Skocz do zawartości

Destiny


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Nikomu nic nie skacze, po ostatnim halo zrobionym przez bungie dało sie odczuć że nie dają rady / są zmęczeni, a zmiana developera wyszła na plus,

 

Zabawniejsze jest czytanie opini osob które gardzą halo, ale na widok destiny maja mokro

 

@bansai to super, to może nie bedzie tak źle z levelovaniem

Edytowane przez kubson
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

"Dokładnie tak. Maksymalny level to 20. Potem, w tak zwanym end game, będzie nam dane znajdować "light" co upgrade'uje nam sztucznie level ekwipunku, np. karabin lvl 20 będzie miał zwiększone statystyki i będzie widniał jako lvl 22, pomimo tego, iż fizycznie będzie to dalej lvl 20. Dodatkowo będzie można otrzymywać "motes of light", który to jest odpowiednikiem EXP po LVL 20 i jest używany jako swego rodzaju waluta do upgrade'ów - pewnie coś w rodzaju prestige z Call of Duty"

Odnośnik do komentarza

Nikomu nic nie skacze, po ostatnim halo zrobionym przez bungie dało sie odczuć że nie dają rady / są zmęczeni, a zmiana developera wyszła na plus,

 

Zabawniejsze jest czytanie opini osob które gardzą halo, ale na widok destiny maja mokro

 

@bansai to super, to kosę jasno nie bedzie tak źle z levelovaniem

No widze przeciez, ze przez to ze nie robia dalej exclusive'ow dla M$ traktuje sie ich prawie jak zdrajców.

Ja tam uwielbialem Halo od poczatku i widac wyraznie ze Destiny posiada zalety, feeling Halo i jest zdecydowanie najwieksza gra od Bungie (mimo ze nie jest tak duza jak sie spodziewalismy).

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

 

Bungie postanowiło odpowiedzieć na zarzuty społeczności, która po zobaczeniu ile misji, strike'ów i innych możliwości rozgrywki czeka na nas w Destiny (PS4) zaczęła masową panikę, jakoby głośno reklamowana gra miała starczyć na zaledwie parę godzin. Przedstawiciel studia postanowił szybko zareagować, by zrodzić lamenty zanim te rozrosną się do niekontrolowanych rozmiarów.

Do głosu dopchał się Community Manager Bungie, Eric "Urk" Osborne:
 

 
 jest całkiem spore - to największa gra jaką kiedykolwiek zrobiliśmy, a jesteśmy znani z robienia gier, w które można grać miesiącami, latami, a nawet przez 10 lat, jeśli jest się oddanym fanem. Z 
 chcemy przekroczyć to, czego dokonaliśmy do tej pory - nie tylko w kwestii skali otoczenia, ale również w przypadku dodatkowych aktywności i liczby rzeczy, które można robić w grze. Jeśli zdecydujecie się grać w 
 parę miesięcy po premierze, nadal znajdziecie sporą ilość rzeczy do zrobienia. Objawi się na to na wiele sposobów i będą to misje, ale również czynności, których jeszcze Wam nie pokazaliśmy.
 
Myślę, że w przypadku Halo odwaliliśmy dobrą robotę jeśli chodzi o wspieranie gry po premierze, ale wtedy mogliśmy to robić wyłącznie w trybie Multiplayer - to zostawiło wielu graczy z ręką w nocniku, a wielu naszych pracowników w niezbyt dobrych humorach. Chcieliśmy zrobić to lepiej, więc 
 jest naturalnym rozwinięciem naszej idei. Myślimy, że będzie to bardzo rozbudowana produkcja, której wiele patentów testowaliśmy podczas bety, by móc stwierdzić jaki napór graczy wytrzymają nasze serwery. Stary! Ile ludzi chciało się dostać do bety!
 
Wersja Beta była zaledwie początkiem, 8 poziom to nic. Dopiero co zarysowaliście powierzchnię tego co zobaczycie w pełnej wersji, ale już to wystarczyło, by wielu z Was zatraciło się na wiele godzin.

