Opublikowano 16 lutego 201510 l co nowego w State of Decay Developer Undead Labs and Microsoft have added new weapons, vehicles and characters for State of Decay: Year-One Survival Edition on PC and Xbox One. Undead Labs also added a new mission type as well as improved the visuals, animations and user interface for this new version of the simulation-driven open-world zombie survival game. We already knew Year-One Survival Edition includes the Breakdown and Lifeline modes that were added to the Xbox 360 version as downloadable content. Breakdown is a rogue-like, never-ending survival mode that gets harder as time progresses. Lifeline is a narrative-driven storyline adventure set in the city of Danforth. Both are in Year-One Survival Edition. calosc tutaj http://www.eurogamer.net/articles/2015-02-16-heres-whats-new-in-state-of-decay-year-one-survival-edition\ milo ze posiadacze wersji x360 dostana znizke 33% Edytowane 16 lutego 201510 l przez kubson
Opublikowano 10 marca 201510 l While performing all of this work the studio discovered something that was as unexpected as it was crude. “Some of our contractors worked a ridiculous amount of genitalia into the background,” Undead Labs Senior Designer Geoffrey Card told XBLA Fans at PAX East this past weekend. Since Seattle-based Undead was a small indie studio with a vision for an open-world game, it needed to turn to outside help in order to complete development of the original State of Decay. Apparently, unbeknownst to Undead until recently, some of those hired guns secretly and liberally drew penises into the game’s backgrounds. The phalluses were not visible in the original release due to its lower resolution and lower-quality textures, so they slipped through testing unnoticed and made their way into the final game. When the enhanced resolution and texture quality brought the penises to Undead’s attention the studio began working them out of the game. That the phalluses remained hidden until the graphical improvements were applied is a testament to just how far the game’s visuals have come since 2013.
Opublikowano 20 marca 201510 l Mam nadzieję, że DF zrobi analizę framerate'u i tearingu. Jeśli będzie dobrze, to bierem.
Opublikowano 22 marca 201510 l No i właśnie tego typu pozycje powoli przyciągają mnie bardziej do XOne niż do PS4 (zresztą combo Big N + MS sprawdzało się idealnie), czas chyba odłożyć kaskę na białą XOne :-] Niech jeszcze zapowiedzą Fallouta 4 i wracam do klimatów post-apo pełną gębą
Opublikowano 4 kwietnia 201510 l W grze będzie 1500 GS: As if we were going to miss the chance to add more achievements to State of Decay! The release of Year One: Survival Edition was a golden opportunity to add a whole bunch of Xbox Achievements to the entire game, both Original Re(nene)e and the two DLCs. As we prepare for the launch on April 28, we’re doing a lot of infrastructure preparation, and there’s a chance the new achievements could be seen. Since we always want you, our kickass community, to be the first to hear any news…feast your eyes on this glorious list. (This is every one of the achievements, adding up to a total of 1500G.FIFTEEN HUNDRED achievement points. The new goodies are in bold type.) Źródło: http://undeadlabs.com/2015/04/news/achievements-to-rock-and-unlock/ Edytowane 4 kwietnia 201510 l przez DonSterydo
Opublikowano 4 kwietnia 201510 l Czyli jak sie ma wersje z golda na 360ke to bedzie ta gra za 20dolcow?
Opublikowano 4 kwietnia 201510 l A nie? moze pomylilem z inna gra. Raczej nie, inaczej na leaderboardsach nie byłoby ~1.4 mln graczy a z 6 mln Dead Rising było 2x. Edytowane 4 kwietnia 201510 l przez DonSterydo
Opublikowano 4 kwietnia 201510 l przeciez nie było State of Decay w goldzie, Zniżka jest dla osob co zakupiły wersje na x360, ja tam biore na bank bo wszystko ma byc usprawnione, szkoda jedynie ze nie dali coopa
Opublikowano 4 kwietnia 201510 l Jak będzie w miarę przyzwoicie działać, to bierem w pudełku - czekałem na pudełkowe wydanie odkąd zakupiłem grę na X360 Ciekawe czy na E3 pokażą chociażby teaser sequela. Edytowane 4 kwietnia 201510 l przez DonSterydo
Opublikowano 8 kwietnia 201510 l Godzinny zapis streamu z YOSE i developerem. Dobry draw distance i szczerze mówiąc nie widać żadnego popup'u. Na streamie powiedzieli, że z premierą gry na Xone wersja na X360 dostanie update i będzie można importować save na Xone. http://www.twitch.tv/undeadlabs/b/647087225 EDYTA: Są już pierwsze recenzje, przejrzę, zobaczę co piszą o wydajności: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/state-of-decay-year-one-survival-edition Piszą, że dalej są jakieś okazjonalne dropy animacji. Niby tearingu nie ma. Czekam na DF. Edytowane 22 kwietnia 201510 l przez DonSterydo
Opublikowano 27 kwietnia 20159 l nie no miazga, doczekac sie nie moge, zaluje jedynie ze nie ma coopa ;/
Opublikowano 28 kwietnia 20159 l nie no miazga, doczekac sie nie moge, zaluje jedynie ze nie ma coopa ;/ może przeczytaj najpierw tę recenzję wroga http://www.onlinecenter.pl/13622/Aktualnosci/Recenzja-State-of-Decay-Year-One-Survival-Edition.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Xbox360OnlineCenter+%28Xbox+360+Online+Center%29
Opublikowano 28 kwietnia 20159 l Nie czaję takich developerów. Nie potrafią optymalizować kodu, więc zamiast zjechać z rozdzielczością do 900p, ale wyciągnąć wydajność na betonowe 30FPS, to wypuszczają coś takiego żeby tylko walnąć 1080p na okładkę, jakby to było najważniejsze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.