Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Castlevania: Order of Ecclesia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
77 odpowiedzi w tym temacie

#21 Scorp1on

Scorp1on
  • Użytkownicy
  • 7943 postów

Napisano 19 October 2008 - 12:06

Nie,nie, wystarczy ze mozna pograc na PSP (emu), PSone, PS2, (chyba ps3 jak pisze Wiolku),X1 (emu) i tez na 360. Wole juz "nowa" czesc niz przechodzenie gry kolejny raz choc zrobilo sie ja na maxa
  • 0




#22 raven_raven

raven_raven

    siadl plaski i morda

  • Premium Member
  • 16579 postów

Napisano 22 October 2008 - 17:53

Wczoraj grę kupiłem. I nie pograłem za długo - nie czuję tego, nie ciągnie mnie do ciągłego skakania i naciskania przycisków X i Y naprzemian... jak zwykle, a liczyłem, że polubię tę grę.
  • 0

#23 Scorp1on

Scorp1on
  • Użytkownicy
  • 7943 postów

Napisano 22 October 2008 - 18:46

A przynajmniej poprzedniki typu SOTN i te 2 z DSa (1 gba) podobaly? Czy jestes nowym w "serii" wink.gif?
  • 0

#24 _Shaman_

_Shaman_
  • Użytkownicy
  • 779 postów

Napisano 22 October 2008 - 19:10

Może ktoś subiektywnie napisać, czy lepsze od Dawn of Sorrow? Bo DoS (fajnie brzmi wink.gif) mi się strasznie podobał...
  • 0

#25 raven_raven

raven_raven

    siadl plaski i morda

  • Premium Member
  • 16579 postów

Napisano 22 October 2008 - 19:13

Jestem nowy signap, w poprzednie grałem tyle co w to, gdzie po 10 minutach stwierdziłem, że to mi się nie podoba. Zgrzeszyłem?
  • 0

#26 ragus

ragus
  • Premium Member
  • 14306 postów
  • SkądOlsztyn

Napisano 22 October 2008 - 19:27

Ogólnie cała seria jest specyficzna. Jedni to pokochają, innych odrzuci. Osobiście czekam bardzo na OoC smile.gif.
  • 0

#27 Scorp1on

Scorp1on
  • Użytkownicy
  • 7943 postów

Napisano 22 October 2008 - 19:39

CYTAT(raven_raven @ 22 10 2008, 20:13) Wyświetl post
Jestem nowy signap, w poprzednie grałem tyle co w to, gdzie po 10 minutach stwierdziłem, że to mi się nie podoba. Zgrzeszyłem?

W wyscigach krecisz lewo-prawo, trzymasz gaz + ew hamulec wink.gif - mnie seria sie podoba wiec pewnie bedzie i z ta czesci ale rozumiem ze tobie sie moze nie podoba wink.gif
  • 0

#28 raven_raven

raven_raven

    siadl plaski i morda

  • Premium Member
  • 16579 postów

Napisano 22 October 2008 - 19:44

Nie nie, pytam się czy zgrzeszyłem na serio, może gra się rozwija po kilku godzinach? Kiedyś w coś takiego grałem, że trzeba temu dać kilka minut i potem oderwać sie nie da. Może tutaj to samo, na początku nuda, ale jak załapię to na 100 % skończę?
  • 0

#29 Scorp1on

Scorp1on
  • Użytkownicy
  • 7943 postów

Napisano 22 October 2008 - 19:50

Przez cala gre robisz podobne rzeczy wink.gif - idziesz w prawo/lewo, zabiach potwory, zbierasz nowe zbroje, moce, miecze,itp, lvl apujesz, potem walczysz z bossem, zbierasz nowa "moc" umozliwiajaca przejscie dalej np. double jump czy tez zamiana w nietoperza. Niewiem czy cos nowego jest w tej czesci poza jakas drobna zmiana wink.gif
  • 0

#30 RoL

RoL
  • Użytkownicy
  • 1705 postów
  • Skądz przystanku

Napisano 22 October 2008 - 20:05

Na razie zbyt dlugo nie pogralem, ale wyglada na to, ze OoE ma najlepszy soundtrack sposrod czesci wydanych na DSa. Milo tez, ze wreszcie podniesiono troche poziom trudnosci, bo takie DoS i PoR byly banalne, a tutaj juz pare razy dostalem po du.pie.

CYTAT
Może ktoś subiektywnie napisać, czy lepsze od Dawn of Sorrow? Bo DoS (fajnie brzmi ) mi się strasznie podobał...