Wiem, że jego zadaniem jest reagowanie na negatywne opinie w sieci i przekuwanie ich w sukces firmy, ale jeśli faktycznie to dopiero początek atrakcji, to aż strach pomyśleć czego jeszcze nie widzieliśmy. Może nie w kwestii lokacji, ale przeciwników, innych strike'ów, broni, pojazdów i możliwości naszych bohaterów. Pomimo wielu nieprzychylnych opinii po ograniu Bety, nadal twierdzę, że Destiny (PS4) może być grą, na którą czekałem od wielu lat.

http://www.pssite.com/news-34990-mowicie_ze_w_destiny_jest_malo_misji___nic_jeszcze_nie_widzieliscie_.html

 

Odnośnik do komentarza

 

Ehh... Ciężko sie czyta posty fanboyów Xboxa, którym gul skacze, że Bungie nie kontunuuje produkcji ich ukochanego exclusive'a.

 

wszyscy normalni fani halo cieszyli się, że bungie po najgorszej części w historii tej serii sobie poszło

 

Ta, ale największe fanboye myślały, że po prostu zaczną trzepać kolejną wielką serię tylko na ich konsole.

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Czy to moja wina, że zawartość TF jest znacznie mniejsza niż to co oferuje Destiny? W jednym mamy tylko multi, w drugim multi, story, straiki. Tu wielki lament, bo pojawiła się plotka, że w Destiny będzie dostępne tyle i tyle lokacji, a co śmieszniejsze, płaczą osoby, które spuszczały się przed premierą gry, która ma tylko tryb multiplayer.  Niektórzy są mega żałośni.

 

 

Dziewczyna i na dodatek dobrze gada.

Okropna maniera mówienia. Jakby siedziała przy mnie musiał bym jej czymś gębę zatkać. Mam nadzieje że LevelCap będzie robił jakieś ciekawe tutoriale do Destiny, bo to jeden z najbardziej rzeczowych i ogarniętych YouTuberów FPS'owych.

Odnośnik do komentarza

To podsumujmy...

 

 


 Obszary po których będziemy się poruszać będą mieć od 1km2 do maksymalnie 2km2, tyle silnik jest w stanie wyciągnąć maksymalnie,

 

Na przykład Ziemia to 2/3 wielkości CAŁEGO Halo: Reach.

 

Jeśli chodzi o planety i eksplorację, to każda lokacja w Destiny jest ogromnym miejscem do zwiedzania, przeżywania przygód i odkrywania ich zakamarków i sekretów. Pierwsze 5 miejscówek (Mars, Wenus, Księżyc, Stara Rosja i Wieża) są tylko przykładem tego co zobaczymy w pełnej wersji gry. W świecie Destiny każda planeta, księżyce, asteroidy i inne elementy naszego Układu Słonecznego służą za teren do eksploracji.

Wycieczka po Starej Rosji jasno pokazuje zamysł otwartego świata. Niektórzy z Was pamiętają demko z E3. Skryptowana misja rozgrywająca się we wnętrzu ogromnego muru, kończącej się epickim starciem z czołgiem Upadłych. To widzieliście, ale wystarczyłoby skręcić w inne miejsce, a wyszlibyście w miejscu, gdzie do woli moglibyście zwiedzać przylegające do muru tereny. Chcemy, by ludzie mieli ochotę wracać do tych miejsc, ponownie je zwiedzać i znajdować nowe miejsca do których mogą dotrzeć, ale przede wszystkim, żeby mieli też powód by to robić.

 

 W Destiny mamy praktycznie cały nasz układ planetarny drogi mlecznej, a może nawet i więcej! (W Borderach jedna planeta podzielona na lokacje),

 

Cokolwiek widzisz na ekranie...możesz się tam udać!

 

- Świat jest otwarty, możemy iść tam, gdzie tylko nasz oczy poniosą,

 

 

 

 

 

 

 

Z forum ps3site

 

 

