Skocz do zawartości

Star Wars 1313


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Poziom graficzny lepszy niz w Uncharted ale jak dla mnie to troche za mało żeby kupić nowa konsole. Mam nadzieje, że tytuły startowe dla nowej generacji będą wyglądać lepiej. Jeżeli nie to cieżko mi będzie przed samym sobą usprawiedliwić wydatek pewnie jakichś 2k na nowy sprzet. Tak jak napisał Don, fajnie by było jak by w koncu wyszła dobra gra w uniwersum SW. Ostatnie zawodziły dosyć konkretnie.

Odnośnik do komentarza
Gość Vesper

Chodzi Ci o to, jak wielki przedstawiono teren na początku? A kto powiedział, że to z faktycznej rozgrywki?

 

Jak wyglądała gra każdy wie.

 

A tutaj intro:

Edytowane przez Vesper
Odnośnik do komentarza

Zarzekam się, że nie wezmę nextgena na premierę ale jeżeli SW1313 wyląduje jako launch title to chyba nie wytrzymam...

 

Gra prezentuje się obłędnieee, poza tym nie wiem czy widzieliście ostatnio wypuszczone concept arty Coruscant:

 

 

 

starwars_1313_e_ad738e92c8106bfd6221f25f873363ff.jpg

starwars_1313_g_734061900b52f48581bb50b848bf1d2e.jpg

starwars_1313_f_a762dbfcbcbdcd51827f544c578cd0d3.jpg

starwars_1313_b_b38369dbdcf896f9343cd7387cd4a222.jpg

 

 

Nie przypomina Coruscant a pachnie tu raczej BR- cyberpunkiem, dla mnie bomba.

Odnośnik do komentarza

Ale to nie jest całe Coruscant (które jest wielkie) z tego co piszą, concept arty pochodzą z dolnych stref, z jego mrocznej strony.

 

Star Wars to tak kurevsko przeogromne uniwersum, że tutaj można pokazać 10000000000000000000000000 innych klimatów, kultur ;] Według mnie fajnie, że uderzają w inne niż oklepane tony.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Ja akurat mówię o trailerze. Różne klimaty mi do głowy przychodziło tylko właśnie nie ten ze Star Wars. Oby wprowadzili Jedi w jakiejś formie bo jak uderzą całkowicie w ten cięższy klimat, a będziemy grali jakimś agentem/żołnierzem, to Star Wars zostanie tylko banerem reklamowym.

Odnośnik do komentarza

Akurat filmy zwłaszcza ep4-6 to najlepsze co SW ma do zaoferowania, cała reszta to już dojenie kasy na nazwie SW.

Może coś fajnego wyjdzie z tej gierki, póki co pokazali mały kawałek gameplay'u w dodatku zalatującym połączeniem Uncharted+Gearsy co niekoniecznie mi się podoba.

Ogólnie podchodzę ostrożnie do nowego tworu ludków z LucasArts, ich ostatnie gry z uniwersum SW to jakieś śmieszne średniaki więc się zobaczy czy w końcu się obudzili z letargu.

Odnośnik do komentarza

Akurat filmy zwłaszcza ep4-6 to najlepsze co SW ma do zaoferowania, cała reszta to już dojenie kasy na nazwie SW.

 

:o :o :o

 

No chyba żartujesz, bo nie wierzę, że można tak pisać na serio... Przecież filmy to zaledwie wisienka na torcie ogromnym jak pupa Kim Kardashian.

Gdyby o sile Gwiezdnych Wojen stanowiły tylko filmy, to uniwersum SW nie byłoby nawet w połowie tak mocne i sławne jak jest teraz.

 

SW to tona książek, komiksów, historii, gier - filmy to tylko wspomniana wisienka albo baza wyjściowa. Dużo z tych rzeczy to działalność fanów która nie ma nic wspólnego z dojeniem kasy (albo nie miała kiedyś, lepiej pasuje).

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Jak kto woli dla mnie SW to głównie ep4-6, te nieszczęsne 1-3 wolę przemilczeć, do tego jeszcze garstka gier jak seria Jedi Knight i w sumie KotoRy bo dzieją się na tyle daleko w przeszłości, że nie przeszkadzają mi pomysły zawarte w tych rpg'ach.

 

Dużo z tych rzeczy to działalność fanów która nie ma nic wspólnego z dojeniem kasy

No fan fiction nie jest złe, ale to tylko fanowskie wizje nieraz całkiem wykręcone. Zresztą LucasArts też nie jest lepsze wystarczy się popatrzeć jakim badziewiem były Force Unleashed,a zwłascza dwójka.

