Skocz do zawartości

Battlefield 4


Rekomendowane odpowiedzi

Często mam ten sam problem - masz na myśli Battleloga?

Nie mam premium ale to chyba bez znaczenia...

 

Jakw chodze w serwery to po prawej przed jedna z aktualizacji zawsze widzialem, ktory znajomy gdzie gra.

Teraz chocbym klikal odswiezanie nigdy mi to nie dziala.

 

Serwery zreszta tez raz wyszukuje, raz nie...

Odnośnik do komentarza

Serio? :) to teraz pomyśl ile to zajmie czasu... bo na pewno nie parę sekund... Trzeba stworzyć zamkniętą imprezę... pozapraszać znajomków, którzy i tak tego nie zauważą ;) potem kolejnych - na miejsce tych, którzy nie zauważyli bądź są pijani... Nieee... Cross Game Chat jest w porzo - ale nie został stworzony do zespołowego ciorania w BeeFa

Najważniejsza sprawa Pryksiu - na imprezie jest 8 osób - i teraz wyobraź sobie, że Kaczor ogłasza: "hej graczu A, B, C i D chodźcie stworzymy osobna imprezę bo gracze E, F i G pjerdola bez sensu :) " Czujesz to? Cross Game Chat wprowadza aspekt socjologiczny w nasze wspólne granie - Konwenanse, savoir vivre itd... :) W voice chat nie ma takich problemów - gadasz kilkoma osobami, z którymi grasz w jednej drużynie i to jest pewne! w Cross game chat z reguły pojawia się kto tylko chce - pół litra dla tego kto asertywnie powie: hej spadaj stąd bo czekamy na Kaczora...

Robercik tyś jest za grzeczny, przecież nikt się nie obrazi za to, że chcesz stworzyć komunikacje tylko wewnątrz drużyny w której grasz. Założenie czatu trwa trochę dłużej niż w BF3, ale nie róbmy z tego dramy, dwie minutki nikogo nie zbawią, nikt z serwera za bezczynność nie wyleci, a przyjemność i efektywność grania idzie w górę.
Odnośnik do komentarza

 

Często mam ten sam problem - masz na myśli Battleloga?

Nie mam premium ale to chyba bez znaczenia...

 

Jakw chodze w serwery to po prawej przed jedna z aktualizacji zawsze widzialem, ktory znajomy gdzie gra.

Teraz chocbym klikal odswiezanie nigdy mi to nie dziala.

 

Serwery zreszta tez raz wyszukuje, raz nie...

 

 

wczoraj było tak, że grali wszyscy a wg battleloga jeden mój ziomek i to z poza forumka... niestety menu gry zasysa dane z BL, więc jak tam jest coś zyebane to w samej grze też. 

Odnośnik do komentarza

Przez tego cross chata nie mogę wczuć się w grę jak kiedyś. Teraz jest tak, że gramy w squadzie, jest gadka na temat meczu, plan akcji, kto gdzie i którędy, a tu nagle wpada znajomy, który odpalił konsolę i pitoli, że wątroba go boli i cena Thiefa w PSS spadła do 289 zeta. Robi się trochę jak w autobusie, albo pijanym pociągu z Katowic do Gdańska w wakacje. Często, żeby wyłapać sens wyciszam grę prawie do zera i potem się wkuwriam, że jakiś jemioł zaszedł mnie od tyłu i zrobił kolejną dziurę... w plecach.

Zero profesjonalizmu. Teraz trzeba odpowiednio nazwać imprezy tak, aby było wiadomo czy grają pro czy miłośnicy kotów ;)

Odnośnik do komentarza

Skora gadanie z ludźmi grającymi inne tryby/gry jest taka fajna przy graniu w BFa to dlaczego nigdy nie ma Ciebie na imprezach 1410??? :)

u mnie to w sumie powod jest (byl?) prozaiczny:

ostatni tydzien mialem detoks i w ogole konsoli nie odpalilem ani razu, z kolei w poprzednich jakos ciagle ktores dziecko (albo oboje) chorowalo i musialem grac po cichu zeby nie pobudzic, bo by mi zona obieraczka do warzyw blache zdjela... ;)

 

PS: Historia mnie urzekla :) niestety sporo w niej prawdy. Ale jak masz dzis ochote na chiny wieczorowa pora, to mozemy zalozyc odpowiednia impreze i zrobic odpowiednia rozpierduche ;) Kabotyn wczoraj na koniec tez cos o chinach wspominal, wiec licze ze tez bedzie ;)

 

 

Chlopaki od jakiegos czasu nie wyswietlaja mi sie grajacy znajomi.

