Skocz do zawartości

Awaryjność PS3


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Hint: Nie kupujcie konsol w Ultimie - u największych wyzyskiwaczy w Warszawie.

co masz na mysli? kupilem tam 2 tygodnie temu, nie strasz ;p

Co mam na myśli? Wchodziłeś na ich stronę?

 

"Stara cena w Ultimie 259zł

Nowa cena w Ultimie 229zł - Zyskujesz u nas 30zł"

 

Cena właściwa 179zł - Tracisz w Ultimie 50zł

 

Śmieszni są po prostu. W moim przypadku chodziło o nie przyjęcie reklamacji. Teraz jednak podobno dogadali się jakoś z Sony i nie robią problemów. Tylko, że na rynku jest już wersja Slim, która powinna mieć znacznie mniejszą awaryjność.

Odnośnik do komentarza
P.S.Ja od siebie odradzam pram.com.pl właśnie odebrałem konsole,rozkręciłem ją i widze że ostatnim razem wymienili mi tylko paste na 2 radiatorach,pewnie dlatego padło po 4 miechach.

 

Rowniez nie polecam serwisu PRAM. Niby autoryzowany serwis SONY a wykreca takie cyrki. Oddalem im do naprawy srebrne PSP w stanie idealnym, bez rys (na szczescie jest to uwzglednione w zgloszeniu reklamacyjnym). Czekalem ponad miesiac. Konsola wrocila poobcierana, zarysowana, brudna i nie naprawiona (zglaszalem problemy z centrowaniem analoga i kurz na LCD). Nie polecam (pipi)ych "profesjonalistow"...

Odnośnik do komentarza

BO W POLSCE NIKT NIE ROBI REBALLINGÓW KONSOL! MAX REFLOW, STĄD TEN PROBLEM.

 

Jeżeli oddajecie konsole X360 ( rrod ) PS3 ( ylod ) MUSICIE brać pod uwagę że konsola padnie do roku czasu ( czasem dłużej jak się uda )

 

Chyba że macie zaufanego gościa i jak mówi że robi reflow, to robi reflow. Lecz nie mówi reballing a robi x-clamp.

 

Czy 350 czy 500 to nie będzie reballing.

 

Lepiej wysłać do ELECTROWORD ( DE ) zapłacić 75E i mieć pewność że konsola podziałą MIN ROK! i nie padnie na to samo, tylko np. na laser. KONIEC KROPKA.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

kumpel kupił w piątek slima i ma taki problem że konsola mu płyty wypluwa, raz na kilka razy uda mu się wsadzić i normalnie łyknie. W takim wypadku może iść do sklepu i wymienić na inną nową konsolę? (chyba pierwsze 7dni od zakupu) Czy też musi się bawić z gwarancją ?

Odnośnik do komentarza

kumpel kupił w piątek slima i ma taki problem że konsola mu płyty wypluwa, raz na kilka razy uda mu się wsadzić i normalnie łyknie. W takim wypadku może iść do sklepu i wymienić na inną nową konsolę? (chyba pierwsze 7dni od zakupu) Czy też musi się bawić z gwarancją ?

Może powołać się również na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, artykuł 8, odnośnie niezgodności towaru z umową. Generalnie chodzi o to, że jeżeli pojawi się jakakolwiek wada w produkcie w trakcie pół roku od momentu sprzedaży, to sprzedawca MUSI ci ją naprawić lub wymienić na nową, i nie ma bata. Tak więc masz dwie opcje, choć osobiście spróbowałbym powołać się najpierw na gwarancję, a jakby kręcili nosem albo oddali konsolę i dalej byłoby coś nie halo, to walnął im z ustawy.

 

7 dni od zakupu to tylko dobra wola sprzedawcy, może ci je dać, ale nie musi, chyba że sprzęt kupiłeś przez Internet lub sprzedaż wysyłkową.

 

(ostatnio miałem ten temat na przedsiębiorczości, to trochę się dowiedziałem :D)

Edytowane przez nero
Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

kumpel kupił w piątek slima i ma taki problem że konsola mu płyty wypluwa, raz na kilka razy uda mu się wsadzić i normalnie łyknie. W takim wypadku może iść do sklepu i wymienić na inną nową konsolę? (chyba pierwsze 7dni od zakupu) Czy też musi się bawić z gwarancją ?

Może powołać się również na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, artykuł 8, odnośnie niezgodności towaru z umową. Generalnie chodzi o to, że jeżeli pojawi się jakakolwiek wada w produkcie w trakcie pół roku od momentu sprzedaży, to sprzedawca MUSI ci ją naprawić lub wymienić na nową, i nie ma bata. Tak więc masz dwie opcje, choć osobiście spróbowałbym powołać się najpierw na gwarancję, a jakby kręcili nosem albo oddali konsolę i dalej byłoby coś nie halo, to walnął im z ustawy.

 

7 dni od zakupu to tylko dobra wola sprzedawcy, może ci je dać, ale nie musi, chyba że sprzęt kupiłeś przez Internet lub sprzedaż wysyłkową.

 

(ostatnio miałem ten temat na przedsiębiorczości, to trochę się dowiedziałem :D)

 

hmmm ale jest chyba coś takiego że przez 7-14dni od zakupy możesz oddać sprzęt bo był to nie trafiony prezent na urodziny albo kupiłeś wadliwy egzemplarz itp.

Bo kupisz sobie np: TV wracasz na chatę a tu okazuje się że masz walnięty wyświetlacz, więc wracasz do sklepu i wymieniasz na inny albo zwrot kasy a nie że pierwszego dnia wysyłasz na gwarancję :P No chyba że się mylę.

 

@litwin - sklep euro RTV/AGD, Harry od Jacka nadział się na tego slima, nie wiem czy go znasz.

