Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Iras tutaj nie ma juz tak latwo jak w nagonce na X1 i daje du.py jak bułgarka pod warszawą :/

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Wylaczona krew ...

 

Zaprosic do siebie dziennikarzy, wlaczyc im ograniczona wersje, "genious". Jak tylko po postrzale krew nie bedzie tryskac na ziemie lub wpadac na sciane, to w (pipi)e mam te gre (ale bedzie "torrent approved"), bo jak jest opcja wylaczenia krwi to przewaznie ta jest zrobiona strasznie chuyowo, ot rozbryzg ktory znika w powietrzu i sztucznie wyglada.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

W ogóle te dzisiejsze gry są bardzo dziecinne. WD nie jest tu wyjątkiem. W najlepszej singlowej strzelance tej generacji "F.E.A.R" można było odstrzeliwać tułowia, głowy, ramiana i nogi. Krew latała w litrach na ściany, szyby i podłogi. O stareńkim SOF2 nie wspominając. Teraz na rynku, strzelanek od groma. Brutalność zanikła. Wybuch granatem spowoduje ten sam efekt wizualny, co zwykły headshot a i krwi jest często jak na lekarstwo. Dark Messiah też był klawy pod tym względem.

 

 

nie chce wyjść na degenerata, ale strasznie brakuje mi w dzisiejszych produkcjach krwi i ogólnie tego uczucia gdy siada headshot a głowa wybucha jak arbuz :( pamietam jak chyba w SOF 2 staralem sie strzelac tylko do przeciwnikow pod sciana zeby wszystko bylo ubrodzone ;d

 

GORE

Edytowane przez kubson

Opublikowano

 

W ogóle te dzisiejsze gry są bardzo dziecinne. WD nie jest tu wyjątkiem. W najlepszej singlowej strzelance tej generacji "F.E.A.R" można było odstrzeliwać tułowia, głowy, ramiana i nogi. Krew latała w litrach na ściany, szyby i podłogi. O stareńkim SOF2 nie wspominając. Teraz na rynku, strzelanek od groma. Brutalność zanikła. Wybuch granatem spowoduje ten sam efekt wizualny, co zwykły headshot a i krwi jest często jak na lekarstwo. Dark Messiah też był klawy pod tym względem.

 

 

nie chce wyjść na degenerata, ale strasznie brakuje mi w dzisiejszych produkcjach krwi i ogólnie tego uczucia gdy siada headshot a głowa wybucha jak arbuz :( pamietam jak chyba w SOF 2 staralem sie strzelac tylko do przeciwnikow pod sciana zeby wszystko bylo ubrodzone ;d

 

GORE

 

 

Nie ma co sie wstydzic takiego stanowiska, jak juz mamy gre w ktorej sie zabija, to nie widze potrzeby na sile "ugrzeczniania" tego.

Opublikowano
  • Autor

Ostatnio chyba tylko Hotline Miami mogło się pochwalic fajnym poziomem gore.

Edytowane przez Codename

Opublikowano

iras jaki trajhard.

 

Co jak co ale kudosy dla niego za taka Obrone Czestochowy  :ninja:

Opublikowano

 

 

Bezmyślnej nagonki na W_D ciąg dalszy :sick:

 

1. "Argumenty" są przeklepane z artykułu na Arab Gamer (lol), ale wydźwięk oryginału jest zupełnie inny. Znajduje się tam między innymi takie zdanie: "Now, I've said all these negative points about the game but does that mean I didn't enjoy my playthrough? Absolutely not. In terms visuals the game still looks pretty breathtaking", a redaktor podchodzi do gry pozytywnie.

 

2. Ktoś z Ubi potwierdził na twitterze, że krew w demie była wyłączona - w grach z serii Assassin's Creed jest taka opcja.

 

3. Podejście do cywilów również podobne do AC - tam albo się nie da, albo kończy się desynchronizacją. Widocznie taka polityka firmy, ok, nie każda gra musi pozwalać na beztroskie wyżynanie przechodniów.

