętnie odpowiem w tym temacie lub na PW. Pozdrawiam, następny odcinek pod wieczór :).

 

PS: Wiem, że gierka już stara lecz na pewno znajdzie się kilku-jak to redakcja mówi "zgredów"- i powspomina stare dobre czasy :).

 

PS2: Tutaj zwracam się do panów MODERATORÓW. Proszę nie usuwać tego tematu ani nie przenosić do innych działów ponieważ chcę mieć temat, w którym będę mógł wrzucać na bieżąco moje kolejne gameplaye. Aktualnie moja wypowiedź znajduje się w temacie "Na wesoło - obrazki, filmiki i humor"(proszę również usunąć stamtąd moją wypowiedź). Nie wyobrażam sobie bym codziennie dodawał kolejne filmiki do tamtego tematu. Najlepiej by było gdyby był jeden temat (czyli ten),a w nim zgrupowane wszystkie moje gameplaye, wypowiedzi innych userów itp. Pozdrawiam.

 

 

Wrzucam do działu PC / Stona

Link to comment
  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na PC z tym jest trochę sprawa losowa i trudna. By zrobić unik od Nemesisa musisz wyczuć moment i zgrać strzał. Gdy chce Cię złapać ( w momencie gdy robi zamach) musisz wycelować i nacisnąć strzał. Wiem, że to brzmi dziwnie lecz w praktyce działa. Najlepiej uniki wychodzą na najlepszym poziomie zdrowia, na niższych już coraz gorzej. Gdy chcesz się wyrwać Nemesisowi to ja zawsze naciskam strzałkę w górę oraz przycisk akcji, biegu i zawsze działa (tylko musisz robić to szybko), podobnie sprawa się ma jak chcesz wstać gdy Nemesisi Cie rzuci na ziemie. Trzeba próbować i się uczyć, w tedy wychodzi :).

Edited by revil92
Link to comment

W trzecim odcinku Jill nawiązuje kontakt z członkami Umbreli. Nemesis nadal nie daje jej spokoju, a naszym zadaniem jest uruchomić tramwaj by dotrzeć do wieży zegarowej gdzie będzie czekać helikopter ratowniczy. Zapraszam do oglądania.

 

 

W czwartej części musimy pomóc Jill znaleźć akumulator do windy oraz paliwo niezbędne do uruchomienia tramwaju lecz droga naszpikowana jest przez gnijących zombie.

Link to comment

Piąta część przygód z panną Valentine. W tym odcinku dowiemy się co przytrafiło się jednemu z członków Umbrelli oraz mamy za zadanie wrócić do tramwaju ze wszystkimi potrzebnymi rzeczami. Jednak nie będzie łatwo gdyż Nemesisi staje się coraz bardziej agresywny.

 

Edited by revil92
Link to comment

Nieźle masz te filmiki :D Istnieje szansa, żebyś to samo zrobił z RE i RE II ? Chętnie bym zobaczył oryginalne RE i porównał sobie z remakem na Gacka. Pytanie tylko, czy Pecetowa jedynka poszłaby na nowszych systemach i no i czy emulacja starszych windowsów by coś dała w starciu z wersją 95' :P

 

A odnośnie RE III, to ciekawym motywem byłoby umieszczenie filmików, z wszystkich wyborów. Intryguje mnie np. co by się stało, gdybyś w 5 parcie nie próbował uniknąć tych pudeł tylko spadł w otchłań, czy w 6 jakbyś wyskoczył z pociągu przez okno, zamiast używać hamulca awaryjnego :P

 

 

Kawał dobrej roboty! Pozdrawiam

Edited by C-Boy
Link to comment

Z drugą i pierwszą raczej sądzę, że nie będzie problemu tylko muszę sobie skądś skombinować :ermm: Co do emulacji, wystarczy tylko dobrze ustawić w programie i będzie działać full wypas :).

 

Zmiany odnośnie wyborów będą miały wpływ na zakończenie oraz niektóre scenki w grze. Aktualnie wybieram tak by i inni, którzy będą chcieli przejść grę mogli ją przejść w łatwy sposób (chodź walka pod "Clock Tower", którą możecie zobaczyć w ostatnim odcinku nie należy do łatwych :no: lecz przez wybór możemy niejako sobie ją ułatwić :D ).

