Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Jak chcecie Forze liczyć jako dwie serie, to to świadczy tylko o jednym - m$ nie umie/boi się promować nowych marek.

 

Sony równie dobrze w 2014 mogło wydać Gran Turismo Club :pawel:

 

Chyba: Gran Turismo It's Raining Gifs ;)

Edytowane przez Bansai

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

2013 - Forza Motorsport 5

2014 - Forza Horizon 2

2015 - Forza Motorsport 6

2016 - Forza Horizon 3

2017 - Forza Motorsport 7

...

 

Xone: The Definitive Racing Game Console

 

:fsg:

Opublikowano

Nie zapominajcie, ze tworcy mowili otwarcie, ze mysla o dalszym rozszerzaniu marki Forza, takze mysle, ze Forza WRC juz sie robi ;)

 

Mam nadzieje, ze do Forzy 6 wyjdzie jakies sensowne kolko do bonera, bo inaczej to fail bedzie, ultimate simulator na padzie.

Edytowane przez Copper

Opublikowano

No tak, bo o grze świadczy nazwa a nie zawartość  :reggie:

 

 

O sprzedaży akurat nazwa świadczy bardzo dużo.

Opublikowano

Mi się marzą wyścigi uliczne w olbrzymim mieście z rozbudowanym tuningiem, modelem jazdy z horizona i 200 autami  :banderas: Panowie z Playground zróbcie to.

Opublikowano

Nie zapominajcie, ze tworcy mowili otwarcie, ze mysla o dalszym rozszerzaniu marki Forza, takze mysle, ze Forza WRC juz sie robi ;)

 

Mam nadzieje, ze do Forzy 6 wyjdzie jakies sensowne kolko do bonera, bo inaczej to fail bedzie, ultimate simulator na padzie.

Było by pięknie dostać duchowego następcę Rallisport Chalenge 2, niestety ten typ wyścigów poszedł w odstawke :/ podejrzewam ze kolejna gra spod znaku Forza to bedzie cos na wzór PGR czyli miasto i zamknięte trasy

Opublikowano

 

Zanim coś wkleisz, to się lepiej w ogóle zainteresuj, co wklejasz. PS4 korzysta z HSA (xbone też? nie wiedziałem, głównie przewijało się to w plotkach przed premierą). Odpowiednikiem Tiled Resources na PS4 jest Partially Resident Textures i od dawna siedzi w sonowskim SDK. To samo tyczy się największej zalety DX12 czyli niskopoziomowego API.

 

To naprawdę fajnie, że xbone dostanie tyle wspaniałości, bo może przestanie hamować rozwój grafiki, ale fakty są takie, że PS4 to wszystko również ma lub w niedługim czasie będzie mieć na pokładzie, bo Sony nie śpi i też rozwija swoje narzędzia. Summa summarum m$ raczej nie ma w rękawie asa, który pozwoliłby im przeskoczyć przepaść dzielącą ich od konkurencji.

Muszę przyznać Ci rację, nie miałem pojęcia o tym co siedzi w ps4. Ale ty wiesz, że to niemożliwe, żeby te technologie były obecnie używane, bo wtedy gierki by wyglądały o wiele lepiej niż teraz ? ;p

Opublikowano

patrzac na to jak rozwija sie GTA Online chcialbym stwierdzic iz wydawanie co rok sandboxowej nowej wersji jakiejs marki, czy to scigalki, czy gry akcji jak AC jest calkowicie bezsensowne. Sandboxy maja to do siebie, ze gracz ma prawo sie w nich zatopic, rozkoszowac faktem iz nie wszystko zwiedzil, oraz mozliwoscia powrotu do danego miejsca ktore mu sie dobrze kojarzy i lubi w nim spedzac czas. Grunt to dodawac nowy content do istniejacej bazy, a nie zastepowac go czyms innym. Wychodzac z zalozenia, ze gry w koncu beda ogromne, ze wzgledu na jakas forme cloud streamingu, to nie widze lepszego rozwiazania dla Horizonu, niz dodawania i laczenie map, ktore mozna odwiedzic bez potrzeby wymieniania gry w napedzie i mechaniki rozgrywki. a usprawniac kod zawsze mozna dzieki update'om. dzieki formie mikroplatnosci nie wplywajacej na balans rozgrywki mozna utrzymywac takiego molocha przy respiratorze bardzo dlugo. jesli ktos uwaza ze to niemozliwe, niech sobie wyobrazi swoj punkt widzenia osadzony we wczesnych latach 90.

Edytowane przez Najtmer

Opublikowano

Szkoda tylko ze ewolucyjnie to poziom GT4 XD

 

gdzie potwierdzili pochylanie auta na boki podczas skręcania kierownicy gdy auto stoi?

Opublikowano

 

Fajna reklama forda :Coolface:. Ciekawe czy zdazy wyjsc trzecia gra z serii forza zanim w ogole pokaza cos z gran turismo na ps4 xD

 

(...)

Szkoda tylko ze ewolucyjnie to poziom GT4 XD

 

 

GT4 - fajna w sumie gra, kupiłam dla niej PS2. Później zobaczyłam u kogoś Forzę Motorsport 1 i poczułam się jak frajerka :frog: GT4 to autka kartony, piski opon jak baloniki ocierane o styropian, AI downów, brak zniszczeń, brak multiplayera internetowego i ogólnie nuda do potęgi nieskończonej - taki powiedzmy poprawny katalog samochodów i tras.

Opublikowano

Jeżeli Turn10 nie wprowadzi warunków atmosferycznych, zmiennej pory dnia, wyścigów nocnych i chociaż paru nowych tras to będziemy mieli niezłego kotleta.

