Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

E3 2015: Spam-Beton Definitive Edition

Featured Replies

Opublikowano

 

 

 

 a taki za 2500 że niby do gier, to MEVEKowi się grzeje, że aż bluescreen resetuje kompa.

 

820m do gier

Jack-Nicholson-lol-eccbc87e4b5ce2fe28308

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 104 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo ten rynek pecetowy opiera się na złodziejach i nikt o zdrowych zmysłach nie zrobi ekskluzywnej gry wyglądającej jak Uncharted czy Order, bo produkcja się nie zwróci (Crytek już próbował i każdy wie

  • Ficek właśnie dostał bana na dwa dni, za to że temacie Shemnue3 napisał, aby grę przenieść do działu PS4, a django mu napisał, ze cw poza cw. Czy wy to uwierzycie!!! titanfail, ryse, dead rising, belo

  • Zielona arka Spencera właśnie przybyła

Opublikowano

Od kiedy v-sync zabija framerate o 40%? :dynia:

 

Na dzień dzisiejszy Mass Effect na bonerze jest niegrywalny. Handlujcie.

 

f4a969dfcb70ed1915b3fb37b7851ef0.gif

Opublikowano

To zależy od tego jak duży jest tearing. W American Nightmare na X360 była opcja włączenia synchronizacji pionowej i w momentach kiedy pojawiłby się tearing framerate był zbijany z 30 do ~ 20 FPS i wyglądało miejscami jak slo-mo, więc ten tego limonczello  :reggie:

 

9urou9.jpg

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Sony takie dobre i kocha graczy, że zamknęli Studio Liverpool. Serio? (pipi), studio odpowiedzialne za najlepsze wyścigi z pomysłem i które autentycznie wymagają skilla.

 

Pluję na Sony, bo nikt mnie tak nie zawiódł. Microsoft może nie jest mistrzem, ale to oni pokazali jak ma wyglądać nowa generacja pod względem comunity i gry sieciowej.

 

bo zyebane sebixy z obydwu obozów wolą fapping do bmw czy innej corsy po Monaco zamiast dobrej gry, przez co marka się nie zwróciła?

 

spoko na wii u pojawia się alternatywa:

 

 

ofkors digital only, bo: patrz pierwsze zdanie. 

 

no i w 60 fps. jak na arcade przystało

Opublikowano

na xbox one rowniez wychodzi cos podobnego

 


a na plejstejszon co ?  :dunno:  no wlasnie 

Opublikowano

a moze im sie zwyczajnie nie chce? fallout to nawet nie jest grafika, ten pies bez siersci, ja (pipi)e, ktory mamy rok?

Jakos granie w chinskie gierki ci nie przeszkadza w 240p i inne bajki,beka z takich :dynia:

Opublikowano

 

 

:banderas: 

Opublikowano

jakie pozerstwo :pawel: jak na ps3 forzami i pgr zamiatał Ten Mesjasz 

 

Z6VRx0.gif

 

to było #nikogoboSony 

 

teras wszystkim zostaje udawane bądź nie jarango randomowymi cyfrówkami [*]

Opublikowano

@Don
Proszę Cię, poczytaj czym jest v-sync, triple i double buffering przed głoszeniem takich rzeczy. Zresztą Digital Foundry i tak nieźle podsumowało software'owe BC X1, a ten w przypadku konsol zawsze będzie loterią. Nie ma zapasu mocy, aby dobrze emulować tytuły z wcześniejszej generacji. Dochodzi też to jak same gry były pisane na x360 i jakie sztuczki wykorzystywały do optymalizacji kodu.

Będą więc gry, które będą chodziły perfekcyjnie (głównie starsze tytuły, mniej wymagajce sprzętowo oraz mniejsze) i te,w których będzie stuttering, tearing, gubienie tekstur itp. miłe dla graczy "przeszkadzajki". Bo tego się nie przeskoczy, nie mniej prędzej czy później powinno to pomóc w emulacji tej konsoli na PC. Coś czego nie zobaczymy w przypadku Ps3 (ta konsola jest i będzie koszmarem w próbach emulacji software'owej, ciekawi mnie kiedy i czy w ogóle się uda, zresztą to samo ale z innych powodów jest z pierwszym xboxem)

Opublikowano

Nic nowego u botków.

Opublikowano

@Don

Proszę Cię, poczytaj czym jest v-sync, triple i double buffering przed głoszeniem takich rzeczy. Zresztą Digital Foundry i tak nieźle podsumowało software'owe BC X1, a ten w przypadku konsol zawsze będzie loterią. Nie ma zapasu mocy, aby dobrze emulować tytuły z wcześniejszej generacji. Dochodzi też to jak same gry były pisane na x360 i jakie sztuczki wykorzystywały do optymalizacji kodu.

 

Będą więc gry, które będą chodziły perfekcyjnie (głównie starsze tytuły, mniej wymagajce sprzętowo oraz mniejsze) i te,w których będzie stuttering, tearing, gubienie tekstur itp. miłe dla graczy "przeszkadzajki". Bo tego się nie przeskoczy, nie mniej prędzej czy później powinno to pomóc w emulacji tej konsoli na PC. Coś czego nie zobaczymy w przypadku Ps3 (ta konsola jest i będzie koszmarem w próbach emulacji software'owej, ciekawi mnie kiedy i czy w ogóle się uda, zresztą to samo ale z innych powodów jest z pierwszym xboxem)

 

No nie wiem co niby tu źle napisałem skoro samo DF pisze, że spadki FPS to efekt włączonego v-sync  :reggie:

 

 

Jako wczesna gra na X360, Mass Effect cierpiała na mocny tearing, widoczne doczytywanie tekstur i poważne problemy z płynnością - wszystkie te elementy poprawiono w kolejnych odsłonach. Rezultaty na Xbox One są bardzo interesujące i raczej niespodziewane.