- Przez 8 kolejnych lat, Bungie ma wydać 4 części Destiny oraz 4 bardzo duże DLC,
- Gra oraz uniwersum jest tak ogromne, że jest porównywana do Star Wars'ów oraz Władcy Pierścieni,
- Destiny ma potencjał by być grą bez końca,
- Będzie można robić wślizgi podczas sprintów (było widać podczas E3),
- Publiczne Eventy są przypisane do każdej lokacji i będą się pojawiać regularnie, mają one na celu gromadzenie ludzi w celu pokonywania coraz to trudniejszych przeciwników,
- Publiczne lokacje, czyli gdzie będzie mogli spotkać innych, to będą po prostu te pod gołym niebem, zaś wszelkie lokacje w budynkach/podziemiach/itd. mają być prywatne,
- Jednak gra wciąż jest w fazie pre-alpha, także Bungie może sporo zmienić pod względem prywatności,
- Obszary po których będziemy się poruszać będą mieć od 1km2 do maksymalnie 2km2, tyle silnik jest w stanie wyciągnąć maksymalnie,
- Będziemy spotykać ludzi, którzy robią swoje questy, które mogą być zupełnie inne niż nasze,
- Spotykanie innych ludzi podczas grania będzie normalnym zjawiskiem,
- Levelowanie broni (nic się nie zmieniło z ostatniego razu),
- Będzie pełny cykl dnia i nocy, wspierany przez silnik odpowiadający za oświetlenie, dzięki czemu możemy spodziewać się pięknych widoków, albo czarnych jak smoła nocy,
- Obie generacje będą miały takie same wielkości map, matchmaking będzie taki sam, pod tymi względami nie będą się różnić,
- Wersje na next-geny mają oczywiście wyglądać ładniej i latać w rozdzielczości 1080p,
- Kolejne części Destiny mają się skupiać już tylko i wyłącznie na next-genach, dzięki czemu pojawią się usprawnienia dosłownie we wszystkim, od znacznie większych obszarów zaczynając,

- Destiny jest tak budowane, żeby przetrwało minimum dekadę, albo nawet i więcej.

 

 

 

Na przykład Ziemia to 2/3 wielkości CAŁEGO Halo: Reach.

 

 

 

Mam nadzieję, że multi będzie śmigać w 60.

 

 

Game Informer po raz kolejny w tym tygodniu dostarcza nowych informacji o Destiny, nowej grze studia Bungie, którym firma chce szturmem wkroczyć na rynek sieciowych strzelanin w stylu Borderlands. W ich najnowszym numerze czasopisma dowiemy się między innymi jak ogromny świat przyjdzie nam zwiedzić oraz jak dokładnie wygląda eksploracja.

Oprócz rozbudowanego trybu multiplayer, gra oferuje ogromne pokłady eksploracji, wbijania kolejnych poziomów i strzelania. Destiny zachęca graczy do integracji z innymi, jednak nie narzuca tego - równie dobrze możemy spędzać godziny wykonując kolejne misje fabularne lub poboczne bez pomocy przyjaciół lub bez potrzeby pomagania innym. Każdy będzie mógł grać jak mu będzie wygodnie.

Dla amatorów samotnego grania Destiny zaoferuje iście kinową przygodę z bardzo klarownym zakończeniem. Eric Osborne sam mówi o projekcie jego firmy:

Mamy jasno określoną oś fabularną, posiadającą początek, rozwinięcie i zakończenie. Dla tych, którzy chcą się wgryźć w historię oferujemy odpowiednio przygotowane, kinowe doznanie.

Jeśli chodzi o planety i eksplorację, to każda lokacja w Destiny jest ogromnym miejscem do zwiedzania, przeżywania przygód i odkrywania ich zakamarków i sekretów. Pierwsze 5 miejscówek (Mars, Wenus, Księżyc, Stara Rosja i Wieża) są tylko przykładem tego co zobaczymy w pełnej wersji gry. W świecie Destiny każda planeta, księżyce, asteroidy i inne elementy naszego Układu Słonecznego służą za teren do eksploracji.

Wycieczka po Starej Rosji jasno pokazuje zamysł otwartego świata. Niektórzy z Was pamiętają demko z E3. Skryptowana misja rozgrywająca się we wnętrzu ogromnego muru, kończącej się epickim starciem z czołgiem Upadłych. To widzieliście, ale wystarczyłoby skręcić w inne miejsce, a wyszlibyście w miejscu, gdzie do woli moglibyście zwiedzać przylegające do muru tereny. Chcemy, by ludzie mieli ochotę wracać do tych miejsc, ponownie je zwiedzać i znajdować nowe miejsca do których mogą dotrzeć, ale przede wszystkim, żeby mieli też powód by to robić.

