Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

beka z patchy :Dkarma to najprawdziwsza sucz :D a pamietam te nabijanie sie ile patchy jest i ile waza i jak dlugo trzeba czekac by moc zagrac w gt5 na ps3 :D

Moja suka Kropka je karmę, także prawe się zgadza.

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 745 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Nie wiem, dla mnie X1 nie istnieje, to nie jest następca poczciwej trzystasześciedziąstki a jakiś żart Microsoftu ;/.

no ja tez jestem w mega szoku jak mozna po tak przemyslanej konsoli jak x360 stworzyc takiego potworka. Ale przyklad ps3 czy 3ds pokazuje ze tylko i wylacznie gry zadecyduja o jej sukcesie czy tez porazce w dluzszej perspektywie czasu

Opublikowano

NA PS4 patche pobieraja sie w tle i w tle instaluja podczas gry - (dostaje wtedy powiadomienie czy chce uruchomic ponownie aplikacje z nowa poprawka). Nawet tego nie odczuwam, jak jest w przypadku Xbox One? Tak jak na 360tce leci pasek pobierania (13GB), a pozniej instalacja zanim w ogole rozpoczne gre ?

Edytowane przez easye

Opublikowano

I tu Vita jest swietnym przykladem, swietny OS, swietna konsola,ale za malo gier.

Opublikowano

Nie chce mi się wierzyć, że w tym patchu nie ma jakiś DLC, które już będziemy mieć na dysku a gdy zdecydujemy się kupić to będzie tylko unlock contentu. Bez jaj 13GB poprawek ?

Opublikowano

Przemodelowanie całej gry, swego czasu panowie z Techlandu wydali patcha do Chrome o rozmiarze powyżej 1 GB, co się przekładało na zmiany od rozgrywki po modele i tekstury.

Dodam, że to dosyć dawno było, i 1GB przez sieć to było już coś.

Edytowane przez Andreal

Opublikowano

Ponoć DLC tam jest które wychodzi jutro.

Opublikowano

Wydali niedorobione gry na szybko to teraz trzeba latac.

Opublikowano

a moooooże, ale tylko mooooooże capcom vancouver to partacze?

Opublikowano

Nie chce mi się wierzyć, że w tym patchu nie ma jakiś DLC, które już będziemy mieć na dysku a gdy zdecydujemy się kupić to będzie tylko unlock contentu. Bez jaj 13GB poprawek ?

 

najlepsze jaja bedą jeśli zrobią tak jak w battlefildzie - wychodzi patch 2gb, a nastepnego dnia wychodzi dlc i trzeba drugi raz ściągać 2gb xD

Opublikowano

http://gry.onet.pl/artykuly/czlowiek-ktory-chce-stworzyc-prawdziwy-matrix/10hnj

 

Polecam ten wywiad pomimo, że na onecie. Polacy stworzyli najlepszy system scanningu 3d ścian, budynków, ulic i ludzi które to zostaną zastosowane w grach oferując fotorealistyczną grafikę i szybszy sposób tworzenia lokacji. 

 

Jesteście w fazie wychodzenia z cienia, zaczynacie wykorzystywać wasz projekt komercyjnie. Czy ktoś oprócz firmy The Farm 51 chciałby wykorzystać waszą technologię w swoich grach?

 

(śmiech) Zgłosili się ludzie z Sony, odnośnie PlayStation 4, czy to się da u nich zastosować. Oni są bardzo zainteresowani.

 

Edytowane przez kermit

Opublikowano

i dobrze, niech produkują, może w końcu doświadczymy troche nextgenowości, tylko niech jeszcze jakaś fizyka będzie

Opublikowano

Bylo o tym pare stron wczesniej, byl nawet trailer gry ktora wychodzi na Ps4 oparta na tym silniku.

Fotorealizm

Opublikowano

Wiem, był filmik z Get Even ale tu wywiad dość konkretny, szerszy. Ten filmik miał technologie sprzed pół roku - obecna jest dużo lepsza i dokładniejsza - pokaża to wkrótce. Mają też w produkcji własnego Oculusa oraz system wprowadzający realistyczną fizykę destrukcji do pomieszczeń która nie jest skryptowana jeśli chodzi o części rozsypywania danego obiektu.

 

Ta technologia zamiesza najbardziej jeśli wszystko pójdzie dobrze. 

 

Myślimy nad technologią niesamowicie dokładnych zniszczeń, robiliśmy już pierwsze testy. Chcemy, żeby zniszczenia nie były konstruowane tak jak do tej pory. Graficy mozolnie tną obiekty, a potem te zniszczenia są przewidywalne. W naszym systemie destrukcja będzie bardzo realna, zupełnie jak same skany.
Słyszeliście z pewnością o Oculus Rifcie, to urządzenie wydaje się idealnie pasować do waszej technologii.

Miałem się powstrzymać i nie zdradzać żadnych tajemnic. Mamy własne urządzenie, które zostało opracowane w naszej firmie. Nazywamy to technologią 4D. Mamy technologię skanowania i mamy technologię obrazowania w 4D. Niedługo to urządzenie pokaże się na rynku.

