Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

System walki w drugim Wiedzmaku nie podobal mi sie glownie dlatego ze nie czulo sie ze gra sie Wiedzminem - zwinnym s(pipi)ysynem ktory wchodzi pomiedzy wrogow, skacze,wije sie jak opetany bedac caly czas pod kontrola pola walki. Zamiast tego gralismy turlajacym sie czolgiem ktory musi pojedynczo podchodzic do wrogow zeby nie dostac w(pipi). Zwlaszcza na samym poczatku byla tragedia - bez odbijania strzal, bez systemu walki z wieloma wrogami - no co do (pipi)a ja sie pytam. Dopiero po wbiciu tych X poziomow zaczynalo sie czuc moc chociaz to nie bylo jednak to czego mozna by oczekiwac.

 

Paradoksalnie, wydaje mi sie ze system z dwojeczki jest bardziej anemiczny niz te klikadlo z jedynki. Mam nadzieje ze podkreca tempo w trojeczce i dadza Geraltowi z marszu niektore wymagane zdolnosci - przynajmniej dla ludzi ktorzy importuja sejwy z poprzednika. To jest przeciez komedia zebym trzeci raz mial sie "uczyc" obijania ryja w zwarciu paru przeciwnikom. To Geralt jest tym kozakiem czy Visemir go choduje z jajka w Kaer Morhen Daycare Centre na okazje kazdej czesci?

 

Tak sie nahajpilem ze chyba przejde jeszcze raz serie. Mial ktos doswiadczenie z modami systemu walki? Warto?

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 620,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

 

 

czuję 6/10 :confused:  kawałek do trailera dobrany jeszcze gorzej niż  w MK X

4+/5 /10

Opublikowano

Kawałek imo dobrany nawet nieźle, ale gra wygląda na kolejnego crapiszcza. W ogóle działa na CryEngine 3, a wygląda jak jakiś CoD2.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

iTtWxsj.jpg

Opublikowano

 

 

However, just two days before Sony’s E3 2014 press conference, two different tweets from Russian journalists Andrey Zagudaev and Petr Salnikov who work or used to work at GMBox.ru are hinting at a possible cancellation of the game.

 

The first one simply says

 

The Last Guardian is over, boys

 

While the other is a bit more elaborate:

 

There is a legitimate rumor that The Last Guardian has been canceled.

 

Of course, please take this as a rumor – nothing is even close to being confirmed yet at this stage, but from what we can gather, these journalists have a respectable reputation in Russia. Indeed, this would be an unfortunate and somewhat unexpected turn of events – would you be upset for the definitive cancellation of The Last Guardian? Let us know below.

http://www.worldsfactory.net/2014/06...dian-cancelled

 

 

izeAM5hcDETbT.gif

 

 

nagle insajderzy są ważni i wiarygodni, i to jeszcze ruscy

 

 

mazzeo <3

Opublikowano

Jeśli wiesiek ma tak mały budżet na produkcję i przy tym miażdży cyce to zastanawiam się na co idzie ta cała kasa w firemkach typu ubisoft i ea,gdzie nad gównianymi i niedopracowanymi grami siedzą setki partaczy.

Ciekawi mnie jaki budżet mają takie gierki nintendo jak mario 3d world,czy mario kart 8.

Opublikowano

BELIEVE !

 

 

vhjwvp.gif

Opublikowano

Jeśli wiesiek ma tak mały budżet na produkcję i przy tym miażdży cyce to zastanawiam się na co idzie ta cała kasa w firemkach typu ubisoft i ea,gdzie nad gównianymi i niedopracowanymi grami siedzą setki partaczy.

 

Ciekawi mnie jaki budżet mają takie gierki nintendo jak mario 3d world,czy mario kart 8.

 

W polaczkowie twórcy gier zarabiają parę razy mniej niż ci w USA.

 

Masz odpowiedź.

Opublikowano

Mario Kart 8, singiel to pomyja a z multi ciągle wywala za co tracimy punkty. GOTY <3

Edytowane przez Szatanek

Opublikowano

Jeśli wiesiek ma tak mały budżet na produkcję i przy tym miażdży cyce to zastanawiam się na co idzie ta cała kasa w firemkach typu ubisoft i ea,gdzie nad gównianymi i niedopracowanymi grami siedzą setki partaczy.

