Skocz do zawartości

DotA 2


Kazuun

Rekomendowane odpowiedzi

Aż jestem zdziwiony, że jest topic o LoL a o DotA nikt nie pisze (chyba ze mi się wyszukiwarka skaszaniła, bo nic nie znajduje).

 

 

W zasadzie to myślałem, że taki topic już istnieje i chciałem tylko dorzucić jednego linka do niego...

 

 

 

http://www.dota2.com/

 

 

Nie znam się na finansach ale kwota jest całkiem astronomiczna moim zdaniem O.o

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 460
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ciekawe czy ci ludzie zobaczą na tych targach tą grę po raz pierwszy na oczy, podobnie jak reszta świata, czy też może biorą udział w testach.

 

Interesuje mnie to jak każda gra Valve, ale póki co wiadomo o niej tyle, co nic.

 

Może Valve pójdzie za ciosem TF2 i z tego też zrobi free 2 play? Jeśli nie, to mam nadzieje, że cena będzie niska.

Odnośnik do komentarza

też mnie to ciekawi, bo sens doty jest właśnie w tym, że jest free. pomijając całą otoczkę z "amatorskim" modem.

wielu ludzi podejrzewało, że Bizzard podłapie pomysł i spróbuje zrobić/sprzedać coś takiego na bazie sc2, ale chyba nic z tego.

 

TF2 się już mi trochę znudziło więc z uśmiechem bym przyjął Dotę free:)

Odnośnik do komentarza

Przecież Blizz zapowiedział oficjalną DOTE do SC2 w formie mapy, to miała być czwarta oficjalna mapa obok tych klejnocików, kucharza i zombie. Tylko nie wiedzieć czemu, ta DOTA jeszcze nie wyszła, pewnie trochę trzęsą majtami, bo VALVe to jedyna firma się może z Zamiecią równać na rynku PC, a doświadczenie z modami mają ogromne.

Odnośnik do komentarza

A Ty widziałeś może moda do SC2, który imituje WoWa? Chodzi mi o to, że SC2 ma pod tym względem ogromny potencjał, przecież nawet FPPy można w nim robić. Myślę, że zwlekają z wydaniem swojej DotAy właśnie żeby zobaczyć, co robi VALVe i nie wydać nic co by urągało standardowi z jakiego Blizz jest znany. Także pojawią się nam niebawem pewnie dwie DotAy.

Odnośnik do komentarza