Skocz do zawartości

Dead Space 3


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

To tylko jeden z nowych przeciwników. To są ludzie, którzy jedli zwłoki Necromorphów. Nazywają się Feeders.

Odnośnie eksploracji:

Papoutis explains it like this: "Think of the game having a variety of hubs, and then there are spokes that come off those hubs. Some are required for your alpha path or your A to Z progression through the game." However, other choices are optional. "You might find an audio, video or text log that motivates you to go find this place; you might be just exploring because you want to see what’s over in that corner of the world and find an interesting-looking door that could lead to a dungeon, so to speak, of stuff to do," he explains. "There will be other paths available through the game just for you to go out there and find, and figure out what’s going on."

 

Part of this more open design is due to the new co-op option. "The idea is we want to let players experience more," says Papoutis. "Now that we’ve added co-op, it’s really important that there’s a lot of game for you to go and play with. There’s a lot of motivation that we hope drives the players to go explore the world and see what’s around. There are a lot of motivators in Dead Space 3 that are really going to promote a sense of exploration and getting off the beaten path."

 

One areas this will impact though appears to be the scares according to Papoutsis. "When you choose to go off the rails and explore stuff off the A to Z path, now you’re into an area that’s not that tailored, scripted, authored experience because we don’t know you’re going to be walking through this door at this exact moment, like in Dead Space 2. So it is a little bit different, but the trade-off is we’re allowing players to experience more game, and experience it with friends. And hopefully that trade-off is a good one for players."

 

However, says Papoutsis, "If somebody chooses to just jump into single-player and play it A to Z and not do any of the beta content, they still have that very tailored experience that they have come to expect." Despite the open world the scares are still there. "That feeling of dread and claustrophobia? That can be derived from the elements out in the cold, he explains. "When you have a white-out condition, you can’t see what’s in front of you, now you can have enemies coming out of the mist at you, or popping out of the snow at you. So you can create that, even in an open area. That’s one way we’re gonna do it."

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Znowu skazuja dobra serie na pastwe casuali, zeszmacenie, ostatecznie wymarcie. Nie sadze, by przyszly wizerunek gra zawdzieczala Visceral, raczej EA ze swym glupkowatym nastawieniem typu "Reklamowac ile wlezie, sprzedac jak najwiecej, a na koniec wepchnac za grosze kazdemu kto nawet nie chce w to grac (PSN+) ".

Tylko tak dalej panowie, Sega ze swa "genialna" strategia marketingowa zaczyna juz dogorywac.

  • Plusik 4
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Mamy chyba jakieś inne słowniki gracza, bo oglądając gameplaye które wkleił Voytec. Nie widziałem absolutnie nic co by miało przyciągnąć casuala do kupna tej gry.

Szczególnie jeżeli poziomy trudności będą co w poprzednich częściach to faktycznie CASUAL pełną gębą.

 

Zresztą nieważne, obejrzałem sobie piąte przez dziesiąte (żeby nie spoilerować) i wygląda świetnie. Plus wczorajszy trailer i jestem podjarany jak przed drugą i pierwszą częścią. Stary, dobry, klimatyczny Dead Space - z na szczęście nie obowiązkowym co-opem. Tylko w gameplayu z E3 było za dużooo strzelania (może jakaś pojebana sekcja na pokaz akurat). A crafting broni jak najbardziej na plus, podoba mi się tworzenie.

 

Jeżeli tylko przesuną Bioszoka z lutego to leci pre order na DS3. A może nawet jak nie przesuną to łyknę Ded Spejsa.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Heh pokazali sekwencje przedzierania się przez "kosmiczne śmieci" wygląda to niemal identycznie jak w dwójce. Crafting broni można zaliczyć na + . Sama gra mnie ani nie grzeje ani nie ziębi może łyknę jak stanieje zadem materiał czy info do tej pory nie przekonał mnie by w ogóle rozważać zakup w okolicach premiery.

Odnośnik do komentarza

Gramy sami. Drop-in drop-out polega tutaj na tym, ze moze w kazdej chwili dolaczyc do ciebie kolega i przy najblizszym checkpoincie zaczynacie grac razem. Oczywiscie mozesz w ogole grac offline i tak jak w wyborze w multi LBP2 wybierasz na poczatku czy grasz sam czy pozwalasz zeby ktos dolaczyl. Jednak nawet jak grasz sam to mozesz wejsc w menu i pozwolic na dolaczenie sie innych.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

nie wiem czy pamiętacie, ale w DS2 HardCore był najtrudniejszym poziomem trudności, który pozwalał tylko na 3 Save'y w całej grze.

tutaj okazuje sie, ze jest to male piwo, bowiem HardCore to tylko łatwy brąz, a do dyspozycji dochodzi jeszcze dwa, czyli całość wypada tak:

 

70114.png

Aren’t You Thankful?

Complete the game on Hardcore Mode.

 

70116.png

 

Survivalist

Complete the game in Pure Survival Mode.

 

 

70115.png

Epic Tier 4 Engineer

Complete the game in Classic Mode.

 

tylko, ze te trofea sa bardzo podobne do tych z DS1, DS2, takze najwyrazniej sie komus kolory pomylily, a szkoda, bo mogłaby by byc zacięta walka... a tak to obejdzie sie bez partnera, tak sadze :)

 

czyli poprawnie będzie: 70115.png< 70116.png<70114.png .

 

http://www.ppe.pl/ne...ad_Space_3.html

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

http://www.youtube.com/watch?v=MlIJh-Ex6Zk

(pierwsze 20 sekund)

 

Gdzie tu niby jest Frostbite? Bylo kiedys glosno, ze DS3 jest na FB 2.0, a wikipedia mi mowi ze DS3 tak samo jak DS2 jest na Visceral Engine.

 

Strasznie nie lubie jak w przeciagu jednej generacji dana seria przeskakuje na inny silnik. Szczegolnie, ze DS2 ma tak genialne oswietlenie.

Odnośnik do komentarza

brakuje trybu hardcore(powinien byc wytłumiony na dole i czekać na ukończenie gry, by nastepnie sie aktywowal, o ile dobrze pamietam)!

czyzby cos sie zmienilo?

 

p.s kto kupuje w premiere?

chcialbym miec jako taki obraz, kogo atakować ewentualnie na co-op'a :)

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...