Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Uwaga xboty, ponizej wazny komunikat:

 

zabojcze, meskie, mroczne killzony na klimacie > dziecinne, kreskowke locudty-buki z muminkow z miodem w uszach

 

Dzieki za uwage.

Edytowane przez Dave Czezky

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

słabe jak gry na ps4

Opublikowano

 

During the last generation of consoles, with the PS3 and the Xbox 360, most of the times commercials of multiplatform games featured a mini-ad of Microsoft’s console at the end, stating that the game was on Xbox 360 and making no mention of the rival. That raised the awareness about the 360 version and almost inevitably resulted in better sales.

With this new generation Sony Computer Entertainment seems to have learned a lot from that lesson, and raised its marketing spend, as mentioned by Kaz Hirai during the latest earnings call.

Yesterday during the massively popular The Walking Dead, the premiere of Fox’s highly anti(pipi)ted Cosmos and more the house of PS4 enacted a true commercial blitz with the airing of commercials for two of the biggest upcoming multiplatform games, Watch_Dogs and Destiny, both of which highlighted PS4. Destiny‘s commercial ended with the release date “for PlayStation 4″ on 9/9/2014, while Watch_Dogs’ commercial was closed by “Share your greatest Watch_Dogs moments on PlayStation 4.”

The date of the marketing blitz has probably been carefully planned, considering that tomorrow sees the release of Titanfall. It’s most likely that Sony Computer Entertainment decided to associate its brand with prominent multiplatform games in order to rain on Microsoft’s parade.

http://www.dualshockers.com/2014/03/10/sony-pushes-for-ps4-domination-on-multiplatforms-with-watch_dogs-and-destiny-commercials-during-big-shows/

 

 

PS. Preordery na nowego Batmana w USA 4:1 dla PS4 względem wersji na podkonsole.

Opublikowano

 

 

Rewolucja kontrolerów ruchowych została w pewnym sensie zatrzymana. Coraz częściej mówi się więc o tym, że Microsoft wypuści na rynek nowy, tańszy model konsoli pozbawiony Kinecta. Nie stanie się to jednak jeszcze w tym roku. 
Tak przynajmniej twierdzi Michael Pachter, który przeanalizował sytuację giganta z Redmond po słynnych zmianach kadrowych. Według niego Kinect stracił na znaczeniu po odejściu z firmy Dona Mattricka, który był jego wielkim zwolennikiem. 
 
Dona już nie ma. Nowy szef oddziału odpowiedzialnego za Xboksa ma w poważaniu gry na Kinecta.
 
Chwilę później dodał, że jest bardziej niż pewne, iż Microsoft będzie chciał coś z tym zrobić.
 
Nie ma wątpliwości, że wcześniej czy póżniej rozdzielą te dwa urządzenia. Ale nie w 2014 roku. Nie zrobią przecież tak drastycznych ruchów w pierwszym roku życia nowej konsoli. To będzie wydarzenie 2015 roku.
 
Pachter dodał, że Microsoft najprawdopodobniej pracuje nad dwoma nowymi modelami konsoli - z Kicenctem i 2TB dyskiem twardym, oraz bez Kinecta z dyskiem o pojemności 500GB. Słynny analityk odniósł się też do wojny cenowej, jaką w najbliższych latach stoczy Sony z Microsoftem.
 
Problemem jest to, że nawet jeśli do wiosny 2015 roku Microsoft obniży cenę konsoli do 400$, Sony obetnie ją do 349$ i wciąż będzie bardziej konkurencyjne.
 
A wyniki sprzedaży jasno wskazują, że w tej chwili Sony jest liderem i z miesiąca na miesiąc ucieka powoli konkurencji. Dlatego też według Pachtera wyrzucenie z zestawów Kinecta jest najlepszym możliwym wyjściem, aby ożywić sprzedaż. Osobiście nigdy nie byłem zwolennikiem kontrolerów ruchowych. Ogromny sukces Wii zamydlił nieco oczy włodarzom Sony i Microsoftu. Wypuszczając na rynek PS Move i Kinecta obie firmy liczyły na porównywalny sukces. Okazało się, że koncepcja trochę się wypaliła, a rynek casuali jest bardzo nieprzewidywalny i "chwilowy". Dobre gry na Kinecta i PS Move mozna policzyć na palcach jednej ręki, a w przypadku konsol kolejnej generacji temat ten wręcz umiera. Dlatego również uważam, że wypuszczenie na rynek nowego modelu Xboksa bez Kinecta to tylko kwestia czasu.

