Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Od tygodnia nie moge odswiezyc pucharkow na PS4 a wy gadacie o Playstation Now <ok>

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

No mi na PS3 nie pokazuję znajomych którzy są online. Wczoraj napisałem do kumplażeby wbił na psn i go nie pokazało eh 

Opublikowano

P6PHrbQ.jpg

order1037xj64.jpg

Opublikowano

Liczy się grywalność

Opublikowano

Przestancie juz porownywac textury scian bo to sie robi nudne :S Rozumiem w zaleznosci od tego czy xbot czy klapek to wybierzecie sobie rozmazane cegielki/ostre jak zyleta korytarze I bedziecie cisnac beke lub fapowac?

Opublikowano

czasem czytając ten temat trzeba się upewniać czy to aby nie forum pclab

Opublikowano

dalej nie rozumiem gdy ludzie sie mi dziwia jak pisze ze obecnie zapowiedziane tytuly za wyjatkiem shadow fall i wiedzmina3 to kosmetyka w porownaniu do najladniejszych gier z ps3/x360

Opublikowano

dalej nie rozumiem gdy ludzie sie mi dziwia jak pisze ze obecnie zapowiedziane tytuly za wyjatkiem shadow fall i wiedzmina3 to kosmetyka w porownaniu do najladniejszych gier z ps3/x360

 

Wszystko by się zgadzało, gdybyś obok Shadow Fall nie wymienił Wiedźmina, bo to akurat najlepszy przykład kosmetyki - ostrzejsze tekstury i nawalone więcej trawy 2D. Next-genowe shadery, oświetlenie - brak. Wszystko wygląda jak wycinane z papieru, a sam Geralt to ze dwie klasy poniżej najładniejszych modeli z poprzedniej generacji. Do tego ostudźcie swój zapał, bo gra na pewno nie przystanie do ogromnego hajpu, jaki wokół niej narósł.

Opublikowano

P6PHrbQ.jpg

order1037xj64.jpg

 

Ty no ale poczekajcie z takimi porównaniami jak wyjdzie druga gra. Dodatkowo tak jak uwielbiam serię Uncharted to chyba ten screen z tym drzewem jest trochę dopasiony.

Opublikowano

Nie ma to jak porównywać prościutkie korytarzowe pif-paf do gry rpg z jakimś tam open world i masą rzeczy do przeliczenia XD

Już nie wspominając o tym, że taki W2 na full ustawieniach po dzisiaj wygląda genialnie. No ale ludzie pewnie sami dokładnie nie wiedzą czego chcą od tych szumnych hasełek next-gen.

Opublikowano

Chyba bardzo dopasiony. Czekam na to The Order bo dobrych gier nigdy za wiele a RaD zawiedli mnie jedynie długością swoich zayebistych gier.

Opublikowano

screen z drzewem z U3 nie jest nawet w gramie dopasiony - sam sprawdzałem pare dni temu w tym samym miejscu i wyglada identycznie. Zreszta na gafie tez to sprawdzali jak jakis cza stemu ktos pierwszy raz wkleil te zdjecie. Jak ktos nie wierzy to niech odpali ten rozdzial u siebie na konsoli.

 

Iras - do mnie poziom oprawy korytarzykowego shootera jak shadow fall i oprawy sandboxa, ktory reprezentuje wiedzmin3 jest w 100% wystarczajacy i satysfakcjonujacy jesli chodzi o pierwsza generacje gier na next geny co nie moge powiedziec o oprawie innych zapowiedzianych dotad gier albo tych, ktore wyszly

Opublikowano

Ale takie porównanie jest dla mnie trochę z du.,py dlatego, że Order ma praktycznie jednolitą paletę barw, dodane jakieś blury itd. Uncharted jest kolorowe, więc i przywiązanie do detali jest większe i wydaje się teraz wyglądać lepiej. To dopiero początek PS4 screen pochodzi z U3, które pojawiło się dopiero po kilku latach.

Opublikowano

Ficuś, ale co Ty chciałeś udowodnić tym screenem?

 

Śmieszne jest takie porównywanie jednej dobrej tekstury ze słabą jakby to miało czemuś dowodzić. Zobacz sobie na całość gry w ruchu, a tam The Order zjada Uncharted bez popity.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

A jak myślisz? xD

 

To, że graficznie The Order na razie szału nie robi oraz że Naughty Dog są najlepsi w swoim fachu xD. W ruchu 1886 wygląda bardzo fajnie. Szkoda, że jeszcze na początku generacji devi nie pokuszą się o 60 klatek. Takie the Order przy 1080/60  i grafą na obecnym poziomie byłoby apetyczne (i tak jest).

