Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

no ja kupiłem dla nextgenowych multiplatform - BF4, FIFA, NFS - niektórzy nawet dla CODa w 1080p kupili.

Edytowane przez easye

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 592,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Ja kupię dla Batman, niech tylko developer potwierdzi 1080p na PS4 ;>

Opublikowano

Dokładnie tak jak pisze Suavek,

 

Easye w takie wytykanie po co kto kupił jaki sprzęt jest trochę słabe, bo w dużo gorszym świetle wypada ps4, no chyba ze naprawdę knack dla kogoś jest najlepsza platformówką, a killzone to objawienie w branży

 

A ja kupiłem dla DR3, Forza 5, Ryse, TF a kiedyś tam dojdzie Halo, QB i reszta

Edytowane przez kubson

Opublikowano

No jak w dużo gorszym, skoro prawie wszystkie multiplatformy w jakie gram chodza lepiej, a przy okazji może wyjść na to, ze najglosniejszy ex tego roku u konkurencji nie będzie się za specjalnie roznic od pastgena ?

NIe gram w Knacka, tak samo jak niegralbym w LocoCycle, Plants vs Zombies itp.

 

Bardziej sobie cenie darmowe gry z plusa, niż te hity.

 

Edit: Zdecydowanie bardziej wole multi Killzona niż Ryse ^^, DR zadnego nigdy nie ukonczylem. Kwestia gustu - nie zmienia to jednak faktu, ze najglosniejszym exem najbliższego czasu był TitanFall.

I nawet ja wolalbym żeby się okazało, ze wersja na 360tke jest po prostu niegrywalna.

Edytowane przez easye

Opublikowano

No jak w dużo gorszym, skoro prawie wszystkie multiplatformy w jakie gram chodza lepiej

 

jakoś na ps3 ludziom to nie przeszkadzało to może i posiadaczom xo też nie

Opublikowano

 

A tym czasem Titanfail na X360 przełożone na 11 kwietnia. Ta gra musi wyglądać na starym klocku identycznie jak na xbonie i się boją ze im sprzedaż "nextgenowej" machiny spadnie do 0

Wyobrazacie sobie ta fale hejtow, jakby to byla prawda ?

 

 

Mam nadzieję, że beka będzie wprost proporcjonalna do ekscytacji  Mazzeo przez ostatni miesiąc.

 

 

 

 

No jak w dużo gorszym, skoro prawie wszystkie multiplatformy w jakie gram chodza lepiej

 

jakoś na ps3 ludziom to nie przeszkadzało to może i posiadaczom xo też nie

 

 

640p = 737280 pikseli

720p = 921600 pikseli

1080p = 2073600 pikseli

 

Taka mała różnica.

Edytowane przez Stunik

Opublikowano

Easye w takie wytykanie po co kto kupił jaki sprzęt jest trochę słabe, bo w dużo gorszym świetle wypada ps4, no chyba ze naprawdę knack dla kogoś jest najlepsza platformówką

 

Na PS4 na razie wyszło 55 gier, z czego 8 to exy. Na Xbona wyszło 35 gier. PS4 ma większą bibliotekę gier i do tego lepsze wszystkie muliplatformy - pomimo tego boty ciągle się upierają, że na PS4 wyszedł tylko Knack i Killzone. Co za brak podstawowej wiedzy w temacie.

Opublikowano

 

No jak w dużo gorszym, skoro prawie wszystkie multiplatformy w jakie gram chodza lepiej

 

jakoś na ps3 ludziom to nie przeszkadzało to może i posiadaczom xo też nie

 

Wydaje mi sie, ze wszystkim to przeszkadzalo (w koncu wtedy roznice byly jeszcze wieksze), tylko niektorzy przymykali oko, bo mieli 3*wieksza biblioteke zroznicowanych exow, a te z reguly graficznie niszczyly konkurencje.

 

Zaloze sie, ze Tytanfall na 360tke jest juz dawno ukonczony, zastanawiajace jest tez to, ze MS tak bardzo dba by zaden gameplay nie ujrzal swiatla dziennego. 

Edytowane przez easye

Opublikowano

 

 

No jak w dużo gorszym, skoro prawie wszystkie multiplatformy w jakie gram chodza lepiej

 

jakoś na ps3 ludziom to nie przeszkadzało to może i posiadaczom xo też nie

 

Wydaje mi sie, ze wszystkim to przeszkadzalo, tylko niektorzy przymykali oko, bo mieli 3*wieksza biblioteke zroznicowanych exow, a te z reguly graficznie niszczyly konkurencje.

 

 

może i tak, ale no ciężko wytłumaczyć, że sony było w dokładnie takiej samej a nawet gorszej sytuacji jak MS kiedy wypuścili ps3 i nadal ludzie tego szrota kupowali więc no nie wiem.

Opublikowano

Na to skladalo sie wiele czynnikow, marka XBoxa nie byla jeszcze taka popularna, sukces PS2, hejty na konkurencje itp - zreszta pamietam, ze u kumpla w sklepie prawie codziennie zdarzal sie klient kupujacych PS3 dla GT Prolog! 

