Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

[...]mowilo sie ze konsola jest 8x? mocniejsza od Xboxa 360, czemu tego nie widac na przykladzie MGSa, przeciez to ta sama rozdzielczoscc i te same textury co na X360.[...]

Widzę, że lubicie wszyscy tutaj zakrzywiać rzeczywistość aby (mniej lub bardziej nieudolnie) dosrać "drugiej stronie" :turned:

Na jedynym tekstury są lepsze niż na X360. Są najpewiej takie, jak na PS4. MOŻE są gorzej filtrowane.. ale tego też nie wiadomo na pewno. LoD i efekty też są raczej jak na PS4. Wiadomo za to, że One ma system pogody i oświetlenia jak na PS360 i rozdziałkę 720p (na starych konsolach jest najwyraźniej nieco poniżej 720p).

Wiesz to na podstawie tego co widzialem i ja na filmikach, ale teraz "Widzę, że lubisz tutaj zakrzywiać rzeczywistość aby (mniej lub bardziej nieudolnie) dosrać "drugiej stronie" oznajmiac mi ze ja nie mam racj a twoja racja jest najtwojsza XD
  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 592 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Załamujesz mnie...

Nie dość, że kolejny raz pokazujesz "umiejetność" czytania... to jeszcze chyba faktycznie myslisz, że masz rację :turned:

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Załamujesz mnie...

Nie dość, że kolejny raz pokazujesz "umiejetność" czytania... to jeszcze chyba faktycznie myslisz, że masz rację :turned:

Oh come on, uzywasz slow "najpewniej" "najwyrazniej" za chwile potwierdzasz ze rozdzielczosc na XO bedzie w 720p bo to wiadomo, wiec kto tu mowi o zakrzywianiu rzeczywistosci...

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Jest źle, jeśli między sobą nawet fani PlayStation się kłócą. Co jak co, ale Emet w większości pisze posty wypełnione po brzegi prawdą i faktami, dodatkowo często zawierają ciekawe informacje niezbyt łatwo dostępne.

Opublikowano

@ eX4cT_PL

 

Swoją opinię opierasz rzekomo na podstawie dostępnych materiałów. Ja robie tak samo. Różnica jest jednak taka, że Ty:

a) niedowidzisz

b) widziałeś materiały w słabej jakości

c) piszesz tak umyślnie "dla zasady"

 

Innej opcji nie widzę. Używałem "najpewniej" itp bo 100% pewności nie mam co do identyczności assetów miedzy PS4 i Xbonem. Na materiałach widać jednak, że wersji na X'a (poza systemem pogody i rozdzielczością) jest ZDECYDOWANIE bliżej do PS4 niż do X360. Już pomijam to, że mój post odnosił się do ogółu tutaj piszących a nie tylko do Ciebie.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

 

[...]mowilo sie ze konsola jest 8x? mocniejsza od Xboxa 360, czemu tego nie widac na przykladzie MGSa, przeciez to ta sama rozdzielczoscc i te same textury co na X360.[...]

Widzę, że lubicie wszyscy tutaj zakrzywiać rzeczywistość aby (mniej lub bardziej nieudolnie) dosrać "drugiej stronie" :turned:

Na jedynym tekstury są lepsze niż na X360. Są najpewiej takie, jak na PS4. MOŻE są gorzej filtrowane.. ale tego też nie wiadomo na pewno. LoD i efekty też są raczej jak na PS4. Wiadomo za to, że One ma system pogody i oświetlenia jak na PS360 i rozdziałkę 720p (na starych konsolach jest najwyraźniej nieco poniżej 720p).

 

 

Co faktu nie zmienia, że na Xboxie One ta gra wygląda zauważalnie gorzej i potencjalnego klienta nie będzie interesować co ma podobnego edycja na One. Widzi, że na PS4 dostanie najładniejszą wersję, a widać to wystarczająco wyraźnie ;)

Opublikowano

@ eX4cT_PL

 

Swoją opinię opierasz rzekomo na podstawie dostępnych materiałów. Ja robie tak samo. Różnica jest jednak taka, że Ty:

a) niedowidzisz

b) widziałeś materiały w słabej jakości

c) piszesz tak umyślnie "dla zasady"

 

Innej opcji nie widzę. Używałem "najpewniej" itp bo 100% pewności nie mam co do identyczności assetów miedzy PS4 i Xbonem. Na materiałach widać jednak, że wersji na X'a (poza systemem pogody i rozdzielczością) jest ZDECYDOWANIE bliżej do PS4 niż do X360. Już pomijam to, że mój post odnosił się do ogółu tutaj piszących a nie tylko do Ciebie.