 

 

 

http://www.ppe.pl/news-27279-_xbox_one_bez_kinecta__ale_dopiero_w_2015_roku_.html

Edytowane przez Szprota

Opublikowano

czy ten Pachter przewidział choć jedną rzecz?

 

ostatnio mówił, że PS Now to porażka, fail itp...

Opublikowano

słabe jak gry na ps4

 

 

Trolling na 3/10

 

Wracajcie do izraela xboty.

Opublikowano

ja jego fenomenu w ogole nie rozumiem, to tak takby wziac jakakolwiek wypowiadajaca sie sporo osobe z CW i cytowac na portalach jej posty i jeszcze jej za to placic

Opublikowano

Wyciekły trofiki z Infamous.http://psnprofiles.com/trophies/2481-inFAMOUS-Second-Son

 

Najciekawsze jest chyba Hat Trick czyli wykończ wrogów 3 mocami i zostań w powietrzu 45 sec.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

 

Pece rasa doznała szoku po wielu u miesiącach bólów i spekulacji, w końcu pojawił się nowy interfejs programowania aplikacji - mantle . Największa zaletą jest to ze ogranicza idiotyczną  sytuacje gdzie mówiąc obrazowo procesor niezalezienie jak mocny karmiąc łyżeczką instruuje kartę grafiki co ma rysować. Słabsze procesory zyskały na tyle że "da się grać". Będzie renesans z tego? oczywiście ze nie:>

 

Wprowadzenie takiego usprawniania jest absolutną koniecznością albowiem chłopcy z laptopkami ( ale nie tylko)  które twardo trzymają się i będą 2/4 rdzeni  nie pograliby w żaden next genowy port.

 

Pamiętacie jak  ekśpierdzi cały zeszły roczek starali się wmówić że wiedzą lepiej od doświadczonych architektów  że 8 rdzeniowy jaguar 10 x ipc procesora starych konsol   z 200gflopsami to za mało:>Nasz rodzimy  Pclab zdążył już się ośmieszyć manipulując wynikami w teście mantle tak żeby nvidia wygrała w tabelkach i śmieją się z nich całe techniczne internety, (na forum anandtecha słyszałem że maja ból dupki bo nie dostali 3 lata temu karty amd do testów)

 

Pamiętacie jak twierdzili że konsole mają ta samą architekturę  co pc i będą działać tak samo? :D  A tu taki mantle demonstruje ze sposobem możesz zyskać szybkość 50% podczas gdy w branży pecetowej nikt nie raczył się tym zając a technologicznie" oświeceni" dali się naciągać . Cóż lepiej niech wracają brudzić rączki w zakurzonych zasilaczach i wiatraczkach a w przerwie robić petycje o konsolowe wypasy :>

 

Minie kilka lat zanim rozwiązania mantle się upowszechnia na powolnym ograniczającym rozwój technologicznym rynku  pecetowym  ( wystarczy popatrzeć na adopcje driect x , open CL i innych api ostatnio) a po drodze będzie gorzej bo zacznie się wojna na optymalizacja przypisane do sprzętu...

 

Na horyzoncie widać już następne problemy pecetowej prowizory których nie da się niestety obejść bez wymiany sprzętu,  Bark zunifikowanej pamięci, brak superszybkiego połączenia  pomiędzy cpu a  gpu, malutka ilość pamieć na kartach grafiki, mała ilość kolejek do przeliczania fizyki (tyle co ps4 -64 ma tyle co najdroższy radeon) oraz wiele ograniczeń w systemach operacyjnych.

