Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Lepsze to niż Crapzone.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 592,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Multi shadow fall to najlepsze multi ostatnich lat (razem z tlou).

NIE dla casuali.

Do tego nextgenowa grafika.

Deal with it.

Edytowane przez Dave Czezky

Opublikowano

Jak grasz tylko w single to jasne, że dla ciebie shadowfall = crap. Trzeba jednak przyznać, że jako gra prezentująca nowe standardy pod względem grafiki się sprawdza, a do tego ma fajne multi. Dead Rising i Forza to bardzo dobre gry, ale nie pokazują mocy nextgenów (Ryse pokazuje, ale jest równie słaby co killzone w singlu ;p).

Edytowane przez terror

Opublikowano

a ja powiem to samo co pare razy mowilem - jaram sie VR

 

zaczne od tego że nie oglądałem konfy w nocy tylko spałem, wrecz zapomniałem że była, informacje o okularach sony wyczytałem w tym temacie, ale też nie będe specjalnie komentował czy VR od sony jest lepsze czy gorsze niż OR, wiecie dlaczego? bo nie zależy mi na tym które jest lepsze - zależy mi na tym żeby oba zyskały sukces, żeby trend VR w końcu wyszedł z cienia i żeby stało sie to popularne, bo to oznacza kolejne generacje coraz lepszych gogli, oraz coraz więcej świetnych gier które wykorzystują VR

 

i być może nie kupie ani oculusa ani gogli od sony, bo czuje że jednak mimo że napewno jest to duży skok wzglęm poprzednich prób z VR to jednak pewnie na początku technologia będzie miała swoje wady, ale licze na to że mimo to będzie na tyle dobra i na tyle fajna że ten trend się przyjmie i będzie sie rozwijał, bo to przecież coś na co wielu prawdziwych graczy czekało od 20 lat

 

ja sam pamiętam jak daaawno temu grałem w dooma na goglach VR! to były lata dziewiędziesiąte, i na jakimś pokazie były takie gogle, i oczywiste jest że to był wielki i niewygodny hełmofon ze słabą jakością obrazu i bolącymi oczami, w dodatku - doom! przecież to stara gra i każdy wie jak wygląda, trudno się zagłębić w gre jeśli widzimy tylko wielkie pixele, a mimo to było to już jakieś przeżycie i od tamtej pory czekam na to aż technologia VR w końcu rozwinie skrzydła

 

dlatego bardzo kibicuje obu maszynkom i chce popularyzacji tego sprzętu (i niech MS i nientendo też wydadzą swoje, im też bede kibicował)

 

 

a dlaczego mnie to jara i dlaczego żenujące są porównania do kontrolerów ruchowych? bo VR to jest przeciwieństwo kontrolerów ruchowych!  wszelkie wiiloty, movy i kinekty sa nastawione na casualową zabawe, rodzinne machanie łapami przed TV - i do mnie to kompletnie nie trafia (a sukces wii pokazuje że do casuali trafiło)

a tymczasem gogle VR są odwrotnością - tutaj sie nie pogra z rodziną, bo jedna osoba zakłada gogle i odcina się od świata i od reszty domowników, już samo to pozwala mieć nadzieje że gry wydawane na gogle nie będą casualowymi popierdółkami, bo "zagłebianie i wtapianie w świat gry" nie jest domeną casuali tylko hardkorowych graczy, dlatego oferta gier powinna być bardzo odmienna - na plus! plus dla nas graczy!

boom na kontrolery ruchowe zepchną prawdziwych graczy na bok, a firmy zaczeły wydawać casualowe produkcje zbierające oceny typu 3/10 w branżowych mediach, a jeszcze niżej były oceniane przez zapaleńców (prostackie gry na 10 min) , tutaj jest kompletnie co innego, i dlatego bardzo licze że ta technologia się przyjmie i będzie sie rozwijać

 

mam tylko 3 obawy z którymi trzeba sobie poradzić

- ból oczu i głowy przy dłuższym graniu

- cena sprzętu (jeśli bedzie poniżej 2000zł to ok, ale jeśli powyżej to już trudno im to bedzie sprzedać w dużych ilościach a tym samym spopularyzować sprzet)

- na koniec najważniejsze - GRY - jeśli technologia bedzie miała słaby start to będzie też mało gier, i wszystko szlag trafi bo nikt nie wyda 2000zł na sprzet z 2 grami (ze znikomą perspektywą powstania kolejnych), ale też obawiam się o coś innego - to najwieksza obawa - że gry na VR bedą musiały być specjalnie pod to robione albo specjalnie modyfikowane w fazie produkcji żeby to wykorzystać - to by strasznie utrudniło dobry start sprzętu i drastycznie zmniejszyło ilość gier dostępnych na gogle (zwłaszcza w początkowej fazie wchodzenia na rynek, a jeśli początek bedzie słaby to gogle VR mogą podzielić los wiiu i PSV....