Dostaje powiadomienia, ale po prawej stronie nic mi sie nie wyswietla.

Kumple, ktorzy nie maja premium mowia, ze u nich dziala.

Tylko u mnie jest cos nie tak, bo wkurza mnie to ze jako jedyny wiecznie musze wyszukiwac serwery z palca, badz dolaczac z glownego menu konsoli.

to jeden z fixow ostatniego patcha- zapomnieli go tylko umiescic na liscie (podobnie jak kwestie kill cama).

Edytowane przez tommi
Odnośnik do komentarza

jeszcze sie na omawianie taktyk umowcie;) Koty "rzondza"!!!!

panowie! zapraszam w niedziele do krakowa, na mazowiecką 36 :) możemy poomawiac taktyki i zgłebić zagadkę rui u kotki! akurat będe w Krakał a mieszkanie stoi puste... :) macie po drodze Panowie? Danielskiii? zobacz no na tanie linie... zdążysz?

 

Tommi... będę wieczorem - trzymam Cię za słowo...

 

PS. nie mam nic przeciwko kotom - po prostu ich właściciele są z reguły deczko yebnięci :)

 

o mamuśku - cała ta dyskusja toczy się nie w tym dziale co trzeba \:) To jest przecież poważny temat do narzekania na BF a nie miejsce na pierdołowate historyjki!!!

Edytowane przez rob1979
Odnośnik do komentarza

Oto aktualna lista zmian ze wczorajszego patcha

 

 

 

We’ve started rolling out a new Battlefield 4 game update on Playstation 4. You may experience some downtime during this rollout, as we are also updating the game servers. As usual, it will take a few hours before the majority of servers are updated.

March 4 PS4 Game Update Notes
-Several crash fixes and stability improvements
-Fixed an issue with data re-sending that was causing rubberbanding on some servers
-Increased the maxium rank to 120
-Fixed an issue with the kill camera triggering before game client would display the last portion of damage being dealt, giving players the impression that they died too early
-Fixed issue with blood effects, damage indicators, and health bar updates in the HUD being out of sync. This issue meant that players would sometimes miss information about being shot at, or get the impression of too few hits occurring for the amount of bullets that hit.
-Tweaked the speed, dispersion, and re-arm duration of the IFV and MBT projectiles
-Tweaked timing for how long the killfeed stays on screen
-Fixed an issue where the message "Joining Server" sometimes didn't appear when the user tried to join the server
-Added default player slots to server browser filters
-Fix for an issue on Silk Road where players could deform the terrain to create a big, water-filled hole
-Fix for a bug that occurred with the end-of-round camera if the player was in the bomber in China Rising
-Fix for an issue on Rogue Transmission where it was impossible to capture a flag while riding the quad bike
-Prevented players from interacting with an M-Com on Siege of Shanghai after it had been destroyed
-Fixed an issue where audio for disarming M-Coms could get stuck in an infinite loop
-Added minimap details for missing carriers in Rush on Paracel Storm and Hainan Resort
-Fix for an exploit that would allow players to shoot two tank shells with not enough delay between shots
-Removed a bug where squads would get split up when transitioning between Conquest and Air Superiority
-Fixed an issue where Defuse could get stuck in an unplayable state between rounds
-Removed a bug that would cause players to sometimes get stuck in the killcam after having been killed
-Fixed an issue with revive icon not being greyed out in-game on map and minimap, when the player died after getting revived in Defuse
-General improvements and bug fixes for the Battledash and Mission create screens
-Fixed a bug where red laser dots would get stuck on textures
-Zoom dispersion fix. When zooming in while firing the dispersion did not lower to the new max value
-Fixed a bug where the enemy health always displayed as full in the kill-cam
-Fixed an issue in Defuse so killed bomb carrier can’t plant a bomb in the next round without picking up a new bomb
-The MAV has been updated to prevent players from exploiting it
-Improved repair rates for vehicles with different base healths
-Tweaked volume balance and other ambience parameters on the majority of base game and China Rising maps
-Improved the track vehicles wheel friction so vehicles don’t get stuck at relatively minor hills
-Fixed an issue with faulty zoom levels that occurred when using click to zoom in. While sprinting and zooming, will mess up the zoom levels, from hip to zoom.
-Improved boat physics and handling, including implementation of a system that lets players push stuck boats back in the water

