Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tu jest o tym.

 

Co-Op
Up to three players can group up together online, with the objective being to defeat the boss in the area (guest players receive a word upon success).

A game is started when the host player uses the “Hunter Calling Bell” item to call other hunters. Likewise, the guest players use the “Resonant Bell” item to join another person’s game. Once connected, the host and guests play together in the host’s game instance.

A session will end if either the hosts or the guests die, or if a “Separating Shot” is used to retreat back to one’s own game. Matchmaking is done automatically, but passwords can be set to ensure the right players group together as needed. Passwords can be up to eight characters and are only used for co-op play.

Player-versus-Player
Player-versus-Player, or PvP, matches are one-on-one bouts that take place in pre-determined areas. The player being invaded is the host, while the aggressor is the guest.

A match is started when the guest uses the “Ominous Resonant Bell” item to invade a user’s game. The host has either started a co-op session or used an Ominous Resonant Bell as well to trigger the appearance of a Bell Chiming Woman. The guest proceeds to invade the host’s game instance, where the two duke it out.

The rules are simple. The host can be invaded when they’re in areas with the Bell Chiming Women, who normally appear either as part of c-op play or when an Ominous Resonant Bell is used (though there are occasionally areas where she’s just present in general from the start), an guest can return back to their own game once they’ve defeated the host (or have been defeated by the host). Killing the host will grant them a reward.

A session will also end if the host enters a boss room, or if a Separating Shot is used to return the guest player to his own game.

Asynchronous Multiplayer
Blooborne also has asynchronous online element. Players can leave hints and messages for other players in other game worlds. Graves are erected where players have fallen in the game world, and touching them replays how they died. And players can see phantom images of other players running around in the same areas for a limited amount of time. So it’s essentially Demon’s Souls and Dark Souls in this area.

Chalice Dungeon
Chalice Dungeons are split into two types: normal and randomly generated. Both can be played offline and online, but random ones require connecting to the internet once in order to connect to a server and download data. Players’ Chalice Dungeons can be publicly accessible and shared online.

Updates
An update will go live on release day, which will include online optimizations, enhanced game performance and usability, and a few other things.

PlayStation Plus
Sony clarifies that PlayStation Plus is required for co-op and player-versus-player, but not required for downloading updates and getting the necessary data to generate a Chalice Dungeon.

Odnośnik do komentarza

Trzeba kiedy zrobić listę zmian i nowości w stosunku do Demon's/Dark Souls;

 

1. Wiadomo że zadebiutują losowo generowane dungeony

2. Powróci system tendencji światów w stylu DeS, wzbogacony tym razem o zmienne pory dnia

3. Alternatywą dla standardowych potionów będzie odzyskiwanie hp przez zadawanie szlagów wrogom (oblanie krwią przeciwnika) 

4. W kooperacji odzyskiwanie hp będzie możliwe tylko poprzez zadawanie wrogom obrażeń

5. Wrócą tarcze, ale oparcie na nich walki jak w Soulsach będzie kończyć się tragicznie

6. Aby odzyskać utracone "dusze" tym razem będziemy musieli nie tylko dojść do miejsca naszej śmierci, ale także zabic naszego oprawcę, by je odzyskać.

 

 

Dwa pierwsze ficzery to zayebiste rozw. dla podbicia replayabilty. 

Pominąłem coś istotnego? 

Odnośnik do komentarza

Wreszcie seria gier, za którą "nadążam";). "Assasins Creed" nie rozumiem, "Call of Duty" pominąłem kilka części, "Persona" ma dziwny japoński klimat a w "Pokemonach" widzę tylko bajkę dla dzieci;). Za to seria "Souls"... mhhhmm kupię każdą konsolę dla niej! Szczerze to mam bardzo wielki dylemat, które uniwersum lepsze: Souls czy Zelda.

 

Wiem, pojechałem całkiem poza temat ale... nieważne:).

Co do "Bloodborne" to mam nadzieję, że gra mnie doprowadzi niemal do płaczu swoim poziomem trudności. Pamiętam, że zawsze w każdej części Soulsów miałem ogromny problem z dotarciem do pierwszego punktu kontrolnego. W "Dark Souls 2" musiałem to zrobić planując moją przeprawę niczym cherubin przez osiedle pełne "dresów";).

 

Chyba teraz to już w ogóle będzie płacz bo zniknie moja ulubiona taktyka - wielka tarcza w lewej i jeszcze większy miecz w prawej ręce.

 

Niemniej czekam i odliczam dni do premiery.

 

Taka ciekawostka - w UK(gdzie teraz mieszkam) premiera Bloodborne jest 2 dni później niź reszta Europy. Ja rozumiem, że wyspa i statki są bardzo wolne, no ale bez przesady!

Odnośnik do komentarza

Trzeba kiedy zrobić listę zmian i nowości w stosunku do Demon's/Dark Souls;

 

1. Wiadomo że zadebiutują losowo generowane dungeony

2. Powróci system tendencji światów w stylu DeS, wzbogacony tym razem o zmienne pory dnia

3. Alternatywą dla standardowych potionów będzie odzyskiwanie hp przez zadawanie szlagów wrogom (oblanie krwią przeciwnika) 

4. W kooperacji odzyskiwanie hp będzie możliwe tylko poprzez zadawanie wrogom obrażeń

5. Wrócą tarcze, ale oparcie na nich walki jak w Soulsach będzie kończyć się tragicznie

6. Aby odzyskać utracone "dusze" tym razem będziemy musieli nie tylko dojść do miejsca naszej śmierci, ale także zabic naszego oprawcę, by je odzyskać.

 

 

Dwa pierwsze ficzery to zayebiste rozw. dla podbicia replayabilty. 

Pominąłem coś istotnego? 

Bylo tego sporo, np brak klas, a wybieranie przeszlosci bohatera.

 

1. Jeden dungeon

2. Nauczcie sie nooby, ze Demonsy to DS, a nie jakies DeS. Ja wiem, ze wiekszosc z was poznala serie Soulsow od Darkow, ale to nie znaczy, ze mozna walic z dupy skrot.

Edytowane przez Jerome
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...