Link to comment

bez parcika? :(

 

ogolnie slyszalem od jakiegos typka, ze resident 3 ma ukryte zakonczenie- po aktywowaniu dzwonnicy na clocktower przylatuje helikopter ale nemesis go nie rozwala.

czy jestes w stanie to potwierdzic? widze ze wiesz juz o patencie na super ammo, wiec moze natknales sie gdzies wlasnie na takie info? moze to zakonczenie jets poodyktowane jakimis specjalnymi wyborami, paroma kwestiami typu "nie podnos tego" (jak w re:2 i Bradem, ktory swoja droga nie ma prawa byc trupem, skoro trojce nadal jest zywy....)

http://www.youtube.com/watch?v=JWlI-oKI_7Y&feature=related

Edited by Najtmer
Link to comment

Nie istnieje żadne ukryte zakończenie. Są tylko dwa zakończenia gry (mogę wam napisać jakie jeśli jesteście ciekawi). Brad zginął z rąk Nemesisa, a po Jill przylatuje Barry Norris znany z Resident Evil 1 (tak wiec jedno zakończenie już wam powiedziałem <_< ). Co do tego filmiku, jest to tylko zabawa z grą. Co to znaczy? Koleś podmienił linijki kodu gry przez program hex (czy jakoś tak), robisz zapis gry, odpalasz program i ładujesz zapisany stan gry w tedy wyskakują Ci linijki z kodami, a Ty musisz je albo podmienić, albo wstawić te, które chcesz :). Sam bawiłem się nieraz z RE3 zmieniając wygląd postaci, bronie, czy też dodawałem inne przedmioty. Większość ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy (oczywiście Ci co siedzą w temacie RE), że w RE3 pozostały przedmioty z przedwczesnej wersji. Wiele także pozostałości po wersji testowej możemy nawet uświadczyć w oficjalnej wersji, :) wystarczy tylko dobrze się przyjrzeć otoczeniu. Pamiętam jak nieraz grałem sobie dla radochy Carlosem czy Nicolai'em gdy bawiłem się programem hex :) .

Edited by revil92
Link to comment

aaa, to tego to nie wiedzialem, wszystkie zrodla podaja ze to sie dzieje 1 dzien po re2. wiem ze scenariusz trojki obejmuje 2 dni, ale sadzilem ze to sie zaczyna tam gdzie konczy sie 2 w linii czasu. to duzo wyjasnia, fajny smaczek. choc z drugiej strony skoro tak bardzo sie przeplataja, to dziwne, ze nie ma wiecej nawiazan, jak spotkania z czy leonem, czy wlasnie konfrontacja nemesisa z nim ktory w odroznieniu od birkina, latal po calym miescie i zabijal w sumie wszystkich

 

ale... teraz na cos wpadlem... kiedy to sie niby ma zaczynac przed 2, skoro po 10 miuntach gry wpadamy na komisariat, Brad jeszcze zyje, a czarnuch w biurze juz nie? cos tutaj sie to kupy nie trzyma

 

revil- nie jest to zabawa z kodem- to normalny secret w grze, dostepny na konsolach.

Edited by Najtmer
Link to comment

Najtmer ja jednak zostaje przy swojej wersji, że jest to po prostu grzebanie przy RE2 na PC. Po pierwsze: ten zombie jest strasznie odporny. Po drugie: w tym przejściu nigdy nie spotkałem zombie.

 

Kwestia fabularna w RE3 jest bardzo pogmatwana. Najlogiczniejsze wytłumaczenie: twórcy gry, tworząc RE2 nie spodziewali się, że druga część odniesie taki sukces. Chcieli jednak zrobić coś dla fanów drugiej części i dla tego umiejscowili epizod Jill na posterunku. Drugie wytłumaczenie: Marvin (czarnuch ;) )jest po prostu nieprzytomny (chodź gdy Jill go bada stwierdza, że facet zmarł).