mam nadzieje że oprócz gier robionych z myślą o VR i gier z dodaną obsługą VR (strzelanki fps, skyrimy i inne) - będzie też możliwość odpalania na tych goglach wszystkiego innego (wszystkie gry, filmy i inne bajery) - oczywiście taka nieprzystosowana gra zapewne nie mogła by z automatu używać wszystkich funkcji (śledzenie głowy) , ale żeby przynajmniej można było grać normalnie padem oglądając obraz na goglach a nie na TV - dzięki temu będzie to produkt który będzie można używać na wiele sposobów, a nie tylko czekać aż developrzey się zlitują i wypuszą jakąś gre specjalnie na VR (a wiadomo że takich gier zwłaszcza na początku będzie mało)

 

 

tak czy siak jaram sie i kibicuje całej technologii, nie rozdrabiniając sie na to która firma ma lepsze gogle

Opublikowano

Jestem ciekaw czy jest osoba, która czyta takie tl;dr posty Yano. :D

Opublikowano

Jestem ciekaw czy jest osoba, która czyta takie tl;dr posty Yano. :D

Ja bym czytał gdyby pokusił się o wielkie litery na początku zdań oraz odpowiednią interpunkcję. ;p A tak na pierwszy rzut oka wszystko mi się zlewa, i wpierw przeczytałem co Ty napisałeś. ;>
Opublikowano

Oculus VR wypuszcza nowy dev kit z ekranem OLED i innymi bajerami znanymi z prototypu crystal cove (low persistence, head tracking), Podobno jest dużo lżejszy i nie ma już oddzielnego control boxa ( teraz podłączany jest bezpośrednio kablem USB i HDMI).

Cena DK2 - 350$ , można zamówić u nich na stronie ale trzeba poczekać bo:

 

Hey everyone, the site is being overwhelmed by traffic right now.

Please bear with us!

;)

 

Z ciekawych rzeczy jest jeszcze nowe demo Unreal Engine 4 które rzekomo pokazuje real timowe topienie się lodu i palenie drewna ale nie ma video póki co.

 

Nowy pokaz silnika Snowdrop:

https://www.youtube.com/watch?v=-DsL-OzDgAM

 

I showcase gier na Cry Engine:

 

Zdziwiło mnie że ten nowy Monster Hunter Online jest na Cry Engine.

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

Jestem ciekaw czy jest osoba, która czyta takie tl;dr posty Yano. :D

Myśle, że nikt.

Opublikowano

w skrócie:

 

- czekam na dobre VR i liczse na popularyzacje

- kibicuje kazdej firmie która chce takie stworzyc

- licze ze VR wcaluje w hardkorów a nie casuali (w koncu nie da sie w to grac w rodzinie, tylko odcina sie od swiata)

- boje ze zeby trudne poczatki nie spowodowały ze skonczy sie jak wiiu i psv (brak gier, nikt nie kupuje sprzetu)

 

 

reszta w rozwiniećiu w poście powyżej

Opublikowano

Insider twierdzi że Vr od sony będzie kosztować w granicach 300$

AsfOayd.jpg

 

Za dużo.

Opublikowano

Jak ja mogłem zapomnieć o tej grze :o Na PSP miałem ponad 500h przegrane. Zayebiscie się w to z kumplami grało

 

 

Monster-Hunter-Online-7.jpgMonster-hunter-online-18.jpg1366467074_Monster-Hunter-Online-10.jpgMonsterHunterOnline-6.jpg13661842338171.jpg

 

Narazie jest tylko beta w Chinach.

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

Jak ja mogłem zapomnieć o tej grze :o Na PSP miałem ponad 500h przegrane. Zayebiscie się w to z kumplami grało

 

 

Monster-Hunter-Online-7.jpgMonster-hunter-online-18.jpg1366467074_Monster-Hunter-Online-10.jpgMonsterHunterOnline-6.jpg13661842338171.jpg

 

Narazie jest tylko beta w Chinach.

 

MH to moja uluibona seria, tysiące godzin nabite, jestem jej fanbojem

 

szkoda że raczej nie opuści azji na ładna wersja

 

 

Za dużo.

 

oj tam uzbierasz z kieszonkowego, nie marudź

 

to całkiem sensowna cena, zwłaszcza jeśli sprzet zastąpi w dużym stopniu telewizor, a nie będzie jedynie całkowicie niszowym bajerem z 3 grami...

