Skocz do zawartości


Xymek

Użytkownicy
  • Zawartość

    675
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Xymek w dniu 24 Listopad 2013

Użytkownicy przyznają Xymek punkty reputacji!

Reputacja

62 Dobry człowiek

O Xymek

  • Urodziny 26.07.1980

Kontakt

  • Strona WWW:
    http://
  • ICQ:
    0
  • Skype:
    xymek24
  • GG:
    4316416

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • Skąd:
    Freelancer
  • Zainteresowania:
    DJing, Muzyka, Testowanie Gier, Streetracing
  • GamerTag:
    Xymek
  • PSN ID:
    Xymek
  1. Batman: Arkham Knight

    Ktoś się orientuje gdzie dziś można zakupić grę w warszawie?
  2. Dying Light

    Jeżeli chcesz wyzwania to zdecydowanie hard. Na normalu gra w drugiej połowie staje się łatwa a gracz bardzo potężny.
  3. Bloodborne

    Na loadingi jest bardzo dobra metoda, niestety dość droga, inwestycia w dysk ssd. Posiadam takowy i jak na razie nie mam problemu z loadingami, hub wczytuje sie w 5 sek, a miasto z huba 15 sek. Nie wiem jak to wygląda na tradycyjnym dysku ps4 ale słyszałem że czasem trzeba z minute czekać...masakra
  4. Dying Light

    Szkoda że wersja z PSNa jeszcze nie doczekała się patcha...
  5. Dying Light

    Patch dla EU znowu opóźniony, będzie dopiero 14tego
  6. Dying Light

    Nie lepiej było poczekać na patcha który właśnie wyszedł i naprawia problem z trofeami?
  7. Dual Shock 4

    Ja się zaopatrzyłem w takie cudo. Trigger stopy, paddle odpowiadające za X i O, no i gałki z pada do Xbox One. To już mój drugi zmodowany kontroller bo pierwszym był SCUF. Generalnie SHARQ jak na razie robi na mnie lepsze wrażenie, zobaczę czy będzie trwalszy od SCUFa który po 3 miesiącach używania musi zostać wysłany do serwisu.
  8. Dying Light

    Też miałem ten problem, fizyka po eksplozji w szybie wentylacyjnym wypycha nas po za geometrie levelu.
  9. Dying Light

    Gra działa na autorskim Techlandowym Chrome Engine Kotwiczka jest spoko ale w połowie nie jest tak fajna jak parkour.
  10. Dying Light

    Walka też jest inna (w Dead Island fizyka w walce prawie nie istniała, tu ma bardzo duże znaczenie). Cykl dnia i nocy który zmienia gameplay to kolejna bardzo duża zmiana. Wiec nie ma co pisać, że tylko movement. Generalnie analogia z Residentami wydaje mi się jak najbardziej trafiona.
  11. Dying Light

    Niewiele tu zostało z Dead Island. Dying Light ma się tak do Dead Island jak Resident Evil 4 do 1,2 i 3ki.
  12. Dying Light

    Moim zdanie Dying Light powinno byc stawiane na tej samej półce co Far Cry 4, w niektórych elementach go zdecydowanie przewyższa a w innych mu ustępuje, ale generalnie obie gry są bardzo podobne. Dlatego tym bardziej nie rozumiem jak serwisy które dały wysoką ocenę FC4 okazały się tak surowe dla DL. Jedyny logiczny wniosek jest taki że widać Techland i WB nie posmarowały wystarczająco. Dlatego nie warto się sugerować ocenami z serwisów branżowych.
  13. Dying Light

    Chyba już o tym pisałem parę stron wcześniej, ale mogę się powtórzyć. Żeby zmienić język na angielski, trzeba niestety przestawić język konsoli na angielski. PS. Odebrałem dziś swoją kolekcjonerkę i muszę Wam powiedzieć, że nie żałuję wydanej kasy. Figurka jest na prawdę fajnie wykonana i dobrze, starannie pomalowana. Ale i tak najlepszym elementem całego zestawu jest soundtrack autorstwa Pawła Błaszczaka który jest po prostu rewelacyjny (trochę bardziej ambientowy w porównaniu do tego z Dead Island).
  14. Dying Light

    Wspominalem o tym: Jesli to jest ich glowna wada to piekny debilizm. Nie wyobrazam sobie teraz skakac pod Xem w zamian za brak kontroli nad kamera, daloby sie grac, ale o wiele wolniej by sie gracz wspinal czy poruszal, o ucieczce przed dzikusami nie ma mowy nawet. Generalnie cały system poruszania by wtedy w sumie nie działał bo przecież w nim właśnie o to chodzi, że wskakujesz na to na co spoglądasz a bez pełnej kontroli na prawą gałką było by to niemożliwe.
  15. Dying Light

    Ja w rzetelne recenzje Dying Light zwątpiłem po obejrzeniu materiału który przygotował Gamespot. W którym jako główną wadę gry wymieniali to, że skok jest pod R1 a nie X upierając się, że ta decyzja jest całkowicie bez sensu. No tak, bo oczywiście poruszanie się w tej grze było by dopiero zabawne jak zamiast mieć pełną kontrolę nad postacią używając obu gałek na padzie musielibyśmy co chwilę odrywać palec z prawej gałki żeby nacisnąć X .
×