Wystarczy tylko pacnięcie w odpowiedni klawisz i można wskoczyć na pojazd, który pozwoli na pomykanie po terenie gry z zawrotną prędkością. Wyobraźcie sobie małe morze, lśniące w pełni Słońca i wystające z wody starożytne, pokryte rdzą kadłuby statków osiadające na mieliźnie. 

Czas na parę opisów poszczególnych miejscówek:

  • Stara Rosja - tutaj gracze mogą zwiedzać ruiny Kosmodrom, którego prawdziwa lokacja to Kazachstan - mowa tutaj o tym samym przylądku, którym Rosja posługuje się do wysyłania w kosmos swoich projektów. Kosmodrom był ludzkim mostem z kosmosem, a teraz jest domem dla statków kolonii, które zostały zapomniane wraz z upadkiem tejże miejscówki.
  • Wenus -Kiedyś była to baza naukowa dla całej ludzkości, ale teraz ogarnęła ją dżungla i szalejące burze siarkowe. Budynki pochłonął ocean, ale w centrum planety znajduje się cytadela Vex - wieża o nieznanym przeznaczeniu.
  • Mars Była to zapierająca dech w piersiach metropolia, ale obecnie jest pokryta grubą warstwą piasku, przez którą przebijają się nieliczne drapacze chmur. Jest domem rasy Cabal, która ma na pieńku z Vexami.
  • Wieża - Dom Strażników, opisywana jest jako "Ziemski Camelot". To tutaj gracze będą mogli zakupić przedmioty, oddać przedmioty niezbędne do zakończenia zadań i integrować się z innymi, którzy aktualnie grają. Wzorem gier MMORPG, Wieża posiada dzielnice, które są przeznaczone dla określonych klas postaci - Tytan, Czarnoksiężnik i Łowca.
  • Księżyc - Zainfekowany przez Ul, jego powierzchnia rozdziawiła się i rozprzestrzeniła w kosmosie. Księżyc służył za ludzką kolonię, niestety większość z tych zabudowań została pogrzebana w księżycowym gruncie.

Pomimo zapewnień Bungie o tym, że gra przyniesie sporo radości samotnikom, nadal wymagane będzie połączenie z internetem, co może zaboleć ludzi z często zrywanym połączeniem lub tych, którzy cenią sobie każdy megabajt transferu. Gra pojawi się zarówno na PlayStation 3 jak i na PlayStation 4 mniej więcej w połowie 2014 roku.

pssite.pl

 

 

Jak ta gra w połowie będzie dobra jak opisuje ją Bungie, to GOTY.

 

 

 

Ogółem widze, że mało jest informacji o Destiny na forumku, więc poszukałem na innych polskich forach czy są jakieś jeszcze i znalazłem na sąsiednim http://www.ps3site.pl/forum/topic/74789-destiny/page-8 sporo tekstu użytkownika Patricko

 

Jako nadworny fan(boy?) Destiny i człowiek, który zakochał się w tym produkcie od pierwszego wejrzenia, muszę wytłumaczyć kilka rzeczy.

 

- Projekt Destiny został rozpoczęty już w 2007 roku (nie wiem ile Gearbox robiło Borderlandsa, ale ten pojawił się w 2009 roku, także wątpię żeby jedni i drudzy zaglądali sobie pod kapuzy, jak ktoś od kogoś miał kopiować to Gearbox od Bungie),

- W Destiny mamy cały czas żyjący świat, w każdym momencie możemy spotkać sojusznika lub wroga (w Borderlands macie swój team do max 4 osób i na pohybel),

- Minimalny zespół w Destiny ma się składać z 5 osób, a kilka zespołów może współgrać ze sobą dla wspólnego dobra, albo zaatakować drugi zespół (tak jak wyżej, w Borderach 4 osoby w coopie),

- W Destiny mamy praktycznie cały nasz układ planetarny drogi mlecznej, a może nawet i więcej! (W Borderach jedna planeta podzielona na lokacje),

- W Destiny mamy ogromne możliwości modyfikowania postaci, broni (W Borderach bronie są ustalone, a modyfikowanie postaci minimalne),

- Destiny daje możliwość levelowania nie tylko postaci, ale również drzewka talentów dla broni (gdzie w Borderach zwykły level podnoszący podstawowe skille broni),

- Destiny daje nam własny statek kosmiczny, którym zapewne będziemy podróżować pomiędzy planetami, toczyć walki w kosmosie oraz będzie go można modyfikować na różne sposoby (tutaj chyba nawet nie trzeba nic dodawać)

- W Destiny będą wieże/miasta "City", które będą osadą wszystkich graczy, czyli miasto z masywną ilością ludzi, z którymi można gadać handlować, itd.