 

jeśli sie przyjmie i wyjdzie na to masa gier to cena jest świetna, jeśli okaże sie trupem jak wiiu i psv to oczywiście cena jest duża, ale za trupa bez gier nawet 50$ człowiek nie chciał by wydać

Edytowane przez Yano

Opublikowano

$300 to maksymalna kwota myślę. Jeżeli cena będzie oscylować w granicach $249, to biorę z miejsca. Jak dla mnie, 1000 zł za takie cacko to maksymalna, a jednocześnie całkiem rozsądna kwota. Obawiałem się, że cena będzie wynosić koło $400, czy nawet więcej (ba, były plotki, że przekracza $700).

Opublikowano

 

Insider twierdzi że Vr od sony będzie kosztować w granicach 300$

AsfOayd.jpg

Za dużo.

Za dużo? No to gogle nie dla ciebie, bo taniej z pewnością nie będzie.

Opublikowano

Piękny ten MH online, gdyby wyszedł tak wyszedł na ps4 :)

Opublikowano

To info o cenie VR od Sony na poziomie 250$ radze traktować jako plotkę. Gotowy produkt od Sony które potrzebuje pieniędzy w cenie niższej niż pierwszy, zacofany prototyp Oculusa? Uwierze jak zobacze ;)

Opublikowano

 

Trailer smaczków z Unreal Engine 4. Robi wrażenie, chcę wreszcie gry na tym.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Ubisoft ponoć szukuje na ten rok osobne Assassiny dla past genów i current genów. Przy okazji wyciekły dwa screeny z wersji dla PS4/Xbone:

 

dcbc08cqhxtspmtpiiag.png

tiqke0prxcukw3r7v3if.png

 

 

One of this fall's big Assassin's Creed games, called or code-named Unity, is set at least partly in 18th-century Paris, according to early leaked screenshots obtained by Kotaku.

These screenshots, sent to me by a source who requested anonymity, show Unity's new assassin roaming around what appears to be Paris. You can see Notre Dame, the Seine River, and other Parisian landmarks, and the shots are very clearly from an early version of the game.

What's more, this is just one of two major Assassin's Creed games that will be out later this year, according to a number of sources. Unity will be for the current-gen consoles—Xbox One and PS4—while a second game, possibly called or code-named Comet, will be released on Xbox 360 and PS3. Presumably one or both versions will also be on PC. Sorry, Nintendo fans: I haven't yet heard anything about Wii U.

 

 

http://kotaku.com/leaked-images-reveal-one-of-this-falls-two-assassins-1547111652?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Twitter&utm_source=Kotaku_Twitter&utm_medium=Socialflow

Opublikowano

Zaskoczyli moim zdaniem niską ceną, jesli jest prawdziwa.

Opublikowano

To jest wersja na PS4/Xbone? Cofają się względem Black Flag? :o Wygląda koszmarnie.

Opublikowano

troche gadania o enginie zastosowanym w the division

 

grafika robi spore wrażenie, zwłaszcza ujęcia leśne, jesli taka będzie gra na nextgenach (current) to ja bede zadowolony, chociaz jakoś powątpiewam

 

 

swoją drogą - mają fajny engine który pozwala im robić gry niczym edytor mapek z róznych gier - roboty napewno jest duża i nie jest prosta, ale taki silnik niesamowicie ją ułatwia - a mimo to nadal twórcy marudzą na koszt produkcji gier i chca zwiększać ceny i wydawać powycinane dlc za 60zł ...kurfa..

 

 

Ubisoft ponoć szukuje na ten rok osobne Assassiny dla past genów i current genów. Przy okazji wyciekły dwa screeny z wersji dla PS4/Xbone:

 

to mają być screeny z nowego assaisna?

pomijam jakość grafiki bo to pewnie wczesna wersja (premiera pewnie pod koniecroku wiec maja troche czasu) - ale jeśli to sa serio prawdziwe screeny z gry to po budynkach i pistoletach można dosyc precyzyjnie datować czas gry, i mi to wygląda na lata ok 1700-1800

 

w dodatku dosyć chuda sylwetka na pierwszym obrazku sugeruje że bohaterem może być kobieta

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Spójrz na powyższy materiał z Unreal Engine 4 - tam masz wszystko na tacy, za(pipi)iście skonstruowane narzędzia, by ułatwić pracę. Rewelacja, developerzy powinni wycisnąć z tego kapitalne rzeczy. Mam nadzieję.

Opublikowano

potwierdzili że w wersji sklepowej oculus będzie miał rozdzielczość wyższą niż 1080p

 

 

 

The 1080p OLED panel still isn't high enough a resolution to avoid jagged edges — Oculus says the consumer version will have even higher resolution

Ogólnie warto przeczytać - http://www.theverge.com/2014/3/19/5524972/oculus-reveals-virtual-reality-development-kit-2-announced

 

@Yano

dubel, podsylalem wyzej ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.