"jak to ? to nie jest pelna gra ? "

Szkoda, bo MS przez ostatnie lata budowal bardzo dobra marke i na wlasne zyczenie roz(pipi)al ja w pare miesiecy. wszystkich z dzialu marketingu, PRu i ludzi odpowiedzialnych za Xbox One bym wy(pipi)olil.

 

PS: sa juz jakies oceny Infamousa ? Tam tez w sumie embargo do ostatnich chwil. Mysle, ze gdyby gra byla taka rewelacyjna jak wszyscy pisza to juz dawno pozwoliliby ja zrecenzowac.

Edytowane przez easye

Opublikowano

Późne embarga to niekoniecznie wina obawy o złe oceny. Ja bym raczej wskazał niby spoilery w recenzjach, przytrzymanie uwagi mediów/graczy do ostatniej chwili i .. pewnie devi wolą dać więcej czasu recenzentom, żeby lepiej ograli grę. Jasna sprawa że jak gra okaże się crapem, to wszyscy pomyślą że chcieli zatuszować info ale z drugiej strony - recenzenci CoDa ogrywają w 5-gwiazdkowych hotelach na wyspach egzotycznych.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Embargo mija dzisiaj o 16:00 (podobno). Więc za jakieś 14 i pół godziny powinniśmy poznać pierwsze oceny.

Opublikowano

Zajrzę w takim razie, ciekaw jestem czy będzie orgazm fanów Sony czy Mazzeo.

 

Daj Boże więcej niż TF

 

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

8-9 na luzaku bedą bo w sumie będzie to pierwsza dopracowana gra z bajeczną oprawą na nowe konsole, do tego sucker punch robili zawsze przyzwoite gry i nie wiem co by mogli zje.bać żeby poniżej 85% mieli średnią.

Opublikowano

Jim Sterling puścił parę, że "gra nie ssie". No ale to samo można powiedzieć o Titanfall, a co mimo wszystko się wygaduje dobrze widać po tym temacie. ;)

Opublikowano

Że nie ssie to o każdej grze można powiedzieć.

Opublikowano

Sam jestem ciekawy opinii i ocen, szczególnie Polygonu i Polygamii. A później całej reszty ;)

Opublikowano

Bo w zapowiedziach przedpremierowych mocno zjechano tę grę (tak samo, jak The Last of Us), a później okazało się, że tytuł został wielokrotnie wybrany produktem roku ;) Jeżeli dadzą to Kuterze, a wszystko na to wskazuje, to przeczytam ten tekst choćby po to, by kolejny raz stwierdzić, że gość nie ma pojęcia o grach i nie powinien udzielać się na takim portalu (jego argumenty często są z dupy).

 

W każdym razie, Shadow Warrior ekskluzywnie dla PS4, działa w 1080p/60FPS, do tego przy parametrach ultra z PC. Grę tworzy polski team - Flying Wild Hog odpowiedzialny choćby za strzelankę "Hard Reset".

 

http://www.cinemablend.com/games/Shadow-Warrior-Targeting-1080p-60fps-Ultra-Settings-PS4-62350.html

 

Udało się to zrealizować:

 

http://www.igameresponsibly.com/2014/03/19/shadow-warrior-currently-running-1080p-60fps-ps4-due-summer/

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

 

No jak w dużo gorszym, skoro prawie wszystkie multiplatformy w jakie gram chodza lepiej

 

jakoś na ps3 ludziom to nie przeszkadzało to może i posiadaczom xo też nie

 

 

<epic facepalm>

 

Ile jeszcze będziecie sobie wmawiać że to była jakaś norma, kiedy 90% multiplatform na ps3 nawet nie uświadczyliście, nie mówiąc o ich zestawieniu na własne oczy?

Już DMC4 i Burnout: PC z 2008 wyglądały i działały identycznie (kiedy piszę identycznie mam na myśli taki sam fremerate, ilość i jakość detali, a nie np. jaśniejszą kolorystykę), podobnie jak RE5, BioShock 1-2, Batmany od Rocksteady, Max Payne 3, seria NFS, Deus Ex, Portal 2, Dead Space1-3, RE6, MGS:R itd.

 

Jedyne znaczące gry które działały zauważalnie gorzej (zwłaszcza fremetare) na ps3 to przede wszystkim Orange Box, GTA IV, Fallout3, Bayonetta, Mass Effect 3, no i coś tam się jeszcze znajdzie - na setki tytułów. Żeby było ciekawiej z kolei ME2, FF13, czy BioShock Infinite i pewnie znajdzie się kilku innych bardziej znanych tytułów, działały nawet lepiej niż na x-bocie.

