Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Ło cie ch.uj :obama:

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Nie chce mi sie jakos wierzyc zeby CDPR machneli takiego posta na torrentach.

 

"Będę żądał zwrotu kasy za nie zgodność towaru z opisem
i celowe wprowadzenie w błąd"

 

Dobre typy tam sa :kaz:

Opublikowano

http://pclab.pl/news63717.html

"Zostaliśmy oszukani"   :yao:

 

 

no jakby nie patrzeć jeżeli to prawda to konsole ciągną w dół PC. Aż strach się bać co będzie za 2 -3 lata? Śmieliście się z WII U że słaba konsola a ps4 i xbox one niedomagały już na premierę. Pamiętam jak odpaliłem black flag na ps4 i na pc. Różnica była i to spora na korzyść PC.

 

Wolałbym aby jednak konsole były mocniejsze. Co by nie mówić o poprzednich generacjach to zawsze na początku konsole były mocniejsze i dopiero po 2-3 latach dużo blacharzy doganiało sprzętem konsole. A teraz to ja wolę grać na pc jak mam wybór i wiem że gra graficznie będzie robić.

 

 

Ciekawi mnie jaki downgrade w tym roku zaserwują nam Astronauts z ich Zaginięciem Ethana Cartera w wersji na ps4. Na PC ta gra to poezja wizualna i w sumie ponad 50 % sukcesu tej gry to jej strona wizualna. 

 

Wiecie jak odpalałem Metro Last Light na premierę na PC to wyglądało o wiele lepiej niż to co po 2 latach pokazali w wersji "HD" na ps4 :D

Opublikowano

Nawet redzi wys*ali się na szmocarne komputry, i skupili się na tym by na konsolach poszło dobrze.

 

Mądry wybór. Nikt specjalnej wersji dla pc-towego folkloru nię będzie robił, skoro i tak kupią za dolara w humble bundle albo ukradną z zatoki...

Opublikowano

Ty mendrek uważaj sobie ja kupiłem w ciągu ostatnich 6 miesięcy więcej gier na wszystkie platformy niż ty przez ostatnie 10 lat :)

Opublikowano

Dolar z Humbla to i tak więcej niż ty wydasz na tę grę. 

Opublikowano

konsole tak ciagna pecety w dol, ze jak na blache wypuscili w 2015 port z gierki z 8 letnich szrotów to sie masterrace malo nie osrało

Opublikowano

Ty mendrek uważaj sobie ja kupiłem w ciągu ostatnich 6 miesięcy więcej gier na wszystkie platformy niż ty przez ostatnie 10 lat :)

 

Chwalisz się czy żalisz? 

Opublikowano

a red dead redemption czyli mój goty ostatnich kilku  lat nigdy na pc się nie ukazał. Myślisz że czemu trzymam ps4 w domu :D

 

 

@UP

 

Nie chwalę ani nie żalę tylko pokazuje mu gdzie on jest w tym łańcuchu pokarmowym. Niżej niż ci co piracą albo z humble bundle kupują. :D

 

Żeby nie było ja nie uruchomiłem nielegalnie pozyskanej gry od 2001 roku :)

Edytowane przez blantman

Opublikowano

Konsole ciągną w dół peceta :dynia: :dynia: :dynia:

 

Dlaczego blaszki uparcie ignorują fakt, że jeszcze w styczniu na mocnych kompach ta gra działała jak kupa?

 

Teoria teorią, a praktyka praktyką: okazało się, że pecet wyposażony w procesor Intel Core i7-4790, 8 GB RAM-u oraz kartę graficzną GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci pozwolił cieszyć się rozgrywką z ustawieniami na poziomie wysokim, wyłączonym SSAO oraz, cytując, „skromnym wygładzaniem krawędzi i filtrowaniem anizotropowym”. Ten komputer nie zapewnił przez cały czas płynnej rozgrywki, zdarzały się spadki wydajności , a do tego liczba klatek na sekundę raczej nie przekraczała 35, chociaż nie było możliwości tego zmierzyć. Mimo że mamy do czynienia z wczesną wersją, a do premiery, która odbędzie się 19 maja tego roku, pozostało jeszcze parę miesięcy, to można poczuć się srodze rozczarowanym, tym bardziej że CD Projekt RED zalecał do Wiedźmina 3 procesor Core i7-3770 3,4 GHz lub AMD FX-8350 4 GHz oraz GeForce’a GTX-a 770 lub Radeona R9 290.

Edytowane przez Lem

Opublikowano

 

 

http://pclab.pl/news63717.html

"Zostaliśmy oszukani" :yao:

no jakby nie patrzeć jeżeli to prawda to konsole ciągną w dół PC. Aż strach się bać co będzie za 2 -3 lata?

Juz Ci odpowiadam

Bedzie nVidia GeForce Ultra GTX i dalej te same konsole, jesli bedzie miała wyjsć ładna gra na PC to tylko wtedy kiedy na konsolach sprzedaż pojdzie w milionach.

 

Btw, ale wiesz ze Metro jest w najlepszej wersji tylko na konsolach nowej generacji?

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano

Mendrek wypie,rdalaj z takimi postami do CW ok?

 

 

 

Moderatorze obesrany. Beka z ciebie.

Opublikowano

ja mówię o wersji metro na ps4 w porównaniu do tej odpalonej na moim kompie w 2013 roku :D

Edytowane przez blantman

Opublikowano

Ultra ze wszystkimi bajerami odpali pewnie 2% z was, ale o dawngrade "przez konsolki" beczeć będziecie wszyscy.

Opublikowano

@Lemonka

A Ty kur.wa myślisz, że na konsolach jak to chodziło? Solid 30fps? Ja pier.dole.....

