Skocz do zawartości

Might & Magic: Clash of Heroes


stoodio

Rekomendowane odpowiedzi

logo5.jpg

Might & Magic Clash of Heroes to niezwykle udane połączenie strategi turowej oraz gry logicznej, całość została okraszona elementami cRPG. Osobiście postrzegam tę grę jako najlepszy dostępny do tej pory tytuł na NDS (wciąga jak cholera). Teraz mamy okazję zagrać w odpicowaną wersję na Naszych Czarnulkach. Mimo, iż ukończyłem grę na kieszonsolce Nintendo, rzuciłem się na demko z wywieszonym jęzorem. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy (i w uszy) to udoskonalona jakość audio/video. Rozgrywka pozostała niezmieniona - dzieli się na ekran eksploracji oraz walki. Termin genialna prostota, pasuje do tej gry jak ulał. Poniżej trailer, demko dostępne na PSN.

 

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Kampania Elfów ukończona ~7h na liczniku :)

 

Nie wiem czemu nie zdecydowano się na dodatnie platyny do tego tytułu - content'u spokojnie by wystarczyło na wszystkie pucharki.

 

Multi daje radę - coś czego brakowało na NDS'ie, na razie stoczyłem jedną walkę z jakimś szczypiorkiem (myślał, że mu gładko pójdzie bo dość szybko zabrał mi ~50% hp) grało się przednio, szala zwycięstwa przychylała się w obydwie strony, ostatecznie moja taktyka "szybkiego dziobania" odniosła sukces (koleś pod koniec miał dwie "naładowane" jednostki 3ciego poziomu, nie zdążył ich jednak "odpalić" przed śmiercią...).

 

Gra jest naprawdę godna polecenia :thumbsup:

Odnośnik do komentarza

Zakupiłem z nudów i jestem bardzo mile zaskoczony. Niby nie przepadam za tego typu gierkami ale ta jest naprawdę dobra. Jestem akurat na początku kampanii ludzi i muszę napisać, że zabawa jest przednia. Gra wcale nie jest taka łatwa ale też nie frustruje. Jedyny minus to, tak jak już zostało powiedziane, trochę przydługie loadingi i ich częstotliwość. Multi nie sprawdzałem, zabiorę się za to jak odblokuje wszystko w singlu. Aha, jeśli ktoś chce wymasterować wszystkie jendostki to nie obejdzie się bez dodatkowego grindowania mobów bo kampania ma za mało expa, przynajmniej tak jest w przypadku elfów.

Odnośnik do komentarza

qrde gra ma to do siebie, ze chwilami juz po jakis 2h przychodzi mysl ze torche nuda się wkrada po kolejnej puzzlo-walce, ale zaraz po jej skonczeniu występuje syndrom "a moze jeszcze 1 i ide" :] ale dobrze ze wlasnie kończą mi sie elfiki bo ciekaw jestem innych jednostek.

 

ps.

jak działają jednorożce? tutka chyba do nich nie bylo. Tak jak jelenie?

 

ps.

...jak ktos ma problem z kolorami ( :whistling: ) to czasami mozna spieprzyć akcje ;)

Edytowane przez humanno
Odnośnik do komentarza
ps.

jak działają jednorożce? tutka chyba do nich nie bylo. Tak jak jelenie?

Podobnie. Różnica jest w umiejętności specjalnej. Jelenie tylko przeskakują przez ściany, a jednorożce podczas ładowania tworzą tarcze na 3 pola (lewo, prawo i jednorożec) dlatego są jedną z najbardziej przegiętych jednostek w całej grze. Zresztą w ogóle rasa elfów jest trochę przegięta. Za(pipi)isty czar, genialne jednostki specjalne (druidy do lockowania innych championów, treanty to genialna defensywa z atakiem, jednorożce to totalny OP i zajmują tylko 2 pola), niskie charge time'y dla normalnych jednostek. Masakra.

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

Zaczynam właśnie kampanię demonów (~17h na liczniku) i dopiero teraz pojawia się lekkie zmęczenie materiału - nigdy nie lubiłem tej strony konfliktu (ani w serii HoM&M ani w Disi(pipi)les). Jestem ciekaw jakich jednostek/artefaktów używaliście w poszczególnych kampaniach? Mój setup:

 

  • Sylvan:3x Łucznik/Jeleń/Jednorożec (Boost Boots)
  • Haven:3x Włócznik/Knight/Anioł (Golden Spear)
  • Necropolis: 2x Ebony Guard/Zombie/Wampir/Duch (pierścień zadający wrogiemu bohaterowi 2hp/tura)

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

A jestem właśnie na końcu gry gdzie sie gra Godriciem, gdzie jest już cała 5 bohaterów a walczymy naprzeciwko ziomkowi z demonami, na początku rundy ładują sie mu 2 te duże jakby byki co potrzeba na ich uruchomienie 4 ludzików, nie wiem jak właśnie je pokonać bo po 5 rundach ładowania ich poprostu mnie rozwalają a ja nie mam jak sie poprostu obronić, macie jakieś jak go pokonac?

Odnośnik do komentarza

A jestem właśnie na końcu gry gdzie sie gra Godriciem, gdzie jest już cała 5 bohaterów a walczymy naprzeciwko ziomkowi z demonami, na początku rundy ładują sie mu 2 te duże jakby byki co potrzeba na ich uruchomienie 4 ludzików, nie wiem jak właśnie je pokonać bo po 5 rundach ładowania ich poprostu mnie rozwalają a ja nie mam jak sie poprostu obronić, macie jakieś jak go pokonac?

Teoretyzuje na podstawie doświadczenia z obcowania z wersją NDS (nie doszedłem jeszcze do tego etapu na PS3). Postaraj się postawić elitarne jednostki na przeciwko tych "jakby byków" (jeśli jest czas na odpalenie gryfa, to być może zmieciesz "byka" z powierzchni ziemi) - osłabią atak. Pamiętaj także o murku - specjalnej zdolności Godric'a, spamuj włócznikami - zayebista jednostka (link & fusion FTW) :thumbsup:

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...