Opublikowano 7 lutego 201510 l Sowa, po przeczytaniu Twojego posta, wracam do ponownego żyłowania Toada
Opublikowano 7 lutego 201510 l Niestety okazuje się, że trzeba wymasterować również etapy z bonusa, niektóre to istny hardkor. Już prawie skończyłem, na liczniku 21 godzin a tu nadal jest się czym bawić. Niby mała gierka ale Ninny naładuje zawsze tyle zawartości, że chce się grać i odkrywać
Opublikowano 7 lutego 201510 l Ja jestem na 3 świecie. Dozuję sobie słodziaka. Te etapy co się rzuca w monety, czy rozwala roślinki kilofem też wchodzą w 100% ?
Opublikowano 7 lutego 201510 l Nie, to są takie bonusiki Czytałem, że jak przejdziesz na 100% tryb Mummy-Me-Maze Forever to otrzymasz możliwość grania w te minigierki z monetami (coins galore) kiedy chcesz, bez losowania
Opublikowano 7 lutego 201510 l Jest, Mummy-Me-Maze Forever odblokowane To co się dzieje w tym trybie to czysty mayhem! Chwilowo dotarłem do 19 piętra
Opublikowano 8 lutego 201510 l Świetna gierka. Zaliczyłem dopiero kilka plansz, ale gra się super. Miodek wylewa się z ekranu. Kolejny świetny szpil na WiiU Są jakieś określone ilości gwiazdek/diamentów, które trzeba zdobywać żeby odblokować jakieś ukryte etapy?
Opublikowano 8 lutego 201510 l No potem co jakiś czas trzeba mieć określoną ilość diamentów aby otworzyć kolejny level, z tym, że ja robię plansze na 100% i potem idę dalej więc nie miałem problemu A tak to z tego co się orientuję to musisz mieć wszystkie diamenty i dodatkowe wyzwania w levelu dla bonusowej zawartości.
Opublikowano 16 lutego 201510 l Gra jest po prostu mega! Tak jak nienawidziłem tych leveli z Toadem w Mario 3d world tak tutaj jako osobna gra sprawdza się to doskonale! Trzeba było widzieć moją minę jak po pierszszym tomie zobaczyłem końcowe napisy;). Myślałem, że to koniec całej gry:).
Opublikowano 17 lutego 201510 l Takie epizodyczne gry lubię. Wszystkie epizody na jednej płycie. Nintendo to obecnie jedyna firma nie wydajaca bubli z dlc 1mb w dniu premiery:)
Opublikowano 17 lutego 201510 l Okazuje się że spin attack jest dostepny w toadzie, musze później przetestowac. klik
Opublikowano 17 lutego 201510 l Poszedlem ostatnio do sklepu po toada wrocilem z majora mask i 3ds.....
Opublikowano 17 lutego 201510 l Ja gram od premiery i jestem obecnie w połowie 3 świata. Dozuję sobie po 2-5 plansz. Idealny przerywnik od innych gier, no i ogólnie świetna gra. Mnie strasznie rozwalają te momenty jak sterujemy Toadem w "3d" z kamerą za plecami. Jezu jak to wygląda. Marzę o Marianie 3d na tym enginie ale z rozległymi levelami jak w Mario64. Edytowane 17 lutego 201510 l przez balon
Opublikowano 19 lutego 201510 l Marzę o Marianie 3d na tym enginie ale z rozległymi levelami jak w Mario64. Przecież to chyba jest silnik Mario 3D Worlda?
Opublikowano 19 lutego 201510 l No nie wiem właśnie, z tym, że w tym momentach w "pełnym 3d" nawet jak tak to jest on mocno dopakowany.
Opublikowano 19 lutego 201510 l Kolejny Mario w 3d musi podążać ścieżką wydeptaną przez Super Mario 64 i Mario Sunshine, nie ma bata. I na jakim by silniku nowy marian nie powstał (a może już coś tam dłubią tylko ściemniają, że nie ) to i tak pewno zniszczy system i wszystkie tkz nad konsole, jeśli chodzi o ten gatunek.
Opublikowano 19 lutego 201510 l Obydwoma sie nie da bo jednak Super Mario 64 troche roznil sie od Super Mario Sunshine - jesli juz porownywac 64 to bardziej do Galaxy.Zreszta to temat o Toad. Swoja droga to ciekaw jestem czy powstanie jakas wersja gry na konsole 3DS - w sumie sie nadaje, dodatkowo mogliby wykorzystac efekt 3D. Edytowane 19 lutego 201510 l przez saptis
Opublikowano 19 lutego 201510 l Czy ja wiem. SM64 bliżej chyba rozgrywkowo do SMS właśnie. Choć trzeba przyznać, że Mario Galaxy czerpie z obu garściami i dodaje coś od siebie. Ale jako, że jest to temat o Kapitanie Ropuchu, to myślę, że kolejna cześć Kapitana Toada powinna powstać właśnie na 3Dsa (patenty z 3D i ogólnie ten typ rozgrywki pasuj jakoś do przenośki) w zamian za Luigi Mansion, który powinien odwiedzić WII U.
Opublikowano 25 lutego 201510 l Dobre jest jak się ukończy planszę, obejrzy ją 20x z każdej strony, a w podsumowaniu nam pokazuje, że jeszcze był gdzieś złoty grzybek, którego nie znaleźliśmy
Opublikowano 25 lutego 201510 l jakie to pocieszne grając w ropuszka poczułem się jakbym pierwszy raz grał na psxie:) w crasha ,banan na ryju i - 20 wiosen mniej na karku ^_^ co lewel to cos nowego zero monotoni .
Opublikowano 25 lutego 201510 l To fakt. Captain Toad nieźle zaskoczył jak z głupiej mini gry zrobić pełnoprawną grę niszczącą grywalnością wielkie AAA gry na innych platformach. Osoby projektujące levele powinny dostać jakąś nagrodę JEdyny minus dla mnie to te nieszczęsne levele gdzie celujemy gamepadem ... Mnie one troszkę irytowały.
Opublikowano 25 lutego 201510 l To fakt. Captain Toad nieźle zaskoczył jak z głupiej mini gry zrobić pełnoprawną grę niszczącą grywalnością wielkie AAA gry na innych platformach. Osoby projektujące levele powinny dostać jakąś nagrodę JEdyny minus dla mnie to te nieszczęsne levele gdzie celujemy gamepadem ... Mnie one troszkę irytowały. No ale chyba nie machales padletem aby celować ?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.