Opublikowano

trasy czworka miala goty, wg mnie zdecydowanie najlepsze z serii i jedne z lepszych w historii racerow - pierwszy raz dali zielone pielko, do tego genialne trasy miejskie jak paryz, nowy york, citta di aria czy hong kong, swietne wymyslone trasy plenerowe jak el capitain czy costa di amalfi, byl photo mode - no wg mnie najlepsza czesc w historii serii

Opublikowano

 

 

Szkoda tylko ze ewolucyjnie to poziom GT4 XD

gdzie potwierdzili pochylanie auta na boki podczas skręcania kierownicy gdy auto stoi?
A w wyścigówce sie jeździ czy stoi?

U mnie jest gameplay > stanie skręcanie kierownica

A ze na gameplay maja wpływ tez takie czynniki jak zmienne warunki atmosferyczne czy cykl dnia i nocy, cuz przykro mi ze nie jestem casualem jak ty.

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

trasy czworka miala goty, wg mnie zdecydowanie najlepsze z serii i jedne z lepszych w historii racerow - pierwszy raz dali zielone pielko, do tego genialne trasy miejskie jak paryz, nowy york, citta di aria czy hong kong, swietne wymyslone trasy plenerowe jak el capitain czy costa di amalfi, byl photo mode - no wg mnie najlepsza czesc w historii serii

 

W tym czasie Forza 1 wprowadziła do racingu konsolowego wyścigi multi przez internet, zniszczenia, zaawansowaną telemetrię pojazdu z jej podglądem - każde koło liczone osobno, malowanie bryczek, AI, które nie (pipi)ało po sznurku we wszystko co stanęło na drodze. Trasy w Forzy 1 też były co najmniej bardzo dobre. GT miało za to lepsze modele pojazdów - do dzisiaj używają tych samych w kolejnych odsłonach :D

Opublikowano

wina braku multi mozna raczej same ps2 obarczyc a nie tworcow :P malowanie bryczek to fakt - kazda forza miazdzy pod tym wzgledem, super funkcja, a AI w gt to od lat jego wg mnie najwieksza wada

Opublikowano

wina braku multi mozna raczej same ps2 obarczyc a nie tworcow :P malowanie bryczek to fakt - kazda forza miazdzy pod tym wzgledem, super funkcja, a AI w gt to od lat jego wg mnie najwieksza wada

 

GT4 wyszło mniej więcej wtedy gdy PS2 slim z wbudowanym portem ethernet, były już wtedy na PS2 gry z multi internetowym - np. najlepsza część Killzone i to badziewie co dodawali do płytki przysyłanej z Wielkiej Brytanii w celu uruchomienia multi w konsoli (w sumie też beka była z tym przedziwnym limitowaniem online)

Opublikowano

dwojka killzone byla na ps2?

 

nie rozumiem fenomenu zachwalania jedynki killzone - ok ten wybor postaci do misji dawal jakies urozmaicenie, gra tez byla dluga i fabularnie najciekawsza z serii ale na milosc boska za wyjatkiem kilku misji to jedno wielkie kupsko przeciez - te etapy w plenerach jak moczary cz dzungla to juz w ogole przeciez 2/10, do tego w tych momentach to chyba w 10fps chodzilo :D

 

multi gralem tylko offline i tez bylo badziewiaste, taki timesplitters2 to miazdzyl i przezuwal

Opublikowano

@eksakt

 

auto skręcając buja sie na boki jak stoi w gt3 tak samo jak w gt6 = ewolucja!!11 bo ciemno i pada

 

ja wiem ze jazda > postój ale może w real driving simulator ad 2013 model jazdy powinien mieć oparcie na realiźmie a nie archaicznych skryptach z ps2? cuz...

Edytowane przez kermit

Opublikowano

tak samo mozna ci odpisac ze nie wypada by w simie ad 2013 nie bylo zmiennej pogody i por dnia - forza tez niestety jest archaiczna pod niektorymi wzgledami, bardzo licze ze F6 rozwinie skrzydla - pisana na spokojnie, na juz porzadnych dev-kitach, a nie klepana na predko byle na start konsoli jak F5

 

mimo wszystko i tak bardziej licze ze F6 zakozaczy niz GT7 - choc pewnie Kaz wykonana takie premiumy ze zmiazdzy wszystko na nastepne 8 lat to mimo wszystko wrecz pewny jestem ze "standardy" w autach i trasach jakos przemyci nawet na ps4 :/

Opublikowano

tak samo mozna ci odpisac ze nie wypada by w simie ad 2013 nie bylo zmiennej pogody i por dnia - forza tez niestety jest archaiczna pod niektorymi wzgledami, 

 

zgadzam sie i w 2015 pogoda itp jest obowiazkiem ale pilem do tego

 

 Szkoda tylko ze ewolucyjnie to poziom GT4 XD

 

Opublikowano
 to co takiego fajnego jest na PS4???

 

 

począwszy choćby od czasu instalacji gier po menu

wszystko

 

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Vita lepsza. \o/

Opublikowano

Kermit, fakty sa takie ze i Forza i GT posiadają swoje rozwiązania z tamtej generacji i tu mam na mysli Xboxa i PS2, jesli w Forzie 6 nie bedzie dalej pogody i cyklu dnia i nocy to mogą sobie w du.pe ta gre dla Januszy wsadzić.

Tyle w temacie, chce być Forza next genowa i chce być przed nowym GT to sorry mam do niej wymagania, do GT mam jeszcze większe także wiesz....

PS

Forza ma juz to ci najważniejsze czyli Model jazdy, dużo wiec od nich nie wymagam

Edytowane przez eX4cT_PL

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.