W mieście będzie można kupować itemy, modyfikacje, naprawiać obecne, itd. Kto grał w jakieś MMORPG wie o co chodzi,

- Będziemy mogli tworzyć gildie, czyli gra jest nastawiona na rozgrywkę w wiele osób i na interakcję między nimi,

- Bungie planuje wprowadzić raidy, czyli mega trudne instancje z cholernie trudnymi bossami (w Borderach też są instancje z bossem na końcu, ale tutaj będzie to raczej znacznie większe przeżycie. Jednak atakowanie bossa w 10 osób to lepsza sprawa niż w max 4)

- Do wyboru 5 frakcji, czyli na początku wybieramy kolory, do których nasza postać będzie należeć już na zawsze (czy będzie można zmieniać, to nie wiadomo).

Każda frakcja będzie miała pewne plusy i minusy (np. dana frakcja traktowana jako wrogowie, albo tańsze części do statków kosmicznych),

- Try Competetive, czyli walki pomiędzy żywymi graczami, możliwe że będzie to coś jak Deathmatche z Halo, ale jeszcze nic tutaj nie zostało powiedziane,

 

i kolejny fragment z jego następnego posta

 

 

DESTINY -  Informacje z DNIA #1 E3 2013 - Podsumowanie informacji

 

kSTE5Bx.jpg

Informacje zaczerpnięte ze strony DestinyHub, przetłumaczone przeze mnie.

Ważniejsze informacje wytłuściłem. Liczę na buziaki za robotę!

 

Informacje wyniesione z wywiadu z Joe Statenem:

 

- Wejściówka z demka, które widzieliśmy to wczesna animacja z kampanii,

Cokolwiek widzisz na ekranie...możesz się tam udać!

- "Fireteams", czyli nazwa oddziałów tworzonych z graczy,

- Każdy gracz posiada "Ghosta" (ta latająca kulka), która będzie pomagać przez całą grę,

- Ghosta będzie można modyfikować,

- Potwierdzone rodzaje broni to Pulse Rifle (seria 3 pocisków naraz), Hand Canon oraz Energy Rifles,

- Wszystkie klasy będą miały niektóre podobne cechy, ale wciąż każda jest wyjątkowa,

- Gracz może posiadać wiele postaci,

- Limit graczy w multi nie został jeszcze potwierdzony,

- Podczas dema było 7 osób w 3 teamach,

- Te latające motory, które były na demie to "Sparrow", każdy gracz będzie posiadał swój własny i będzie mógł z niego korzystać w dowolnym momencie!

- Nasz statek kosmiczny będzie służyć za transport z miasta na front oraz odwrotnie, będzie również służyć jako nasz prywatny składzik,

- Będą prywatne i publiczne obszary, gdy wejdziemy do publicznego to zostaniemy o tym poinformowani,

- Bungie jest świadome, że nie każdy lubi grać z obcymi ludźmi, także myślą nad różnymi rozwiązaniami.

 

Informacje wyniesione z wywiadu z Haroldem Rynaem (Bungie President):

 

- Możliwe, że będą dodatkowe klasy postaci (mamy czekać),

- Każda klasa ma swoje wyjątkowe umiejętności,

- Zrównoważony balans pomiędzy każdą klasą, aby coop był jak najbardziej efektywny,

- Podczas dema, każda klasa miała dostęp do każdej broni. W pełnej wersji tego nie będzie.