 

Bardzo ciekawego posta na ten temat napisał  były pracownik nvidi ( obecnie epic ) Timothy Lottes.  Wypunktował bezlitośnie kilkanaście bolączek pecetowej prowizory, niestety kogoś w nvidi zabolał tyłek i  zmusili tegoż uzdolnionego pana aby usunął wpis. Jeśli kogoś intersuja techniczne szczegóły niech wygoogla " timothy lottes ps4" . zobaczy ścianę żargonu technicznego( fragmenty się zachowały) podsumowanego.:

 

 "If PS4 has a real-time OS, with a libGCM style low level access to the GPU, then the PS4 1st party games will be years ahead of the PC simply because it opens up what is possible on the GPU"
 As a PC guy who knows hardware to the metal, I spend most of my days in frustration knowing damn well what I could do with the hardware, but what I cannot do because Microsoft and IHVs wont provide low-level GPU access

Chłopcy pecetowcy babrają się w prowizorze pokornie przepłacając za idiotycznie wykorzystany sprzęt a konsolowcy czekają za nowym zwiastunem the order który ma pojawić się niebawem a którego screeny widzicie w tym arcie i robi dokładnie o czym wspominał lottes

 

http://restinpc.blogspot.com/2014/02/mantle-osmieszyo-gupote-fanbojow.html?showComment=1394462245071

 

 

DYSKUTUJMY. :turned:

Opublikowano

jezu czytasz bloga jakieś pajaca i się podniecasz typie

Opublikowano

Poczekajmy na speca Irasa, on sie zna na kompresji textur na YouTube, streamowaniu mega i giga bajtow danych z chmury i takie tam  :whistling:

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

mam nadzieję, że zbija na tym blogu niezły hajs, bo jeżeli nie, to (*)

Opublikowano

bluber ale to prawda. większość blacharstwa tak jak Ty na(pipi)ia w wyprzedaże na steamie robiąc z kompa kartridż 9999 in 1 z pegazusa lub gra w paper please. Jakiś ułamek nawet używa rozdziałki FHD więc o czym my tu rozmawiamy. 

 

a komp o wartości dwóch konsol. lol

Opublikowano

Jakiś ułamek nawet używa rozdziałki FHD więc o czym my tu rozmawiamy.

no a na konsolach nawet exy nie używają FHD więc o czym my tutaj rozmawiamy.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Za niecałą godzinę recenzje Titanfall. Oj nie mogę się doczekac tego wylewu 10/10 od IGNów i Gametrailerów, tekstów że to Citizen Kane multiplayerów oraz kolejnych 5 lat gdzie każdy będzie próbował zrobic kalkę TF.

Opublikowano

i chu.j, należy się

Opublikowano

Za niecałą godzinę recenzje Titanfall. Oj nie mogę się doczekac tego wylewu 10/10 od IGNów i Gametrailerów, tekstów że to Citizen Kane multiplayerów oraz kolejnych 5 lat gdzie każdy będzie próbował zrobic kalkę TF.

 

smaczny ból dupki figaro ;o

Opublikowano

czy ten Pachter przewidział choć jedną rzecz?

 

cenę PS4 tuż przed jej pierwszym pokazem na E3 w wywiadzie dla Gametrailers

Opublikowano

Ale GT to ty szanuj.

Opublikowano

bluber ale to prawda. większość blacharstwa tak jak Ty na(pipi)ia w wyprzedaże na steamie robiąc z kompa kartridż 9999 in 1 z pegazusa lub gra w paper please. Jakiś ułamek nawet używa rozdziałki FHD więc o czym my tu rozmawiamy. 

 

a komp o wartości dwóch konsol. lol

Przecież najwięcej ludzi na Steamie używa właśnie 1080p wg statystyk ze stycznia tego roku więc ocb?

 

 

Steam%20dane.PNG

 

 

Opublikowano

 

Przecież najwięcej ludzi na Steamie używa właśnie 1080p wg statystyk ze stycznia tego roku więc ocb?

 

 

 

32 % a reszta ? Nie manipuluj na swoją korzyść. A ziomek z restinpc pozytywny bardzo, fajne gify wrzuca

 

p0nl+(1).gif

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

 

 

Przecież najwięcej ludzi na Steamie używa właśnie 1080p wg statystyk ze stycznia tego roku więc ocb?

 

 

32 % a reszta ? Nie manipuluj na swoją korzyść. A ziomek z restinpc pozytywny bardzo, fajne gify wrzuca

 

Źle napisałem, full HD jest najpopularniejszą rozdzielczością na PC.

Bierz też tutaj pod uwage to że do statystyk liczą się Chiny gdzie nadal panuje Windows XP

 

Bardzo pozytywny, jak to błazen :D

Edytowane przez UberAdi

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.