Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

:rotfl:

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 989,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

 

 

i ps4 tego nie ma? ale chuyowa konsole maja klapy bez kitu xd

Pomimo tego i tak jest mniej (pipi)owa aniżeli XO :reggie:

 

Szczególnie z tą niesamowitą usługą sieciową i wykonaniem konsoli oraz długowiecznym padem. xDDDDD

 

 

Juz pad to pad, mnie smieszy ze wczesniej jak trzeba bylo placic za xbox live, to szły głosy ze Playstation rulez bo usługa darmowe, wkladam plyte i gram online bez placenia. Zielona armia wytykala za to problemy z łączem itp, no ale jednak argument ze granie online jest free był solidny. Teraz jedyne co sie zmienilo to to ze trzeba placic za granie online, a usluga tak samo kijowa jak była xD

Opublikowano

No dobra, przeszukałam internet i też wyraźnie nie mogę nigdzie znaleźć specyfikacji, że XOne obsługuje TRIM na dysku zewnętrznym. Możliwe, że tak nie jest bo sprawa jest bardziej skomplikowana (m.in. użyty kontroler dysku w kieszeni oraz polityka bezpieczeństwa danych w przypadku przypadkowego rozłączenia kabla podczas przetwarzania danych) i jedyną wtedy przewagą użycia takiego dysku w One jest wzrost szybkości ładowania rzeczy w stosunku do SSD w PS4.

 

Tak więc póki co odszczekuję, że xbox na pewno ma TRIMa na dyski USB3.0 z odpowiednim kontrolerem (co nie znaczy, że go nie ma - jak się dowiem na 100% to napiszę). Tak jak mówiłam - Lem dobrze kombinuje :)

Edytowane przez Wieslawa

Opublikowano

Kolejny gwozdz do trumny Xboxa.

Opublikowano

Was to zawsze trzeba sprawdzać :/

 

Przy okazji dopiero się przyjrzałem liczbom we wcześniejszym poście Wiesia. Horizon 2 50 sekund, FM5 prawie tyle samo, Ryse 55, Dead Rising 3 40. SERIO?! :dynia:

 

Jak w Bloodborne przed patchem loading trwał 40 sekund, to nawet boty płakały! Jakieś 20 sekund w Wiedźminie wydaje mi się długo, a mniej więcej 50 zajmuje od uruchomienia DriveCluba do wystartowania w wyścigu. Nie ma co... Gdybym był Starhem, to pewnie bym napisał, że m$ ZMUSZA MNIE do kupna zewnętrznego SSD, żeby dało się grać po ludzku.

Opublikowano

W Driveclubie to w ciągu 50 sekund to nawet wyścig skończysz.

 

Ale nie uważam, że to atut

Opublikowano

Was to zawsze trzeba sprawdzać :/

 

Przy okazji dopiero się przyjrzałem liczbom we wcześniejszym poście Wiesia. Horizon 2 50 sekund, FM5 prawie tyle samo, Ryse 55, Dead Rising 3 40. SERIO?! :dynia:

 

Jak w Bloodborne przed patchem loading trwał 40 sekund, to nawet boty płakały! Jakieś 20 sekund w Wiedźminie wydaje mi się długo, a mniej więcej 50 zajmuje od uruchomienia DriveCluba do wystartowania w wyścigu. Nie ma co... Gdybym był Starhem, to pewnie bym napisał, że m$ ZMUSZA MNIE do kupna zewnętrznego SSD, żeby dało się grać po ludzku.

 

W BB dalej loadingi są bardzo długie - choć nie tak dramatyczne jak w FM5.

Gry, które wymieniłeś to starocie dostępne w dniu premiery Xboxa One, a Horizon 2 to sandbox więc zdziwienia nie ma.

 

Teraz poszukaj listy loadingów na PS4 z HDD i SSD.

 

Jeszcze taka rzecz - fabryczny HDD z PS4 to przestarzały SATA2 5400RPM (w XOne jest tak samo).

 

No nie jest łatwo się zmieścić w 1400zł.

Edytowane przez Wieslawa

Opublikowano

Infamous jest starą grą i ma otwarty świat, a wczytanie save'a z menu zajmowało jakieś 20 sekund i to na stockowym hdd. Też żałuję, że ten xbot z reddita robiąc test w 2015 wykorzystał same starocie. Przy okazji mógł wrzucić jakieś multiplatformy, to miałbym bezpośrednie porównanie.

Opublikowano

No niestety w sieci mało jest pomiarów czasów loadingów. Ale widać wyraźnie, że SSD w PS4 prawie nic nie daje. Np. Battlefield 4 załadowanie planszy z HDD - 31.48 sekund, z SSD 31.33, całe 150ms szybciej...

Opublikowano

Rocket League zabija PS4 z przegrzania

 

http://www.pssite.com/news-42803-przegrzewa_ci_sie_ps4_od_rocket_league__mamy_rozwiazanie.html

 

 

HAHAHAHAHAHAHA, no po prostu poezja z tym kierowaniem kamery prawą gałką, żeby PS4 nie wykitowało :D

 

Wychodzi na to, że od 2013 roku jak pierwsze zdjęcia PS4 zobaczyłam to zgadłam, że ta konsola ma upośledzone chłodzenie. Teraz okazuje się, że sony zwala na developerów winę za wykorzystywanie 100% mocy układów swojej konsoli.

