Skocz do zawartości
Zapraszamy do wsparcia akcji Rehabilitacja i terapia Wiktora. Z góry dziękujemy!



Czezare

Użytkownicy
  • Zawartość

    2924
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

470 Wybraniec

O Czezare

  • Tytuł
    user z nie wyjaśnionym do końca statusem exa

Kontakt

  • ICQ:
    0
  • GG:
    393260

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • GamerTag:
    CzezarePL
  • PSN ID:
    Czezare

Ostatnie wizyty

2162 wyświetleń profilu
  1. Czezare

    Ashen

    Później będą takie momenty, że będziesz wręcz błogosławił cpu, że Ci pomaga...
  2. Czezare

    Ashen

    O Jezusiczku Nazareński! Co za gra! Niesamowicie mnie wcignęła. Co za eksplaracja! Świetne to jest po prostu. W zasadzie jedyną rzeczą która mi się nie podoba po kilkugodzinnym dzisiejszym napyerdalańsku to brak parry w systemie walki.A może jest tylko dojdzie później? Wracam do gry. EDIT: Aha..ten efekt zapalonych latarni w ciemności i rzucanych przezeń efektów świetlnych na ściany. OMFG!!
  3. Czezare

    Ashen

    No dobra, niby filtr ograniczający granie w coopie tylko do znajomych istnieje, ale czy można konkretnie umówić się na granie z friendem i przejść z nim grę od A do Z?
  4. Czezare

    Ashen

    Sporo pograłem dzisiaj, sądzę że nawet zeszło z dwie godzinki. Gra jest lepsza niż spodziewałem się, że będzie. To tak w największym skrócie. Oczywiście jest to klon Soulsów bez dwóch zdań i jako taki powinien być IMO przeniesiony do stosownego podforum Soulslike. Dwie rzeczy podobają mi się póki co najbardziej: graficzny art style oraz muzyka. Jak na indora świetnie się to wszystko prezentuje. Walka...Souls pełną gębą, ale z małymi modyfikacjami, np to, że można rzucać włóczniami. Paru jednak rzeczy jeszcze nie rozkminiłem. Czy gra sejwuje tylko jak się przejdzie jakiś kamień milowy w zadaniu czy są jakieś stosowne miejsca za wyjątkiem założonej osady ma się rozumieć? Czy można parry`ować ataki wrogów? Jest jakiś rozwój postaci na który mamy wpływ? Zauważyłem, że np po wykonaniu jakiegoś zadania pokazuje się info, że zwiększono kreskę zdrowia o x punktów. Co mi się nie podoba? Póki co jedno: AI pomagiera zdecydowanie do poprawy! Potrafi się gdzieś zawiesić, zakalapućkać przez co zamiast nam pomóc w walce z trzema niemiluchami stoi gdzieś zakleszczony jak ta pisda. Jedno z początkowych pobocznych zadań też do najmądrzejszych nie należy: Generalnie gra bardzo obiecująca na początku i bardzo mnie wciągnęła. Czy można pograć w coopie z friendem? Chyba można, ale pewien nie jestem.
  5. Czezare

    Below

    Very soon, to znaczy dokładnie kiedy?
  6. Czezare

    Koncerty - terminy, relacje, wrazenia

    Long Distance Calling wczoraj w krakowskim klubie Zaścianek. Warto było jechać te ponad sześćset kilosów, żeby ich zobaczyć na żywca, bo koncert był za(pipi)isty. Dzięki Hum, za zwrócenie mojej uwagi na tę kapelę.
  7. Czezare

    Star Wars: Battlefront II

    Czy ta gra jest już w EA Access czy jeszcze nie?
  8. To kiedy dokładnie ma się ten patch ukazać?
  9. Czezare

    Darksiders 3

    Rzecz raczej w tym jak rzeczywiście zapowiada się trójka, a zapowiada się niestety arcymarnie...
  10. Czezare

    Call of Duty: Black Ops IIII

    Jak mają nie cisnąć, skoro tam takie genialne mapy jak Raid czy Standoff nie mówiąc już o Hijacked?
  11. Czezare