Opublikowano

 

Konsole ciągną w dół peceta :dynia: :dynia: :dynia:

 

Dlaczego blaszki uparcie ignorują fakt, że jeszcze w styczniu na mocnych kompach ta gra działała jak kupa?

 

Teoria teorią, a praktyka praktyką: okazało się, że pecet wyposażony w procesor Intel Core i7-4790, 8 GB RAM-u oraz kartę graficzną GeForce GTX 980 z 4 GB pamięci pozwolił cieszyć się rozgrywką z ustawieniami na poziomie wysokim, wyłączonym SSAO oraz, cytując, „skromnym wygładzaniem krawędzi i filtrowaniem anizotropowym”. Ten komputer nie zapewnił przez cały czas płynnej rozgrywki, zdarzały się spadki wydajności , a do tego liczba klatek na sekundę raczej nie przekraczała 35, chociaż nie było możliwości tego zmierzyć. Mimo że mamy do czynienia z wczesną wersją, a do premiery, która odbędzie się 19 maja tego roku, pozostało jeszcze parę miesięcy, to można poczuć się srodze rozczarowanym, tym bardziej że CD Projekt RED zalecał do Wiedźmina 3 procesor Core i7-3770 3,4 GHz lub AMD FX-8350 4 GHz oraz GeForce’a GTX-a 770 lub Radeona R9 290.

 

 

Bo była przed optymalizacją geniuszu?

Opublikowano

W1 tylko na PC, W2 już na PC/360 , W3 już na trzech platformach ciekawe dla czego redzi nie zostali wierni blacharzom cebularzom i zbrukali się robiąc wersje konsolowe :rolleyes:

Edytowane przez Karas

Opublikowano

 

http://pclab.pl/news63717.html

"Zostaliśmy oszukani"   :yao:

 

 

no jakby nie patrzeć jeżeli to prawda to konsole ciągną w dół PC. Aż strach się bać co będzie za 2 -3 lata? Śmieliście się z WII U że słaba konsola a ps4 i xbox one niedomagały już na premierę. Pamiętam jak odpaliłem black flag na ps4 i na pc. Różnica była i to spora na korzyść PC.

 

Wolałbym aby jednak konsole były mocniejsze. Co by nie mówić o poprzednich generacjach to zawsze na początku konsole były mocniejsze i dopiero po 2-3 latach dużo blacharzy doganiało sprzętem konsole. A teraz to ja wolę grać na pc jak mam wybór i wiem że gra graficznie będzie robić.

 

Ale to jest jakaś bzdura powtarzana przez lata, konsole wcale nie były mocniejsze tylko przez swoją architekture i gry pisane tylko i wyłącznie na nie konkretne gry mogły wygladać lepiej niż coś co aktualnie wychodziło na PC.

 

Zobacz taki rok 2006 gdzie wychodzi Oblivion na PC i 360 i wcale konsolowa wersja nie była lepsza ba na ówczesnych sprzętach to ja miałem lepszą grafikę i framerate niż kumple na 360 (chociaż co mi po tym jak zaraz wyszło Gears of War hehe).

 

Inny problemem było też olewanie rynku PC i na przykład taki Ghost Reacon na PC to był jakis port siódma woda po kisielu i ogólnie gierka fpp gdzie na xboxie był zaj.ebiscie wyglądający taktyczny shooter TPP.

 

Już nie wspominając o 2001 w którym wyszedł miazgator graficzny Max Payne a wersja na PS2 to był jakiś niesmieszny żarcik.

Opublikowano

Ehhhhhhh...

 

Square Enix to shift focus from Console to Mobile

 

Square Enix Announced that there’s a 49% increase on profit for this fiscal year ending March 31, 2015 than from the previous fiscal year, an exclusive from Pocket Gamer.

Square Enix said that even though they have released fewer Full-length Console games from the previous year, Games for smartphones and MMO’s have made far more favorable progress for their company, Smartphone games such as Sengoku Ixa, Dragon Quest Monster Super Light, School Girl Strikers, Final Fantasy Record keeper and Kai-ri-Sei Million Arthur. And for MMO’s Final Fantasy XIV and Dragon quest X.

 

Square Enix also Said that console game markets in North America and Europe are Increasingly competitive and oligopolistic, While there is an increase in mobile and Tablet PC. So it’s a far better move to focus on mobile games.

 

http://www.gamerheadlines.com/2015/05/square-enix-shifting-focus-mobile-gaming/

 

Japonia wstaje z kolan... i szybko na nie wraca biorac pod uwage to co ostatnio odpier*ala konami i square, cala nadzieja w Nintendo juz chyba tylko.

Opublikowano

Akurat to, że obniżono finalną jakość Wiedźmina 3 ze względu na słabe bebechy tych konsol to nic dziwnego ;)

 

Tak będzie wyglądać nasza branża jeszcze przez jakiś czas, póki się ludzie nie ogarną jak korzystać z PC.

 

Jak myślicie, pokażą Nintendo NX? 

 

 

Ale tylko Nintendo może robić takie zajawki E3 xD

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Tak będzie wyglądać nasza branża jeszcze przez jakiś czas, póki się ludzie nie ogarną jak korzystać z PC.

:rofl: Nie przyszło ci do głowy że ludzie może po prostu nie chcą korzystać z PC jako platformy do grania i najzwyczajniej w świecie preferują do tego celu konsole.

Opublikowano

 

Tak będzie wyglądać nasza branża jeszcze przez jakiś czas, póki się ludzie nie ogarną jak korzystać z PC.

:rofl: Nie przyszło ci do głowy że ludzie może po prostu nie chcą korzystać z PC jako platformy do grania i najzwyczajniej w świecie preferują do tego celu konsole.

 

Każule nie chcą wiadomo.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.