 

podobno to ścierwo jest za friko więc zaraz ściągnę i zobaczę ile stopni wyciągnie na moim behemocie ultracichości a'la trabant

 

nie, jednak nie jest za friko, trzeba kupić abonament na upośledzony PSN, to się nie stanie

Edytowane przez Wieslawa

Opublikowano

najpotężniejsza konsola na świecie xdddddddddd

Opublikowano

No to jest troche zalosne, ale sama gierka na szczescie nadrabia hektolitrami miodu, szczegolnie w co-opie (jak serwery dzialaja xD)

 

Opublikowano

Rocket League zabija PS4 z przegrzania

 

http://www.pssite.com/news-42803-przegrzewa_ci_sie_ps4_od_rocket_league__mamy_rozwiazanie.html

 

 

HAHAHAHAHAHAHA, no po prostu poezja z tym kierowaniem kamery prawą gałką, żeby PS4 nie wykitowało :D

 

Wychodzi na to, że od 2013 roku jak pierwsze zdjęcia PS4 zobaczyłam to zgadłam, że ta konsola ma upośledzone chłodzenie. Teraz okazuje się, że sony zwala na developerów winę za wykorzystywanie 100% mocy układów swojej konsoli.

 

podobno to ścierwo jest za friko więc zaraz ściągnę i zobaczę ile stopni wyciągnie na moim behemocie ultracichości a'la trabant

 

Co Ty, juz klapki szczekaja ze konsola jest OK, to wina developerów :dynia:

Opublikowano

W grze konsola pracuje cicho, a wyje w menu. Tak, to na pewno wina konsoli :dynia:

Opublikowano

NO OCZYWIŚCIE, ŻE TO NIE WINA KONSOLI, TO WINA MENU

 

 

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Opublikowano

NO OCZYWIŚCIE, ŻE TO NIE WINA KONSOLI, TO WINA MENU

 

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

 

200.gif

                                                      photo-thumb-28925.png

 

 

:Coolface:

Opublikowano

Dane za Q1 2015 Ubisoft. PC 4% za ps4,ale 12% przed Xbone :D. Ciekawe jaka teraz wymowke bedzie mial CEO ubi na z(pipi)ane porty pc.

 

av5l8gc.png

gO4Iwac.png

 

Rowniez cyfrowki to 56% przychodu ubi w Q1. W zeszlym roku bylo to 23.2%.. Ps5 i xbox two  tylko z cyfrowkami?

 

Paris, July 9, 2015 - Today, Ubisoft released its sales figures for the fiscal quarter ended June 30, 2015.

 
Sales
 
Sales for the first quarter of fiscal 2015-16 came to €96,6 million, down 73.2% (75.6% at constant exchange rates) compared to €360.1 million for first-quarter 2014-15 which saw the release of Watch_Dogs®.
 
The first-quarter 2015-16 sales figure was higher than the target of around €80 million announced when Ubisoft released its fiscal 2014-15 results, due to a strong 59.3% increase in back-catalog sales to €91.6 million, led in particular by a better-than-expected performance by Assassin's Creed® Unity and sustained demand for Far Cry® 4, The Crew® and Watch_Dogs. 
 
Digital segment revenues totaled €54.1 million and represented 56.0% of total sales versus 23.2% the prior year. 
 
Yves Guillemot, Co-Founder and Chief Executive Officer, said "E3 2015 confirmed that the video games industry is in excellent shape. Gamers' immense enthusiasm for the games presented at the show promises to maintain the current strong growth dynamic in the PC and console market. Ubisoft presented its strongest line-up ever, garnering very positive gamer feedback for our franchises' latest opuses, including Assassin's Creed Syndicate, Ghost Recon Wildlands and Rainbow Six Siege, as well as for our new brands For Honor and The Division. Fans told us that they particularly appreciated that most of our games could be played hands-on at our booth. E3 also was an opportunity to showcase our advances in multiplayer games, which should have a favorable impact on our digital revenues growth and on our profitability."
 
Outlook
 
Second-quarter 2015-16 sales
 
The Group expects second-quarter 2015-16 sales to come in at approximately €90 million.
 
Full-Year 2015-16
 
Ubisoft confirms its previously announced targets for full-year 2015-16, with sales expected to be stable compared with full-year 2014-15 and non-IFRS operating income projected to represent at least €200 million.

Edytowane przez Zaqair

Opublikowano

Widocznie szczytem mozliwosci PS4 jest to menu. Musze przyznac ze spodziewalem sie troche wiecej po tej chinskiej zabawce

Opublikowano

Ciekaw jestem co to będzie jak powychodzą graficzne killery typu U4, które to maksymalnie obciążą konsole.

Nie lada osiągnięciem będzie przejście gry by nie spalić konsoli  :P

 

Szkoda, że rozbebeszyłem swoją PS4ke... miałem nadzieję, że wymiana pasty coś pomoże, a jednak nie pomogła i jest gorzej jak było.

Chyba będzie trzeba tego bubla odstawić na śmietnik, albo zrobić mu obudowę z lodówki :/ 

Opublikowano

NO OCZYWIŚCIE, ŻE TO NIE WINA KONSOLI, TO WINA MENU

 

 

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

 

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Opublikowano

By miała TRIMY to by było inaczej.

Opublikowano

źle na to patrzycie. to taka immersja. rakietowa liga to i konsola wydaje dźwięki jak startujący prom kosmiczny co by się lepiej wczuć. sony takie dobre.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.