- Ghosty będą naszymi kompanami i będą nas prowadzić podczas gry. Latająca kulka została porównana do Cortany z Halo,

- Falleny (rasa przeciwników), których widzieliśmy w demie należą do House of Devils (zapewne jakaś frakcja przeciwników?),

- Cabale/Vexy/Falleny niekoniecznie będą walczyć tylko z nami, możliwe są walki pomiędzy nimi samymi również,

- Nie chcieli iść w system skilli/magii (cokolwiek to znaczy, możliwe że nie chcieli robić typowych magów),

- Mini-Boss Rixis, którego widzieliśmy na demie, posiadał swoje własne wyjątkowe umiejętności (np. warpowanie),

- Będzie system samo-odnowienia, czyli sami możemy się podnieść bo śmierci, nastawione głównie dla graczy lubiących solo, ale ma to być ograniczone,

- Jeśli zostaniecie zabici w jakiejś lokacji, to ona się nie resetuje. Dodane zostało również "to że gracz umarł, nie znaczy że boss musi się również zregenerować",

- Karabin maszynowy "Thunderlord" z dema miał nastawienie swojego drzewka talentów na typowo agresywny styl. W każdej broni gracz będzie mógł dostosować drzewko talentów broni wg własnego uznania,

- Potwierdzone, że będzie alpha/beta. Nie wiadomo czy publiczna czy prywatna,

- Loot będzie działał podobnie jak w innych grach, różne rodzaje i różne dodatkowe skille w itemach,

- Public Event, który widzieliśmy na demie jest wydarzeniem, do którego może dołączyć każdy, kto się akurat znajduje w publicznej lokacji,

- Będzie masa różnych Public Eventów.

 

Kolejny wywiad z Joe Statenem, tym razem robiony przez Adama Sesslera:

 

- Jak opiszesz Destiny? Jest to rdzenna (core) strzelanka Bungie z elementami zaczerpniętymi z innych gatunków. MMO to nie do końca dobre określenie. Coś tam z MMO czerpie, np. lootowanie, ubieranie naszych bohaterów, ciągle żyjący świat, a z drugiej strony nie będzie żadnych płatnych subskrypcji, tak jak w wielu grach MMO to jest robione.

- Coop to coś co Bungie uwielbia i będzie się cały czas pozytywnie wyróżniać w Destiny,

- Magia w Destiny to coś, czego trzeba się będzie nauczyć z czasem i wylevelować tą umiejętność, nie jest to gotowy skill,

- Nasza postać będzie pojawiać się w różnych cut-scenkach,

- Świat jest otwarty, możemy iść tam, gdzie tylko nasz oczy poniosą,

- Płeć postaci nie ma znaczenia, ale za to klasa jak najbardziej. Ale klasa wciąż nie wymusza nas danego stylu gry, każdy gra jak lubi,

- Nasi kompani mogą doskoczyć dosłownie w każdym momencie eksploracji świata,

- Gra solo to "filar" Destiny, jednak niektóre rzeczy po prostu będą wymagać większej ilości ludzi, a niektóre wręcz ogromnej. Będą duże Public Eventy jak i te małe.

- AI przeciwników bazuje na poprzednich grach Bungie, ale oczywiście jest odpowiednie poprawione,

Dana broń może nam towarzyszyć przez bardzo długi okres czasu w grze. Mogą być modyfikowane, tak żeby stał się naszymi najbliższymi sprzymierzeńcami w walce i były czymś więcej niż tylko bronią.

Loot jest prywatny, czyli nie ma walki o itemy,

- Statki kosmiczne w tle zostały określone jako "Statki Starej Koloni",

- Długookresowe cele będą związane z ciągle zmieniającym się światem i powracaniem do niego,

- Nie mógł rozmawiać o wyjątkowym połączeniu z Sony

 

Wywiad Machnimy z Petem Parsonsem:

 

- Określił on owy event jako "raid",

- Publiczne Eventy mają na celu skusić graczy solo, aby dołączyli do większej grupy ludzi

- Miejscówka z dema, czyli "Old Russia" to niegdyś miejsce do którego uciekali ludzie, przed "Starą Kolonią",

- Statki, które zostały strącone przez Falleny będą częścią świata,

- Wykorzystanie mobilnych urządzeń wciąż jest tajemnicą, w każdym razie mają jeszcze bardziej bawić ze światem Destiny,

- Podróże w kosmosie, to coś o czym Bungie marzy i stara się osiągnąć, do tego walki w kosmosie,

- Spytany o dokładną modyfikacji broni (lunety, barwy) nie odpowiedział dosłownie "tak", ale powiedział że będzie można modyfikować całą naszą postać,

- Theater Mode, nie mógł nic więcej powiedzieć,

- Poszczególne "środowiska" zostały określone pod względem rozmiaru jako 2/3 z Halo Reach, nie wiadomo o co chodzi dokładnie.
Dodał, że nie chcą tworzyć pustych przestrzeni, żeby tylko był duże, ale stworzyć same lokacje, gdzie ciągle coś się dzieje.