 

Nemesis nie polował na Leona gdyż on nie był członkiem S.T.A.R.S. Nemesis miał za zadanie wyeliminować wszystkich z oddziału Alfa i Brawo (RE1) przebywających jeszcze w mieście. Gdy Leon wraz z Clear znajdują się na posterunku, Jill w tym czasie jest już w Clock Tower w drugiej części miasta tak samo jak Nemesis.

Do wyeliminowania Leona wysłano specjalnego tyranta i inną wersję Nemesisa (w sumie było ich kilku).

 

Birkin nie latał po całym mieście tylko po posterunku i laboratoriach.

 

PS:Brad zginął. Nemesis go zabił (w części drugiej go niema).

Edited by revil92
Link to comment

no czlowieku bo na tym polega sekret w tej grze- zaczynasz gre i zanim tam dobiegniesz musisz spelnic 2 warunki- nie mozesz podniesc niczego z gleby ani tez nie mozesz wystrzelic zadnego pocisku, po prostu sprint do tego przejscia- pacjent wylapuje wszystkie 14 kulek. to zadne grzebanie, przeciez to na konsolach bylo, a tych moj brachol na pewno nie hackowal hehe

Edited by Najtmer
Link to comment

potwierdzam ze brad jest w RE2 (moja ulubiona czesc w serii) na konsolach, na pc a nawet w demie na konsolach. by go odblokowac nie mozna niczego podniesc w drodze do niego, strzelac raczej mozna i jest to tylko na normal i pewnie na hard. gdy go umieszczali w RE2 raczej nie mysleli jak go zabija w RE3 dlatego nie ma rany w glowie ktora zrobil mu nemesis.

 

marvin branagh niby byl nieprzytomny gdy jill go znalazla w skutek ran odniesionych w resident evil outbreak (chyba druga czesc ale nie jestem juz pewny) a dwa dni pozniej gdy leon/clair go znalezli to juz sie obudzil (trzeba by wchodzic w szczegoly w jaki sposob T-virus wskrzesza zmarlych bo moze byl martwy przy jill ale zachowal troche dluzej swiadomosc gdy virus go reanimowal na spotkanie z leonem. tego nie wiemy ale mi tez to wyglada na niedociagniecie)

 

Tyrant w RE2 byl wyslany nie by zabic leona czy claire ale po to by odzyskac G-virus poniewaz w tym czasie umbrella byla przekonana ze oddzial Hunka (z ktorym stracili lacznosc na prawie 8 dni) nie wykonal misji. i blizsze prawdy jest twierdzenie ze nemesis jest inna wersja tyranta niz tyrant inna wersja nemesisa :P

Link to comment
Tyrant w RE2 byl wyslany nie by zabic leona czy claire ale po to by odzyskac G-virus poniewaz w tym czasie umbrella byla przekonana ze oddzial Hunka (z ktorym stracili lacznosc na prawie 8 dni) nie wykonal misji. i blizsze prawdy jest twierdzenie ze nemesis jest inna wersja tyranta niz tyrant inna wersja nemesisa :P

 

Nom trochę źle się wyraziłem ale o to mi chodziło :).

 

Z Bradem chodziło mi o to że go niema w drugiej części jako postać fabularna. Występuje on w roli zombiaka i to na dodatek jako dodatek/sekret.

 

marvin branagh niby byl nieprzytomny gdy jill go znalazla w skutek ran odniesionych w resident evil outbreak (chyba druga czesc ale nie jestem juz pewny) a dwa dni pozniej gdy leon/clair go znalezli to juz sie obudzil (trzeba by wchodzic w szczegoly w jaki sposob T-virus wskrzesza zmarlych bo moze byl martwy przy jill ale zachowal troche dluzej swiadomosc gdy virus go reanimowal na spotkanie z leonem. tego nie wiemy ale mi tez to wyglada na niedociagniecie)

 

Marvin był także w drugiej części outbreak potwierdzam. I zostaje przy swoim stwierdzeniu, że jest to niedociągnięcie tak jak pisałem w poprzednim poście.

 

PS: Spodziewajcie się już w najbliższych minutach kolejnego odcinka :).

Edited by revil92
Link to comment

no wiec ja tez to bardziej pojmuje jako skromne nawiazanie, raczej bez ambicji wykrecenia calkowicie spojnej fabuly 'la mgs.