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

The Order 1886 przypomina film kręcony kamerą z kiepskim obiektywem (aberracja chromatyczna pierwszy raz w grach) i tak jak Uncharted wyglądał nie będzie, bo inna jest wizja artystyczna Ready at Dawn. Może się podobać lub nie, ja to rozumiem. Inna sprawa, że z całości pokazanego materiału akurat ta jedna tekstura wygląda najgorzej.

 

No ale ludzie pewnie sami dokładnie nie wiedzą czego chcą od tych szumnych hasełek next-gen.

 

Ja dokładnie wiem czego chcę i kilka gier już to w jakimś stopniu dostarcza, ale Wiedźmina wsród nich nie ma. Graficznie pokładam większe nadzieje w Dragon Age, bo pracują na silniku wypchanym świetnymi technologiami i sporo z nich na pewno wykorzystają.

Opublikowano

Większość obecnie powstających gier to i tak cross-geny, więc nie ma co liczyć jeszcze na next-genowe fajerwerki. Te przyjdą dopiero w przyszłym roku.

Opublikowano

 

Dragon Age, bo pracują na silniku wypchanym świetnymi technologiami i sporo z nich na pewno wykorzystają

HA ha ha, dobry żart  :thumbsup:

No ale skoro ty wymagasz od rpg super grafy zamiast rozbudowanego gameplay'u, wciągającej  i nie prostackiej fabuły to ja nie mam pytań.

 

Zresztą widząc ostatnie twory Bioware to po nich można się jedynie spodziewać jakiejś popcornowej, mega mainstreamowej rozrywki, a nie kolejnej solidnej produkcji rpg.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

No ale skoro ty wymagasz od rpg super grafy zamiast rozbudowanego gameplay'u, wciągającej  i nie prostackiej fabuły to ja nie mam pytań.

 

Dokładnie to napisałem.

 

:dance:

Opublikowano

 

godzinka gameplayu <mniam>

Edytowane przez kermit

Opublikowano

Walka wymaga jeszcze poprawy ale sama oprawa graficzna, detale i realistyczna paleta kolorów na plus. Jak jeszcze ogłoszą wsparcie modów w wersji na piecyki to coś czuję, że może wyjść z tego świetny kawałek kodu.

Opublikowano

Mam nadzieję, że zwykłego żołdaka nie trzeba dziabnąć ~ 20 razy żeby padł, tak jak w powyższym materiale ;)

Opublikowano

headshot z łuku załatwił sprawę

Opublikowano

Ja jeszcze nawet nie zdecydowałem czy kupie konsole w tej generacji bo każda ujawniona gra mnie przekonuje, że lepiej tą kasę wydać na coś innego. Nie chodzi mi tu o grafikę ale o brak własnej inwencji twórców jeśli chodzi o gameplay i brak ciekawych nowych IP. Ile jeszcze dostaniemy cover-based shooterów z celownikiem z nad ramienia? Albo ile jeszce FPSów będzie wzorowanych na CoDzie? W każdej wysokobudżetowej grze są i będą mechanizmy kalkowane z innych tytułów które odniosły sukces ale trochę mnie to już męczy.

 

Dla kontrastu z tym co się dzieje wystarczy przypomnieć sobie chociażby Resistance: Fall of Man który był tytułem startowym robionym od początku do końca po swojemu przez Insomniac, miał gameplay i mechanike którego nie miał żaden inny fps a do tego idealnie ten system sprawdzał się jeśli chodzi o granie padem (tego jak ta seria skończyła przez wprowadzanie elementów CoDowych nie skomentuje). Po odpaleniu Titanfall brakowało mi właśnie tego uczucia świeżej gry. Grało mi się jak w CoDa z jetpackiem a gameplay tytanem przypomniał mi te kilka godzin które przegrałem w Hawken.

O ile start poprzedniej generacji nie był może jakiś imponujący tak start nowych konsol jest jakiś żenujący. Na horyzoncie jest kilka ciekawych tytułów ale ciąglę trzeba czekać.

Destiny, Kingdom Come, Quantum Break, Deep Down Alien: Isolation, Wiesiek 3, Dark Souls 2, Transistor. Tyle, że poza Destiny, Quantum Break i Deep Down reszta wychodzi również na blaszke na którą sobie je sprawie. Więc wciąż pozostaje niesmak i uczucie, że nie ma po co kupować w tej chwili konsoli.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.