Edytowane przez bigdaddy
Odnośnik do komentarza

kumpel kupił w piątek slima i ma taki problem że konsola mu płyty wypluwa, raz na kilka razy uda mu się wsadzić i normalnie łyknie. W takim wypadku może iść do sklepu i wymienić na inną nową konsolę? (chyba pierwsze 7dni od zakupu) Czy też musi się bawić z gwarancją ?

Może powołać się również na ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, artykuł 8, odnośnie niezgodności towaru z umową. Generalnie chodzi o to, że jeżeli pojawi się jakakolwiek wada w produkcie w trakcie pół roku od momentu sprzedaży, to sprzedawca MUSI ci ją naprawić lub wymienić na nową, i nie ma bata. Tak więc masz dwie opcje, choć osobiście spróbowałbym powołać się najpierw na gwarancję, a jakby kręcili nosem albo oddali konsolę i dalej byłoby coś nie halo, to walnął im z ustawy.

 

7 dni od zakupu to tylko dobra wola sprzedawcy, może ci je dać, ale nie musi, chyba że sprzęt kupiłeś przez Internet lub sprzedaż wysyłkową.

 

(ostatnio miałem ten temat na przedsiębiorczości, to trochę się dowiedziałem :D)

 

hmmm ale jest chyba coś takiego że przez 7-14dni od zakupy możesz oddać sprzęt bo był to nie trafiony prezent na urodziny albo kupiłeś wadliwy egzemplarz itp.

Bo kupisz sobie np: TV wracasz na chatę a tu okazuje się że masz walnięty wyświetlacz, więc wracasz do sklepu i wymieniasz na inny albo zwrot kasy a nie że pierwszego dnia wysyłasz na gwarancję :P No chyba że się mylę.

 

@litwin - sklep euro RTV/AGD, Harry od Jacka nadział się na tego slima, nie wiem czy go znasz.

 

Więc właśnie w tym momencie działa w/w ustawa. Jej pełna treść mówi że jeżeli wada produktu istniała w momencie zakupu, sprzedawca musi ją naprawić lub wymienić towar. A za taką usterkę uznaje się każdą, która pojawi się w trakcie sześciu miechów od momentu zakupu i zostanie zgłoszona w tym czasie.

Odnośnik do komentarza

I tu wracamy do punktu wyjścia - sprzedawca może, ale nie musi, przyjąć produkt z powrotem, a duża część się na to zgadza, bo niezadowolony klient raczej nie wróci kupić w tym samym sklepie. A nietrafiony prezent można ładnie zapakować i opchnąć komuś innemu.

 

Chleba do sklepu nie oddajesz po 2 dniach, bo ci nie smakował, co nie?

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

ten kumpel któremu napęd w slimie robi cuda zgubił paragon ale ma podbitą kartę gwarancyjną, więc bez paragonu wymiana w sklepie/zwrot kasy też przejdzie? czy musi być koniecznie paragon (cena) ?

 

Rozumiem że do gwarancji wystarczy sama karta gwarancyjna?

 

@firekage - no ten sprzęt od początku ma wadę

 

Co do zwrotów w sklepie to w wakacje zwróciłem do L.Merlin sporo materiałów które mi zostały po remoncie, szybko i bez problemu :)

Odnośnik do komentarza

 

@firekage - no ten sprzęt od początku ma wadę

 

Co do zwrotów w sklepie to w wakacje zwróciłem do L.Merlin sporo materiałów które mi zostały po remoncie, szybko i bez problemu :)

 

1. Z Wada ta, ale nie jesli sprzet dziala poprawnie, a jest "nietrafiony". To mialem na mysli.

 

2. Zobacz Castorame, przyjmuja do zwrotu wszystko dzieki czemu jesli kupisz cos co nie pasuje to nie ma problemu z oddaniem, ale to jest polityka sklepu, wyjda na swoje, zas w przypadku wielu innych juz nie.

Odnośnik do komentarza

A ja mam problem wydawało mi sie ze pada mi laser... ale jedna osoba z friendlisty zapytała sie jakie są objawy i napisała że zębatka jakaś mi siada czy coś i koszt naprawy to jakieś 50-100zl... ktoś wie o co chodzi z Tą zębatką?

objawy:

ostatnlo czasem nie wykrywa mi plyty jak właże ja do konsoli(wystąpiło mi to przy GoW3, B:BC2, Borderlandsach i U2) i musze ja wkładac po kilka razy aż ją wykryje, później gra hula bez żadnych zgrzytów i nie słysze by laser sie przemęczał:) a, i przy pierwszym odpaleniu GoW3 miałem czarny ekran i musiałem wkońcu wyjść z gry... później tego problemu nie uświadczyłem...

Odnośnik do komentarza

Znajomy (ponad 30 lat, gra od czasu do czasu) ma pewien problem, w pewnym momecnie w Fifie 10 wyłączył się komentator, we wszystkich językach, oddał konsole do serwisu, otrzymał drugą to samo. Mało gra, ale raczej wie gdzie się ustawia dźwięk :) Są takie jaja z tą grą czy jednak muszę się do niego bujać ładne kilomety i sprawdzić?

Odnośnik do komentarza

kur... tak to czytam i teraz boję się kupić PS3 :/ , może skuszę się na x-a? tam jest przynajmniej spokój na 3 lata, no i jest door-to-door, no ale z drugiej strony Heavy Rain, gowy ( 1,2,3 ) Gt5 .... nosz kur.... nie wiem co mam robić...

 

Jak już tak bardzo się boisz, że Ci padnie PS3 to zawsze możesz ją sprzedać pod koniec gwarancji i kupić nową. Ewentualnie zaopatrz się w Wii, ten sprzęt jest raczej nie do zaorania.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...