Raczej jeszcze nikt nie skonczyl, ale moim zdaniem, pierwsze 2h gry sa lepsze niz w DoS ;] Mam nadzieje, ze dalej bedzie rownie dobrze.

Użytkownik RoL edytował ten post 22 October 2008 - 20:10

  • 0

#31 Heihajin

Heihajin
  • Użytkownicy
  • 138 postów
  • SkądŁuć

Napisano 22 October 2008 - 20:16

A czy spokojnie można zacząć przygodę z serią właśnie od tej części, czy zdecydowanie powinienem najpierw zagrać w jakąś inną?
  • 0

#32 RoL

RoL
  • Użytkownicy
  • 1705 postów
  • Skądz przystanku

Napisano 22 October 2008 - 20:20

CYTAT
A czy spokojnie można zacząć przygodę z serią właśnie od tej części, czy zdecydowanie powinienem najpierw zagrać w jakąś inną?

Fabularnie ta czesc nie jest za bardzo powiazana z pozostalymi, wiec spokojnie mozesz zaczac wlasnie od OoE.

Ja bym jednak polecal na poczatek Aria of Sorrow, albo Symphony of The Night - dwie najlepsze czesci w calej serii.

Użytkownik RoL edytował ten post 22 October 2008 - 20:23

  • 0

#33 Ali G

Ali G
  • Użytkownicy
  • 24 postów

Napisano 22 October 2008 - 20:22

co do poziomu trudnosci to rozne opinie czytalem
ja utknalem w misty forest road, ubijaja mnie tam w kilka sekund sad.gif
jakies hinty? nie wiem, moze mam slabe gify, albo zbyt niski level? [11]
tak to nie mialem problemow, oprocz jednego z bossow, nic nie mowie jednak.

ciezko mi oceniac gre po ukonczeniu 25% to bylo by niesprawiedliwe, ale jedno jest pewne - jezeli zaczynac przygode z catlevania ds - to tylko od dawn of sorrow. tam po prostu klimat pierwszych lokacji ZABIJAL i nie pozwalal przestac nawet jesli na poczatku, chodzilo sie od lewej do prawej i tluklo potworki. to prawda, ze do gry przekonuje sie po jakims czasie [po ogarnieciu systemu dusz w dos gra nabiera nowego wymiaru] i pozniej ukonczenie jej na 100% jest po prostu potrzebne do zycia.
tutaj poczatek gry niekoniecznie moze zachecic jesli do te pory nie gralo sie w ta serie, a jesli sie gralo to jakos tak zbyt slodko i kolorowo prezentuja sie pierwsze dungeony w porownaniu z dos...

te glify tez mnie nie przekonuja, bylem zadowolony czytajac w zapowiedzial o powrocie 'systemu dusz', niby to jest cos podobnego ale mniej mi sie podoba, no i ten wyczekiwany odglos lecacej w twoim kierunku duszy, na ktora czekales tlukac jedno monstrum awansujac przy okazji przy tym kilka leveli w gore, BYL NIEPOROWNYWALNY Z NICZYM smile.gif

ogolnie nie moge spac, w pracy chowam sie w kacie, wyciagam konsole i gram.
to jest wlasnie castlevania.

  • 0

#34 Hela

Hela
  • Użytkownicy
  • 4426 postów

Napisano 22 October 2008 - 20:23

Ogólnie wolę Metroida od Castlevanii, ale muszę przyznać, że ta część jest całkiem niezła. Nie podoba mi się wiele rzeczy, ale w sumie od czasu SotN żadna część mnie tak nie ruszyła, jak OoE.

CYTAT
OoE ma najlepszy soundtrack sposrod czesci wydanych na DSa
/temat
  • 0

#35 sakiu

sakiu
  • Użytkownicy
  • 2734 postów

Napisano 23 October 2008 - 05:03

Gra JEST trudna, to fakt....w poprzednie części grałem, może nie hardcorowo, ale grałem.....i muszę stwierdzić, że w tej castlevani przegieli troszkę tongue.gif Normal odczuwam jak jakiś lekki hard, chyba kolesie chcą naśladować capcom i devila ;p

Ogólnie gra jest bardzo dobra, no i mamy aż dwie ścieżki dźwiękowe na karcie!! więc można sobie przełączać między JP a US...ogólnie z tego co tam jest mówione, a nie jest tego dużo to US dub wypada dobrze ;p ja gram na JP bo Shanoa ma lepsze odgłosy podczas wykonywania czynności ;p

