Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Niska rozdzielczość, brak AA, grafika odpowiadająca pecetowemu low i framerate spadający grubo poniżej 30 w 10-letniej grze to jest znakomity port?

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

@raven większość gier, które wymieniłes pochodzą z początków generacji (spora część no) kiedy to jeszcze twórcy nie traktowali graczy jak debili. Dajmy na to ten wspaniały Batek AA - owszem wyśmienity, ale dla doświadczonego gracza trochę plucie mu w twarz tymi wszystkimi automatycznymi skokami (ok trzymanie jednego klawisza, ale do ku.rwy ja chce sam skakać) wallhacki, automatyczne celowanie bathookiem, autoregenercja życia, dwuprzyciskowy system walki, który jest dobry, ale irytuje mnie to, że po kontrze z bronią typu rura gacek automatycznie tlucze typa - goddamn to jest gra! Ja chce to robić a nie tylko oglądać. Jako całość to znakomita gra, ale jest esencją zkażualowania gier.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Ja bym chciał, żeby From Software zrobiło nowego medievila.

Opublikowano

a te shield ma jakies dedykowane fajne gry czy tylko do ogrania jest na nim wszystko to co na kazdym systemie z androidem + remote play z pc?

 

gadanie o shield2 po roku obecnosci na rynku shield1 tylko pokazuje, ze na chwile obecna tego urzadzenia nie nalezy traktowac powaznie

Shield jest w tej chwili w takiej samej sytuacji jak Vita, z tą różnicą, że konsola Nvidii powstała z myślą o promocji procesora Tegra 4 i została zrobiona przez producentów kart graficznych, a Vita to pełnoprawna konsola, gdzie szychy Sony, chciały aby 10 lat na rynku przetrwała. Ani jedenej ani drugiej konsoli, nie należy traktować poważnie. Poza tym, wy wszyscy chcielibyście, aby każde urządzenie miało swoje dedykowane ciekawe gry, które jeszcze się w Wasze gusta wpasują. Teraz te najciekawsze projekty to gry multiplatformowe i to one najwiecej znaczą. Wiem to po sobie, bo z gier na wyłączność na PS3 jedynie TLoU mi się naprawdę podobał, a resztę traktuje z przymrużeniem oka.

Opublikowano

Sad facts -gry klasy AAA muszą być casualizowane by dać się upchnąć. W czasach gdy 3 mln. za budżet 100 mln. $ oznacza porażkę najlepiej o tym świadczy. Być może dlatego nie pojawił się The Last Guardian. Jego poprzednika w rodzaju SOTC, oraz kolekcję Team ICO HD kupiło trochę ponad 1.2 mln. graczy. Łącznie 2.5 mln.

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Przecież te nieudolne próby kręcenia beki są spowodowane frustracją faktem, że nam Sony ewentualne felerne pady wymieni, a on przez pół dekady będzie cisnął na gorszej konsoli, ze łzami w oczach krzycząc na forum "tylko xbox!" :turned:

Wymieni na 100%...

" PS4: Sony obiecało, że będzie

wymieniać wadliwe kontrolery na

nowe. Tak się jednak nie dzieje"

Polecam cały artykuł m.polygamia.pl/Polygamia/1,109150,15835179,PS4__Sony_obiecalo__ze_bedzie_wymieniac_wadliwe_kontrolery.html?bo=1

Opublikowano

[...]Kilka dni temu na mobilnej konsoli Nvidii, pojawiła się konwersja Half Life 2 i jest to znakomity port( w przeciwnieństwie do mamej, co zrobili GoW na Vitę ). Jeżeli taka gra z taką fizyką działa na sprzęcie mobilnym, to ukłony.[...]

Jakie ukłony? Z jaką fizyką? Gra wyszła swego czasu nawet na pierwszego X'a (na PS2 nie było HL2 bo gpu nie obsługiwało shaderów i wersja taka musiałaby być robiona niemal od podstaw i bez połowy efektów). i działała na moim starym pc ze starusieńkim gpu i jednojajowym cpu (max ustawienia, rozdzielczość 11XX x 8xx, bez AA i 50-90fps). Dzisiejsze telefony są mocniejsze.

 

Tak naprawdę HL2 na PS3 i X360 powinien śmigać co najmniej w 720p i betonowych 60fps. To, że było inaczej to tylko i wyłacznie wina partactwa osób odpowiadających za port Orange Box.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

Sad facts -gry klasy AAA muszą być casualizowane by dać się upchnąć. W czasach gdy 3 mln. za budżet 100 mln. $ oznacza porażkę najlepiej o tym świadczy. Być może dlatego nie pojawił się The Last Guardian. Jego poprzednika w rodzaju SOTC, oraz kolekcję Team ICO HD kupiło trochę ponad 1.2 mln. graczy. Łącznie 2.5 mln.

Jak dla mnie ani sotc, ani ico to na szczęście nie są gry AAA. Zresztą temu teamowi to bliżej do indie bo z tego co pamiętam przez pewien okres TLG robiło 5 a w szczytowym momencie coś ponad 30 osób.