 

Jedynie zarzut o braku możliwości strzelania z samochodu ma ręce i nogi, ale z kolei tutaj logiczne tłumaczenie Ubi. Poza tym dla mnie to najbardziej upierdliwy motyw w GTA, więc płakał nie będę. Jeśli czegoś w grze nie położą tak bardzo, jak w pierwszym AC, to nadal duży hype i zakup day 1.

 

 

Bezmyślnej? Przecież tu same fakty, z czym tu dyskutować!?

Mimo wszystko wytrwałości Ci gratuluję, jako jeden z niewielu bronisz tego dziadostwa.

Argumenty tych kaprawych dziadów z Ubi jak zwykle zioną profesjonalizmem. Nie wiedziałem,że wśród zaproszonych redaktorów były nieletnie dziewczynki, którym widok krwi napsuł by w głowach.

Oni teraz "logicznie" tłumaczą wszystko co najgorsze piszę się po przedstawieniu tej "gry". Ona jest tylko ofiarą ich totalnego walenia w ciula z resztą świata. 

Za to życzę im absolutnej porażki, chociaż gdyby gra na X360/PS3 wyglądała tak jak przedstawiono mieli by może i sukces ale w szerszej perspektywie nie wiadomo co jeszcze zepsuli bo całość może być kupą stulecia.

Opublikowano

Ok, nie widzę sensu tego ciągnąć. Jeśli ktoś uważa, że grę trzeba wrzucić do kosza, bo grafika nieco odstaje od pierwszej prezentacji - jego problem. Pozdrawiam.

Opublikowano

Czytam że Sony pokaże VR na GDC a potem o tym że developer "walczy" o 60 fpsów w Drive Clubie.

Fajne VR się szykuje. Jeszcze czekam aż podadzą cenę.

Opublikowano

Wcześniej oglądałem stream TF na PC, teraz z Xone i oba mają jeden wspólny mianownik - masę sonyslejwów spamujących komentarze XD

Opublikowano

@iras
Nie dość, że odstaje to twórcy nadal otwarcie twierdzą, że gra wygląda, jak pokaz na e3 2013 i są zirytowani reakcją graczy. Każdy się spodziewał, że to co było na e3 to jest najgorszy możliwy przypadek, a dodatkowy czas twórcy właśnie przeznaczyli na to, żeby to wyglądało, jak wersja z e3 2012. Nie mówiąc już o wielu osobach w tym moim koledze, którzy kupili konsolę w wersji bundle z watch dosgami, bo ta gra była dla nich must-havem, a zamiast tego na premierę nic nie dostali, a po paru miesiącach czekania dostaną ... grę wyglądająca jak coś pomiędzy grą na ps3, a ps4. Czy oni nie mogą się wtedy czuć oszukani ? Kupili konsolę na premierę dla jednej gry, która miała wyglądać i działać tak, jak na pokazach i być na launch konsoli.

Opublikowano

Przede wszystkim gra wygląda jak na E3 w 2013. Zachód słońca albo noc + deszcz i nie będzie żadnej różnicy. Zresztą dwa albo trzy miesiące po E3 pojawił się w necie piętnastominutowy gameplay z PS4 (na gamersyde w świetnej jakości), który wygląda dokładnie jak ostatnie materiały. Do poziomu z 2012 brakuje. Nikt nie przeczy, że Ubi rozminęło się z targetem, ale histeria w sieci osiąga irracjonalne rozmiary. Jak ktoś się czuje oszukany, to niech zagłosuje portfelem i tyle. Z drugiej strony przy takim podejściu ominąłby pewnie z połowę gier...

 

Poza tym wyżej tylko komentowałem pseudodziennikarstwo na ppe.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

 

marzec 2014 ps4 wydaje mi się.

 

Obejrzałem sobie po tym filmiku gameplay z e3 2012.r. i szczerze jakiegoś ogromnego downgrade'u nie widzę.

Edytowane przez Jakim

Opublikowano

 

Co do drzew.

 

 

1292938_510134449070920_1384623616_o.jpg

 

Every fir tree on every mountain is rendered in staggering detail. Every shadow cast is real. This isn't faked or baked or painted on. This is DRIVECLUB on PS4.