 

co do nemka- tak, to byl tyrant, i choc byl najbardziej podatny na manipulacje, to i tak w grze mozna sie natknac na momenty gdzie sam rozwala zombiaki, poza tym dorwal grupe carlosa ktora nie nalezala do bravo ani stars- to po prostu maszyna ktora zabija wszystko na drodze do swojego celu. wiec tym bardziej dziwne ze buszujac po calym miescie nie natknal sie na leona, no ale to faktycznie wynika po prostu z fabula nie byla wymyslona na poczatku z grubsza, tylko dopowiadana w kazdej czesci.

capcom powinien zrobic remake 2 i 3 w jednym, zeby wlasnie byli tacy wielcy zmutowani bossowie, ale nie jakies cholerne zwierzaczki, jak ten na ktorego trafia leon przy jakichs pompach i rzyga robakami, tylko wlasnie ludzie, pokroju birkina i nemesisa- max 2,8m zeby nie bylo syndromu goljata.

Link to comment

Tak jak wspominałem. Nemesis miał za zadanie zlikwidować członków S.T.A.R.S. Musimy pamiętać o tym, że Nemesis jest maszyną do zabijania lecz maszyną, która potrafił myśleć. Więc potrafi on odróżniać wrogów czy osoby "przeszkadzające" mu w wykonaniu misji (dla tego chciał wyeliminować pomagierów Jill z Umbrelli ponieważ stali mu na drodze do celu).

 

Najtmer napiszę Ci to jeszcze raz. Gdy Leon znalazł się w mieście Nemesis był już w innej części miasta. Jego celem była panna Valentine.

Edited by revil92
Link to comment

Zaraz będzie już się na you-tube konwertuje :). Chcesz odpowiedzi na temat Nemesisa? Ok podam Ci ją, czym jest, był i jaki miał cel-czytaj:

 

Najdoskonalsza broń biologiczna jaką stworzyła Umbrella. Potwór, określany również jako Pursuer, co oznacza „Ścigający”, powstał w europejskim oddziale korporacji w wyniku zainfekowania człowieka wirusem „T”, a następnie pasożytem o nazwie „NE-Alpha”. Takie połączenie gwarantowało, że zainfekowany nie przemieni się w zombie tylko w potężnego tyranta. Najważniejszą cechą Nemesis’a była jego inteligencja. Potrafił odróżniać wrogów od przyjaciół i skupiać się na wybranych celach (miał za zadanie zlikwidować członków STARS). Spośród dotychczasowych tyrantów, wyróżniała go umiejętność korzystania z broni palnej i doskonała orientacja w terenie. Za pomocą macek mógł zarażać swoje ofiary wirusem „T”. Nie miał słabych punktów. Był silny, szybki, zręczny i nieustępliwy, niewrażliwy na ogień, chemikalia i pociski z broni palnej Jego niezwykła odporność na obrażenia została jeszcze podniesiona poprzez użycie specjalnie zaprojektowanej kamizelki ochronnej. Nemesis miał zdolność regeneracji w razie otrzymania krytycznych obrażeń, prowadziło to jednak do niekontrolowanych mutacji. Wyprodukowany został zaledwie w kilku egzemplarzach, prawdopodobnie z powodu dużych nakładów pracy i pieniędzy. Nemesis pojawia się także w ekranizacji filmowej RE:Apocalypse.

 

Nemesis parasite (NE-α)

Pasożyt stworzony we francuskiej placówce Umbrelli w 1988 roku na bazie jednej z odmian wirusa NE-T. Opracowywany był z myślą większej kontroli nad nosicielem, i rzeczywiście - obiekt z zaszczepionym pasożytem Nemesis był inteligentny i wykonywał określone rozkazy. Parazyt, wszczepiany do kręgosłupa przejmował kontrolę nad mózgiem nosiciela. Nie każdy jednak mógł zostać zainfekowany tym pasożytem – w przypadku braku zgodności obiekt umierał w krótkim czasie. Organizm ten testowany był początkowo na hunterach – dalsze badania doprowadziły do skonstruowania zaawansowanych modeli tyrantów – T-103 oraz Nemesisa. Prace z pasożytem Nemesis przyczyniły się także do przypadkowego skądinąd odkrycia przez Birkina wirusa G u Lisy Trevor.

