Jump to content

Dahaka

Użytkownicy
  • Content Count

    3296
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Dahaka last won the day on October 9 2017

Dahaka had the most liked content!

Community Reputation

1234 Nie-random

About Dahaka

  • Birthday 02/18/1993

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Kontakt

  • GG:
    8493855

Recent Profile Visitors

8975 profile views
  1. Dahaka

    NIER

    Pierwszy post w tym temacie to moj lament nad tym dlaczego taki swietny swiat i scenariusz dostal tak zenujacy budzet i ze nie zrealizowano w tej grze nawet polowe tego co planowano. Osiem lat pozniej dostaje to samo, tylko z z wiekszym budzetem i prawdopodobnie z wieloma elementami swiata i fabuly, ktore w oryginale zostaly wyciete. Zycia gracza potrafi byc jednak piekne
  2. Slabo to wyglada, totalnie bez klimatu, wszystko takie bezplciowe
  3. tylko pierwsze trzy sezony, bo czwarty to balas w 80%
  4. no to jest beka straszna, przeciez zalozeniem wersji demo jest zachecenie ludzi do kupna gry, wiec po co demo osobom, ktore sa juz zdecydowane? iks de
  5. Dahaka

    Odżywianie

    Ja dwa miesiace temu zaczalem silkowac i przeszedlem na diete na mase, tylko ze zrobilem to z dnia na dzien, skaczac z jedzenia dwoch posilkow dziennie i podjadania slodyczy, co mialo pewnie nie wiecej niz 2k kalorii do srednio 3k i teraz sie zastanawiam czy taki nagly skok mi jakos zaszkodzi na dluzsza mete? Ulewac sie nie ulewalem przez pierwszy miesiac jak twardo trzymalem makro, teraz troche na oko jem, to zaczelo sie wiecej odkladac, ale bez tragedii.
  6. Dahaka

    Persona 5

    Royal ma poprawiony skrypt. No i watpie, ze problemy o ktorych pisze ogqozo to wina tlumaczenia.
  7. zna ktos jakies fajne neuro bangery?
  8. kon zwalony nie moge sie doczekac
  9. Dahaka

    Pomoc w RPG

    Zdecydowanie.
  10. Dahaka

    The Last of Us Part II

    No tak, bo tylko pozytywne opinie sa dozwolone w temacie, a jak sie nie podoba to prosze zamknac jape xd Skonczylem, final dla mnie nieemocjonujacy i niepotrzebny. Generalnie fragmenty z Ellie to klapa, fragmenty z Abby fajne i mi się podobaly. Jakby, cala gra sie skupila na Abby to by wyszlo znacznie lepiej podejrzewam.
  11. Dahaka

    The Last of Us Part II

    Czesc druga ogarnieta, zostal final. Bylo znaaacznie lepiej, lepsze miejscowki, zapadajace w pamiec momenty, troche lepsze postaci ("trans" gowniak zdecydowanie najlepszy), lepsze dialogi, fabula, ktora w koncu istnieje. W ogole mam wrazenie, ze cala para kreatywnosci poszla w czesc z Abby, a czesc Ellie robili chyba od niechcenia. Chociaz czytalem, ze gra na poczatku miala byc bardziej otwarta, ale ja potem zamkneli w liniowa konwencje. Moze dlatego pierwsza polowa jest taka totalnie bez polotu. No i jednak musze wspomniec o tym, ze smierci
  12. Dahaka

    The Last of Us Part II

    Skonczylem pierwsza polowe no i najsilniejsze 7/10 tej generacji poki co. Ubogosc fabularna okrutna, nie liczac flashbackow. Gameplay bardzo dobry, ale przeciwnicy pozostawiaja wiele do zyczenia. W ogole nie czuc motywacji Ellie, jakichkolwiek emocji, wszystko jest tak totalnie bez polotu i plaskie (procz flashbackow), ze ciezko mi sie tu w cokolwiek zaangazowac. Juz jedynke uwazalem za przehajpowana, ale jednak dobra historyjke. Tutaj to jest fabularny balas pelna geba przez pierwsza polowe.
  13. no chodzi o to, ze gra jest slaba po prostu
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.