No i bardzo dobra ścieżka dźwiękowa nie może przejść nie zauważona smile.gif

Ogólnie jest fajnie ;p
  • 0

#36 Scorp1on

Scorp1on
  • Użytkownicy
  • 7943 postów

Napisano 23 October 2008 - 07:06

To bardzo dobrze ze gra jest trudna bo one zawsze byly proste nawet na niskich levelach postaci. Mamy znow ten sam zamek z lekkimi modyfikacjami? :}
  • 0

#37 sakiu

sakiu
  • Użytkownicy
  • 2734 postów

Napisano 23 October 2008 - 08:08

Narazie nie, mam dopiero lvl 12 i zamku nie widziałem. Wygląda to tak, są same mniejsze lokacje, każda inna. Mamy mapę swiata, po której się poruszamy pomiędzy lokacjami.

Lokacje są naprawdę fajnie przemyślane, bardzo podoba mi się ta pod wodą, i motyw gdzie skaczemy po pozostałościach statków w kanale, bardzo fajnie zrobione ;p

Jest wioska, w której można zrobić zakupy itp....tak więc narazie tego nudnego zamku nie ma i mam nadzieję, że nie będzie ;p wole tak jak jest, czyli mniejsze lokacje, ale różniące się od siebie.
  • 0

#38 MrSatan

MrSatan
  • Użytkownicy
  • 1178 postów

Napisano 23 October 2008 - 21:36

Zagrałem, no i powiem że od początku...

... statyczne intro, nie powiem, że nie klimatyczne, ale ja wolałem te "animcowe". Historia jak historia, nie śledzę jej powiem szczerze wcale. No a co do gry. Laseczka jak na razie daje radę, chociaż jest trudno, oj można się namęczyć z bossami, czasem też jak opadną stwory można zginać. Ginie sie w sumie często, ale nie bez przesady. Jestem na samym początku w sumie, a napociłem się dwa razy bardziej niż przy DoSie i PoRze (co za skróty...) razem wziętymi. Muzyka bardzo ładna, grafika w sumie niezmiennie trzyma podobny poziom. Ciekawy patent z tym magnetycznym glifem. Nie wiem czy gra wykorzystuje stylusa? Bo jak dotąd nie uświadczyłem tego... A, i po co zbiera się te białe koty?
  • 0

#39 Ali G

Ali G
  • Użytkownicy
  • 24 postów

Napisano 23 October 2008 - 23:23

ja mam na liczniku okolo 60% i wszystkie wady tej gry, ktore sobie wczoraj uroilem zostaly wymazane. im dalej, tym lepiej, bossowie sa p********i. fabula srula, ale i tak lepsza niz w poprzednich czesciach, nawet czytam dialogi. w momencie, w ktorym jestem, znajduje sie tam gdzie powinienem sie znajdowac, tak napisze, zeby nie bylo spoilera wink.gif zbieranie glifow nawet mi sie spodobalo, z jednym sie mocno meczylem, w sensie przelaczylem sie w tryb - ubijamy potworka i liczymy na glifa, jak nie to wypad z pokoju i z powrotem, no i tak z 200 prob [z czego dwie byly szczesliwe ale w ferworze wchodzenia i wychodzenia z pokoju dwa razy sie zapomnialem i wyszedlem, NIE WCIAGAJAC GLIFA] ale sie udalo i to jest najlepsze, frustracja w zberaniu. dobre sa questy tez od wiesniakow. w zasadzie tylko jeden zguglowalem bo nie mialem pojecia gdzie szukac rozwiazania, czyli mozna samemu dojsc do wiekszosci, a mam gdzies z polowe questow juz zrobiona. i wszystkich mieszkancow uwolnilem [dwoch zguglowalem wink.gif] na sekrety tez mozna sie natknac samemu, czesto przypadkiem, ale pewnie jest ich tyle, ze nawet nie odkrylem 30%. ogolnie nie pamietam kiedy ostatnio sie tak wciagnalem w jakas gre, chyba w crystal chronicles ds a to dawno bylo. 9+/10 po ukonczeniu 60% gry. CIEKAWE CZY SA ALTERNATYWNE ZAKONCZENIA?
  • 0

#40 Scorp1on

Scorp1on
  • Użytkownicy
  • 7943 postów

Napisano 24 October 2008 - 06:08

Chyba nie ma Castlevani bez alternatywnych zakonczen wink.gif - a co to te glify?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0