Oby bylo tak jak piszesz, dla mnie to tez kompletnie nie logiczne zeby current gen wyglad tak samo jak nextgen.

 

raven, nie kloce sie z Emetem, wtracilem tylko swoje trzy grosze, na tym polega dyskusja na forach, chyba lepiej dyskutowac o tym co widac i ewentualnie przyznac drugiemu racje niz pisac o Halo 2,Horizonie 2 mimo ze nikt nawet o nich nie wspomnial na tle gier ktore celuja w ten rok twierdzac ze na Ps4 nie ma w co grac bo na starcie slabej konsoli wyszlo ze dwa exy wiecej? Wiecej niz na Ps4 w okresie roku w ktorym licza sie tylko multiplatformy typu Fifa czy Battlefield lub Need For Speed....

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Co jak co, ale tekstury nie mogą być takie same (co w sumie nie dziwi, bo DDR3 to nie GDDR5, a w esramie dużo się nie zmieści).

 

PS4_XboxOne_05a.gif

 

Dzisiaj przy okazji notki na temat dedykowanego pilota do jedynego trafiłem na informację o braku HDMI-CEC. Jednym pilotem mogę obsługiwać telewizor, dekoder, amplituner, odtwarzacz i nadkonsole od PS3 począwszy, a do kombajnu multimedialnego za $500 pozostaje drzeć ryja albo dokupić (pipi) za $25 :down:

Opublikowano

W The Order postaci po 100tys polygonow vs glowna postac w Ryse 85tys - Ryse gra robiona na szybko, przerabiana z 360 I Kinecta, wybuchy, dym, masa narodu sie napierdala vs The Order pieszony I ukrywany jakby nagrywali jaka filcharmonie, 4 postaci na ekranie, strzaly w ciemnych zaulkach Londynu z ladnymi ceglami no I pasy ale wiadomo beka z Xbona...

 

Deep Down wielki ex na tym za(pipi)istym silniku co pokazali na zapowiedzi PS4 a nie ma narazie daty premiery poza Japonia no ale wiadomo klapki lubia grac w krzaczkach, mozna importowac razem z Yakuza....

 

Na Xbona wychodzi za niedlugo Plants vs Zombies ale wiadomo kolorowa strzelanka dla dzieci, nie liczy sie bo nie ma na nadkonsoli

 

TitanFall zero skilla, kazdy moze grac, beka ale KZ w multi to juz awesome dla tych wszystkicj 20tys ludzi na serverach.... ( ponad milion sprzedanych kopii, ciekawe ile lezy na ebayu, w UK nie idzie sprzedac nawer za 15 Funtow...)

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

Haven, ty postanowiłes trollowac na poziomie daddiego, czy może ktoś włamał ci się na konto?

Opublikowano

Plants vs Zombies oficjalnie time ex, więc pewnie miesiąc później na PlayStation. Do tego X360 i PC - Titanfall v2.

 

1920x800<1600x900 - kolejny przykład matematyki wg botów.

Opublikowano

No Hav3n się popisał tym postem.

 

Tym bardziej, że w Ryse jedynie postać główna ma 85 tysięcy poly, reszta znacznie mniej, a w The Order wszystkie cztery mają po 100 tysięcy poly i są często w jednym momencie na ekranie. Świetne porównanie, nie ma co.

 

Poza tym nic konkretnego nie widzieliśmy z tego The Order, a twórcy wczoraj przekazali, że na E3 zobaczymy zniszczalne otoczenie + fizykę i kilka innych bajerów, o których jeszcze nikt nie ma pojęcia. Deep Down nie ma daty premiery, ale ma za to zapowiedź, a Halo 2 czy Horizon 2 istnieją w postaci plotek.

Opublikowano

Co jak co, ale tekstury nie mogą być takie same (co w sumie nie dziwi, bo DDR3 to nie GDDR5, a w esramie dużo się nie zmieści).

 

PS4_XboxOne_05a.gif

Ta... zapomniałeś chyba, że na PS4 jest to 1080p a na XONE 720p, dodatkowo screen z X'a jest z filmiku, co dodatkowo dodaje lekkie rozmycie.

Weź sobie screen z PS4, zmień na 720p i efekt będzie praktycznie taki sam.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Mam nadzieje, ze Quantum Break z Digital Molecular Matter (DMM) jak i The Order z własnymi patentami w końcu wprowadzą fizykę o jakiej każdy myślał wyobrażając sobie next geny.