Odnośnik do komentarza

Z The Force Unleashed był taki problem, że oczekiwania były ogromne. Mega hajp, nextgenowe SW, w końcu granie badassem i gra która miała wchodzić w kanon (wypełniać lukę pomiędzy Starą a Nową Trylogią/czy może lepsze słowo "łączyć"). A w praktyce okazała się tylko dobrą grą, chociaż ja TFU wspominam bardzo dobrze. Skończyłem kilka razy, włącznie z przegiętym ostatnim poziomem trudności, wbiłem calaka i zaliczyłem dlc. Teraz ponownie planuję zakupić grę do kolekcji. W dwójkę niestety nie grałem (a miałem pre order złożony) ale z tego co wszyscy piszą to crap (chociaż nie wiem).

 

SW1313 od E3, wywiadu wprost mówią, że ma być to strzelanka ze skryptami <Uncharted> Więc chociaż nie ma ściemy, że grą będzie nie wiadomo czym.

Odnośnik do komentarza
Gość Vesper

Ja akurat mówię o trailerze. Różne klimaty mi do głowy przychodziło tylko właśnie nie ten ze Star Wars. Oby wprowadzili Jedi w jakiejś formie bo jak uderzą całkowicie w ten cięższy klimat, a będziemy grali jakimś agentem/żołnierzem, to Star Wars zostanie tylko banerem reklamowym.

Nie będzie mieczy świetlnych i mocy... ;/ Szkoda, bo bez tego gra nie będzie pełna.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące później...
Zbyt piękne, by było prawdziwe? Sony twierdzi, że Star Wars 1313 trafi na PlayStation 3

 

 

O samej grze wciąż wiemy stosunkowo mało, więc większość dyskusji dotyczyła platform na jakie trafi. Większość obstawiała mocne PC i next geny, tymczasem na niemieckim profilu Sony PlayStation na Facebooku pojawiła się pewne galeria.

Obrazki, obrazkami - bardziej elektryzuje jej opis:

 

Star Wars 1313 pojawi się w 2013 na PlayStation 3

 

Nie widzę podobnej deklaracji ze strony Lucasarts czy na innych profilach PlayStation, więc zdrowy rozsądek podpowiada zachowanie spokoju.

 

Eurogamer spekuluje, że 1313 może trafić zarówno na obecną jak i przyszłą generację, co może mieć sens, jeśli weźmiemy pod uwagę, że 360 i PS3 są już obecne w wielu domach, a baza użytkowników nowych konsol, a więc i potencjalnych nabywców gry, będzie startowała od zera.

 

Ciekawa sprawa. Mam nadzieję, że Lucas Arts szybko zabierze w niej głos.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...

Temat można zamknąć - gra anulowana, studio zamknięte, ludzie zwolnieni :( .

źródło 1

 

 

Disney Shuts Down LucasArts, Cancels Star Wars 1313 And Star Wars: First Assault

Disney has laid off the staff of LucasArts and cancelled all current projects.

k-small.png
 

Staff were informed of the shutdown this morning, according to a reliable Kotaku source. Some 150 people were laid off, and both of the studio's current projects—Star Wars: First Assault and Star Wars 1313—were cancelled. Disney will still use the LucasArts name to license games, but the studio is no more.

Hypothetically, the company could license First Assault or 1313 to a different developer, but those would be different games entirely.

“After evaluating our position in the games market, we’ve decided to shift LucasArts from an internal development to a licensing model, minimizing the company’s risk while achieving a broader portfolio of quality Star Wars games," LucasArts parent company LucasFilm said in a statement. "As a result of this change, we’ve had layoffs across the organization. We are incredibly appreciative and proud of the talented teams who have been developing our new titles.”

This comes after weeks and months of rumors involving the studio, which was acquired by Disney last fall. In September, LucasArts put a freeze on all hiring and product announcements, which many staff saw as the beginning of the end. Today, it's official: the longrunning studio is no more.

The company was acquired as part of a mega-merger last year where Disney acquired LucasFilm and its sibling company from Lucas. Maniac Mansion, one of LucasArts' first self-published titles, introduced the "SCUMM" game engine driving several well known point-and-click adventure titles the company published throughout the 1990s. The Secret of Monkey Island, created by Ron Gilbert and co-written by Tim Schafer (both now at Double Fine), is one of the publisher's best-known graphical adventures using the engine.

The publisher's apogee was certainly in the 1990s, when a wave of Star Wars-themed titles for the PC—such as Dark Forces, X-Wing and Rebel Assault—were supplemented by games like the strategy title Afterlife, the Sam & Max series, and Schafer's Full Throttle.

In the 2000s, the company became more reliant on its Star Wars products and licenses sold to other developers as new efforts like Fracture failed to take hold. The decade's most notable successes—Star Wars: Knights of the Old Republic and Star Wars: Battlefront—were both externally developed, by BioWare and Pandemic Studios, respectively. LucasArts' last title to see mainstream success was 2008's Star Wars: The Force Unleashed. A 2010 sequel didn't live up to expectations. The last game published by LucasArts was Kinect Star Wars for the Xbox 360 last year, a game widely panned by critics.

Edytowane przez Kyo*
Nie wklejamy samych linków.
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.