 

Ciekawi mnie jaki budżet mają takie gierki nintendo jak mario 3d world,czy mario kart 8.

Przerośnięte teamy developerskie, masa kasy topiona na marketing, jakiś pajaców z szołbiznesu pokazywanych na reklamach i masz odpowiedź.

Na Destructoid był nawet artykuł na temat tych ogromnych dev teamów:

 

More people, more problems

 

Yesterday, GamesIndustry International published an interview with Ubisoft Reflections' managing director Pauline Jacquey, whose studio is contributing to Watch Dogs' development. The big takeaway from the interview, as NeoGAF quickly picked up on, is the casual discussion of team sizes for modern AAA games.

 

According to her, a typical open world action game from Ubisoft can require between 400 and 600 people, and next-generation development may push this ceiling even higher for companies across the board. Ubisoft Reflections, which represents roughly one-third of the entire Watch Dogs team, currently has 90 people on the project. Do the math and you get 270 people, and that number is still growing.

 

When I think about all the studio closures in recent years, all the sordid tales of mismanagement and unfathomably long development cycles, I have to wonder why major publishers continue to insist that more cooks in the kitchen will result in a tastier meal. This inefficiency is precisely why the industry is in such a financial mess.

 

You want a couple of textbook examples of why ultra massive dev teams don't mean shit? Look no further than Resident Evil 6 and Disney Epic Mickey 2. The former boasted a staff 600 strong, the latter a whopping 700! How exactly did that work out for them again? Piss-poor critical reception and, in Epic Mickey's case, a complete and utter bombing at retail.

 

A common complaint in both titles is a lack of cohesion, whether it's Epic Mickey's failure to properly connect the various mechanics in any sensible fashion or Resident Evil's "jack of all trades" approach to game design. With such large teams, it's no stretch to imagine that there was a severe dearth of proper communication between the myriad branches, resulting in a product that reaches for the stars but barely lifts off the ground.

 

I recently reviewed The History of Sonic The Hedgehog, which chronicles the SEGA icon's career in minute detail. Among the things I learned was that Sonic Adventure, the Dreamcast's flagship title and the series' most drastic evolution since its creation, had a team of only 30 people. Think back to when the game dropped in 1999 and how mind-blowing it was to see and play. To achieve the same impact these days could potentially require ten times as many staffers, and that doesn't sit well with me. It's the very definition of diminishing returns.

 

Fast forward to 2004 and to Sonic Heroes, developed by a mere 19 people, which is especially surprising considering that it was the first Sonic game to be released on multiple platforms simultaneously. It was buggy, sure, but that's more a result of time and unfamiliarity with new hardware than team size. As we've already seen, big games by big teams have equally big bugs.

 

Team sizes blew up at some point in the past few years as individual roles started to become more specialized. As Jacquey explained, "My first game, 16 years ago, it would be the same artist who created the texture, was lighting the level (and he would have one light per level) and doing the effects, just one guy. Today you would have two lighters, one for interiors, one for exteriors, and then one guy is in charge of the sun, so it's more and more expertise, and the speciality, that's hard to find."

 

Does specialization necessarily result in a better game? Dan Vávra, writer and lead designer on the Mafia series, doesn't think so. On the site for his new company Warhorse, Vávra wrote a developer diary entitled "How to Make Call of Duty Killer for Less," where he highlights the bloat infecting the industry nowadays. This excerpt in particular is very enlightening:

 

Last year I received a proposal to work for one of the biggest publishers as a writer on a big franchise. They asked me what exactly I'd done in the past and so I answered that I wrote most of the game design, mission design, complete story, most of the dialogues plus I also designed controls and parts of the GUI and HUD. Of course I mentioned that I worked with other people, but I did all that stuff mostly myself. There was a moment of silence on the other side, and I believe I overheard coughing as well. "Ehhh... We have a team of thirty people for that, sir. You would be one of them, working together with our creative director, producer, lead designer, lead level designer and lead writer." Shit. What are all those people, plus 20 writers under them, doing on the design of a linear FPS shooter? A script for a two hour movie has 120 pages. At the speed of three pages a day I can write it in two months and rewrite it completely 6 times within a year. Who the hell needs a team of several writers to write ingame dialogues (which are usually tragically crappy anyway)? I mean what was the last game you finished and said to yourself -- wow, this was a pretty damn good story.