 

 

p.s

 

źródeł i dokładność tłumaczenia z j. angielskiego na polski nie sprawdzałem...

 

 

 

Wiadomo coś czy w Destiny będzie zwykły tryb multiplayer pvp ?

Właśnie nic nie wiadomo, ale nie wyobrażam sobie nowej gry Buingue bez tego trybu.

 

Trochę nowych informacji z forum os3site.

 

 

Zaczyna się od tego, że Destiny może być tak dobre jak tego oczekujesz!

Wiadomo, że większość gier zawsze w finalnym rozrachunku jest obcinana, albo nie jest to do końca to czego oczekiwaliśmy.

Przejdźmy jednak do mięsa!

 

Fabuła:

- Akcja dzieje się siedem wieków po tzw. "The Collapse" (Upadku),

- Gramy jako "Guardian", czyli na nasze "Strażnik", albo "Opiekun" ostatniego bezpiecznego miasta na Ziemi,

- Miasto znajduje się bezpośrednio pod "Travelerem", czyli ogromną sferą unoszącą się nad miastem (tak, ta biała kula to właśnie owy Traveler)

- Nie wiadomo jaki jest jego cel, na razie wszystko jest owiane tajemnicą, być może fabuła będzie się kręcić właśnie w okół niego,

 

NASA "na żywo"

- Cała gra rozgrywa się w naszym układzie planetarnym (możliwe, że kolejne części Destiny będą wychodzić już poza Drogę Mleczną),

- Możemy dowolnie eksplorować każdą planetę dostępną w grze,

 

Eksploruj, walcz, eksploruj

- Cała gra będzie opierać się na poznawaniu tajemnic miejsc wszelakich,

- W demie na E3 mogliśmy zobaczyć "Starą Rosję" (Old Russia), czyli twierdza, gdzie kiedyś ludzie bronili się przed przeciwnikami,

- Na początku lokacja wygląda na opuszczoną, ale gdy tchnęliśmy w nią życia (dostarczenie energii, zapalenie się świateł) rozpoczęła się walka,

- Można się spodziewać, że zawsze zostaniemy zaskoczeniu przez hordy przeciwników, mini-bossów, a może nawet konkretnych bossów,

 

Gameplay

- Destiny bazuje na swoim doświadczeniu z poprzednich gier, nie spodziewajcie się tutaj rewolucji,

- Od razu dodam, że Bungie to praktycznie ścisła czołówka, o ile nie top, jeśli chodzi o FPS'y, także można spać spokojnie jeśli chodzi o aspekty strzelankowe,

- W grze ma znajdować się multum broni, nie znamy jeszcze liczb, ale będzie w czym wybierać,

- Każda broń będzie wyjątkowa, własna nazwa + drzewko ze skillami,

- Ostatni i finałowy upgrade do każdej broni to coś wyjątkowego i rzadkiego, co przekształca broń w znacznie potężniejszą zabawkę,

- Standardowo, im trudniejszy przeciwnik tym lepszy loot dostaniemy,

 

Coop

- Destiny w głównej mierze skupia się na coopie,

- Można grać oczywiście solo i zajmować się własnymi sprawami, ale w każdym momencie można kontynuować przygodę ze znajomymi,

- Jak już widzieliśmy w demie, zabawa po ubiciu bossa się nie kończy. Pojawia się kolejny Event, tym razem publiczny,

- Charakteryzuje się tym, że mogą do niego dołączyć wszystkie osoby, które znajdują się w pobliżu,

 

Podsumowanie

Gra będzie piękna, wciągająca i ogólnie sam miód ociekający za(pipi)istością.

Warto dodać, że gra jest tworzona z myślą o next-genach, także każdemu kto poważnie myśli nad Destiny radzę wybrać wersję na PS4/XO.

Oczywiście wersja na PS4 będzie miała dodatkowe ekskluzywne dodatki, ale jakie to jeszcze nie wiadomo.