 

Objaśnienie stworzone przez ludzi odpowiedzialnych za słownik "Resident Evil" z forum MWRC. Nie jestem autorem tego objaśnienia ani go nie zmieniałem. Forum MWRC, dział "Słownik RE" Forum MWRC

 

Chwytajta i oglądajta :)

 

Edited by revil92
Link to comment

no coz popatrzmy na to ze RE3 zaczyna sie 28 wieczorem i dzien ten sie konczy tym ze po dlugiej jezdzie pociagiem byle dalej od komisariatu nemesis dostaje mocno po skorze do tego stopnia ze pada w ogniu i nie atakuje ponownie jill az do pierwszego wiec mozna zalozyc ze sie regenerowal przez ten czas a dopiero potem wznowil atak.

malo prawdopodobne ze wstal odrazu i potruchtal spowrotem na drugi koniec miasta by przywitac claire i leona ktorzy dojechali 29 i sie zmyli o swicie :P

 

a wracajac do pana czarnego z RE2 i tego ze jill myslala ze jest martwy:

-jill nie jest zbyt inteligentna co udowodnila wybiegajac z tego warsztatu gdzie dostala motor oil i tez myslala ze carlos jest martwy bo jakis taki cichy byl

-jill po dostaniu od nemezisa T-virusa byla nieprzytomna kilka dni byc moze tak jak nieprzytomny byl czarny

-w RE2 tyrant zabija Ade wong ktora leon trzyma w ramionach i oplakuje a potem suprise suprise nic jej nie jest bo rzuca nam wyrzutnie i wraca w RE4 wiec nie ma co liczyc na zdolnosc tych postaci do sprawdzania oznak zycia

-to tylko gra wiec who cares :P

 

 

No i bez sensu jest ze nemesis poluje na stars imho bo i po co? bo byli niewygodni? ich dochodzenie mialo ukrecony leb przez szefa policji ktory siedzial w kieszeni umbreli i ludzie raczej patrzyli na nich jak na wariatow cos paplajacych o zmarlych ktorzy chca ich zjesc.

dodatkowo w racoon city byla tylko jill i brad, chris i barry byli pozamiastem. no ale to niewazne bo uczucie ze za kazdymi drzwiami moze byc nemesis ktore towarzyszy przy grze w RE3 to wynagradza.

 

ps. i zdaje sie ze jest juz jakis remake laczacy re0, 1 i 3 w jedna gre: http://www.escapistm...ella-Chronicles

ale pewnie chodzilo Ci o cos takiego jak remake jedynki na gamecubie.

Edited by Gattz
Link to comment

Remake 1 to swoją drogą, ale Umbrella chronicles jest rail shooterem. Niezłym, ale spłyconym pod względem fabuły. Dawno w to nie grałem, ale przykładem pierwszym z brzegu jest kompletne wycięcie/ zmiana znaczenia Barrego w pierwszej części ( nie pamiętam dokładnie, ale przypominam sobie, że troszkę byłem niezmaczany tym faktem).

Ale za to ciekawym motywem były dodatkowe scenariusze dla Weskera tłumaczące...

co robił podczas RE0 i jak uciekł z walącej się rezydencji w RE1. Podobnie było z Rebbecą i Adą. przykład --->

 

Powiem tak. Zarówno Umbrella Chronicles jak i Darksite Chronicles to naprawdę udane shootery, rzucające trochę nowego światła na pewne wydarzenia, ale na obie gry trzeba spojrzeć z dystansem, ze względu na łopatologiczne uproszczenia.

 

 

Sorry, chyba troszku zboczyliśmy z tematu :P

Kufa, chyba jeszcze śpię... dawno tylu powtórzeń i błędów nie zrobiłem.

Edited by C-Boy
Link to comment

Jill zwalczyła wirusa i jest w pełni sił. Wraz z Carlosem próbują znaleźć drogę ucieczki z miasta. Jednak Nicolai stał się im wrogi, Nemesis stał się jeszcze groźniejszy oraz Jill napotyka na swojej drodze nowego mutanta. Sprawy coraz bardziej się komplikują.

 

 

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...