 

By taking a single task and splitting it into multiple jobs, you are just creating more opportunities for potential fuck-ups. And by creating an unwieldy chain of command, you are essentially turning development into one big game of "telephone" -- one person passes a message to another, who passes it to another, and eventually the message gets so garbled that no one knows what the hell is going on anymore.

 

In regards to Watch Dogs, there is no telling how the final build will turn out. But even if it releases to widespread acclaim, the thought that it could have been developed more efficiently will linger. How many other games would have benefited from a more sensible team composition? What is the incentive for assigning so many specialized tasks?

 

Jacquey admits that "some systemic games you can probably afford to do a next-gen game with 100 people." So why not make that number the target, huh? Mark my words, these team sizes are going to be one of the primary killers of promising talent in the coming years, more so than "complex hardware" or other market realities. It simply boggles my mind.

http://www.destructoid.com/aaa-game-development-teams-are-too-damn-big-247366.phtml

 

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Nie grałem w Mario Kart 8,ale wiem,że singiel to pomyja a z multi ciągle wywala za co tracimy punkty. GOTY <3

fixed

 

Widzę,że najgłośniej szczekają Ci co w (pipi)e byli (pipi) widzieli. Net code nie jest idealny,ale i tak szacunek dla Nintendo za to,że można pograć w miarę komfortowo z ludźmi z takiej Japonii.Nawet tak świetny net code jak w street fighterze 4 dawał mega lagi z JAP,a tu jest więcej ludzi niż dwoje i raczej trudno by było bezlagowo grać ze zbieraniną z całego świata.

Opublikowano

No, no - masa kasy topiona na marketing i tym sposobem trzeci Wiesiek reklamowy budżet ma prawie dwa razy większy niż koszty produkcji. Może jakby te liczby zamienili, to nie trzeba by się obawiać o jakość konsolowych portów.

Opublikowano

Ku.rwa wy chyba nie wiecie co sprzedaje gry. Inwestorzy mają w du.pie graczy dopóki hajs się zgadza a ówczesnie sprzedać grę można tylko silną marką i/lub marketingiem żeby cokolwiek się zwróciło.

Opublikowano

 

to nie trzeba by się obawiać o jakość konsolowych portów

Ale czego tu się obawiać, gierka zapewne będzie wyglądać spoko na konsolach. Swego czasu czytałem na jakiejś stronce komentarz gościa z CD Project na temat rozdziałki i mówił,że póki co wycisnęli 900p na konsolach więc jest naprawdę dobrze biorąc pod uwagę rozmiar i szczegółowość świata.

Co się tyczy kasy na reklamę to udało im się stopniowo coraz więcej zarobić na poprzednich odsłonach więc teraz mogą sobie pozwolić na troszkę więcej szaleństwa jeśli chodzi o budżet. Choć na tle nieudaczników z Ubi czy choćby Acti to i tak małe sumki.

Opublikowano

Nie wiem Iras,czy wiesz,że grę też trzeba sprzedać.Sama jakość nie wystarcza by odnieść sukces patrząc chociażby na genialne Psychonauts i Beyond good&evil. Wiesiek 1 i 2 jakoś rewelacyjnie też się nie sprzedał,ale dzięki robieniu gry mniejszym kosztem udało się zarobić z nawiązką. Widać,że W3 jest nieźle nahajpowany na świecie to trzeba to wykorzystać marketingowo.

Opublikowano

http://youtube.com/watch?v=i-hhMCMTU_Q

 

boże jakie to jest świetne... nope

Mnie to mega jara, jeżeli wyjdzie w tym roku, to kupuje to zamiast Xboxa. Choć pewnie 2015.

 

I bez przesady z tym wieskiem, wygląda spoko, ale konsole powinny to spokojnie pociągnąć. Problemem jest tutaj deweloper, który jest mistrzem optymalizacji rok po premierze gry.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

W kazdej grze RPG oprawa schodzi na drugi plan, nie inaczej jest w przypadku Wiedzmina 3....tylko graficzne kurtyzany beda liczic pixele na ekranie zamiast zaciagac rudowlose dziewoje do wyra <3

Opublikowano

 

Nie grałem w Mario Kart 8,ale wiem,że singiel to pomyja a z multi ciągle wywala za co tracimy punkty. GOTY <3

fixed

 

Widzę,że najgłośniej szczekają Ci co w (pipi)e byli (pipi) widzieli. Net code nie jest idealny,ale i tak szacunek dla Nintendo za to,że można pograć w miarę komfortowo z ludźmi z takiej Japonii.Nawet tak świetny net code jak w street fighterze 4 dawał mega lagi z JAP,a tu jest więcej ludzi niż dwoje i raczej trudno by było bezlagowo grać ze zbieraniną z całego świata.

