Opublikowano 9 stycznia 20169 l HDR nie miało specjalnego znaczenia przy X360 gdzie gry chodziły natywnie w takiej rozdzielczości i tylko były upscaleowane do FHD, jednak w przypadku Xone gdzie gry maja 900p albo 1080p natywnie, to grając na HDR ma się jakość obrazu jak na X360 i wszystko będzie nieostre = utrata większości detali gier. Wiele też zależy od samego TV, z początku grałem na Xone na starym philipsie który był FHD ale jak zmieniłem na nową bravię to jakbym na nowo konsolę kupił, taka była różnica w jakości wyświetlanego obrazu. Edytowane 9 stycznia 20169 l przez DonSterydo
Opublikowano 10 stycznia 20169 l Tak, tak. Gry na Xone chodza w 720p. Teraz to juz chyba tylko bugfieldy. Wszystko inne 900p albo 1080p.
Opublikowano 10 stycznia 20169 l oprócz 3 gier od DICe, jest coś jeszcze na 720p ? Ah, jeszcze Dead Rising 3, golf club, metal gear solid V: ground zero, pierwszy sezon Killer Instinct, PES 2015, titanfall 792p, watch dogs 792p... tyle znalazłem. Więcej tego niż myślałem. Edytowane 10 stycznia 20169 l przez Kriss_Hietala
Opublikowano 10 stycznia 20169 l Killer Instinct jest w 900p. Poza jakimiś niedoróbkami z premiery Xone obecnie to tylko szajsy DICE wychodzą w 720p. Reszta developerów się nauczyła i wszystkie gry wychodzą przynajmniej w 900p.
Opublikowano 10 stycznia 20169 l Titanfall nie dsotała patcha do 1080p? DICE przy battlefroncie pokazał, że potrafi zrobić 720p, które będzie świetnei wyglądać. przeskok pomiędzy BF4 a Battlefrontem ogromny. Edytowane 10 stycznia 20169 l przez Kriss_Hietala
Opublikowano 10 stycznia 20169 l Pierwsze słyszę. TF jest w 792p, co jest o tyle dziwne, że jest niezwykle wyrazisty. Nie wiem jakie sztuczki tu zastosowano, ale nie mam problemu z dostrzeżeniem, ani późniejszym celowaniem, w bardzo oddalone ode mnie obiekty. :dunny:
Opublikowano 10 stycznia 20169 l Akurat liczba "p" to najmniejszy problem TF. Gra na Xone ma tragiczną fluktuację framerate'u i straszliwy tearing.
Opublikowano 10 stycznia 20169 l tearing? 650h na liczniku i nigdy, nigdy nie było u mnie problemów z tearingiem
Opublikowano 10 stycznia 20169 l XD W TF tearing jest tragiczny, z tego co widzialem w necie to ponad 20% przez caly czas gry.
Opublikowano 10 stycznia 20169 l No nie wiem jak przez 600h można takiego rwania nie zauważyć... Jakby ktoś nie wiedział, to te pionowe czerwone i zielone krechy na wykresie gdy tylko zaczyna coś się dziać, nawet na YT bez problemu widać. I to materiał po 5 apdejtach, gdzie jeszcze jak nic się nie dzieje to czasem jest te 60 fps gdy się stoi w miejscu Edytowane 10 stycznia 20169 l przez DonSterydo
Opublikowano 10 stycznia 20169 l ale grało się fajnie. Nie odczułem jeszcze w kampanii skoków, które by mi przeszkadzały.
Opublikowano 10 stycznia 20169 l Tak, po 5 apdejtach nic nie zrobili z tearingiem, ale w 27 na pewno już nie ma
Opublikowano 10 stycznia 20169 l Widziałem mnóstwo testów płynności titanfalla i w każdym z nich framerate latał jak szalony po całej skali, ale tego w grze nie czułem. sterowanie było płynne i nie miałem problemów by nagle mi coś chrupło i ja bym wtedy ginał albo nie mógł przycelować. Zapewne po ograniu Halo 5 z stabilnym jak zyleta 60 fps bym w titanfallu odczułte spadki, ale póki co gra się fajnie ;p
Opublikowano 11 stycznia 20169 l Również nie miąłem problemów z titanfallem, jeżeli jakieś spadki i rwania byly, to kompletnie dla mnie nieodczuwalne.
Opublikowano 11 stycznia 20169 l Nie wiem jak teraz, ale w mojej krótkiej przygodzie z Titanfallem widziałem od groma problemów z tearingiem i bardzo częste spadki fps'ów. Odpalę sobie niedługo i sprawdzę jak po apdejtach, ale jestem prawie pewny, że nic w tym temacie się nie zmieniło.
Opublikowano 11 stycznia 20169 l http://videogamesuncovered.com/conkers-return-pro-wrestler-recording-lines-for-a-super-secret-squirrel-game Conker 2? Wrestler podkładający głos do gry o wiewiórce hmmm...Spencer miałby wybaczony wybryk z Conkerem w Project Spark.
Opublikowano 12 stycznia 20169 l Nie wiem jak teraz, ale w mojej krótkiej przygodzie z Titanfallem widziałem od groma problemów z tearingiem i bardzo częste spadki fps'ów. Odpalę sobie niedługo i sprawdzę jak po apdejtach, ale jestem prawie pewny, że nic w tym temacie się nie zmieniło. Spadki sporadyczne są, a tearing pojawia się zazwyczaj jak się do Tytana wsiada...
Opublikowano 14 stycznia 20169 l Wczoraj do mnie dotarł Elite Controller, za(pipi)isty kawał sprzętu, czytałem, że ciężko się przyzwyczaić do dodatkowych łopatek ale mi poszło błyskawicznie. Jeżeli ktoś się zastanawia to nie ma co tylko brać, nawet skończonemu casualowi jak ja znacząco podnosi komfort grania.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.