Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

DF testowalo rock solid 60 fps

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 986,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

No generalnie 60fps to ex na Xbąka. :xboss: 

Opublikowano

 

Trzeba wziąć na poprawkę to, że 90% graczy to dauny i nieogary więc się nie dziwie dlaczego pełno ułatwiaczy, ale póki są opcjonalne to jest wszystko si. No może nie do końca ale zdecydowanie mogę to przeżyć jesli gra ogólnie nie traktuje mnie jak debila wrzucając z godzine tutoriala i ciągłe prompty o tym jak grać strasznie tego nie cierpię ale ogólnie to tylko giereczki i mimo casul style MGS V bardzooo mi się podoba. 

 

A ja wolę jak developerzy mają jeden setting i na tym ustawieniu kreują całą grę. A co jak niektóre elementy level i game designu były zaplanowane z myślą o używaniu wallhacka? W sensie devowie tworzyli któryś poziom i go testowali głównie z wallhackiem? Może niektóre levele lepiej się gra z wallhackiem, a inne bez?

 

To samo z możliwością zmiany poziomu trudności w każdym momencie gry - gardzę.

 

najlepiej niech wszystkie świeże i ryzykowne IP za +50-80 mln $ mają:

- wymagające puzzle jak z czasów RE1 i TR 1-3 na których można się zaciąć na dłużej

- zero opcjonalnych podpowiedzi

- brak możliwości zmiany poziomu trudności w przypadku zacięcia przez słabszych graczy

- są wymagające już w drugiej połowie gry na easy

 

I z taką inteligentną inaczej polityką zostaną nam już tylko Halo, Gearsy, Forza :yao:

Opublikowano

ale czasem mam wrażenie, że forza 5 wyglada lepiej (ale i tak wyglada świetnie to w 60fpsach :banderas: ) no i wygląd tych aut jest zbyt cukierkowy imo, nie rozumiem czemu nie zrobią bardziej realistyczne z refleksami itp przez co w porównaniu z dc wyglądają po prostu padacznie

 


oho wiedziałem, że nobody przyjdzie z usprawiedliwianiem każul gejmingu, jakoś soulsy i bb sie dało bez guwna zrobić :rotfl:

Opublikowano

 

 

Trzeba wziąć na poprawkę to, że 90% graczy to dauny i nieogary więc się nie dziwie dlaczego pełno ułatwiaczy, ale póki są opcjonalne to jest wszystko si. No może nie do końca ale zdecydowanie mogę to przeżyć jesli gra ogólnie nie traktuje mnie jak debila wrzucając z godzine tutoriala i ciągłe prompty o tym jak grać strasznie tego nie cierpię ale ogólnie to tylko giereczki i mimo casul style MGS V bardzooo mi się podoba. 

 

A ja wolę jak developerzy mają jeden setting i na tym ustawieniu kreują całą grę. A co jak niektóre elementy level i game designu były zaplanowane z myślą o używaniu wallhacka? W sensie devowie tworzyli któryś poziom i go testowali głównie z wallhackiem? Może niektóre levele lepiej się gra z wallhackiem, a inne bez?

 

To samo z możliwością zmiany poziomu trudności w każdym momencie gry - gardzę.

 

najlepiej niech wszystkie świeże i ryzykowne IP za +50-80 mln $ mają:

- wymagające puzzle jak z czasów RE1 i TR 1-3 na których można się zaciąć na dłużej

- zero opcjonalnych podpowiedzi

- brak możliwości zmiany poziomu trudności w przypadku zacięcia przez słabszych graczy

- są wymagające już w drugiej połowie gry na easy

 

I z taką inteligentną inaczej polityką zostaną nam już tylko Halo, Gearsy, Forza :yao:

 

 

Nie. Nic nie rozumiesz.

Opublikowano

najwyższa jakość

 

  :shieeet:  :shieeet:  :shieeet:

Opublikowano

Ficek jaka desperacja XD Ukochane MC mowi, ze najlepszy racer generacji to i zmysly postradal :)

Opublikowano

Co z tego jak symulacyjne racery są nudne jak gó.wnoposting xbotów? Arcade > Forza / GT

Opublikowano

mówiłem już pare miesięcy temu, xboty będą grały w gierki i będą cieszyć japy, klapy bedą liczyć w tych grach piksele i cieszyć japy że na sony jest więcej.

 

 

Co z tego jak symulacyjne racery są nudne jak gó.wnoposting xbotów? Arcade > Forza / GT

 

won do konsolowej tęczy

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Co z tego jak symulacyjne racery są nudne jak gó.wnoposting xbotów? Arcade > Forza / GT

Forza Horizon 2 to arcade więc twój post jest inwalidą tak jak twoje ps4.  :lapka:

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Co z tego jak symulacyjne racery są nudne jak gó.wnoposting xbotów? Arcade > Forza / GT

 

Są, ale też nie są. 

Opublikowano

Nudne dla tych co wypadaja z trasy na pierwszym zakrecie. Emocje z wyscigu w takiej FM6 to zupelnie inny poziom.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

@Figaro

nie to ty nic nie rozumiesz. takich gier po prostu nie opłaca się robić. chyba że wśród niezależnych produkcji. szczególnie jeśli spojrzysz ile obecnie "casualowych" kampanii i tak nie jest kończonych.