    Call of Duty: Black Ops IIII

    To ja się może szerzej wypowiem o grze. Od razu powiem, że Batony&Rogale to nie moja bajka. Nie grałem i nie gram w Fortnite, nie szpilam i nie szpilałem w PBUG, nie korzystam też z tego trybu w CoD-ie. Średnia zabawa dla mnie. Przebiegasz w absolunej ciszy wirtualne 5,7 km i uglebia cię jakiś kolo skitrany w kiblu lub krzakach. Nigdy też nie trafiał do mnie i nadal nie trafia tryb Zombie. Grywam głównie w zwykły TDM i Likwidację Potwierdzoną. Wobec braku singla wylano mnóstwo łajna na wydawcę i deva. Moim zdaniem nie do końca słusznie, ale o tym jeszcze potem. Najpierw o tym co się mi widzi i z góry napiszę, że będzie tego mniej niż rzeczy które mi się nie podobają. Strzela się jak to w CoD-ie, czyli dla mnie niebywale miodnie, specyficznie i niepowtarzalnie. Poruszanie postacią super, lepsze nawet jak w poprzedniej grze tego studia, choć biegu po ścianach nie uświadczymy. Jednak największą zaletą i zarazem ciekawostką w tej części są dla mnie niewątpliwie Specjaliści, ich umiejętności, których mamy dwie na każdego z nich. Wszystkie ciekawe, użyteczne, miodne i do wykorzystania na różnych mapach w różnorodny sposób. Od razu dodam, że warto skończyć fabularyzowany tutorial każdym ze speców, bo przyznam szczerze, że gdybym go nie ograł to o wielu niuansach przypomnieliby mi boleśnie realni ludzcy przeciwnicy na serwerach, a to cena zbyt duża do zapłacenia. Fajne jest też to, że niektóre bronie mają tzw mod operatora, dzięki któremu można całkowicie zmienić sposób jej używania, np akimbo w jednym z SMG, ultragroźny oślepiający stroboskop w jednej ze strzelb, podwójny strzał w samopowtarzalnej strzykawce Auger DMR (swoją drogą moja ulubiona broń w tej części) itp. Serwery łączą błyskawicznie, ludzi do grania od cholery, wszystko sprawnie i płynnie hula na koksie i do tego nie najgorzej wygląda. I wszystko by było fajnie i pięknie gdyby...no właśnie. Nawiążę teraz z powrotem do braku singla jak i innych spraw jak np ilości jak i charakterystyki broni. Odnoszę nieodparte wrażenie, że wydawca jak i devi produkujący tę i poprzednie części za pomocą ukrytych statystycznych narzędzi systemowych stwierdzili, że większości przeogromnej masy CoD-owców zwyczajnie zwisa i powiewa kampania singlowa. Mało kto ją odpala, jeszcze mniej kończy, więc po chuy marnotrawić zasoby inwestując w coś, w co prawie nikt nie zagra, a na pewno nie tyle, aby zwróciło się np zatrudnienie jakiegoś wysokobudżetowego aktora w rodzaju Kevina Specey`a. Sprawa druga. Po co zwiększać ilość broni i zadbać o ich różnorodność, jak statystyki mówią wydawcy i devowi, że 80% graczy używa dwóch -trzech rodzajów SMG, tyleż samo maszynowych AR, może jednego LMG, jednej snajperki i to wszystko. Stąd też np zdegradowanie strzelb do dwóch zaledwie sztuk i to jako bronie poboczne.Samopowtarzalny karabin też tylko jeden. WTF?! Następna sprawa, mapy. Czwarta część BO udowodniła mi już w sposób bezdyskusyjny, że najlepsi specjaliści od architektury map zwolnili się z firmy po BO2. W BO3 mapy były w porównaniu z dwójką słabe, ale w czwórce są jeszcze gorsze. No bo co za dzbany wymyśliły takie "cuda" jak Frequency czy Arsenal? Obie podłużne, bezwyrazowe i obie podobnie spyerdolone. Dla mnie dobra mapa to taka, której areał jest w pełni wykorzystany przez graczy, ostrzał jest prowadzony w wielu płaszczyznach i kierunkach,natomiast w/w są obiegane przez grających co najwyżej tylko po jednej jej stronie, a na boki szkoda nawet czasu się rozglądać. Druga połowa tych map stoi kompletnie odłogiem. Ci co grają wiedzą o co mi chodzi. W zasadzie z tych nowych to jeno Militia jako tako się broni. No co tak curwa słabo?! Obraz nędzy i rozpaczy pod tym względem podkreśla fakt, że twórcy z Treyarch czując swoją niemoc na tym polu postanowili dokonać recyklingu swoich map z poprzednich CoD-ów. Stąd też obecność genialnej Firing Range, nieco słabszych ale również bardzo dobrych Slums i Summit. Za chwilę dojdzie Nuketown (Na PS4 już chyba jest). Nie muszę dodawać, że gracze do porzygu wybierają wyżej wymienione olewając ciepłym, żółtym moczem "nowości". Nie wiem czy jest to właściwy kierunek rozwoju, taki bezczelny recykling. Gra mi się w sumie fajnie, ale jeśli czegoś jeszcze nie dodadzą, jakiś nowych pukawek lub dobrych map to po pierwsze moja przygoda z tym CoD-em potrwa relatywnie bardzo krótko, a po drugie obawiam się, że następnego CoD-a od Treyarch mogę zwyczajnie po raz pierwszy od wielu wielu lat w dniu premiery nie kupić.
  12. Czezare

    Call of Duty: Black Ops IIII

    Jakoś kuśwa w tej części jest to tak dziwnie poukrywane, że wszystkiego trzeba się doszukiwać
  13. Czezare

    Call of Duty: Black Ops IIII

    Zawsze było tak, że po zrobieniu pierwszego prestiżu dostawało się żeton do permanentnego odblokowania jednej rzeczy. Tu tego nie widzę, a może źle patrzę?
  14. Czezare

    Call of Duty: Black Ops IIII

    Panowie, co oznacza opcja "Stojak na broń" w menu tworzenia klasy? Jak wybiorę tę opcję to pojawia się na krótko napis: "Zaktualizowano stojak na broń" i...nic O co kaman? Można prestiżować broń jak w poprzednich odsłonach? Nigdzie nie widzę tej opcji.
  15. Czezare

    Marketplace

    Poza tym Pabdżi poczuł ciężki (nie znaczy, że smrodliwy) oddech CoD-a na plecach...
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.