Opublikowano

 

Co jak co, ale tekstury nie mogą być takie same (co w sumie nie dziwi, bo DDR3 to nie GDDR5, a w esramie dużo się nie zmieści).

 

PS4_XboxOne_05a.gif

Ta... zapomniałeś chyba, że na PS4 jest to 1080p a na XONE 720p, dodatkowo screen z X'a jest z filmiku, co dodatkowo dodaje lekkie rozmycie.

Weź sobie screen z PS4, zmień na 720p i efekt będzie praktycznie taki sam.

To prawda, ta tablica ma taka sama rozdzielczosc i na PS4 i na X1, roznicy powinno sie szukac na ziemi.

Opublikowano

Deep Down wielki ex na tym za(pipi)istym silniku co pokazali na zapowiedzi PS4 a nie ma narazie daty premiery poza Japonia no ale wiadomo klapki lubia grac w krzaczkach, mozna importowac razem z Yakuza....

 

 

Importowac gre free-to-play.

 

Hardcore shit.

Opublikowano

Mam nadzieje, ze Quantum Break z Digital Molecular Matter (DMM) jak i The Order z własnymi patentami w końcu wprowadzą fizykę o jakiej każdy myślał wyobrażając sobie next geny.

nie sądze bo procesory nowych konsol są za słabe.

Tzn napewno będzie lepiej niż w poprzedniej generacji ale jeśli ktoś oczekuje w pełni plastycznego środowiska to się może przeliczyć.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN

Opublikowano

Dungeons and No Dragons uzbierało 1,1 mln funciaków - zakładali 0,3 mln jako próg do rozpoczęcia dalszych prac..

Opublikowano

Weź sobie screen z PS4, zmień na 720p i efekt będzie praktycznie taki sam.

 

To zrobiłem w pierwszej kolejności (a właściwie oglądam to na monitorze 1280x800 na fullscreenie), ale proszę bardzo:

 

iftWYoB7Ve6gu.jpg

 

iMF2dOozvUFFw.png

 

Na drugiej tablicy różnica jeszcze większa.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

 

Mam nadzieje, ze Quantum Break z Digital Molecular Matter (DMM) jak i The Order z własnymi patentami w końcu wprowadzą fizykę o jakiej każdy myślał wyobrażając sobie next geny.

nie sądze bo procesory nowych konsol są za słabe.

Tzn napewno będzie lepiej niż w poprzedniej generacji ale jeśli ktoś oczekuje w pełni plastycznego środowiska to się może przeliczyć.

 

 

Procesor może być wspomagany GPU i bez problemu jako GPGPU obliczać fizykę. Nie sądzę, żeby to była kwestia procesora, prędzej odpowiednio napisanego kodu ;)

Opublikowano

 

 

Mam nadzieje, ze Quantum Break z Digital Molecular Matter (DMM) jak i The Order z własnymi patentami w końcu wprowadzą fizykę o jakiej każdy myślał wyobrażając sobie next geny.

nie sądze bo procesory nowych konsol są za słabe.

Tzn napewno będzie lepiej niż w poprzedniej generacji ale jeśli ktoś oczekuje w pełni plastycznego środowiska to się może przeliczyć.

To zalezy kto czego oczekuje od slowa w pelni plastycznego srodowiska, Red Faction dawno temu pokazalo ich pojecie plastycznego srodowiska i takie by mi odpowiadalo w kazdej grze :-D

Opublikowano

Mi nie chodzi o totalną rozpierduchę ale jeśli lokację wypełniają rury, drewniane meble, wózek widłowy to oczekuję, że każde z nich ma własną fizykę i komoda nie będzie tylko osmolona ale rozsypie się od kul a wózek po wybuchu granatu też ulegnie jakiejś destrukcji...

 

zawalanie całych budynków itp efektowne ale tak naprawdę nie potrzebne w grach chyba, że jako scena przerywnikowa

Opublikowano

Mi brakuje takich patentów, jak choćby w Black na PS2. Tam procesor nie był za słaby na to, by można było zniszczyć większość elementów. Pamiętam jak grałem i zachwycałem się zarówno dźwiękiem wystrzału jak i potęgą tych broni i wybuchami, oraz właśnie tymi zniszczalnymi elementami. Wywalenie drzwi z shotguna to było coś.

 

Taką fizykę bez najmniejszego problemu pociągną obecne konsole, a mogą znacznie więcej.

Opublikowano

Architektura 8 rdzeni też znacznie ułatwia dzielenie zasobów na fizykę niż było to kiedyś. Będzie git.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.