 

A no tak, macie ~4 cm krzaczka więcej w GTA V... Cholera, to zmienia postać rzeczy, rzeczywiście ogół multiplatform działał gorzej. <sarkazm> 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But still better than x-bone compared to ps4.  8)

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Portal 2, L.A. Noire, Brink czy Mortal Kombat też działały lepiej na PS3. Ale, chociaż więcej multiplatform działało słabiej niż na X360 (no i tam rządził cross-game chat, wygodniejszy pad i lepszy interfejs) to boty powinny być przyzwyczajone do rozdzielczości sub-hd, więc 792p w takim Titanfall nie robi im większej różnicy. W końcu wszystkie Halo działały w sub-hd, aż wreszcie Halo 4, pod sam koniec życia konsoli, wybiło się z rytmu i chodziło w natywnym 720p (szacun dla 343 Industries). Zabawne, że nawet Halo: Anniversary nie działało w natywnym 720p.

 

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46241 - tutaj jest świetna rozpiska multiplatform. W większości ta sama rozdzielczość, ale na X360 dokładano wygładzanie krawędzi. Call of Duty to jest jakiś śmiech na sali:

 

Call of Duty 3 = 1040x624 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops = 1040x608 (2xAA)
Call of Duty: Black Ops 2 = 880x720 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 2 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: Modern Warfare 3 = 1024x600 (2xAA)
Call of Duty: World at War = 1024x600 (2x AA)

 

W sumie identyczne na obu platformach (tam drobne różnice). Można się kłócić, czy najniższą rozdziałkę ze wszystkich gier na X360 ma Black Ops 2 czy też:

 

Alan Wake = 960x544 (4xAA)

 

Ale tutaj dali chociaż 4xAA. Na PS3 z kolei słabiutko chodził Resistance 3:

 

Resistance 3 = 960x704 (QAA)

 

FIFA Street 3 działała na obydwu konsolach w 1080p (na X360 dodatkowo miała 4xAA). Nieźle.

 

Swoją drogą, wiedzieliście, że Gears of War: Judgement ma taką samą perspektywę, jak The Order? To kinowy format 2:35:1. Sęk w tym, że Judgment tych pasów... nie ma. A twórcy podkreślali, że wykorzystano właśnie ten format do stworzenia "cinematic experience". Da się bez pasów. Da się. Mogliby je sobie odpuścić...

 

EDIT: Za(pipi)ista opcja - wystarczy tylko $19 miesięcznie, by wykupić pełen dostęp do Unreal Engine 4 (licencję, silnik i narzędzia). Warunkiem jest pobieranie przez Epic 5% dochodu od sprzedaży gry, która powstanie na UE4. Genialna oferta, przecież ten engine oferuje fantastyczne możliwości (i robi duże wrażenie). Dodatkowo, w kodzie C++ można dopisać praktycznie dowolne elementy i przebudować całość wedle własnego uznania.

 

Sony udostępniło narzędzia do produkcji gier na PS4 (te, z których korzysta Naughty Dog czy Sony Santa Monica, całkowicie za darmo), teraz Epic daje coś takiego, a Ubisoft za chwilę wyjedzie ze Snowdropem (tylko tutaj opłaty są już większe). Crytek ma też CryEngine 4, a pewno to nie są ostatnie słowa poszczególnych developerów. Ta generacja otwiera wiele możliwości.

 

Jeżeli ktoś jeszcze nie widział, a chciałby trochę poczytać o grach (i funkcjonowaniu studia) ND czy technologii w PS4, to polecam zobaczyć to: http://www.gameenginebook.com/SINFO.pdf - 207 slajdów od Gregory'ego z Naughty Dog. Jest Lead Programmerem.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

 

To wiem ale z jakiej gry XD

A to spoko - już myślałem, że kolejny, co myśli, że pre-render to grafika z PS4, czy coś.

 

Nie wiem co to za gra.

 

 

panowie. kartny kutas za brak wiedzy czym jest Shadow of the Beast

 

 

Yano stary pryku. Pykałeś w klasyczne SotB jak Mazz wisiał jeszcze u ojca w jajach ?

Edytowane przez kidnappa

Opublikowano

Sam jestem ciekawy opinii i ocen, szczególnie Polygonu i Polygamii. A później całej reszty ;)

 

Polygamia ? Ten ten portal ktory pisal ze DRM w Xboxie One to innowacyjne rozwiazanie, o zbawiennym dotyku dla branzy growej ?

 

To ten portal gdzie Xbox One to najnowoczesniejsza i zarazem najmocniejsza konsola do gier ?

 

Mowimy o portalu gdzie PS4 to techniczny szrot ?

 

No, fakt, ciekaw jestem jaka ocene wystawia (͡° ͜ʖ ͡°)

 

 

525c8e0d9f4fc172_large_medium.JPG

 

Opublikowano

 

 

No jak w dużo gorszym, skoro prawie wszystkie multiplatformy w jakie gram chodza lepiej

jakoś na ps3 ludziom to nie przeszkadzało to może i posiadaczom xo też nie

Tylko ze tam roznice byly bardzo male
Opublikowano

haha, większej bzdury nie mogles napisac.

Tak - na pewno roznica 640p do skalowanego 1080p, czy nawet 720 bez skalowania jest dużo mniejsza...

Taka FIFA swego czasu wygladala jak (pipi) na PS3 z 2 razy nizsza rozdzialka. Ogarnij się.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.