Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

Kocham PS4, wkładam Metro idę się odlać, wracam a gra już zainstalowana, no ale jak się kupuje sprzęt do grania a nie oglądania telewizji to tak jest.

Opublikowano

polska krajem playstation a obecnie pram to jeszcze wieksze go.wno niz zawsze - az wlos mi sie jerzy od czytania historii uzytkownikow i tylko zaciskam kciuki by z moim przyszlym ps4 wszystko bylo w porzadku - jak dla mnie to tragiczna szrama na wizerunku w naszym kraju, mam nadzieje, ze to tylko przypadlosc naszego cebula-landu i w cywilizowanych krajach jest juz tip-top

 

Kiedyś czytałem, że w innych krajach serwis Sony także nie należy do najszybszych.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

to jest ten iras?

Opublikowano

Będzie z niego dobry żołnierz w przyszłości.

Mówisz konsola, myślisz PlayStation.

Opublikowano

Wystarczyło kliknąć na profil, żeby zobaczyć, że typ wstawił na profilowe zdjęcie swojego syna.

Opublikowano

młody się przebrał za żółwia nindża i ze starym walczy na nunczako żeby mu xboxa kupił, ale nie - janusz twardo stoi przy swoim bo #nostalgia.

Opublikowano

Brak zrozumienia potrzeb młodych przyczyną upadku społeczeństwa

Opublikowano

widzieliście takiego pada kiedyś? O_o (nakładke na pada)

Opublikowano

Typowy gadzet dla ludzi, ktorzy maja tylko jedna gre w konsoli.

Opublikowano

4 strony w dziale microsoft > 100k januszów

Opublikowano

Nowa patch do xbonerów wprowadza super ficzer, a może to mityczne 10% dodatkowej mocy?

 

Ludzie oddają do serwisów, a po przyjściu konsoli z powrotem zero zmian. Micorsoft taki dobry.

Opublikowano

nie ma bundla z halo.

 

Szach mat bocie!

 

ea637744fd2895b0e799b41994315555.png

 

http://www.destinyfragrance.com/

 

Przy okazji xbox faktycznie reklamuje się perfumami :lol: Czyżby sugerowali, że... boty śmierdzą? :rofl:

Opublikowano

Czyli wszyscy ludzie którzy kupują perfumy po 200+ śmierdzą, aha teraz  wszystko stało się jasne, dzięki iras 

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Może w takim razie lepiej kupować tańsze i zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na mydło? Nie ma za co :thumbsup:

Opublikowano

Microsoft’s Destiny fragrance ad might be funny, but it reeks of desperation

 

Microsoft’s stinky subterfuge has claimed plaudits, but it’s Sony that’s smelling of roses

Much has been made of the fabled ‘console wars’, and the battle has spilled way past hardware sales alone. Console exclusives have taken front-stage, and a rather ugly power struggle has ensued as a result. Titles are flogged to the highest bidder, and when extreme examples of purely exclusive titles (Titanfall for Xbox, as an example) aren’t an option, we get the worst of both worlds – exclusive content in a non-exclusive game, like Destiny.

Bungie’s überhyped space-age shooter is going to be huge, no doubt, and for those living under a rock, it launches apparently indiscrimnately on PlayStation and Xbox next Tuesday. However, that really isn’t the case. Over the past few days, we’ve heard a lot of noise from Sony’s PR team about what’s arriving within the game if you own its hardware; while Microsoft’s silence has been deafening. In what many are calling an amusing swing at Sony and the advertising exclusivity, Microsoft sniffed out a way to apparently level the playing field. Launching an ad – and a domain - for Destiny the fragrance, Microsoft went about advertising the title on their platform without, or at least as far as we know, breaking an advertising embargo.

desfra2.jpg

 

To be fair, there’s no doubt that the team behind this effort have done a stellar job, with yesterday’s reveal of even more PlayStation exclusive content, and a live-action trailer that ensures even the floating voters will be flocking to midnight launches on release day, Destiny and PlayStation were beginning to become synonymous with each other. Today, and we’re here, talking about this. Whether there’ll be any retort from Sony, however, is unlikely – and frankly, why would there be? When it comes to it, Microsoft’s gimmick today may have been a clever effort to restore parity, but Sony has the content, the bottom line, the USP.

 

 

 

Unfortunately, for Xbox fans, this is a recurring trend. It is no secret that the PlayStation 4 sales have doubled that of the Xbox One thus far; and the recent release of Microsoft’s flagship console in Japan seemed to hardly register. A sales assistant in a Tokyo electronics store, who asked not to be revealed for obvious reasons, said this about the launch, when asked by Hollywood Reporter:

Honestly speaking, we haven’t sold a single Xbox yet today. The Xbox has never been a big-seller, but we would expect a few customers on the release day.

It’s not all bad news for the Microsofties, though, the playing field was levelled by the decision to remove the Kinect as standard, reducing the price in tandem. Titles like the already released Titanfall, in addition to upcoming releases from heavy hitters like Fable and Halo are also sure to provide some much-needed bragging rights; but with The Master Chief Collection not arriving until November, with Halo 5 twelve months later, and Fable Legends still very much a work-in-progress, Xbox is left standing very under-armed against the weight of the Sony onslaught. As it stands, it appears that in the current world of DLC and timed-exclusives, Sony is holding the majority of the deck, and Microsoft needs to find its ace-in-the-hole, as the gap is only going to get wider.

http://www.pixeldynamo.com/editorial/2014/09/05/27770/microsofts-destiny-fragrance-ad-might-funny-reeks-desperation/

Opublikowano

Jak sie idzie na balety w dobrym towarzystwie to trzeba sie psiknac droba perfuma. Zadna laska nie powie ''o jak ladnie pachniesz, to chyba to mydlo z Rossmana za 3.50, ale sie wykosztowales, chodz tutaj tygrysie!!!'

Opublikowano

Iras po prostu chciał przekazać, że się nie myje i nie używa perfum. W sumie jakoś mnie to nie dziwi.

 

Zaoszczędzone pieniążki pewnie przeznacza na gry Ubiszrotu.

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Trzy Assassiny nie kupia sie same.

 

Swoja droga ciekawy czym sie pryskal EJDEN PIRS? Byl takie meski i stanowczy, ganial przestepcow z pejdzaem w CZIKAGO, chcialbym byc taki jak on.

Edytowane przez hav3n

Opublikowano

 

To akurat wasza domena, co pokazujecie ostatnio np hav3n który pisał ostatnio, że z 4 mocy w niesławnym można użyć tylko 3. Co jest oczywiście nieprawdą, bo można użyć wszystkich 4 mocy.

Wy oczywiście ślepo nawaliliście plusów pod tym postem.

Teraz to samo teka pieprzy głupoty. PRAM jaki by nie był to akurat kurier zabiera i oddaje z powrotem uszkodzony sprzęt. Nie musisz ruszać się z domu.

 

Widzę, że nie śledziłeś przygody Masorza z PS4.

 

No nie. Nie śledziłem, ale chętnie o tym poczytam jak ktoś podrzuci odpowiedni link

Edytowane przez kidnappa

Opublikowano

gdyby nie destiny to brałbym tego bundla, a perfumy oddał biednym (względnie irasowi).

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.