Edytowane przez _Be_

Opublikowano

Tylko widzisz, kiedyś do czarowania grafiką i wykonaniem wystarczyły dużo mniejsze kwoty, więc i gry były tworzone bardziej dla Nas i niż dla Mas. SOTC i Okami w podbitej rozdziałce wyglądają jak na swoje lata miejscami zniewalająco.

W tym miejscu powinien zaciekawić was silnik Unity, który pozwoli na stosunkowo łatwą konwersję, oraz dużo lepszy poziom wykonania gier Indie. Zainteresowany jest nim już np. Kevin Levine, czyli ojciec System Shocka i BioShock, którego team po finansowych krachu Bio Infinite skurczył się do developera Indie. To ogromna szansa dla devów Indie, aby ich produkty osiągnęły należny im status i mogły zacząć konkurować nawet z AAA, zachowując przy tym czysto growy charakter. 

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

 To ogromna szansa dla devów Indie, aby ich produkty osiągnęły należny im status i mogły zacząć konkurować nawet z AAA, zachowując przy tym czysto growy charakter. 

 

Tak się nigdy nie stanie,

oni nie mogą, nie chcą konkurować

zupełnie inni klienci.

----------

 

czysto growy charakter cha cha cha.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

Oczywiście że nigdy nie doskoczą do poziomu ND, R*, czy raków branży w rodzaju Activisiom, EA, Ubi, ale poziom sprzedaży takiego Mirror Edge jest już całkiem możliwy. Oczywiście indyk indorowi nierówny i większe szanse mają tutaj studia pokroju twórców Dead Nation, czy ekipa Levina, niż gość od Fez. 

Opublikowano

Oczywiście że nigdy nie doskoczą do poziomu ND, R*, czy raków branży w rodzaju Activisiom, EA, Ubi, ale poziom sprzedaży takiego Mirror Edge jest już całkiem możliwy. Oczywiście indyk indorowi nierówny i większe szanse mają tutaj studia pokroju twórców Dead Nation, czy ekipa Levina, niż gość od Fez. 

 

cha cha cha,

poziom sprzedaży indyków porównywać do Mirros Edge,

w sytuacji gdy gracze czekali na dwójkę jak na zbawienie

to już trzeba nie mieć wstydu.

Dzięki Bogu że powstanie 2ga część MI,

bo trzeciej z podobną sprzedażą już nie będzie

Opublikowano

B:I było finansową porażką, serio?

 

Było za(pipi)iście finansową porażką,

nie bez powodu było w Plusie już dawno temu.

Natrzaskać sprzedaży po -75%,

to każda gra potrafi.

 

 

Ino wytwórcy się ,, dochód " nie zgadza.

Trzeba jakąś milicję zorganizować by pałowała twórców i menedzerów,

tyle zarabiają a przecież chciwość to bodajże,

jeden z grzechów głównych.

Opublikowano

B:I było finansową porażką, serio?

stary, zobacz ile lat ta gra była w produkcji to oczywiste, że przy 3mln nie pykło zbytnio z hajsem.

Opublikowano

MeSSer gdzie rymy?

Opublikowano

 

B:I było finansową porażką, serio?

stary, zobacz ile lat ta gra była w produkcji to oczywiste, że przy 3mln nie pykło zbytnio z hajsem.

 

Zaje,biście, dobrze im tak. Pytanie dlaczego tak się stało naprawdę, ale dobrze mi się będzie dzisiaj zasypiać myśląc, że zCoD-owienie tej gry i ogromny stek ściem jaki serwowali w trailerach zostały ukarane.

Opublikowano

MeSSer gdzie rymy?

Będą, tylko będę musiał wstać z ziemi,

wgnieciony celną ripostą.

Opublikowano

 

 

B:I było finansową porażką, serio?

stary, zobacz ile lat ta gra była w produkcji to oczywiste, że przy 3mln nie pykło zbytnio z hajsem.

 

 

Zaje,biście, dobrze im tak. Pytanie dlaczego tak się stało naprawdę, ale dobrze mi się będzie dzisiaj zasypiać myśląc, że zCoD-owienie tej gry i ogromny stek ściem jaki serwowali w trailerach zostały ukarane.

 

obrażam się na ciebie, wole już Infinte niż Far Cry 3, którego wychwalasz ;/

Opublikowano

 

Zaje,biście, dobrze im tak. Pytanie dlaczego tak się stało naprawdę, ale dobrze mi się będzie dzisiaj zasypiać myśląc, że zCoD-owienie tej gry i ogromny stek ściem jaki serwowali w trailerach zostały ukarane.

 

 

Cieszyć się z nieszczęścia i upadku ambitnego twórcy,

PCtowiec at its finest.

Edytowane przez aphromo

Opublikowano

BI poszlo tylko 3 banki? w00t  :platinum:

 

niecałe, i to nie na premierę.

Nie bez powodu gra zaliczyła szybciutko P+

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.