Obejrzycie to, robi wrażenie.

 

Ziemia to wielkościowo obszar 2/3 całego Halo Reach. Ciekawe jak inne planety, ale ta gra będzie OGGGGGROMNA.

 

 

 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Wydawalo mi sie, ze prostowali informacje dotyczace singila i wymagan polaczenia z internetem... Kolejna padaka, bo w Becie nawet przy ogladaniu przerywnikow wyskoczyl problem z serwerem i gra sama wrocila z bledem do menu glownego.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

Detektywi mają cos dla siebie:

 

It's time to end all this silly conflict about the games size, and disappointment due to being "over-hyped" that's been going around.

 

I will explain to you why using sources gathered throughout the beta off and on the forums.

 

Game Size:

 

This http://www.twitch.tv/2old2play/b/551599375 at about 1:49:40 the question: Are there only one explorable areas per planet/moon. During this they are in an crucible match so the guy asking it messes it up a bit(can you blame him?).

 

DeeJ understands what he is asking and corrects him by stating the worlds(destinations) that we can go to. But some have stated that it means only one zone per destination, but that is up to speculation.

 

This http://destinydb.info/ has been used to support this topic as well, but it was recently updated to say it's all speculation and is subject to change. Also supported by this post made by the creator of the site http://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2bw74e/please_remain_calm_destiny_has_32_story_missions/ it's still speculation.

 

Even further evidence we have been mistaken is by this post(which may or may not be from urk) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=862762

 

After reading that post please note that he stated the moon was the smallest location in the game.

Now this all may or may not change in the coming weeks but I can say this, Bungie isn't stupid they knew someone was going to data-mine so they would have put limited information to further hype and hide the full game. But this is merely more speculation.

 

Maps:

 

I know that at one point Bungie stated that the PvP maps were based off of locations you could actually visit in the game.

 

As well as the many locations we came to see through concept art and in game footage like here http://youtu.be/LIxxsw7TNd4?list=UU52XYgEExV9VG6Rt-6vnzVA around 1:27 here you'll see what looks to be Old Chicago.

 

At 2:20 this looks to be a city on Venus. And 2:21 Look familiar? You'd be right if you said that's Shores of Time, but wait there's enemies there hmmm. 2:44 don't know where that is but it sure isn't like the other areas.

 

3:51 hey look Venus, that's quite a bit of missions. 4:56 that sure looks a lot like Shores doesn't it?

 

I hope this changes your speculations on the so called "small game with few maps to play on".

 

Disappointment/Over-Hype:

 

Quite frankly the game is as I expected. Why? because I used the information at hand and from there formed expectations, and they were met when I played the beta. Bungie is doing their job.

They are excited to get this game to us so they showed us all we need to know to decide. OK, yes they at one point said "you can go anywhere you see." But that was at last years E3 a lot can and will change in that time frame.

Is it a limitation of the last gen hardware? Most likely, but only because Bungie knows as well as I do that not everyone is going to buy something that is so new just for one game. Of course I will buy next gen by time the Destiny sequel is released. Wait you mean it's not a ten year game?

 

Obviously, it not being an MMO and it being the fact that continuing a story in one is hard without at some point overwriting the original story. Note World of Warcraft: Cataclysm. The whole vanilla world redone no longer there for new and old players to experience. Also to note here http://www.twitch.tv/2old2play/b/551599375 at 1:30:00-1:31:50 for more on this.

 

Anyway, Bungie didn't "over-hype" the game. Please look at Spore and Diablo III those were over-hyped. In the end again they gave us all we needed to decide if this game is for us or not. So please if you are disappointed because of the beta blame yourself and give the full release a try.

 

Beta Carry Over:

 

This has also been asked about a lot but suffice to say it's up in the air. Bungie themselves do not know if it will be possible Why? DeeJ stated that the team doesn't know yet if it is possible. If you go to 1:33:54 of http://www.twitch.tv/2old2play/b/551599375 you'll get your answer on another round of editions. 1:36:00 for final info on trading.

 

That's all I have for know so I hope you get something out of this, thanks for reading.

 

Now here's a desert buffet please enjoy it if you read this post :)

Comment Start Related Topic Ign

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...