Tego jeszcze nie było, żeby porównywać wyscigowki w temacie drzew

 

Co do drzew.

 

 

1292938_510134449070920_1384623616_o.jpg

 

Every fir tree on every mountain is rendered in staggering detail. Every shadow cast is real. This isn't faked or baked or painted on. This is DRIVECLUB on PS4.

Tego jeszcze nie było, żeby porównywać wyscigowki w temacie drzew
Opublikowano

Chwila, jakie vr od sony? Cos przespalem? To nie cos takiego przypadkiem?

Edytowane przez Orzeszek

Opublikowano

Chwila, jakie vr od sony? Cos przespalem?

No sony kolejny raz kopiuje od innych i sonyboye się jarają mimo że mieli wywalone na oculusa.

Opublikowano

Ja mysle ze to bedzie bardzo uproszczone VR, i bedzie dzialalo tylko z kamera od PS4 a cena wyniesie okolo 199€

Nie bedzie tez mialo 3D.

Zachowajcie ten post :)

Opublikowano

 

marzec 2014 ps4 wydaje mi się.

 

Obejrzałem sobie po tym filmiku gameplay z e3 2012.r. i szczerze jakiegoś ogromnego downgrade'u nie widzę.

 

aha. zagraj sobie może w gtav na past genach.

Opublikowano

fajnie się czyta jak Iras racjonalnie podchodzi to dramy z W_D, a jeszcze trochę wcześniej robił to samo z XO, hipokryzja

Opublikowano

 

marzec 2014 ps4 wydaje mi się.

 

Obejrzałem sobie po tym filmiku gameplay z e3 2012.r. i szczerze jakiegoś ogromnego downgrade'u nie widzę.

 

 

Naprawde? A czy rok temy nie jarali sie takimi szczegolami jak liscie latajace na wietrze a tutaj mamy zwykla plaska texture na chodniku :P Zobacz tez budynek w 00:40 po prawej stronie - textury jak z PS2. Ogolnie otoczenie nie robi zadnego wrazenia, zero szczegolow, same plaskie textury....

 

Chvjnia Panowie....

Opublikowano

To jak bardzo poprzednie gadżety Sony były wspierane (Eye Toy, PS Eye czy co tam do PS3 było, Move) faktycznie pozwalają spać spokojnie w obawie o to, jak dużym wsparciem od samego Sony będą cieszyć się te okulary VR. Nie mówiąc o tym, że jeśli konsoli od początku nie projektuje się pod dany bajer (jak Kinect w X1), to jego działanie będzie wymagało pewnych poświęceń mocy ze strony sprzętu (jak Kinect w X360) i nie ma się co spodziewać, że obecnie działające tytuły będą to bezproblemowo wspierać/nowe tytuły wykorzystujące ten gadżet będą na takim samym poziomie jak gry bez niego.

Edytowane przez raven_raven

Opublikowano

lekko przesadzacie.

Jakby gra dawala rade, to pewnie wezme.

Opublikowano

Ja mysle ze to bedzie bardzo uproszczone VR, i bedzie dzialalo tylko z kamera od PS4 a cena wyniesie okolo 199€

Nie bedzie tez mialo 3D.

Zachowajcie ten post :)

Jesli tak to nie VR

Opublikowano

Naprawde? A czy rok temy nie jarali sie takimi szczegolami jak liscie latajace na wietrze a tutaj mamy zwykla plaska texture na chodniku :P Zobacz tez budynek w 00:40 po prawej stronie - textury jak z PS2. Ogolnie otoczenie nie robi zadnego wrazenia, zero szczegolow, same plaskie textury....

 

Chvjnia Panowie....

 

 

@13:25 Chcesz się założyć, że tego w grze nie zabraknie?

 

I nie zero szczegółów, same płaskie tekstury tylko kompresja yt.

Opublikowano

No tak, na gameplayu z E3 2013 nie ma kompresji yt, ale tutaj już jest? :thumbsup:

Kolejny raz nie grzeszysz inteligencją,

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.