Edytowane przez kermit

Opublikowano

i dobrze, niech produkują, może w końcu doświadczymy troche nextgenowości, tylko niech jeszcze jakaś fizyka będzie

Bajer polega na tym, że ponoć ich technologia ma charakteryzować się kompletnym brakiem interaktywności ze środowiskiem. Więc możliwe, że ich gra będzie miała niezwykle realną grafikę z przyspawanymi do biurka długopisami. Tylko nie wiem, na ile w tym prawdy. A jeżeli jest to prawda, to walić tą technologię.

Opublikowano

O raju, następna beka z Xbone. Dead Rising 3 właśnie dostał kolejny patch, zamujący 13 gb. Zliczając, gdy kupisz grę, musisz ściągnąć 20 gb patchów zanim zacznie się przydługa instalacja xD co tam, xboty, dalej beka z GT5? Najlepsze że patch zawiera content pierwszego DLC, którego NAPEWNO każdy miał zamiar kupić! A to dopiero pierwsze DLC z czterech, więc proszę oczekiwać kolejnych patchektóre na końcu będzie zajmować razem że 50 giga. NEXTGEN.

Opublikowano

no oby poszło, trzeba trzymac kciuki żeby nie okazało sie to wydmuszką i żeby znaleźli się inwestorzy żeby projekt nie umarł z powodu syndromu "polskiego biznesu"

 

 

ponoć ich technologia ma charakteryzować się kompletnym brakiem interaktywności ze środowiskiem

 

kermit właśnie napisał coś przeciwnego, komu wierzyć?

Edytowane przez Yano

Opublikowano

O raju, następna beka z Xbone. Dead Rising 3 właśnie dostał kolejny patch, zamujący 13 gb. Zliczając, gdy kupisz grę, musisz ściągnąć 20 gb patchów zanim zacznie się przydługa instalacja xD co tam, xboty, dalej beka z GT5? Najlepsze że patch zawiera content pierwszego DLC, którego NAPEWNO każdy miał zamiar kupić! A to dopiero pierwsze DLC z czterech, więc proszę oczekiwać kolejnych patchektóre na końcu będzie zajmować razem że 50 giga. NEXTGEN.

 

tak dalej beka z gt5 bo na xone patch pobiera się w tle automatycznie i po chwili możesz grać normalnie. Do budy klapku.

Opublikowano
tak dalej beka z gt5 bo na xone patch pobiera się w tle automatycznie i po chwili możesz grać normalnie.

 

...nie?

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Yano dlatego napawa mnie fakt ze pomimo braku reklam i tajemniczosci projektu wlodarze sony juz u nich byli i wyrazili wielkie zainteresowanie technologii na ps4. Chlopaki mowia ze PS4 spokojnie podoła. 

Opublikowano

gdyby wszystko zadziałało i sony by to kupiło na wyłączność to by byla niezła masakra ;)

 

 

ale zarazem trzeba jednak pamiętać że ten system ma ograniczenia - skoro skanuje prawdziwe otoczenie to pewnie trudno my będzie zrobić nieistniejący skatatek kosmiczny, zamek fantasy i inne obiekty które produkuje się na kompie a nie buduje juz makiet jak kiedyś

Opublikowano

 

i dobrze, niech produkują, może w końcu doświadczymy troche nextgenowości, tylko niech jeszcze jakaś fizyka będzie

Bajer polega na tym, że ponoć ich technologia ma charakteryzować się kompletnym brakiem interaktywności ze środowiskiem. Więc możliwe, że ich gra będzie miała niezwykle realną grafikę z przyspawanymi do biurka długopisami. Tylko nie wiem, na ile w tym prawdy. A jeżeli jest to prawda, to walić tą technologię.

 

juz jeden "genialny" przekombinowany engine oferujacy zerowa interakcje przerabialismy nie dawno z Carmackiem i jego ID5. Pożyjemy zobaczymy czy tym razem wyjdzie z tego cos wiecej niz piekne zapowiedzi

Opublikowano

 

ponoć ich technologia ma charakteryzować się kompletnym brakiem interaktywności ze środowiskiem

 

kermit właśnie napisał coś przeciwnego, komu wierzyć?

 

Ale ja cytuje twórców tej technologii a nie mówię "ponoć"

Opublikowano

dlatego bardziej tobie wierze żabciu

 

 

btw myśle że nawet gdyby sama technologia twoerzenia otoczenia okazała się niezniszczalna to raczej nie powinno być wielkiego problemu żeby dorzucić inny silnik który będzie ptorafił niszczyć wyposarzenie wnętrz (nawet jeśli same ściany będą niezniszczalne

Opublikowano

 

tak dalej beka z gt5 bo na xone patch pobiera się w tle automatycznie i po chwili możesz grać normalnie.

 

...nie?

 

 

no dawaj użyj gafa, i pokaż mi, że tak nie jest. I dare you. Wiem, że instalacje trwają po parę minut i dopiero możesz odpalić grę, ale patch? 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.