SPECTATOR MODE
-Fix for the EMP/Proxy Attack effects being visible in Spectator Mode
-Removed the black screen that was visible when switching between cameras and players in Spectator Mode
-Removed squad colors in Spectator Mode, now only the red and blue team colors are visible
-Decreased the user interface clutter in Spectator Mode by removing health pack, ammo pack and revive icons
-Tweaked the 1st person view in Spectator Mode so that spectators now see exactly what players see and nothing else
-Added a functionality in Spectator Mode so that, when going into Freecam from 1st or 3rd person mode, the first static freecam will be moved to behind the previously spectated player
-Added the possibility in Spectator Mode to ‘fire’ at a player from Freecam to go into 1st person view of that player
-Spectators can now see which player on the scoreboard that carries the bomb in the Obliteration and Defuse game modes

NOTE: For in-depth details on all the balancing tweaks below, head to our "Balancing BF4" articles [blogs.battlefield.com].

GRENADE TWEAKS
-Increased the number of M84 FLASHBANG and HAND FLARES the player can carry from 2 to 3.
-Increased the effect of M84 FLASHBANG grenades on friendly and enemy players.
-Increased the maximum damage for the RGO from 67 to 80, however reduced the range of explosion.
-Reduced the visual and audio effect for the detonation of the V40 Mini to highlight its smaller blast when compared to other grenades. Decreased the maximum damage from 80 to 60, and decreased the range at which maximum damage is applied.

PISTOL TWEAKS
-Increased the aimed accuracy of the M1911 to make it a viable choice once the COMPACT 45 has been unlocked.
-Increased the close range damage of the M1911, QSZ-92, FN57, CZ-75 and COMPACT 45.
-Reduced the delay between pressing the trigger and the bullet firing for the M412 REX and .44 MAGNUM.
-Increased the magazine capacity of the QSZ-92 to 20 rounds. Additionally reduced the recoil of the QSZ-92 to give it a clear difference from the FN57.
-Corrected a small error with the COMPACT 45 accuracy when crouched or prone.

WEAPON TWEAKS
-Increased the damage of all DMRs across all ranges. Additionally, reduced the penalty to accuracy for sustained DMR fire, allowing more rapid follow up shots in combat. We will continue to monitor the effectiveness of DMRs in combat, and determine if additional action is needed to make DMRs a viable mid to long range weapon.
-Increased the accuracy of pump action shotguns (870 MCS, HAWK 12g, SPAS-12, and UTS 15) while on the move and aiming.
-Reduced the long range damage of the MTAR to bring it in line with the rest of the Carbines.
-Adjusted the way inaccuracy is handled when transitioning from Hip fire to Aimed fire.
-The Heavy Barrel’s Accuracy bonus now also applies on the move, at a reduced bonus. This should give the Heavy Barrel a wider role for players who desire accuracy while aimed in all situations.
-Synchronized the timing of the aim down the sights animation of sniper rifles with their ability to fire with full accuracy. Players no longer need to wait for additional time after the aiming animation plays to get accurate shots. There is still a delay to achieve full accuracy, so Quick Scoping is still not possible.
-THe SRS bolt action time has been tweaked and the rate of fire has been lowered
-The GOL bolt action time has been tweaked
-The muzzle velocity for the MP7 has been reduced
-The MTAR21 muzzle velocity has been reduced
-Updated the handling of the 1x scopes for Type95B1, A91, SteyrAug, SAR21, QBZ951, FAMAS, UTAS, MTAR, L85A2, and F2000
-Updated rate of fire for the RGP7 and NLAW

