Opublikowano 13 kwietnia 20169 l Autor ciekaw jestem kiedy można kogoś wyciągnąć zza osłony, żeby to nie działało bardziej lamersko od mantle kicka
Opublikowano 13 kwietnia 20169 l Powiedzcie mi proszę, czy jesli mam Ultimate Edition na dysku (płyty niestety już nie mam, bo sprzedałem), a ostatnim razem grałem w tą grę bodaj we wrześniu 2015 r to czy dostanę kod na betę?
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Skończyło się embargo. Fajnie, że będzie więcej opcji dla mniej wprawionych graczy. Edytowane 14 kwietnia 20169 l przez DonSterydo
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l wciaz czekam na fragment z perspektywy gracza ogarniajacego sterowwnie a nie jakies nuby z lancerkami
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Wchodzę na ppe i wszystkie posty nie o gameplay'u, nie o zmianach, nie o nowych trybach tylko o grafice XD Serio, odcinałbym internet...
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Na marginesie: - 10 map na starcie (9 nowych + Gridlock) - przez rok co miesiąc jedna nowa mapa (w sumie 12): nowe mapy będą na playlistach w rotacjach, ale wszystkie mapy aktualnie dostępne na playlistach będą za darmo. Mapy będzie można jednak kupować i grać na customach (tylko host musi mieć wykupioną mapę; chodzi tu o mapy, które wypadają z rotacji) - nowy system rankingowy, z opisu podobny do tego z Halo 5, czyli dopasowywanie do gry ludzi w tej samej randze - nowe tryby Dodgeball (zasady takie same jak w prawdziwej grze) i Escalation (pod e-sport) - wszystkie mapy symetryczne - zmiana w active reload: można zrobić go w każdym momencie, nie trzeba już strzelać + jakiś czas na cooldown - co-op multi: czyli muliplayer "offline" z botami gdzie będzie można grać z kumplami w jednej drużynie - system kart z ze skinami, xp boostami itp. / wygląda na podobny do Halo 5, czyli brak wpływu na rozgrywkę, sama kosmetyka, można kupować za kasę albo dostawać za progress w grze Edytowane 14 kwietnia 20169 l przez DonSterydo
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Nie podoba mi sie ta wzmianka a dobieraniu graczy o tej samej randze, reszta lux, czekam bardzo
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Z tego co grałem w Halo 5, to dobierało bardzo dobrze. Niestety Girs jest na tyle specyficzny, że jak nie będzie dobierania po rangach, to po jakimś czasie zwykli śmiertelnicy będą miażdżeni przez cyborgi co z drugiego końca mapy robią snajpą headshoty z biodra Edytowane 14 kwietnia 20169 l przez DonSterydo
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Autor nie moge patrzeć na te gameplaye, co za ułungi w to grają? tylko utwierdzam się w przekonaniu że ci wielcy ku.rwa recenzenci od siedmiu boleści to ten sam poziom co januszeria.
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l - nowe tryby Dodgeball (zasady takie same jak w prawdziwej grze) i Escalation (pod e-sport) Nie wydaje mi się, żeby w zbijaku było coś takiego jak respawn? Czy amerykańska wersja ma takie zasady? Ogólnie z tego co zrozumiałem w tym trybie jest kolejka respawnów, dopóki ktoś z drużyny żyje, to możliwy jest respawn. - zmiana w active reload: można zrobić go w każdym momencie, nie trzeba już strzelać + jakiś czas na cooldown Damage boost przy aktywnym przeładowaniu powinien w ogóle być wypyerdolony w meczach online. nie moge patrzeć na te gameplaye, co za ułungi w to grają? Najgorsze jest to jak kolesie w ogóle nie używają roadie run Fizycznie boli patrzenie na coś takiego. Edytowane 14 kwietnia 20169 l przez chmurqab
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Active to element tego multi dlaczego chcesz to wypier.dolic? Zlikwidowali to już w GoW:Ultimate ponieważ zazwyczaj się to kończyło na pseudo kampie. Czyli czekaniu za murkiem aż ktoś podejdzie. Osobiście mi to nigdy nie przeszkadzało ale widocznie większości..Mam tylko nadzieję że activa na snajpie zmienią tak jak to też zrobili w GoW:U czyli, aby nie powalała po activie. Edytowane 14 kwietnia 20169 l przez Salwador
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Autor ten pomysł z mapami jest debilny. Dlaczego nie pójdą drogą Halo 5? mam nadzieję że się zreflektują do czasu premiery
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Po pierwsze primo - żeby ludzie kupowali mapy z DLC do customów Po drugie "primo" - może żeby z całej puli map nie wypadały ciągle te same 3 na krzyż. Edytowane 14 kwietnia 20169 l przez DonSterydo
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Active to element tego multi dlaczego chcesz to wypier.dolic? Nie chcę wywalać active, tylko damage boost (szybsze przeładowanie jest OK). IMO niepotrzebnie zaburza balans walk (patrz: preaktywowanie Gnashera).
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Wywalic activa z gow? Kto jest na tyle inteligentny żeby to napisac?
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Pewnie, niech niczym się nie różni od innych gier. Kolejny świetny pomysł - wywalić cover system
Opublikowano 14 kwietnia 20169 l Wywalic activa z gow? Kto jest na tyle inteligentny żeby to napisac? Czytajcie proszę ze zrozumieniem, wywalić damage boost. Przecież to jest od dawna wałkowany temat na oficjalnych forach. W 3 były playlisty z wyłączonym damage boost + wywalone stopping power i na nich miałem jedne z najlepiej zbalansowanych meczy ever.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.