Opublikowano 2 marca 201213 l @Kazzun: No wlasnie, Blizz duzo gada a robi i tak jak mu wygodnie . Ja obadalem troche na US betcie i mi starczy, nie widze sensu bawienia sie w EU (za tydzien kolejna US jesli mnie pamiec nie myli).
Opublikowano 2 marca 201213 l O dziwo tutaj jest odwrotnie, Morda - wyłącz P2P. Stoi mi teraz non stop na max DL.
Opublikowano 2 marca 201213 l To wbijcie na ten sam serwer, chce jeszcze zrobić drugą postać to moge z wami zaczac.
Opublikowano 2 marca 201213 l nie no reklamę robią sobie przednią. najpierw nie zdążyłem w zeszłym tygodniu więc przepadlo, teraz muszę zarejestrować się na gry-online a później znowu na ich stronie a pod koniec wprowadzony klucz okazuje się być nieprawidłowy. Niech oni lepiej nie biorą się za gry, bo jak nawet rejestracja nastręcza problemów to wolę nie wiedzieć jak wygląda sama gra.
Opublikowano 2 marca 201213 l miałem na myśli infrastrukturę - wadliwe kody, błędy w logowaniu, przy ściąganiu klienta transfer na poziomie modemu. niezbyt ciekawie jak na produkcję, której podstawą działania jest sprawna obsługa łącza
Opublikowano 2 marca 201213 l Ojtam Rinku, wymyślasz na siłę. Mi tam ssaczy z prędkością 6Mb, więc do poziomu modemu jeszcze temu daleko [ofkoz modemu w naszym sposobie rozumowania, czyli 56,6kbps ]. Kod mi działał, więc widocznie miałeś peszka dopisek, ja dziś nie gram, bo resztę dossam dopiero w nocy. Edytowane 2 marca 201213 l przez Stona
Opublikowano 2 marca 201213 l Pograłem sobie 2 godzinki i mimo świadomości, że to tylko beta, to mogę się pokusić o małe proroctwo - za pół roku gra przejdzie w model f2p. Główne powody: -nic nowego, nawet zręcznościowy model walki nie jest tutaj wystarczająco zręcznościowy; -gra jest brzydka i nie mam na myśli grafiki, która sama w sobie jest ok, ale modele postaci, malutkie i ohydne UI, przesłodzone krajobrazy; -nuda, nie ma żadnego czynnika, który mógłby zachęcić do dalszej gry, bicia mobów swoją drogą bardzo nużącego; Inne minusy: - brak jakiegokolwiek samouczka, wprowadzenia krótką misją, pokazania krok po kroku co i jak - najgorsze intro jakie pamiętam - ikony, wszędzie ikony, żółte, niebieskie, rożowe rozwalone po całym ekranie -zbyt wielkie zagęszczenie organizmów na 1 m2, rozumiem, że nie powinno być pusto w instancji, ale na boga...
Opublikowano 2 marca 201213 l Pograłem sobie 2 godzinki i mimo świadomości, że to tylko beta, to mogę się pokusić o małe proroctwo - za pół roku gra przejdzie w model f2p. Główne powody: -nic nowego, nawet zręcznościowy model walki nie jest tutaj wystarczająco zręcznościowy; - nie kojarzę obecnie innego płatnego MMO z takim systemem walki, aka nowość kinda -gra jest brzydka i nie mam na myśli grafiki, która sama w sobie jest ok, ale modele postaci, malutkie i ohydne UI, przesłodzone krajobrazy; - nie bardzo rozumiem, mnie się wykonanie modeli podoba, wielkość UI se możesz ustawić dla każdego elementu osobno, krajobrazy są piękne - takie jak lubię -nuda, nie ma żadnego czynnika, który mógłby zachęcić do dalszej gry, bicia mobów swoją drogą bardzo nużącego; - koreańskie MMO aka grind. Jeden lubi, drugi nie - ja uwielbiam Inne minusy: - brak jakiegokolwiek samouczka, wprowadzenia krótką misją, pokazania krok po kroku co i jak - samouczek do czego? Bo ja nie miałem z niczym problemu i mnie tylko w(pipi)iały wszelakie tipsy - najgorsze intro jakie pamiętam - tzn które? Cutscenka po stworzeniu postaci i zalogowaniu? Nie wiem, ominąłem po 3s, nie szukam historii w MMO. - ikony, wszędzie ikony, żółte, niebieskie, rożowe rozwalone po całym ekranie - nie miałem nic rushoFFego na ekranie, tylko niebieskie Jak to zmienić na róż? -zbyt wielkie zagęszczenie organizmów na 1 m2, rozumiem, że nie powinno być pusto w instancji, ale na boga... - that's how I like it... grindy grindy grind! Kwestia widzenia i gustu jak widać. Ja przez całego WoWa i WARa tęskniłem za dobrym azjatyckim MMO.