VEHICLE TWEAKS
-Reduced the total amount of missiles carried by the Mobile Anti-Aircraft vehicles from 6 to 4.
-Reduced the velocity of the MAA’s default 20MM CANNON from 1200m/s to 800m/s to match the 30MM CANNON.
-Reduced the physical impact of all Anti-Aircraft missiles to prevent helicopters from flipping uncontrollably when hit. The damage values have not been changed.
-Reduced the cone in which ACTIVE RADAR missiles search for targets, making them require a higher level of skill in predicting where a target will be when the missile is fired.
-Increased the direct damage done by the Attack Helicopter’s gunner cannon. The gunner will be better able to assist the pilot in taking down vehicle targets with this change.
-Increased the direct hit damage of the Zuni Rockets for Attack Helicopters. The rate of fire of these rockets combined with their smaller magazine pool made them a poor choice over the other two rocket types.
-Reduced the splash damage and maximum splash damage range of the Scout Helicopter 25MM CANNONS.
-Reduced the “intelligence” of the MBT LAW missiles, requiring the player to aim the missile closer to their target before the smart projectile will activate. Additionally, the MBT LAW now reloads slightly slower. Finally, a bug where the MBT LAW would pass through an ACTIVE PROTECTION shield has been fixed.
-Fixed an issue where ACTIVE PROTECTION and the MP-APS did not properly stop 12G FRAG rounds.
-Reduced the range where the M2 SLAM will do maximum damage to vehicles from 6M to 3M. The range was deemed to be too large, making the M2 SLAM far superior to the M15 AT MINE.
-Reduced the damage the STAFF shell does to all targets by 25%. This should balance the ease of use of the STAFF shell with its damage potential.

 

 

Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza

 

jeszcze sie na omawianie taktyk umowcie;) Koty "rzondza"!!!!

panowie! zapraszam w niedziele do krakowa, na mazowiecką 36 :) możemy poomawiac taktyki i zgłebić zagadkę rui u kotki! akurat będe w Krakał a mieszkanie stoi puste... :) macie po drodze Panowie? Danielskiii? zobacz no na tanie linie... zdążysz?

 

Tommi... będę wieczorem - trzymam Cię za słowo...

 

PS. nie mam nic przeciwko kotom - po prostu ich właściciele są z reguły deczko yebnięci :)

 

o mamuśku - cała ta dyskusja toczy się nie w tym dziale co trzeba \:) To jest przecież poważny temat do narzekania na BF a nie miejsce na pierdołowate historyjki!!!

 

jeszcze sie na omawianie taktyk umowcie;) Koty "rzondza"!!!!

panowie! zapraszam w niedziele do krakowa, na mazowiecką 36 :) możemy poomawiac taktyki i zgłebić zagadkę rui u kotki! akurat będe w Krakał a mieszkanie stoi puste... :) macie po drodze Panowie? Danielskiii? zobacz no na tanie linie... zdążysz?

 

Tommi... będę wieczorem - trzymam Cię za słowo...

 

PS. nie mam nic przeciwko kotom - po prostu ich właściciele są z reguły deczko yebnięci :)

 

o mamuśku - cała ta dyskusja toczy się nie w tym dziale co trzeba \:) To jest przecież poważny temat do narzekania na BF a nie miejsce na pierdołowate historyjki!!!

Do usunięcja Edytowane przez nogus30
Odnośnik do komentarza

Chlopaki od jakiegos czasu nie wyswietlaja mi sie grajacy znajomi.

Dostaje powiadomienia, ale po prawej stronie nic mi sie nie wyswietla.

Kumple, ktorzy nie maja premium mowia, ze u nich dziala.

Tylko u mnie jest cos nie tak, bo wkurza mnie to ze jako jedyny wiecznie musze wyszukiwac serwery z palca, badz dolaczac z glownego menu konsoli.

Ja wczoraj miałem tak że grało u mnie na liscie 8 osob a dołacazyc mogłem tylko do jednej a reszta jakby była offline

Odnośnik do komentarza

Dobrze, że poprawili celność dla M1911. Ten pistolet to była jakaś masakra. Celowałem bezpośrednio w kolesia, a kule w ogóle jakby nie chciały się mnie słuchać. W sumie dalej dziwnie się z tego strzela. Żeby trafić kolesia z średnio-bliskiego dystansu trzeba strzelać z sekundowymi przerwami.

