Skocz do zawartości

State of Decay: Year-One Survival Edition

Featured Replies

Opublikowano

Jakiś offscreen z PAX:

 

  • Odpowiedzi 81
  • Wyświetleń 40,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ho ho ho, przychodzę z prezentami   Ostatnio trafił mi się kod na State of Decay YOSE, niestety nie posiadam Xone, więc z chęcią go komuś oddam. Zainteresowanych proszę o PW, kto pierwszy ten lepszy!

  • Z jednej strony troche sie smuce a z drugiej ciesze. Smuci mnie to ze to kotlet a nie nowa czesc, minelo juz sporo czasu i liczylem ze zapowiedza pelnoprawny next-genowy sequel. Cieszy mnie natomiast

  • Odgrzebię, a co tam  To był jeden z tych tytułów, których strasznie zazdrościłem XBOXowi, nawet miałem epizod z piracką wersją na laptopie (ale bez kontrolera, a nawet myszki... no na touchpadzie

Opublikowano

Nie

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

co nowego w State of Decay 

 

 

Developer Undead Labs and Microsoft have added new weapons, vehicles and characters for State of Decay: Year-One Survival Edition on PC and Xbox One.

Undead Labs also added a new mission type as well as improved the visuals, animations and user interface for this new version of the simulation-driven open-world zombie survival game.

We already knew Year-One Survival Edition includes the Breakdown and Lifeline modes that were added to the Xbox 360 version as downloadable content.

Breakdown is a rogue-like, never-ending survival mode that gets harder as time progresses. Lifeline is a narrative-driven storyline adventure set in the city of Danforth. Both are in Year-One Survival Edition.

calosc tutaj

 

http://www.eurogamer.net/articles/2015-02-16-heres-whats-new-in-state-of-decay-year-one-survival-edition\

 

milo ze posiadacze wersji x360 dostana znizke 33% 

Edytowane przez kubson

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

 

While performing all of this work the studio discovered something that was as unexpected as it was crude. “Some of our contractors worked a ridiculous amount of genitalia into the background,” Undead Labs Senior Designer Geoffrey Card told XBLA Fans at PAX East this past weekend.

Since Seattle-based Undead was a small indie studio with a vision for an open-world game, it needed to turn to outside help in order to complete development of the original State of Decay. Apparently, unbeknownst to Undead until recently, some of those hired guns secretly and liberally drew penises into the game’s backgrounds. The phalluses were not visible in the original release due to its lower resolution and lower-quality textures, so they slipped through testing unnoticed and made their way into the final game.

When the enhanced resolution and texture quality brought the penises to Undead’s attention the studio began working them out of the game.

 

That the phalluses remained hidden until the graphical improvements were applied is a testament to just how far the game’s visuals have come since 2013. 

 

 

:dynia:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Opublikowano

Mam nadzieję, że DF zrobi analizę framerate'u i tearingu. Jeśli będzie dobrze, to bierem.

Opublikowano

No i właśnie tego typu pozycje powoli przyciągają mnie bardziej do XOne niż do PS4 (zresztą combo Big N + MS sprawdzało się idealnie), czas chyba odłożyć kaskę na białą XOne :-] Niech jeszcze zapowiedzą Fallouta 4 i wracam do klimatów post-apo pełną gębą :D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W grze będzie 1500 GS:

 

As if we were going to miss the chance to add more achievements to State of Decay! The release of Year One: Survival Edition was a golden opportunity to add a whole bunch of Xbox Achievements to the entire game, both Original Re(nene)e and the two DLCs. As we prepare for the launch on April 28, we’re doing a lot of infrastructure preparation, and there’s a chance the new achievements could be seen. Since we always want you, our kickass community, to be the first to hear any news…feast your eyes on this glorious list. (This is every one of the achievements, adding up to a total of 1500G.FIFTEEN HUNDRED achievement points. The new goodies are in bold type.)

 

Źródło: http://undeadlabs.com/2015/04/news/achievements-to-rock-and-unlock/

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

SoD było w Goldzie?

Opublikowano

A nie? :P moze pomylilem z inna gra.

 

Raczej nie, inaczej na leaderboardsach nie byłoby ~1.4 mln graczy a z 6 mln :P

 

Dead Rising było 2x.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

przeciez nie było State of Decay w goldzie,

 

Zniżka jest dla osob co zakupiły wersje na x360, ja tam biore na bank bo wszystko ma byc usprawnione, szkoda jedynie ze nie dali coopa

Opublikowano

Jak będzie w miarę przyzwoicie działać, to bierem w pudełku - czekałem na pudełkowe wydanie odkąd zakupiłem grę na X360 :)

 

 

Ciekawe czy na E3 pokażą chociażby teaser sequela.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Godzinny zapis streamu z YOSE i developerem. Dobry draw distance i szczerze mówiąc nie widać żadnego popup'u. Na streamie powiedzieli, że z premierą gry na Xone wersja na X360 dostanie update i będzie można importować save na Xone.

 

http://www.twitch.tv/undeadlabs/b/647087225

 

EDYTA: Są już pierwsze recenzje, przejrzę, zobaczę co piszą o wydajności: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/state-of-decay-year-one-survival-edition

 

Piszą, że dalej są jakieś okazjonalne dropy animacji. Niby tearingu nie ma. Czekam na DF.

Edytowane przez DonSterydo

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

nie no miazga, doczekac sie nie moge, zaluje jedynie ze nie ma coopa ;/

Opublikowano
Opublikowano

Nie sadziłem ze bedzie az tak źle jak pisze wróg, ehh

Opublikowano

kubson na ukojenie żalu polecam powrót do miodnego dead rising 3 ;)

Opublikowano

Nie czaję takich developerów. Nie potrafią optymalizować kodu, więc zamiast zjechać z rozdzielczością do 900p, ale wyciągnąć wydajność na betonowe 30FPS, to wypuszczają coś takiego żeby tylko walnąć 1080p na okładkę, jakby to było najważniejsze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.