Opublikowano 3 marca 201213 l Główne powody: -nic nowego, nawet zręcznościowy model walki nie jest tutaj wystarczająco zręcznościowy; - brak jakiegokolwiek samouczka, wprowadzenia krótką misją, pokazania krok po kroku co i jak Nie wiem jaką klasą grałeś, ale na początku walisz moby jak leci i nie musisz robić uników czy bloków. Do tego na dobrą sprawę zręcznościa muszą sie wykazać głównie tanki, lancer musi blokować w odpowiedniej chwili a warrior skakać. Do tego ten system non target na pewno jest ciekawszy od tego co nam serwuja inne mmo, czyli stoisz w miejscu i walisz na przemian swoje skille. Co do samouczka to gdzie się zaciąłeś? Na początku robi się kilka misji wprowadzających, ja nie miałem problemów z niczym.
Opublikowano 3 marca 201213 l Nigdzie się nie zaciąłem, po prostu wszystko musiałem rozkminiać na początku. Nie żebym lubił byc prowadzony za raczke, ale jakies dobre wprowadzenie do tak rozbudowanej gry jak MMO powinno byc. Edek: myslalem, ze grind jest synonimem zla.
Opublikowano 3 marca 201213 l Tu tego grindu wcale nie ma tak dużo jak na koreańską produkcje. Co do nudy, są epickie raid bossy, pvp, system polityczny, inwazje na inne serwery. Co jeszcze można dodać do mmorpg? Wszystkie to grind a potem pvp.
Opublikowano 3 marca 201213 l Edek: myslalem, ze grind jest synonimem zla. A w życiu! Dla mnie grind do najpiękniejsze lata w mojej karierze MMO. Największe jaja na TSie to własnie te chwile Ja ogólnie grindu "nie odczuwam" dlatego jestem fanem azjatyckich MMO Może to dziwne, ale wolę grind od questów
Opublikowano 3 marca 201213 l Zakładasz klan, jako lider klanu możesz kandydować na burmistrza miasta, poprzez robienie questów (całym klanem, wszyscy pracują na Ciebie, a nie że Ty sam tylko), albo poprzez PvP, albo solo wykonując jakieś czynności w mieście (nie wiem dokładnie). Jak wygrasz możesz mieszać w podatkach danego miasta etc. Jak ktoś kupi od NPC jakiś item w sklepie w Twoim mieście to % z tej kwoty prawdopodobnie trafi do skarbca gildii etc...
Opublikowano 4 marca 201213 l Wbiłem 17lvl i oddałem konto kumplowi, nie będzie mi się chciało tego samego znowu przechodzić po premierze. Co do systemu politycznego to tam nie miało być normalnych wyborów? Jeden głos na jedno konto?
Opublikowano 28 kwietnia 201212 l Po 2 latach czekania.. jeszcze tylko 5 dni do premiery Edytowane 28 kwietnia 201212 l przez Empro
Opublikowano 30 kwietnia 201212 l Mam kolekcjonerke za 150zl,po zobaczeniu bety GW 2 nie chce mi sie nawet otwierac pudelka...ale pewnie pogram do czerwca powoli Jak ktos tu na jakims servie startuje to dawajcie namiary.
Opublikowano 1 maja 201212 l Polski dystrybutor gry TERA (Ubisoft) poinformował nas właśnie, że klucz znajdujący się w pudełku z grą, nie daje dostępu do head startu - wbrew temu, o czym zapewniał nas światowy wydawca gry (Frogster). Ponadto Ubisoft poinformował, że aktywowanie klucza z pudełka przed oficjalną premierą gry (04.05.2012) może grozić zablokowaniem konta i utratą kodu aktywacyjnego – zatem prosimy o nieaktywowanie tego kodu. Nie ma to jak ubi Edytowane 1 maja 201212 l przez Empro
Opublikowano 1 maja 201212 l No... widac ile gra juz warta jest . Cuda niewidy, a szkoda bo dziala to tylko na jej niekorzysc.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.