 

Dziś próbowałem użyć rakietek radarowych w stealt jecie i średnio chciały mnie słuchać. Dostałem raz z Flashbanga i w sumie mogły by się przydać w niektórych sytuacjach. Fajnie że w końcu obniżyli DMG mini granatów, ale nie wiem czy to pomogło. Jak spamowali tak spamują dalej.

 

Dziś na tym paczu ciężkawo mi się grało. Trudniej mi wygrywać starcia z innymi ludźmi. Nie wiem czy to przez to, że z gorączką się gorzej gra, czy przez to że warunki gry się wyrównały. Czułem się czasami jakbym to ja miał teraz lagi i problemy z grą.

Odnośnik do komentarza

 

 

Przed chwilą grałem i nie mogę grać kompletnie. Lagi straszne, szarpie okropnie. Jak robie test łącza to mam pobieranie na ok. 8 mb a wysyłanie na 3 mb i ssie okropnie. Specjalnie ostatnio kabel przeciągnałem do konsoli i dalej lipa mega straszna:(((( Czy tylko ja tak mam że sie grac nie da?

tez mi pod koniec lagowalo strasznie, ale moze to kwestia serwera skoro inni bez problemow dzis grali...

 

 

A wybieracie jakos specjalnie serwery??? W sensie jakies preferencje. Ja zazwyczal dołączam przez szybką gre ale przez te lagi (dzisiaj tylko chwile ich nie miałem ale i tak nie da sie grac calej mapy bez problemow a test łącza pokazuje ponad 12 mb predkosci) zaczalem szukac po serwerach.. Wszedzie kreski jakosci na maksa a lagi są...

Odnośnik do komentarza

Myślałem że przy szybkiej grze wybiera najlepszy możliwy serwer. Chociaż może rzeczywiście coś w tym jest. Dziś grałem głównie z Amerykanami,Kanadyjczykami i jakimiś krajami, których nie mogłem w ogóle flagi rozpoznać.

 

Dostałem od jakiegoś kolesia wiadomość na priv, że zostałem przez niego zaraportowany. Widocznie koleś też miał problem z kill-cam'em.

Odnośnik do komentarza

Tak z innej beczki, u znajomka spróbowałem dziś grania w BF4 na mapie Operacja Metro, która wyszła w dodatku "Second Assault". Włączam ją na 64 graczy i... XDDDDDD

 
24 graczy na tej mapie było idealne. Było ciasno, ale dało się kombinować. Przemykanie na tyły wroga, zakładanie spawn pointa od recona w jakimś chytrym miejscu, uprawianie partyzanki. Lub kontrola środka, nie przejmowanie A, mając C, bunkrować się w B. Możliwości wbrew pozorom było sporo. Albo próba mocnego zamknięcia drużyny na spawnie :)
 
Przy 64 wszelaka taktyka staje się absurdem, gdzie 12 graczy nawala się z granatników, kolejnych 11 kampi na schodach, reszta ma wciśnięty autofire (bo i tak w kogoś trafią). Clusterf*ck in a nutshell... ;)
Odnośnik do komentarza

ej, dostaliscie zlotego battlepacka premium dzisiaj? U mnie nic nie ma- oszukali mnie!! 

Też nie dostałem - to chyba jakiś globalny problem.

 

Ja za to mam inne pytanie do ludzi którzy grają Technikami. Czy wy też odnosicie takie wrażenie, że po ostatnim patchu miny znikają z mapy po Waszej śmierci?

Odnośnik do komentarza

Hej, jezdzil ktos troche czolgami po patch'yku ?

Wyglada na to ze troche cos tam grzebali bo moja taktyka na szybka zmiane miedzy pociskami Staff/Sabot przestala byc juz taka efektywna. Wczesniej zmiana powodowala ze moglismy wystrzelic szybko kolejny pocisk teraz juz to nie dziala :(

 

Twoja "taktyka" byla czyms w rodzaju buga. W koncu to naprawili.

Odnośnik do komentarza

Kaczor mordo Ty moja kochana. Wiesz doskonale, że uwielbiam z Tobą grać i często gdzieś tam do Ciebie na TDM wbijam. Nigdy przyjacielu nie opuściĺbym Cię na polu bitwy. Ja poprostu nie widze tych yebanych invitów! Wielokrotnie o tym pisałem. Nie pamiętam jak to było rozwiązane w BF3 ale zawsze wiedziałem co sie dzieje.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...