Skocz do zawartości

Zaangażowanie w gry komputerowa - ANKIETA


asiaasia

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

jestem studentką 4. roku psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i konstruuję narzędzie, dotyczące zachowań związanych z graniem w gry komputerowe. Ankieta przeznaczona jest dla osób w wieku 18-25.

Zapraszam do wypełnienia, bardzo mi pomożecie!

 

https://docs.google.com/forms/d/1o5Wk9Ux4d7xYoKjvsTSje9Uz0kM4LjiSmkNqMvcLOwA/viewform?usp=send_form

 

Pozdrawiam,
Asia

Edytowane przez asiaasia
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 8
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ankieta przeznaczona jest dla osób w wieku 18-25.

Czym uzasadniony jest tak specyficzny przedział wiekowy?

 

Jestem za stary, nie pomogę.

 

 

Poza tym ogólne spojrzenie na pytania zdaje się tez potwierdzać problem przedstawiony przez Zdunka. O ile można poniekąd zrozumieć sugestywną tematykę samego badania, do którego zakładam masz odpowiednie zaplecze materiałów, tak spora część pytań sprowadza się do tego samego. Na raptem dwóch stronach znalazłem kilka punktów podejmujących te same kwestie, tylko sformułowane inaczej, tudzież w odwróconej formie. Rozumiem, że z punktu widzenia studenta duża ilość pytań do "przeanalizowania" w pracy to tylko atut przy - nie oszukujmy się - laniu wody, ale w ogólnym rozrachunku wcale nie wygląda to na szczególnie przemyślane.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Powtarzalność czy raczej podobieństwo pytań ma swój sens, łatwo wykryć w ten sposób, czy osoba wypełniająca ankietę robiła to z głową, czy na odwal, i czy przede wszystkim nie kręci w pytaniach.

 

Przy wieku też skłamałem, bo przecież każdy wie, że prawdziwy gracz jest osobą w wieku średnio 30 lat, takie czasy ;)

Odnośnik do komentarza

Dziękuję wszystkim, którzy wypełnili ankietę.