 

 

Spiesze z wyjasnieniem, bo niektorzy maja uzywanie.

 

Otoz w tej grze praktyczni nie ma lagow, ktore w jakikolwiek sposob wplywalyby na rozgrywke, sa niewyczuwalne - a gram z ludzmi z calego swiata.

Owszem, gdy wywali z wyscigu to traci sie punkty, ale mnie wywalilo moze ze 4 razy na 150 (200?) wyscigow, akurat wtedy wywalilo mnie 3 razy pod rzad i temu w(pipi)iony napisalem tego posta ponizej. Akurat byly jakies problemy. W TAMTEJ CHWILI. 

 
 

 

 

właśnie te przerzucanie stylów walki było słabo zrobione, ogólnie zamysł był spoko, tylko w praniu już gorzej wyszło. z wieśkiem sie wstrzymam z zakupem, grywalny był po kilku paczach, wiadomo kto sie uprze ten przejdzie, ja nie jestem masochistą.

 

czyli jak każda gra w dzisiejszych czasach. a nie, przecież MK8 nie ma bugów! Czezky stwierdził to po 2h grania.

 

A tymczasem...

 

Cytuję Czezkiego

 

 

"(pipi)a, w tej chwili nie da sie grac :|

Ciagle disconnecty, ja pyerdole.

Najgorsze jest to, ze gra za kazdym razem odejmuje 20 punktow od rankingu :|

Skonczyly sie zarty, gdzie ta (pipi)a Miyamoto, ja mu powiem.

 

Podobno to samo bylo z mk7, trzeba czekac na patcha."

 

Dobra, 2h za mna, czas na pierwsze wrazenia  :)

- gra jest niesamowicie dopracowana, zadnych bugow, glitchy, zlych rozwiazan w gameplayu, designie, etc - majstersztyk

 

Byly chwilowe problemy ("w tej chwili"), no kolega  z bb mountain nie umie nawet czytac, tylko wywala jezyk, toczy piane i biegnie do cw jak gollum do pierscienia.

 

Nie odrozniac netcode'u od gameplayu, khem, chyba musi zmienic hobby.

 

W kazdym razie, problemem jest to, ze gra wywala Z LOBBY za co nie traci sie punktow, ot laczymy sie jeszcze raz i tyle.

 

Pozdrawiam mlotow, fanow bfa, ktorzy placa abonament za granie po sieci, 250 pln za gierke, drugie 250 za dodatki do gierki, a ona jest niedoyebem z prawdziwymi problemami.

Ja dalem niewiele wiecej za konsole z mario kart xD

beast-mlot-kamieniarski_7093.jpg

Opublikowano

No weź wrzuć zdjęcie jak grasz w mario kart z papierem toaletowym na głowie.

Opublikowano

Tak sie nahajpilem ze chyba przejde jeszcze raz serie. Mial ktos doswiadczenie z modami systemu walki? Warto?

 

modowałem jedynkę modem full combat rebalance ver. 1.6

powiem tak - goła gierka to naciągane 9=, zmodowana tym modem to mocne 9+ jak dla mnie

Opublikowano

 

Tak sie nahajpilem ze chyba przejde jeszcze raz serie. Mial ktos doswiadczenie z modami systemu walki? Warto?

 

modowałem jedynkę modem full combat rebalance ver. 1.6

powiem tak - goła gierka to naciągane 9=, zmodowana tym modem to mocne 9+ jak dla mnie

 

 

Do 2jki rowniez wyszedl Full combat rebalance i zmienil diametralnie kluczowe zalozenia systemu walki, czasem zamiast turlania robi sie uniki w bok, zamiast stac w miejscu to w biegu moze sam parowac ataki, blokujemy uzywajac znaku wiedzminskiego, krotko mowiac walka jest bardziej dynamiczna.

Edytowane przez Bansai

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.