 

 

Jak wspomnieliśmy wcześniej, emulator wymusza synchronizację pionową we wszystkich tytułach z X360, eliminując tearing. Na Xboksie 360 gra korzystała z dynamicznej synchronizacji, wprowadzającej tearing, gdy silnik nie zdoła wygenerować kolejnej klatki w 33 ms. Wyeliminowanie tego problemu brzmi świetnie w teorii, ale po przejściu do rozgrywki widać konsekwencje takiego rozwiązania.

 

 

Obecnie, podczas eksploracji i walki, gra działa nawet o 30 procent wolniej na Xbox One, z różnicami na poziomie 5-10 FPS w losowych momentach. Działanie Mass Effect już na X360 nie było najlepsze, a teraz niemal uniemożliwia zabawę. Podczas wybuchowej sekwencji na pokładzie pociągu w pierwszej misji notujemy spadki nawet do poziomu 10 FPS. Wydaje nam się, że winne jest tutaj wymuszenie synchronizacji pionowej, ale przyczyną mogą być też problemy z obciążeniem CPU, zauważalne w wielu wczesnych produkcjach na Unreal Engine 3. 

 

No ale to ja mam sobie "poczytać" :yao:  

 

 

No oczywiście nie ma żadnego związku pomiędzy wyeliminowaniem tearingu, a spadającymi FPS. No bo wcale taka zależność nie zachodzi c'nie? W realu devi wcale nie wyłączają v-sync żeby klatki nie spadały  :reggie:

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

@niekochany

Oj jak piecze, że wychodzą lepsze gry od jakiegoś klaperskiego exa. :pawel:

Opublikowano

Ja wam szczerze życzę by te klony były co najmniej tak dobre jak ten klaperski ex i sprzedały dużo lepiej. Zwłaszcza że wersję na wii u wezmę sam w przyszłym roku.  :buziak:

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

Ja to jednak pogrubiłbym  "wydaje nam się"  i  "ale przyczyną mogą być"  w podsumowaniu DF.  Cieżko też będzie "zdjąć" v-sync, bo tearing będzie bardzo widoczny, stąd w ogóle potrzeba v-syncu (w emulacji każdej platformy to raczej standard, nie ma nic gorszego niż rozjeżdżający się obraz).

Opublikowano

Na co? :pawel:

 

Jesteś nekrofilem niekochany?

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Ja to jednak pogrubiłbym  "wydaje nam się"  i  "ale przyczyną mogą być"  w podsumowaniu DF.  Cieżko też będzie "zdjąć" v-sync, bo tearing będzie bardzo widoczny, stąd w ogóle potrzeba v-syncu (w emulacji każdej platformy to raczej standard, nie ma nic gorszego niż rozjeżdżający się obraz).

 

Zagraj sobie w American Nightmare bez i z v-sync. Szybko zmienisz zdanie. Jak myślisz dlaczego devi albo w ogóle wyłączają v-sync w swoich grach albo ustawiają tak, że wyłącza się w pewnych momentach gry? No bo lepszy tearing, nawet duży, niż framerate spadający o 10 FPS w przypadku gier w 30 FPS, bo wtedy produkcja robi się niegrywalna. Odsyłam do analizy American Nightmare na X360 zrobionej przez DF. 

 

To jest powszechna praktyka w developerce, że przed spadkami FPS devi ratują się wyłączeniem v-sync czego efektem jest tearing.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

przeciez slowa "wydaje nam sie" albo "byc moze" pojawiaja sie wielokrotnie w każdej analizie DF

Opublikowano

Czytają forumka - ktoś ostatnio wrzucał podobnego carta (tylko że 4 grami) w zakupach :P

Opublikowano

Predzej inspiracja byl material arhn.eu ;)

Opublikowano

Grałem i uważam ją za całkeim wymagającą technicznie jak na x360. Zresztą v-sync jest powszechnie stosowany i używany, niezależnie od wyjątków średniej implemetnacji

No i dotykamy też tematu triple i double bufferingu i dlaczego ten drugi bywa gorszy (a TB prawie nie ma na x360, zresztą on lepiej i tak się sprawdza przy OpenGL). Poza tym mowa jest o grach związanych z BC i tutaj nie zmnienię prędko swojego zdania, to samo było w poprzedniej generacji. Słaba emulacja gier z oryginalnego xboxa w software'owym wydaniu. Chociaż teraz nadzieje są większe, wszystko wskazuje na to, że tym razem ładnie wrapper jest zrobiony, emulacja OS odpalona w VC i cała reszta też ok. Głownie od sprzętu teraz będzie zależne.
 

Mimo bardzo dużej niechęci do tej metody i tak kibicuję MS. Dobrej emulacji nigdy dość.

 

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Przyznam, że jak zobaczyłem, że Xone emuluje jeszcze częściowo OS X360, to moja reakcja była taka:

 

post-19715-Brent-Rambo-gif-thumbs-up-img

Opublikowano

Momentami mamy downgrade!  ;)

Edytowane przez Neox

Opublikowano

Wersja z 360 wygląda lepiej czy mi się wydaje?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.