Skocz do zawartości

Gears of War 4


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Na marginesie:

 

- 10 map na starcie (9 nowych + Gridlock)

- przez rok co miesiąc jedna nowa mapa (w sumie 12): nowe mapy będą na playlistach w rotacjach, ale wszystkie mapy aktualnie dostępne na playlistach będą za darmo. Mapy będzie można jednak kupować i grać na customach (tylko host musi mieć wykupioną mapę; chodzi tu o mapy, które wypadają z rotacji)

- nowy system rankingowy, z opisu podobny do tego z Halo 5, czyli dopasowywanie do gry ludzi w tej samej randze

- nowe tryby Dodgeball (zasady takie same jak w prawdziwej grze) i Escalation (pod e-sport)

- wszystkie mapy symetryczne

- zmiana w active reload: można zrobić go w każdym momencie, nie trzeba już strzelać + jakiś czas na cooldown

- co-op multi: czyli muliplayer "offline" z botami gdzie będzie można grać z kumplami w jednej drużynie

- system kart z ze skinami, xp boostami itp. / wygląda na podobny do Halo 5, czyli brak wpływu na rozgrywkę, sama kosmetyka, można kupować za kasę albo dostawać za progress w grze

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Z tego co grałem w Halo 5, to dobierało bardzo dobrze. Niestety Girs jest na tyle specyficzny, że jak nie będzie dobierania po rangach, to po jakimś czasie zwykli śmiertelnicy będą miażdżeni przez cyborgi co z drugiego końca mapy robią snajpą headshoty z biodra :P

 

 

8ngjX0v.gif

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

- nowe tryby Dodgeball (zasady takie same jak w prawdziwej grze) i Escalation (pod e-sport)

Nie wydaje mi się, żeby w zbijaku było coś takiego jak respawn? Czy amerykańska wersja ma takie zasady? Ogólnie z tego co zrozumiałem w tym trybie jest kolejka respawnów, dopóki ktoś z drużyny żyje, to możliwy jest respawn.

 

- zmiana w active reload: można zrobić go w każdym momencie, nie trzeba już strzelać + jakiś czas na cooldown

Damage boost przy aktywnym przeładowaniu powinien w ogóle być wypyerdolony w meczach online.

 

nie moge patrzeć na te gameplaye, co za ułungi w to grają?

Najgorsze jest to jak kolesie w ogóle nie używają roadie run :frog: Fizycznie boli patrzenie na coś takiego.

Edytowane przez chmurqab
Odnośnik do komentarza

Active to element tego multi dlaczego chcesz to wypier.dolic?

Zlikwidowali to już w GoW:Ultimate ponieważ zazwyczaj się to kończyło na pseudo kampie. Czyli czekaniu za murkiem aż ktoś podejdzie. Osobiście mi to nigdy nie przeszkadzało ale widocznie większości..Mam tylko nadzieję że activa na snajpie zmienią tak jak to też zrobili w GoW:U czyli, aby nie powalała po activie.

Edytowane przez Salwador
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Po pierwsze primo - żeby ludzie kupowali mapy z DLC do customów :)

 

Po drugie "primo" - może żeby z całej puli map nie wypadały ciągle te same 3 na krzyż.

 

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Wywalic activa z gow? Kto jest na tyle inteligentny żeby to napisac?

Czytajcie proszę ze zrozumieniem, wywalić damage boost. Przecież to jest od dawna wałkowany temat na oficjalnych forach. W 3 były playlisty z wyłączonym damage boost + wywalone stopping power i na nich miałem jedne z najlepiej zbalansowanych meczy ever.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...