 

odnośnie samej zmiany poziomu trudności w czasie kampanii; jeśli jesteś wymagającym graczem, po prostu nie będziesz korzystał z możliwości jakie dają ci Game Options Mode. nie trzeba być do tego growym faszystą. 

 

osobna sprawa to mechanika rozgrywki. taka autoregeneracja w MGS V może w(pipi)iać i nie powinno jej być, ale zasięg widzenia strażników stojącej postaci/ biegnącej postaci, który wynosi dobre 50-60 m praktycznie uniemożliwia porzucenie wallhacka na rzecz klasycznego radaru (wiem bo testowałem jego wyłączenie, t.j. wspomnianego spowolnienia czasu po wykryciu). 

Opublikowano

No ja nie kumam czemu nie ma leczenia takiego jak MGS 3, to bylo fajnie zrobione chociaż uproszczone tak w V można było to zrobić naprawdę spoko.

Opublikowano

@Figaro

nie to ty nic nie rozumiesz. takich gier po prostu nie opłaca się robić. chyba że wśród niezależnych produkcji. szczególnie jeśli spojrzysz ile obecnie "casualowych" kampanii i tak nie jest kończonych.

 

odnośnie samej zmiany poziomu trudności w czasie kampanii; jeśli jesteś wymagającym graczem, po prostu nie będziesz korzystał z możliwości jakie dają ci Game Options Mode. nie trzeba być do tego growym faszystą. 

 

osobna sprawa to mechanika rozgrywki. taka autoregeneracja w MGS V może w(pipi)iać i nie powinno jej być, ale zasięg widzenia strażników stojącej postaci/ biegnącej postaci, który wynosi dobre 50-60 m praktycznie uniemożliwia porzucenie wallhacka na rzecz klasycznego radaru (wiem bo testowałem jego wyłączenie, t.j. wspomnianego spowolnienia czasu po wykryciu). 

 

Ale mi nie chodzi o to, by robić grę niesamowicie trudną.

 

DA SIĘ zrobić przystępną grę bez takich ułatwiaczy. Ale do tego potrzeba utalentowanych twórców.

 

Masz rację - takie Far Kraje 4 czy MGSy V są prawie niegrywalne bez tych wallhacków i wspomagaczy. One są niczym bandaże do nieudolnego level designu. One muszą istnieć żeby jakoś się to kupy trzymało.

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Dają racera w fajną grafą w 60 klatkach z ponad 200 autami i sporą liczbą opcji, a niektórzy dalej tutaj narzekają xD 

Opublikowano

460 jak juz ;)

Opublikowano

Dają racera w fajną grafą w 60 klatkach z ponad 200 autami i sporą liczbą opcji, a niektórzy dalej tutaj narzekają xD 

 

Narzekają głównie ci, co nie mają możliwości w niego zagrać :kaz:

Opublikowano

 

Dają racera w fajną grafą w 60 klatkach z ponad 200 autami i sporą liczbą opcji, a niektórzy dalej tutaj narzekają xD 

 

Narzekają głównie ci, co nie mają możliwości w niego zagrać :kaz:

 

No bo nawet ludzie, którzy nie lubią "ścigałek" szanują giereczkę, więc dziwi mnie ta nienawiść xD

 

 

 

Porównywanie DC do Forzy to nawet nie strzał w stopę, ale prosto w łeb.

Opublikowano

@Figaro

tylko że "posterunkowi" w Metalu w odróżnieniu od tych z Far Kraja mają naprawdę daleki wzrok. i nie udałoby się rozwiązać tego inaczej jak zdałnić ich do poziomu pierwszych odsłon, by zastąpić wallhack standardowym radarem (przywrócić zasięg widzenia na max 25 m? no fuckin' way) 

 

wiem że nie chcesz trudnych gier i przesadziłem celowo, ale to co dla ciebie wydaje się wymagające odrobinę więcej zaangażowania, dla kogoś innego będzie prawie niewykonalne, albo zbyt irytujące, by miał się podejmować kolejnych prób.

 

obecne drogie AAA są po prostu zbyt zależne od szarej masy dla której ps360 był pierwszą konsolą. fajnie gdyby gierki pokroju Un i nowych TR miały przynajmniej opcjonalne, trudne sekcje platformowe i puzzle, ale na nic więcej nie da się tutaj liczyć. tak samo jest z opcjonalnym podświetlaniem przedmiotów, zmianą poziomu trudności, czy wyłączeniem strzałki.

Opublikowano

Jak chcecie dobrego racera, to taki sztos się szykuje

 

 

Ta muzyka :banderas:

 

DS10.png

 

DS4.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

tutaj demo

http://supersystems.itch.io/driftstagealpha

Opublikowano

Jak chcecie dobrego racera, to taki sztos się szykuje

 

Cooo?

 

Driver-Race-Car.jpg

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Ficek jaka desperacja XD Ukochane MC mowi, ze najlepszy racer generacji to i zmysly postradal :)

Ukochane Metacritic mówi że Xbox nie dostał exa ze średnią powyżej 90 od 2011 roku

Opublikowano

A i tak ma najlepsze gry w kategorii FPS, wyścigi i TPP. :lapka: 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.